Aknen hoito

Mirskaaa

Eli kertokaapas aknen hoitovinkkejä.. kaikkia kotikonsteja ja mitkä elintarvike- tai luontaistuotekaupasta tai apteekista ilman reseptiä saatavat tuotteet helpottaa aknea? :))

Tiedän että ihonpuhdistusaine ja kasvovesi on jees, sekä että teatree-öljy auttaa :). Mutta muita?

19

3140

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sizi83

      Menisit ihotautilääkärille... saisit kunnon roccutan kuurin ja pääsisit aknesta eroon!

      • Mirskaaa

        Onn minulla semmosta voidetta jo, en muista nimeä. Mutta eipä se tunnu tehoavan.


    • olli22222

      Kannattaa ostaa dermalogican aknen hoitoon tarkoitettuja tuotteita. Niitä myydään vain kauneus hoitoloissa. Tuotteet ovat kalliita, mut kyl kannaattaa. Itsellä on auttanu huomattavasti.

    • Minä vain

      Kannattaa kokeilla Bion ihonhoitosarjaa. Sitä myy ainoastaan kosmetologit. On todella tehokas ja huomattavasti terveellisempi vaihtoehto elimistölle kuin roaccutan,jota ei edes kesällä kannata ottaa käyttöön ihon palamisriskin vