Meidän salilla on yksi mies, tai oikeastaan kaksikin mutta se toinen on melkeen mielenkiintoisempi tapaus. Ei siis ulkonäöllisesti vaan se on ehkä enemmän mun tyyppinen ihminen.
Jokatapauksessa tää mies kerran kysy jopa multa jotain että tarviinko niitä painoja enää ja mä vastasin että en. No ei siinä mitään. Mutta nään sitä aina välillä siellä ja se poika on vaan niin semmonen tasaisen oloinen. Ei mikään liian ylimielinen tai mitään. Mietin että millä saisin iskettyä sen tai edes pyydettyä vaikka ulos.
Jotenkin on vaan liian noloa kysyä siltä suoraan ku siinä on muita ihmisiä, vai odotanko että ollaan joskus kahden siellä?
Kehtaako treffejä ehdottaa ventovieraalle pojalle tosta noin vaan?
Itse olen 25 vuotias nainen ja se mies on 20-27 vuotias, vaikea sanoa tarkalleen.
Miten isken kesäheilan kuntosalilta
45
5051
Vastaukset
miksi pitää iskeä joku kuntosalilta?!
salit eivät tod ole sitä varten..
ja mitä erikoista on siinä, että hän kysyi sulta, että tarvitsetko noita painoja..ihan perus sali etikettiä, ei sen ihmeempää...
mut jos nyt ihan pakko on joku sieltä salilta pokata, ni älä ainakaan kesken hänen treenien me mitään selittää..sellanen vaa ärsyttää niitä jotka treenaa TOSISSAAN!
odota vaikka salin aulassa tai ulkopuolella mukamas vahingossa kun kaveri tulee ja kysy silloin esim kahville tms.. =)
uskoisin hänen olevan immarreltu ja varmasti suostuu mikäli on myös kiinostunu susta ja on vapaa..- painot ei
Eikö olisi asiallista ekaks mennä ohimennen heittämään tarinaan painojen nostosta tai jostain muusta? Ei häiritsemään vaan ohimennen vaan sanomaan jotain.
Itse kuntosalilla käyvänä en pistä pahakseni jos joku naishenkilö ohimennen puhuu jotain. - jaahans.
anteeksi vihkiytymättömyyteni tähän kunnioitettavaan _perus sali etikettiin_, mut eiköhän mene elämä liian vaikeeks, jos salillakin pitää olla varsinainen etiketti.
Kaikki voi elää vapaasti, miten tahtoo.
Älä sä ala selittään, missä sa a iskeäa jamissä ei. - salinainen
painot ei kirjoitti:
Eikö olisi asiallista ekaks mennä ohimennen heittämään tarinaan painojen nostosta tai jostain muusta? Ei häiritsemään vaan ohimennen vaan sanomaan jotain.
Itse kuntosalilla käyvänä en pistä pahakseni jos joku naishenkilö ohimennen puhuu jotain.saahan salilla naisena jutella miehelle, ilman että olisi iskemässä...ettei kaikki luule, että iskuyritys on kysymyksessä.
Menee vaikeeks...puhuminen toiselle.. - Löysää pipoa
jaahans. kirjoitti:
anteeksi vihkiytymättömyyteni tähän kunnioitettavaan _perus sali etikettiin_, mut eiköhän mene elämä liian vaikeeks, jos salillakin pitää olla varsinainen etiketti.
Älä sä ala selittään, missä sa a iskeäa jamissä ei.Täytyykö jokainen sana ottaa noin pirun vakavasti? Eiköhän edellinen
kirjoittaja tarkoittanut sitä, että totta pirussa toiselta
kysytään käyttääkö hän vielä painoja, eikä vain napata niitä toiselta
mitään sanomatta? Eiköhän tuo ole selvää ihan normaalien
käytöstapojenkin perusteella, eikä siihen mitään etikettejä tarvita?
Siis poika on oikein tuollaista kysynyt? Siis omg omg omg!!!
Sehän tarkoittaa tietysti että hän on täysin rakastunut,
jos uskaltaa jotain naiselle salilla sanoa?
Yksi juttu vielä: Kaikki salilla käyvät miehethän ovat tunnetusti
sinkkuja, jotka vain odottavat naisten iskuyrityksiä?
Kenelläkään ei ole vaimoa tai tyttöystävää kotona? - miksii
ketään ei sais iskeä kuntosalilta? Itse kiinnostun todella harvoin "siinä mielessä" kenestäkään, ja jos salilla olis joku josta kiinnostun niin totta kai yrittäisin iskeä.
Ihme juttu että niin monet tuntuvat tekevät salilla käymisestä sellasen numeron että mitään muuta siellä ei saisi tehdä kuin treenata. Ja se että vaihtaa muutaman sanan jonkun kanssa ei sulje kunnon treeniä pois.
Alkuperäinen voi ihan hyvin esimerkiksi moikata vaan tälle tyypille, jos usein olette siellä samaan aikaan. Ja siitä sitten jatkaa juttua kun tulee sen aika. Tai sitten pyydät kahville ihan suoraan ilman minkäänlaista lämmittelyä. Kuka täysijärkinen ihminen siitä pahastuu jos kahville pyytää? Vaikka kohde sitten kieltäytyisikin.
Itse oon käyny nykyisellä salilla parisen kuukautta. Minusta ihmisiin tutustuminen on siellä helppoa, vaikka en mikään sosiaalinen tyyppi olekaan. Ei mennyt kauaa kun vakityypit alkoi moikkailla. Siitä sitten muutamalla sanalla aina jatkuu. Ei siitä kannata tehdä niin pirun vaikeaa. En ymmärrä miks salilla pitäs kulkea laput silmillä ja napit korvilla vaan siks että siellä treenataan. Sosiaalinen paikkahan se on, vaikka kaikki keskittyy omaan suoritukseensa. - vain naisille
miksii kirjoitti:
ketään ei sais iskeä kuntosalilta? Itse kiinnostun todella harvoin "siinä mielessä" kenestäkään, ja jos salilla olis joku josta kiinnostun niin totta kai yrittäisin iskeä.
Ihme juttu että niin monet tuntuvat tekevät salilla käymisestä sellasen numeron että mitään muuta siellä ei saisi tehdä kuin treenata. Ja se että vaihtaa muutaman sanan jonkun kanssa ei sulje kunnon treeniä pois.
Alkuperäinen voi ihan hyvin esimerkiksi moikata vaan tälle tyypille, jos usein olette siellä samaan aikaan. Ja siitä sitten jatkaa juttua kun tulee sen aika. Tai sitten pyydät kahville ihan suoraan ilman minkäänlaista lämmittelyä. Kuka täysijärkinen ihminen siitä pahastuu jos kahville pyytää? Vaikka kohde sitten kieltäytyisikin.
Itse oon käyny nykyisellä salilla parisen kuukautta. Minusta ihmisiin tutustuminen on siellä helppoa, vaikka en mikään sosiaalinen tyyppi olekaan. Ei mennyt kauaa kun vakityypit alkoi moikkailla. Siitä sitten muutamalla sanalla aina jatkuu. Ei siitä kannata tehdä niin pirun vaikeaa. En ymmärrä miks salilla pitäs kulkea laput silmillä ja napit korvilla vaan siks että siellä treenataan. Sosiaalinen paikkahan se on, vaikka kaikki keskittyy omaan suoritukseensa.tarkoitetuilla tunneilla, en, en varmasti mene miesten kanssa "voimistelemaan" niin olen hetero,menkää te muut ja jutelkaa, menkää kahville mut mä taas olen tässäkin ihan omalla aalto pituudella.Suomessa uimaan menemin on joskus tosi hankalaa, kun pitää varmistella että milloin vain eläkeläiset on siellä (en ole eläkkeellä enkä muutenkaan epä sopiva) ja uskokaa mut mummojen kanssa on kivaa
minulla on siellä ainakin seitsämän "mummo/äitihahmoa.
että tälläst jaahans. kirjoitti:
Älä sä ala selittään, missä sa a iskeäa jamissä ei.mua ainakin henkkoht vitutta ku joku tulee selittää tai kaveraamaan kesken treenien..puhumattakaan jos joku neropatti tulee siihen viereen änkyttämään kesken mun sarjan!!!
mua on monta kertaa nainen yrittäny pokata ja vielä eri saleilla..en innostu! ilmoitan toki kohteliaasti että kiitos vaan mutta ei kiitos! ja nykyyään tietty olen varattukkin, mutta siis sinkkuna...
ja kokemukseni mukaan ne jotka TOSISSAAN reenaa, kuten minä, niin ei halua siäl salilla mitään peliliikkeitä tehtävän..
mutta ei siinä mitään..kyllähän noita tekstiiliurheilijoita riittä, senkus valkkaat! ;)painot ei kirjoitti:
Itse kuntosalilla käyvänä en pistä pahakseni jos joku naishenkilö ohimennen puhuu jotain.tää oli jo paljon fiksumpi lähestymis tapa.. =)
miksii kirjoitti:
Itse oon käyny nykyisellä salilla parisen kuukautta. Minusta ihmisiin tutustuminen on siellä helppoa, vaikka en mikään sosiaalinen tyyppi olekaan. Ei mennyt kauaa kun vakityypit alkoi moikkailla. Siitä sitten muutamalla sanalla aina jatkuu. Ei siitä kannata tehdä niin pirun vaikeaa. En ymmärrä miks salilla pitäs kulkea laput silmillä ja napit korvilla vaan siks että siellä treenataan. Sosiaalinen paikkahan se on, vaikka kaikki keskittyy omaan suoritukseensa....jotka reenaa TOSISSAAN tekee salilla käynnistä "numeron", tekstiiliurheilijat ovat ihan oma lukunsa.. ;)
ja tietenkin mä pohjaan tämän omiin kokemuksiini..
mut hei, enhän mä ole ketään kieltänyt iskemästä salilta miestä tai naista..siitä vaan jos siltä tuntuu...kerroin vain OMAN kantani asiaan!- käyttää
TheOne kirjoitti:
...jotka reenaa TOSISSAAN tekee salilla käynnistä "numeron", tekstiiliurheilijat ovat ihan oma lukunsa.. ;)
ja tietenkin mä pohjaan tämän omiin kokemuksiini..
mut hei, enhän mä ole ketään kieltänyt iskemästä salilta miestä tai naista..siitä vaan jos siltä tuntuu...kerroin vain OMAN kantani asiaan!CAPSLOCKIA AINA OTSIKOSSA, ONKO?!? HÄ?!?
Mitään EN OO OTTANU! SE JOKA MUUTA VÄITÄÄ NIIN AI...JAI.....JAI!!!!!!!! - hävetä
TheOne kirjoitti:
mua ainakin henkkoht vitutta ku joku tulee selittää tai kaveraamaan kesken treenien..puhumattakaan jos joku neropatti tulee siihen viereen änkyttämään kesken mun sarjan!!!
mua on monta kertaa nainen yrittäny pokata ja vielä eri saleilla..en innostu! ilmoitan toki kohteliaasti että kiitos vaan mutta ei kiitos! ja nykyyään tietty olen varattukkin, mutta siis sinkkuna...
ja kokemukseni mukaan ne jotka TOSISSAAN reenaa, kuten minä, niin ei halua siäl salilla mitään peliliikkeitä tehtävän..
mutta ei siinä mitään..kyllähän noita tekstiiliurheilijoita riittä, senkus valkkaat! ;)yhtään olla tollainen JUNTTI?
Epäilen vahvasti väitettäsi että olisit muka varattu...vielä enemmän epäilen että sinua olisi muka joku yrittänyt joskus iskeä salilla.
Minun salikokemuksien mukaan tuollaiset "tositreenarit" haisee paskalle ja hielle 24/7 ja reenatessaa pitää sellaista meteliä että muut punastuu myötähäpeästä... käyttää kirjoitti:
CAPSLOCKIA AINA OTSIKOSSA, ONKO?!? HÄ?!?
Mitään EN OO OTTANU! SE JOKA MUUTA VÄITÄÄ NIIN AI...JAI.....JAI!!!!!!!!vituttako ku olet jääny kitukasvuseks?! ;)
treenaisit etkä olis iskemäs ketään salilta, ni voisit saadakkin tuloksia...hävetä kirjoitti:
yhtään olla tollainen JUNTTI?
Epäilen vahvasti väitettäsi että olisit muka varattu...vielä enemmän epäilen että sinua olisi muka joku yrittänyt joskus iskeä salilla.
Minun salikokemuksien mukaan tuollaiset "tositreenarit" haisee paskalle ja hielle 24/7 ja reenatessaa pitää sellaista meteliä että muut punastuu myötähäpeästä...epäile ihan rauhassa olenko varattu..toivottavasti et kuitenkaan yöuniasi menetä mun takia! X) ja lapsiakin muuten löytyy..
ja eipä sulla ole näköjään pahemmin "salikokemuksia" tai sit siäl misä sä käyt, ni kaikki on jotain landepaukkuja..vai eik teijän salista suihkuja löydy??
itse käyn 2-3x suihkus/vrk..treenaan sen verta usein..ja oletko tietoinen siitä, että treenikamppeet kannattais PESTÄ käytön jälkeen??
onk tää kaikki ihan uutta tietoa sulle?? ..koska mulle se EI ole! ..on tullut saleja kierrettyä jo 15 vuotta! ..muutamia vuosia myös työn puolesta! et eiköhän toi sali skene o mulle ihan kohtuu tuttu.. ;)
ja epäileppä ihan rauhassa isketäänkö mua vai ei... eikä rajotu pelkkään saliin.. tasa-arvo on hieno asia, vaikka varattu olenkin, ni pakko myöntää että kyllähän se aina hivelee egoa! =)
sääli jos sul ei o vientiä..ja jos kerta olet vielä sinkkukin! ;D ..ehkä sunki kannattais enempi keskittyä siihen reenaamiseen...- <Mies29>
TheOne kirjoitti:
mua ainakin henkkoht vitutta ku joku tulee selittää tai kaveraamaan kesken treenien..puhumattakaan jos joku neropatti tulee siihen viereen änkyttämään kesken mun sarjan!!!
mutta ei siinä mitään..kyllähän noita tekstiiliurheilijoita riittä, senkus valkkaat! ;)"ja kokemukseni mukaan ne jotka TOSISSAAN reenaa, kuten minä, niin ei halua siäl salilla mitään peliliikkeitä tehtävän.. "
Tositreenareiden salit ovat yleensä hiukan erityyppisiä kuin hassuja laitteita täynnä olevat trendisalit, jotka ovat enemmän naisten suosiossa ja jollaisessa alkuperäinenkin kirjoittaja käynnee. Ja kyllä äijän haban koosta ja salikäyttäytymisestä näkee suoraan, kuinka vakavasti se ottaa treenaamisen ja kandee sitten sen mukaan miettiä mitä tekee. Yrittää sitä tositreenaria treenien jälkeen tai sitten jos se ei ota hommaa vakavasti niin sarjojen välillä. - tympääntynyt
miksii kirjoitti:
Itse oon käyny nykyisellä salilla parisen kuukautta. Minusta ihmisiin tutustuminen on siellä helppoa, vaikka en mikään sosiaalinen tyyppi olekaan. Ei mennyt kauaa kun vakityypit alkoi moikkailla. Siitä sitten muutamalla sanalla aina jatkuu. Ei siitä kannata tehdä niin pirun vaikeaa. En ymmärrä miks salilla pitäs kulkea laput silmillä ja napit korvilla vaan siks että siellä treenataan. Sosiaalinen paikkahan se on, vaikka kaikki keskittyy omaan suoritukseensa.Miksi aina KAHVILLE?
Jos joku pohtii miten lähestyä ihastuksen kohdetta,niin vastaus kuuluu aina että:Pyydä sitä esim KAHVILLE!
Kysykää nyt välillä edes jäätelölle tai vaikka puurolle:)
Itse en kahvia juo,enkä ymmärrä miksi ihmisten elämä pyörii aina sen kahvin ympärillä. - minä vaan
Minulla on ongelma siinä, kun aina kun on joku kiinnostava mies (omalla kohdalla ei ole osunut vastaan salilla, jossa kyllä käynkin vain hyvin satunnaisesti) kohdalle osunut, paikka on semmoinen, missä kuuluisi olla tekemässä jotain ihan muuta kuin iskemistä. Milloin on kyseessä kurssin (itseni ikäinen) kouluttaja, kun itse olen kurssilaisena, milloin viereisessä huoneessa päivystävä toinen lääkäri ja milloin mitäkin. Päivystyksessä nyt ei paljoa ole aikaa romansseille, hyvä kun kerkiää potilaistaan konsultoida naapurierikoisalan kollegaa niin, että kummallakin on siihen aikaa. Mutta muuten, onko tämä meidän suomalaisten kulttuuri liian asiaorientoitunutta? Ainoa paikka, missä "saa" olla liikkeellä tositarkoituksella, on baari. Kun baari ei juuri kiinnosta (eikä ehkä niitä minun unelmamiehiänikään), niin sitten saa olla ikisinkku vuodesta toiseen.
minä vaan kirjoitti:
Minulla on ongelma siinä, kun aina kun on joku kiinnostava mies (omalla kohdalla ei ole osunut vastaan salilla, jossa kyllä käynkin vain hyvin satunnaisesti) kohdalle osunut, paikka on semmoinen, missä kuuluisi olla tekemässä jotain ihan muuta kuin iskemistä. Milloin on kyseessä kurssin (itseni ikäinen) kouluttaja, kun itse olen kurssilaisena, milloin viereisessä huoneessa päivystävä toinen lääkäri ja milloin mitäkin. Päivystyksessä nyt ei paljoa ole aikaa romansseille, hyvä kun kerkiää potilaistaan konsultoida naapurierikoisalan kollegaa niin, että kummallakin on siihen aikaa. Mutta muuten, onko tämä meidän suomalaisten kulttuuri liian asiaorientoitunutta? Ainoa paikka, missä "saa" olla liikkeellä tositarkoituksella, on baari. Kun baari ei juuri kiinnosta (eikä ehkä niitä minun unelmamiehiänikään), niin sitten saa olla ikisinkku vuodesta toiseen.
tossa on kyllä totuuden siemen tossa sun jutussa!
itsekkään ku en baareissa viihdy..
mut ajoitus lienee se avainsana!
kyl sen sit näkee ku se mahdollisuus tuttavuuden tekemiseen tulee... =)
- x-|
minullakin, mutta ongelmani on ehkä astetta suurempi. Muuten ongelma on identtinen mutta tähän mennessä olen onnistunut pitämään turpani tukossa erittäin tehokkaasti, eli jos nyt alan juttelemaan tälle naiselle niin se on päivän selvää kaikille siinä mikä on homman nimi ja saa kivan yleisön siihen.
Mitä tulee ongelmaasi niin epäilen että olette koskaan kahden siellä salilla, suosittelisin että väijyisit vähän että millon tämä henkilö on poistumassa salilta niin suuremmalla todennäköisyydellä pääset hänen kans edes joksikin aikaa kahden.
Kyllä mulle vois ehdottaa treffeja vaikka puuntakaa, tosin saattaisen mennä hämilleni ja panikoida hiukan :]- scurbie
Mitä pahaa siinä on jos tykkää käydä salilla ja löytää sieltä sopivan miehen? Itse en tykkää ravata juuri baareissa ja kännisiin miehiin ei ole kiva tutustua. Ahdistaa kun ei saa harrastuksista edes kattoa mitään mukavia.
Anteeksi nyt vaan kamalasti että kysyin neuvoa. En varmaankaan uskalla enää tämän jälkeen lähestyä salilla, jos se on kerran niin pyhä paikka. - mikään
scurbie kirjoitti:
Mitä pahaa siinä on jos tykkää käydä salilla ja löytää sieltä sopivan miehen? Itse en tykkää ravata juuri baareissa ja kännisiin miehiin ei ole kiva tutustua. Ahdistaa kun ei saa harrastuksista edes kattoa mitään mukavia.
Anteeksi nyt vaan kamalasti että kysyin neuvoa. En varmaankaan uskalla enää tämän jälkeen lähestyä salilla, jos se on kerran niin pyhä paikka.vitun pyhä paikka. The One sattuu vaan oleman sen tason JUNTTI että ei kannata ottaa mitään hänen "viisauksistaan" tosissaan.
Jos ihailemasi mies ei näytä horppaorangilta niin voit olettaa että sali ei ole hänen mielestä "pyhä". mikään kirjoitti:
vitun pyhä paikka. The One sattuu vaan oleman sen tason JUNTTI että ei kannata ottaa mitään hänen "viisauksistaan" tosissaan.
Jos ihailemasi mies ei näytä horppaorangilta niin voit olettaa että sali ei ole hänen mielestä "pyhä".se on "pyhä" niille jotka TREENAA OIKEESTI siellä!!
ei sellasille tekstiiliurheilijoille kuten sä..hiukan heilutat jotain neitipainoja johonkin suuntaan ja nysväät vähän jotain laitetta..sitten suihkuun ja saunaan...ja sit kertomaan muille, että harrastuksiisi kuuluu KUNTOSALI, ja tietenkin GASPin takki päällä, että kaikki varmasti näkee että SÄ KÄYT SALILLA!! hohhoijaa..
mikset vaihtaisi vaikka pubitikkaan?? sopis sulle varmaan paremmin..ei tulis hiki, voisit kitata kaljaa, ja se pubiruusujenkin iskeminen olis jotenkin luontevampaa... ;D- pubitikkaaja
TheOne kirjoitti:
se on "pyhä" niille jotka TREENAA OIKEESTI siellä!!
ei sellasille tekstiiliurheilijoille kuten sä..hiukan heilutat jotain neitipainoja johonkin suuntaan ja nysväät vähän jotain laitetta..sitten suihkuun ja saunaan...ja sit kertomaan muille, että harrastuksiisi kuuluu KUNTOSALI, ja tietenkin GASPin takki päällä, että kaikki varmasti näkee että SÄ KÄYT SALILLA!! hohhoijaa..
mikset vaihtaisi vaikka pubitikkaan?? sopis sulle varmaan paremmin..ei tulis hiki, voisit kitata kaljaa, ja se pubiruusujenkin iskeminen olis jotenkin luontevampaa... ;Dheh...kysyin TheOnelta että ymmärrätkö xD
No menköön..
Ymmärrätkö miten pieni osa salilla käyvistä ihmisistä pitää salia pyhänä?
Vaikka se sinun mielestä on pyhä paikka niin ei sinun tarvitse välittää mammojen perseistä siellä, katso omia rintalihaksias peilistä saatana jos ei tytöt kiinnosta. Anna muiden ihmisten tehdä mitä haluavat, keskity sinä vaan siihen kyykkämiseen ja TOSI REEEENAAAAMISEEEEEN!!!! ARRRRGGGGGHHHH!!!!!!
Sitte heittele vaikka painot seinään jos ei noussut tarpeeksi, kuhan et muiden päälle niitä viskele.
Olen itseasiassa ollut todistamassa salilla kun tälläinen "tosireenaaja" "tympääntyy" reeni tuloksiinsa....alko ne puntit lenteleen...olikohan herra saanut "diilereitä" liian laimeaa horppaa, en tiedä, kerro sinä The One, mikä saa tällaisen raivonpurkauksen tositreenaajassa aikaan? :]
Ja mitä tulee fyysiseen olemukseeni, niin en omista "gaspin" takkeja tai muuta pelle krääsää, mutta luulen kuitenkin että minusta näkee että olen joskus salilla käynyt, enkä itseasiassa halua tulla miksikään vitun ihmisapinaksi niinkuin sinä todennäköisesti olet. :] pubitikkaaja kirjoitti:
heh...kysyin TheOnelta että ymmärrätkö xD
No menköön..
Ymmärrätkö miten pieni osa salilla käyvistä ihmisistä pitää salia pyhänä?
Vaikka se sinun mielestä on pyhä paikka niin ei sinun tarvitse välittää mammojen perseistä siellä, katso omia rintalihaksias peilistä saatana jos ei tytöt kiinnosta. Anna muiden ihmisten tehdä mitä haluavat, keskity sinä vaan siihen kyykkämiseen ja TOSI REEEENAAAAMISEEEEEN!!!! ARRRRGGGGGHHHH!!!!!!
Sitte heittele vaikka painot seinään jos ei noussut tarpeeksi, kuhan et muiden päälle niitä viskele.
Olen itseasiassa ollut todistamassa salilla kun tälläinen "tosireenaaja" "tympääntyy" reeni tuloksiinsa....alko ne puntit lenteleen...olikohan herra saanut "diilereitä" liian laimeaa horppaa, en tiedä, kerro sinä The One, mikä saa tällaisen raivonpurkauksen tositreenaajassa aikaan? :]
Ja mitä tulee fyysiseen olemukseeni, niin en omista "gaspin" takkeja tai muuta pelle krääsää, mutta luulen kuitenkin että minusta näkee että olen joskus salilla käynyt, enkä itseasiassa halua tulla miksikään vitun ihmisapinaksi niinkuin sinä todennäköisesti olet. :]älä nyt sekoa siäl hyvä mies! on se pubitikkakin ihan jalo laji.. ;)
mul ei tu mitään hillitsemäätömiä "raivonpurkauksia" salilla!!
ja jos kertomukses pitää paikkansa, ni outoa et sellanen pelle joka alkaa viskellä puntteja, ni ei saa porttikieltoa salille!!
toihan on helvetin vaarallista touhua!! vaik olis ihan lilliputti painotkin..isommista murkuloista puhumattakaan!!!!
eikä ne muut ihmiset saa tod "tehdä mitä haluavat" salilla! ym esimerkki sen jo pitäs todistaa, et sellanen ei käy laatuun..
juu tiedän kyllä, että valta-osa "treenaajista" käy salilla vain näyttäytymässä ja tekemässä ne muutamat kosmeettiset sarjat (olen vuosia ollut eri saleilla töissä, kuten jo kerroin..) ja eikä siinä mitään jos se on se heijän "juttu"!
itse en vaan sellaisia pidä juuri minään..ja siksipä itse nykyään treenaan salilla missä porukat treenaa OIKEESTI ja painot ja laitteetkin on sen mukaset! ;) siellä ei kukaan rupee pokaamaan ketään! ...95% treenaajista on kylläkin miehiä, et johtuiskohan se sittenkin vaan siitä... ;D- yksi kävijä
TheOne kirjoitti:
älä nyt sekoa siäl hyvä mies! on se pubitikkakin ihan jalo laji.. ;)
ja jos kertomukses pitää paikkansa, ni outoa et sellanen pelle joka alkaa viskellä puntteja, ni ei saa porttikieltoa salille!!
toihan on helvetin vaarallista touhua!! vaik olis ihan lilliputti painotkin..isommista murkuloista puhumattakaan!!!!
eikä ne muut ihmiset saa tod "tehdä mitä haluavat" salilla! ym esimerkki sen jo pitäs todistaa, et sellanen ei käy laatuun..
juu tiedän kyllä, että valta-osa "treenaajista" käy salilla vain näyttäytymässä ja tekemässä ne muutamat kosmeettiset sarjat (olen vuosia ollut eri saleilla töissä, kuten jo kerroin..) ja eikä siinä mitään jos se on se heijän "juttu"!
itse en vaan sellaisia pidä juuri minään..ja siksipä itse nykyään treenaan salilla missä porukat treenaa OIKEESTI ja painot ja laitteetkin on sen mukaset! ;) siellä ei kukaan rupee pokaamaan ketään! ...95% treenaajista on kylläkin miehiä, et johtuiskohan se sittenkin vaan siitä... ;DOletko ajatellut että kaikki eivät todellakaan käy salilla siksi että saisivat v...un isot lihakset tai koettaisivat rikkoa jotain punttiennätyksiä? Vaan että siellä käydään myös pitämässä yleiskuntoa yllä silloin kun kelit eivät suosi ulkoliikuntaa tai jossain tapauksessa vaikka kuntouttamassa operoitua ruumiinosaa lekurin määräyksestä? Ärsyttää että jotkut jaksavat kytätä millaisilla painoilla muut harjoittelevat, ikään kuin se olisi jotenkin olennaista.
- hahaha!
TheOne kirjoitti:
itse en vaan sellaisia pidä juuri minään..ja siksipä itse nykyään treenaan salilla missä porukat treenaa OIKEESTI ja painot ja laitteetkin on sen mukaset! ;) siellä ei kukaan rupee pokaamaan ketään! ...95% treenaajista on kylläkin miehiä, et johtuiskohan se sittenkin vaan siitä... ;DNythän se selkis.
Nyt uskon että sinua on tosiaan yritetty iskeä salilla ja sen että olet tosiaan varattu.
"ja siksipä itse nykyään treenaan salilla missä porukat treenaa OIKEESTI ja painot ja laitteetkin on sen mukaset! ;) siellä ei kukaan rupee pokaamaan ketään! ...95% treenaajista on kylläkin miehiä"
HAHAHA :D
Ja mitä tulee pubitikkaukseen niin ennemmin olisin pubitikkaaja kuin kuntosalisaarnaaja joka näyttää horppaorangilta.
Se ei SINUN mielestäsi käy laatuun, MUTTA ihmiset ovat erilaisia(luojan kiitos), todennäköisesti 90% salilla käyvistä ihmisistä pitävät salia vain SALINA eikä minään TOSIREENAAJIEN PYHIINVAELLUS KOHTEENA missä vain PUNTTIENNOSTELU ON HYVÄKSYTTÄVÄÄ TOIMINTAA.
Puheistasi voisi päätellä melkeen että pidät sosiaalista kanssakäymistä/"pokailua" salilla yhtä hirveänä asiana kuin pornovideon kuvaamista kirkossa. - no_
TheOne kirjoitti:
itse en vaan sellaisia pidä juuri minään..ja siksipä itse nykyään treenaan salilla missä porukat treenaa OIKEESTI ja painot ja laitteetkin on sen mukaset! ;) siellä ei kukaan rupee pokaamaan ketään! ...95% treenaajista on kylläkin miehiä, et johtuiskohan se sittenkin vaan siitä... ;DJuuri tämän kaltaiset idiootit kuin TheOne-nimimerkillä kirjoittava, pilaavat kaikkien salilla kävijöiden maineen. Ei tarvitse sitten ihmetellä mistä Testo ja Raudo-jutut ovat saaneet alkunsa. Vedä vaan lisää tribulusta ja muuta paskaa itseesi... aivot näyttävät jo surkastuneen ja se leviää alaspäin. Hanki elämääsi jotain muutakin sisältöä kuin sali... niin opit ymmärtämään normaalia ihmisluonnetta ja elämää. Aikuinen mies jolla teinien jutut ja järjenjuoksu. Kasva aikuiseksi.
yksi kävijä kirjoitti:
Oletko ajatellut että kaikki eivät todellakaan käy salilla siksi että saisivat v...un isot lihakset tai koettaisivat rikkoa jotain punttiennätyksiä? Vaan että siellä käydään myös pitämässä yleiskuntoa yllä silloin kun kelit eivät suosi ulkoliikuntaa tai jossain tapauksessa vaikka kuntouttamassa operoitua ruumiinosaa lekurin määräyksestä? Ärsyttää että jotkut jaksavat kytätä millaisilla painoilla muut harjoittelevat, ikään kuin se olisi jotenkin olennaista.
jos olisit lukenut ja vielä jopa ymmärtänyt edelliset viestit ketjussa, niin olisit huomannut, että itse olen pyörinyt saleilla TYÖKSENI!! joten enköhän tiedä mitkä ne ihmisten tavoitteet siellä useimmiten ovat! ;)
ja mulla on ihan yks vitun maku millä painoilla itsekukin treenaa..oli ne sitten lilliputti painoja tai EM-rautoja..täs oliki nyt kyse siitä pokaamisesta salilla!!
koitappa pysyä aiheessa..hahaha! kirjoitti:
Nythän se selkis.
Nyt uskon että sinua on tosiaan yritetty iskeä salilla ja sen että olet tosiaan varattu.
"ja siksipä itse nykyään treenaan salilla missä porukat treenaa OIKEESTI ja painot ja laitteetkin on sen mukaset! ;) siellä ei kukaan rupee pokaamaan ketään! ...95% treenaajista on kylläkin miehiä"
HAHAHA :D
Ja mitä tulee pubitikkaukseen niin ennemmin olisin pubitikkaaja kuin kuntosalisaarnaaja joka näyttää horppaorangilta.
Se ei SINUN mielestäsi käy laatuun, MUTTA ihmiset ovat erilaisia(luojan kiitos), todennäköisesti 90% salilla käyvistä ihmisistä pitävät salia vain SALINA eikä minään TOSIREENAAJIEN PYHIINVAELLUS KOHTEENA missä vain PUNTTIENNOSTELU ON HYVÄKSYTTÄVÄÄ TOIMINTAA.
Puheistasi voisi päätellä melkeen että pidät sosiaalista kanssakäymistä/"pokailua" salilla yhtä hirveänä asiana kuin pornovideon kuvaamista kirkossa.kuten ilmeisesti se OIKEA treenaaminenkin..
..ja totta, pokaaminen salilla on mielestäni erittäin tökeröä ja epäsopivaa käytöstä...
..ja enköhän mä sen tiedä, on sen verta paljon eritasoisia saleja tullut kierrettyä sekä Suomessa että ulkomailla... ;)
..mut jää sää vaan siihen pubitikkaan, ku tuntuu sulta luonnistuvan paremmin ku toi punttien kolistelu! ;Dno_ kirjoitti:
Juuri tämän kaltaiset idiootit kuin TheOne-nimimerkillä kirjoittava, pilaavat kaikkien salilla kävijöiden maineen. Ei tarvitse sitten ihmetellä mistä Testo ja Raudo-jutut ovat saaneet alkunsa. Vedä vaan lisää tribulusta ja muuta paskaa itseesi... aivot näyttävät jo surkastuneen ja se leviää alaspäin. Hanki elämääsi jotain muutakin sisältöä kuin sali... niin opit ymmärtämään normaalia ihmisluonnetta ja elämää. Aikuinen mies jolla teinien jutut ja järjenjuoksu. Kasva aikuiseksi.
käyksä salil jonkun vitun MAINEEN takia?!
..kasva aikuiseks...
niin ja muuten, tribulus on turha LUONTAISTUOTE!!
..joka ei toimi muulla tapaa kuin keventämällä kukkaroa!! ota pelle edes selvää mistä kirjoitat..ettei kato sun MAINE menis! XD- Suomessa
TheOne kirjoitti:
käyksä salil jonkun vitun MAINEEN takia?!
..kasva aikuiseks...
niin ja muuten, tribulus on turha LUONTAISTUOTE!!
..joka ei toimi muulla tapaa kuin keventämällä kukkaroa!! ota pelle edes selvää mistä kirjoitat..ettei kato sun MAINE menis! XD...saatavilla hoitoa tuohon miehillä esiintyvään käänteiseen "anoreksiaan"? Ootko koskaan laskenut kuinka monta kertaa pällistelet ja pullistelet itseäsi peilistä? Riittääkö tunti päivässä? Pelottaako tukirangan sanuotuminen irti työsopimuksesta vanhemmiten? Sulla nähkääs tuntuu olevan tuota itsehommattua ylipainoa aika reilusti jos pituutta vain 182cm ja painoa 135kg.
Suomessa kirjoitti:
...saatavilla hoitoa tuohon miehillä esiintyvään käänteiseen "anoreksiaan"? Ootko koskaan laskenut kuinka monta kertaa pällistelet ja pullistelet itseäsi peilistä? Riittääkö tunti päivässä? Pelottaako tukirangan sanuotuminen irti työsopimuksesta vanhemmiten? Sulla nähkääs tuntuu olevan tuota itsehommattua ylipainoa aika reilusti jos pituutta vain 182cm ja painoa 135kg.
pällistelen peilin edessä silloin kun treenaan, sekin tietty liikkeestä riippuen..ja sen pällistelyn tarkotuksena on varmistaa oikea ja tehokas liikerata ja lihassupistus! ..siis mikäli et tiennyt miksi kuntosaleilla on peilejä...
"tukirankaa" ei varsinaisesti ole edes olemassa, vaan selkäranka löytyy ja tukielimistönä toimii arvaappa mitkä? ....BINGO! juuri ne lihakset! ne on ne jotka pitävät ihmisen ryhdissä.. vai miksi esim luulet että vanhuksille suositeellaan nimenomaan kuntosalia?! tuskin sen takia, että heistä tulis bodareita tai että he tekisivät uusia SM-tuloksia..
ja mulla ei muuten ole grammaakaan ylipainoa! lihasmassa EI ole ylipainoa, vajakki!
painoindeksi on jo kuollut ja kuopattu toimimattomana mittausmenetelmänä...
ja jos epäilet et on ihan sama et onko se paino lihasta vai läskiä, niin mistä mahtaa johtua, et katu kuvas näkee niitä höllyviä ja löllyviä läskikasoja tuhansia kertoja suhteessa enemmän kuin lihaksikkaita miehiä ja naisia?!
oiskohan sillä jotain tekemistä asian kanssa et tullakseen isoksi ja lihaksikkaaksi täytyy OIKEESTI tehdä töitä vuosikausia ja helvetin kovaa!!
ei riitä se et makaa kotona sohvalla juomassa kaljaa ja syömässä jotain roskaruokaa...
oikeesti, jos mun kans aikoo täst aiheest keskustella tai väitellä, ni sit kannattaa tehdä kotiläksynsä aiheesta ensin! ;)- ...Einstein...
TheOne kirjoitti:
pällistelen peilin edessä silloin kun treenaan, sekin tietty liikkeestä riippuen..ja sen pällistelyn tarkotuksena on varmistaa oikea ja tehokas liikerata ja lihassupistus! ..siis mikäli et tiennyt miksi kuntosaleilla on peilejä...
"tukirankaa" ei varsinaisesti ole edes olemassa, vaan selkäranka löytyy ja tukielimistönä toimii arvaappa mitkä? ....BINGO! juuri ne lihakset! ne on ne jotka pitävät ihmisen ryhdissä.. vai miksi esim luulet että vanhuksille suositeellaan nimenomaan kuntosalia?! tuskin sen takia, että heistä tulis bodareita tai että he tekisivät uusia SM-tuloksia..
ja mulla ei muuten ole grammaakaan ylipainoa! lihasmassa EI ole ylipainoa, vajakki!
painoindeksi on jo kuollut ja kuopattu toimimattomana mittausmenetelmänä...
ja jos epäilet et on ihan sama et onko se paino lihasta vai läskiä, niin mistä mahtaa johtua, et katu kuvas näkee niitä höllyviä ja löllyviä läskikasoja tuhansia kertoja suhteessa enemmän kuin lihaksikkaita miehiä ja naisia?!
oiskohan sillä jotain tekemistä asian kanssa et tullakseen isoksi ja lihaksikkaaksi täytyy OIKEESTI tehdä töitä vuosikausia ja helvetin kovaa!!
ei riitä se et makaa kotona sohvalla juomassa kaljaa ja syömässä jotain roskaruokaa...
oikeesti, jos mun kans aikoo täst aiheest keskustella tai väitellä, ni sit kannattaa tehdä kotiläksynsä aiheesta ensin! ;)"TEIDÄTKÖ MIKÄ ON "TUKIRANKA"??"
Tiedän mutta sinä et taida tietää. Esim wikipedia kertoo seuraavaa:
"Nisäkkäiden tukirankaan kuuluu luuranko, joilla on tukifunktion lisäksi myös metabolinen tehtävä ja mineraalivarasto. Luiden lisäksi tukirankaan lasketaan rustot ja tietyssä mielessä myös lihakset jänteineen sekä nivelsiteet."
Eipä puhuttu lihaksista mitään vajakki. Luuletko että lihaksista saatu tukirankaa tukeva vaikutus esim. sinun tapaksessa kompensoi 50-60kg ylipainosi, vajakki? Luuletko että rustot, jänteet ja nivelsiteet vahvistuvat samassa suhteessa, vajakki?
Eipä sillä että minua haittaa pätkääkään sinun anoreksiaan verrattava sairautesi. Pumppaa rautaa vaan poju jos hyvältä tuntuu.
"pällistelen peilin edessä silloin kun treenaan, sekin tietty liikkeestä riippuen..ja sen pällistelyn tarkotuksena on varmistaa oikea ja tehokas liikerata ja lihassupistus! ..siis mikäli et tiennyt miksi kuntosaleilla on peilejä... "
Heh, heh! Et usko tuota edes itse:D Veikkaan että runkkaatkin peilikuvallesi.
"ja jos epäilet et on ihan sama et onko se paino lihasta vai läskiä, jupinaa ja mussutusta..."
Tietysti teveellinen määrä liikuntaa on parempi kuin läskit. Jos pari pulloa olutta on hyväksi viikossa ei se tarkoita että kori kaljaa päivässä on vielä parempi. ...Einstein... kirjoitti:
"TEIDÄTKÖ MIKÄ ON "TUKIRANKA"??"
Tiedän mutta sinä et taida tietää. Esim wikipedia kertoo seuraavaa:
"Nisäkkäiden tukirankaan kuuluu luuranko, joilla on tukifunktion lisäksi myös metabolinen tehtävä ja mineraalivarasto. Luiden lisäksi tukirankaan lasketaan rustot ja tietyssä mielessä myös lihakset jänteineen sekä nivelsiteet."
Eipä puhuttu lihaksista mitään vajakki. Luuletko että lihaksista saatu tukirankaa tukeva vaikutus esim. sinun tapaksessa kompensoi 50-60kg ylipainosi, vajakki? Luuletko että rustot, jänteet ja nivelsiteet vahvistuvat samassa suhteessa, vajakki?
Eipä sillä että minua haittaa pätkääkään sinun anoreksiaan verrattava sairautesi. Pumppaa rautaa vaan poju jos hyvältä tuntuu.
"pällistelen peilin edessä silloin kun treenaan, sekin tietty liikkeestä riippuen..ja sen pällistelyn tarkotuksena on varmistaa oikea ja tehokas liikerata ja lihassupistus! ..siis mikäli et tiennyt miksi kuntosaleilla on peilejä... "
Heh, heh! Et usko tuota edes itse:D Veikkaan että runkkaatkin peilikuvallesi.
"ja jos epäilet et on ihan sama et onko se paino lihasta vai läskiä, jupinaa ja mussutusta..."
Tietysti teveellinen määrä liikuntaa on parempi kuin läskit. Jos pari pulloa olutta on hyväksi viikossa ei se tarkoita että kori kaljaa päivässä on vielä parempi.tuki ja liikunta elimistöön kuuluvat myös lihakset, vai meinaatko et se on se pelkkä ruoto joka pitää sut pystyssä ja kasassa?! päivitä tietosi dumbass..
ja metabolia ei nyt liittynyt tähän yhtään mitenkään! ..huomaa, että aihe on sulle vieras etkä oikein ymmärtänyt lukemaasi, no sellasta sattuu... ;)
ja nivelet ja jänteet muuten myös vahvistuvat treenatessa mikäli et tuota tiennyt! ja tehokas päivittäinen venyttely takaa hyvät, tehokkaat ja turvalliset liikeradat..oletko kuullut venyttelystä?! voit tarkistaa wikipediasta jos meni TAAS yli sun ymmärryksen..
etkä näköjään ole ikinä salilla treenannu jos kuvittelet et peilit ovat siellä sen takia, että saa ihailla itseään peilistä..tukka hyvin kaikki hyvin vai?! ;D ..ööh, ja miks sua kiinnostaa mun runkkaaminen? oletko homo? ..ei siinä mitään jos olet, mulla ei ole mitään seksuaalisia vähemmistöjä vastaan, mutta olen kyllä hetero ja ennen kaikkea VARATTU! sorry...
mut hei, juo sä ne sun "pari" olutta päivässä, mä meen salille... =)- Sustanon?
TheOne kirjoitti:
tuki ja liikunta elimistöön kuuluvat myös lihakset, vai meinaatko et se on se pelkkä ruoto joka pitää sut pystyssä ja kasassa?! päivitä tietosi dumbass..
ja metabolia ei nyt liittynyt tähän yhtään mitenkään! ..huomaa, että aihe on sulle vieras etkä oikein ymmärtänyt lukemaasi, no sellasta sattuu... ;)
ja nivelet ja jänteet muuten myös vahvistuvat treenatessa mikäli et tuota tiennyt! ja tehokas päivittäinen venyttely takaa hyvät, tehokkaat ja turvalliset liikeradat..oletko kuullut venyttelystä?! voit tarkistaa wikipediasta jos meni TAAS yli sun ymmärryksen..
etkä näköjään ole ikinä salilla treenannu jos kuvittelet et peilit ovat siellä sen takia, että saa ihailla itseään peilistä..tukka hyvin kaikki hyvin vai?! ;D ..ööh, ja miks sua kiinnostaa mun runkkaaminen? oletko homo? ..ei siinä mitään jos olet, mulla ei ole mitään seksuaalisia vähemmistöjä vastaan, mutta olen kyllä hetero ja ennen kaikkea VARATTU! sorry...
mut hei, juo sä ne sun "pari" olutta päivässä, mä meen salille... =)"tuki ja liikunta elimistöön kuuluvat myös lihakset, vai meinaatko et se on se pelkkä ruoto joka pitää sut pystyssä ja kasassa?! päivitä tietosi dumbass.. "
Nyt olikin puhe tukirangasta. Lihakset eivät nyt vaan satu kuulumaan tukirankaan. Kuten äsken jo sanoin rustot, jänteet ja nivelsiteet eivät vahvistu samassa suhteessa lihasten kanssa. ...Varsinkin kun sulla on tuota ylipainoa noin reilusti ja kun nappailet hormooneja järjenjuoksustasi päätellen.
Ylipaino rasittaa sydäntä, riippumatta siitä, onko kyseessä rasva vai lihas. Eli jos painoa on jo sen verran, että painoindeksi alkaa olla siellä normipainon ylärajoilla (sulla reilusti yli), niin kannattaa kyllä tarkkaan harkita, haluaako sitä lisämassaa vielä sydäntä rasittamaan. Monestihan ylipainoisista puhuttaessa tulee mieleen vain kaljamahaiset läskikasat, mutta samalla tavoin superlihakset hankkinut kehonrakentaja on myös ylipainoinen.
"ja metabolia ei nyt liittynyt tähän yhtään mitenkään! ..huomaa, että aihe on sulle vieras etkä oikein ymmärtänyt lukemaasi, no sellasta sattuu... ;) "
Liittyi nimenomaan tukirangan määrittelyyn. Luuskolla on aineenvaihdunnalinen tehtävä.
"mut hei, juo sä ne sun "pari" olutta päivässä, mä meen salille... =) "
Meneppä sinä vaan pullistelemaan niille salin pojille;)
Minä en valitettavasti juo ollenkaan alkoholia.
ps. Luulis että ton ikäsenä hävettäis poseerailla kuin nuoret tytöt missikisoissa. Toisaalta mä ymmärrän sua ja sun narsistista sairautta. Ehkä toi hankkimasi ylipaino on vaan hyväksi sun unelmaduunissa portsarina? Sustanon? kirjoitti:
"tuki ja liikunta elimistöön kuuluvat myös lihakset, vai meinaatko et se on se pelkkä ruoto joka pitää sut pystyssä ja kasassa?! päivitä tietosi dumbass.. "
Nyt olikin puhe tukirangasta. Lihakset eivät nyt vaan satu kuulumaan tukirankaan. Kuten äsken jo sanoin rustot, jänteet ja nivelsiteet eivät vahvistu samassa suhteessa lihasten kanssa. ...Varsinkin kun sulla on tuota ylipainoa noin reilusti ja kun nappailet hormooneja järjenjuoksustasi päätellen.
Ylipaino rasittaa sydäntä, riippumatta siitä, onko kyseessä rasva vai lihas. Eli jos painoa on jo sen verran, että painoindeksi alkaa olla siellä normipainon ylärajoilla (sulla reilusti yli), niin kannattaa kyllä tarkkaan harkita, haluaako sitä lisämassaa vielä sydäntä rasittamaan. Monestihan ylipainoisista puhuttaessa tulee mieleen vain kaljamahaiset läskikasat, mutta samalla tavoin superlihakset hankkinut kehonrakentaja on myös ylipainoinen.
"ja metabolia ei nyt liittynyt tähän yhtään mitenkään! ..huomaa, että aihe on sulle vieras etkä oikein ymmärtänyt lukemaasi, no sellasta sattuu... ;) "
Liittyi nimenomaan tukirangan määrittelyyn. Luuskolla on aineenvaihdunnalinen tehtävä.
"mut hei, juo sä ne sun "pari" olutta päivässä, mä meen salille... =) "
Meneppä sinä vaan pullistelemaan niille salin pojille;)
Minä en valitettavasti juo ollenkaan alkoholia.
ps. Luulis että ton ikäsenä hävettäis poseerailla kuin nuoret tytöt missikisoissa. Toisaalta mä ymmärrän sua ja sun narsistista sairautta. Ehkä toi hankkimasi ylipaino on vaan hyväksi sun unelmaduunissa portsarina?koita nyt pässi oikeesti tajuta, et se että sä väität maapalloa litteäksi EI tee siitä litteää..!
ja on muuten melko rohkea väite hlöstä jota et tunne, niin väittää hänen käyttävän huumeisiin rinnastettavia, kiellettyjä aineita! ymmärrätkö että olet vastuussa kirjoituksistasi?! ja toi lähenee jo kunnianloukkausta.. vastaavanlaisista tapauksista ON tehty kanteluja viranomaisille...
ja olen treenannu jo reilu 15v! siinä on kuule enempi ku tarpeeks aikaa nivelille ja rustoille vahvistua! ei tää lihasmassa missää yön yli tullut, kuten tunnut kuvittelevan! toistakyt vuotta KOVAA REENIÄ, ni se on siinä! mut mitäpä tollanen pullamössö ymmärtäis kovasta treenistä...
etkä tunnu ymmärtävän että mulla ei ole ylipainoa edelleenkään..rautalankaa kuluu...treenaan myös aerobista sykeohjattua treeniä 5-6x/60min/viikko..cooperis menee 2900m..
ja käyn TÄYDELLISESSÄ lääkärintarkastuksessa 2x/vuosi, jossa otetaan iso verenkuva, maksa-arvot,sydämmen rasituskoe jne jne... mul on mustaa valkosella, että olen huippukunnossa!
mites sulla? ;)
ja mistäköhän vitun poseeraamisesta mahdat puhua?!
en ole mikään kilpakehonrakentaja.. mistä moisen kuvan olet saanut??
ja totta että luustolla on myös aineenvaihdunnallinen tehtävä, mut se aineenvaihdunta ei siltikään liity mitenkään tähän..
ja sydän ei muuten tod rasitu samalla tapaa aktiivisesta kudoksesta (lihaskudos) kuin passiivisesta kudoksesta (rasvakudos), OTA SELVÄÄ MISTÄ PUHUT! itse anatomiaa jo vuosia opiskelleena (työn puolesta) ni tiedän mistä puhun! nähtävästikkään sä et...
vai portsarina!? heheee! XD etpä kuule nää mua yhdenkään baarin ovella!
ja mikäs sul on portsareita vastaan onk joku joskus heitäny sut pihalle tai muuten vaan tööttässy sua käkättimeen?! XD- turbojuntti oot
TheOne kirjoitti:
koita nyt pässi oikeesti tajuta, et se että sä väität maapalloa litteäksi EI tee siitä litteää..!
ja on muuten melko rohkea väite hlöstä jota et tunne, niin väittää hänen käyttävän huumeisiin rinnastettavia, kiellettyjä aineita! ymmärrätkö että olet vastuussa kirjoituksistasi?! ja toi lähenee jo kunnianloukkausta.. vastaavanlaisista tapauksista ON tehty kanteluja viranomaisille...
ja olen treenannu jo reilu 15v! siinä on kuule enempi ku tarpeeks aikaa nivelille ja rustoille vahvistua! ei tää lihasmassa missää yön yli tullut, kuten tunnut kuvittelevan! toistakyt vuotta KOVAA REENIÄ, ni se on siinä! mut mitäpä tollanen pullamössö ymmärtäis kovasta treenistä...
etkä tunnu ymmärtävän että mulla ei ole ylipainoa edelleenkään..rautalankaa kuluu...treenaan myös aerobista sykeohjattua treeniä 5-6x/60min/viikko..cooperis menee 2900m..
ja käyn TÄYDELLISESSÄ lääkärintarkastuksessa 2x/vuosi, jossa otetaan iso verenkuva, maksa-arvot,sydämmen rasituskoe jne jne... mul on mustaa valkosella, että olen huippukunnossa!
mites sulla? ;)
ja mistäköhän vitun poseeraamisesta mahdat puhua?!
en ole mikään kilpakehonrakentaja.. mistä moisen kuvan olet saanut??
ja totta että luustolla on myös aineenvaihdunnallinen tehtävä, mut se aineenvaihdunta ei siltikään liity mitenkään tähän..
ja sydän ei muuten tod rasitu samalla tapaa aktiivisesta kudoksesta (lihaskudos) kuin passiivisesta kudoksesta (rasvakudos), OTA SELVÄÄ MISTÄ PUHUT! itse anatomiaa jo vuosia opiskelleena (työn puolesta) ni tiedän mistä puhun! nähtävästikkään sä et...
vai portsarina!? heheee! XD etpä kuule nää mua yhdenkään baarin ovella!
ja mikäs sul on portsareita vastaan onk joku joskus heitäny sut pihalle tai muuten vaan tööttässy sua käkättimeen?! XDSä voit sönköttää ihan mitä lystää mutta tosiasia vaan on että sä oot 50-60kg ylipainoinen 10v tasolla oleva pikkupoika. Äijä rupeilee uhkaamaan poliisilla:D Voi vittu sä oot marakatti. Tulee vaan mieleen että oot lihavana pikkupoikana saannu isoilta pojilta turpiis ja oot juossu isäs taakse turvaan. "Mun isä on ainakin kaks kertaa niin vahva kun sun!!" Niin sä oot sieltä huudellu ja sama jatkuu vieläkin. Häpeisit iso mies. Vaikka ethän sä mikään mies oot. Seuraavaks sä voit sit ottaa johonki kustantajaan yhteyttä ja yrittää saada julkaistua "Ykkösen parisuhdevinkit". Sähän näytät tietävän omastamielestäs mm. kaiken. Lueppa huvikseen sun vanhoja viestejä. Mä nopeesti selaillen en oo nähny yhtään jossa et oo vittuillu jollekkin. Onko vika aina muissa? Joku päivä tuolla asenteella käy huonosti. Siihen et tartteta ees isoja lihaksia.
Sä uhoot opiskellees anatomiaa 4v. Minusta 4v tikkaripoliisikoulun apuluokalla ei oikeuta sanomaan niin. Voi jeesus ja mooses.
Uhoot käyväs 2x/vuosi, jossa otetaan iso verenkuva, maksa-arvot,sydämmen rasituskoe jne jne... Ootko sä vakavasti sairas? En kyllä äkkiseltään keksi kenenkään tekevän muuten kuin tarkkaillakseen hormooniensa käyttöä tai sairaus. Hyvä tietty ettei niitä ihan sokkona popsi. Muuten, hormoonit ei ole huumeisiin verrattavissa. Piikkiä perseeseen vaan jos siltä tuntuu. Kukaan ei siihen puutu niin kauaa kun et osallistu mihinkään kilpailuun... ...ai niin kehonrakenuskisoissahan ei testata? turbojuntti oot kirjoitti:
Sä voit sönköttää ihan mitä lystää mutta tosiasia vaan on että sä oot 50-60kg ylipainoinen 10v tasolla oleva pikkupoika. Äijä rupeilee uhkaamaan poliisilla:D Voi vittu sä oot marakatti. Tulee vaan mieleen että oot lihavana pikkupoikana saannu isoilta pojilta turpiis ja oot juossu isäs taakse turvaan. "Mun isä on ainakin kaks kertaa niin vahva kun sun!!" Niin sä oot sieltä huudellu ja sama jatkuu vieläkin. Häpeisit iso mies. Vaikka ethän sä mikään mies oot. Seuraavaks sä voit sit ottaa johonki kustantajaan yhteyttä ja yrittää saada julkaistua "Ykkösen parisuhdevinkit". Sähän näytät tietävän omastamielestäs mm. kaiken. Lueppa huvikseen sun vanhoja viestejä. Mä nopeesti selaillen en oo nähny yhtään jossa et oo vittuillu jollekkin. Onko vika aina muissa? Joku päivä tuolla asenteella käy huonosti. Siihen et tartteta ees isoja lihaksia.
Sä uhoot opiskellees anatomiaa 4v. Minusta 4v tikkaripoliisikoulun apuluokalla ei oikeuta sanomaan niin. Voi jeesus ja mooses.
Uhoot käyväs 2x/vuosi, jossa otetaan iso verenkuva, maksa-arvot,sydämmen rasituskoe jne jne... Ootko sä vakavasti sairas? En kyllä äkkiseltään keksi kenenkään tekevän muuten kuin tarkkaillakseen hormooniensa käyttöä tai sairaus. Hyvä tietty ettei niitä ihan sokkona popsi. Muuten, hormoonit ei ole huumeisiin verrattavissa. Piikkiä perseeseen vaan jos siltä tuntuu. Kukaan ei siihen puutu niin kauaa kun et osallistu mihinkään kilpailuun... ...ai niin kehonrakenuskisoissahan ei testata?en uhonnut poliisilla vajakki! kysyin, että oletko tietoinen, että asia voi mennä niinkin pitkälle!! ;) opettele ymmärtämään lukemasi..
ja mä seison kyllä jokaisen sanani takana!
mulla ei ole salattavaa tai pelättävää..
entä sä?!
kirjottelet ala-arvosta tekstiä hlöstä jota et tunne ja vieläpä NIMETTÖMÄNÄ! kuinka pelkurimaista se on..? vai eikö se sun kuva kestä päivän valoa?! ;)
ja terveystarkastuksessa käyn juuri siksi ETTEI MIKÄÄN SAIRAUS TAI VAIVA PÄÄSEKKÄÄN YLLÄTTÄMÄÄN!
meinaatko et lääkäris käydään ainoastaan sillo ku joku on huonosti?! se on useimmiten sillon jo myöhästä.. olet kyl melkosen tietämätön...
YHTEENVETO:
-olet katkera tikku-ukko, joka ei tiedä mitään reenaamisesta, mutta koitta päteä niile jotka OIKEASTI tietävät aiheesta. etkä edes ymmärrä ku olet väärässä. ja olet myös ilmeisen pelkuri, koska et uskalla muuta kuin nimettömänä syytellä tuntemattomia hlöitä ilman mitään todisteita tai faktoja yhtään mistään.
jos olen väärässä, niin todista se ja pistä kuvasi kaiken kansan nähtäväksi..
riittääkö pokka...?- Shanna
Monenlaista vastausta tähänkin asiaan täältä saa. Itsellänikin on kiinnostusta erääseen salilla käyvään mieheen ja olen miettinyt josko avaisin suuni. Suoraan en kahville (tai edes jäätelölle :) ole kysymässä vaan ajattelin tunnustella ensin.
Sali on pieni ja mies varmasti muistaa minut, mutta emme silti tervehdi. Seuraan tilannetta kun seuraavan kerran satutaan yhtäaikaa ja jos sopiva hetki tulee niin "heitto" on jo valmiina.
Mies treenaa tosissaan, mutta olen melko varma ettei hän sopivassa välissä heitettyä juttua laita pahakseen.
Mitä tuossa voisi lopulta hävitä? Tsemppiä vaan teille muillekin! - 20-27vee mies
scurbie kirjoitti:
Anteeksi nyt vaan kamalasti että kysyin neuvoa. En varmaankaan uskalla enää tämän jälkeen lähestyä salilla, jos se on kerran niin pyhä paikka.Mulle saa tulla juttelemaan mitä huvittaa, ja jos haluat iskeä mut niin siitä vaan. Satun olemaan varattu, mutta ei haittaa pätkän vertaa jos nainen joku on noin rohkea ja haluaisi musta "seuralaisen". Siis en leuhki tai levittele kyseistä ehdotusta, vaan olisin otettu.
Kyllä kuule kuntosalien pikkujouluissa sattuu ja tapahtuu kaikenlaista. Ja niistä touhuista ei puhuta kemujen jälkeen.
Ja salilla käy onneksi erittäin paljon puheliaita naisia, joiden kanssa ON TODELLA KIVA JUTELLa.
- Salinainen+35
Minusta voisit yrittää jutella kaverille aina joskus niitä näitä. Ja jos joskus törmäätte salin pihalla niin toi kahville/kahvilaan pyytäminen voisi myös toimia.
Itse en täysin ymmärrä sitä, ettei salilla saisi koskaan keskustella kenenkään kanssa. Toki itsekin treenaan välillä todella ajatuksissani, mutta oon sen verran sosiaalinen luonne että uusia tuttuja olisi kiva saada. Eli siitä vaan kyllä meille naisille salilla nyt joskus jonkin sanankin uskaltaa sanoa.
Itsellä on nyt pari vuotta treeniä takana samalla salilla, ja voin sanoa että moikkaan muutamaa miestä siellä. Heiltä olen joskus treenien lomassa kysäissyt jotain, pyytänyt apua tai jotain muuta. Samat ihmiset siellä pyörii vuodesta toiseen, niin tuntuu välillä kummalliselta että on niin vaikea avata suutaan mistään asiasta. Minun on myönnettävä, että salilla käynti vaatii minulta tiettyä itsevarmuutta ja välinpitämättömyyttä, jotta jaksan siellä yleensä käydä. Onneksi siellä sentään on muutama niitäkin joiden kanssa moikataan ja jotka uskaltavat, toki harvoin jutella jotakin.
No, jottei asia olisi niin synkkä, niin olen toki myös tutustunut muutamaan mukavaan naiseen salilla ja yhden kanssa treenaillaankin yhdessä aina silloin tällöin.- Man8o8
En myöskään ymmärrä sitä, etteikö salilla saisi koskaan keskustella kenenkään kanssa. Riippuu tietenkin täysin salista..
TheOne:n kaltaiset "tositreenajat" käy useimmiten saleilla missä meininki on hieman toisenlainen. (kellarissa tila jossa 10 hikistä salikarhua vetää sairaita painoja :) Siellä on enemmän tekemisen meininki, ja suurin osa kävijöistä on miehiä jotka ottavat harrastuksen tosissaan. Mutta siellä voisivat myös pysyä.. Miksi käydä trendikkäällä salilla jos aikoo kulmassa vedellä hirveitä painoja ja kaikki liike ympärillä ärsyttää.. Jos se kunnon treeni on se tärkein juttu, niin juuri sille tarkoitukselle löytyy varmasti jostain sopiva sali.
Minulle salilla käynti ei ole niin vakava asia, ja olen valinnut salin joka sopii tarpeisiini.. Itse käyn muutaman kerran salilla viikottain kaverin kanssa ja vaikka tulee välillä kunnolla reenattua niin kyllä se sali mielestäni myös sosiaalinen tila on. En pistä yhtään pahakseni jos joku tulee keskustelemaan. Tämä minun mielipiteeni.. Man8o8 kirjoitti:
En myöskään ymmärrä sitä, etteikö salilla saisi koskaan keskustella kenenkään kanssa. Riippuu tietenkin täysin salista..
TheOne:n kaltaiset "tositreenajat" käy useimmiten saleilla missä meininki on hieman toisenlainen. (kellarissa tila jossa 10 hikistä salikarhua vetää sairaita painoja :) Siellä on enemmän tekemisen meininki, ja suurin osa kävijöistä on miehiä jotka ottavat harrastuksen tosissaan. Mutta siellä voisivat myös pysyä.. Miksi käydä trendikkäällä salilla jos aikoo kulmassa vedellä hirveitä painoja ja kaikki liike ympärillä ärsyttää.. Jos se kunnon treeni on se tärkein juttu, niin juuri sille tarkoitukselle löytyy varmasti jostain sopiva sali.
Minulle salilla käynti ei ole niin vakava asia, ja olen valinnut salin joka sopii tarpeisiini.. Itse käyn muutaman kerran salilla viikottain kaverin kanssa ja vaikka tulee välillä kunnolla reenattua niin kyllä se sali mielestäni myös sosiaalinen tila on. En pistä yhtään pahakseni jos joku tulee keskustelemaan. Tämä minun mielipiteeni..kyse oli tässä tapauksessa jonkun POKAAMISESTA! ..ei siitä etteikö salilla voisi jutella ja vaihtaa muutama sanakin jos siltä tuntuu! ja kuten tässä moni on jo kirjoittanut, että vuosien varrella siellä salilla tutustuu ihmisiin ja tietenkin on luontevaa heitä moikata ja vaihtaa muutama sana..
en ole missään vaiheessa ollut sitä vastaan!
vaan olin sitä vastaan, että sali, ja nimenomaan treenin aikana on sopimaton paikka millekkään peliliikkeille!
ja onneksi nykyään saan treenata juuri sellaisella salilla joka sopii mulle parhaiten! =) mutta joskus joutuu eksymään noille trendisaleille töiden takia..EI omasta halusta...
- vili
sellainen periaate etten salilla puhele ihmeempiä. ainoastaan, voitko tulla varmistamaan tai muuta treeniläppää tulee heitettyä.
olen ehdottomasti sitä mieltä ettei naisten ja miesten edes pitäisi olla samalla salilla. ämmät on niin edessä siellä. - salilla
missäpäin suomea käyt salilla scurbie?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1211501Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774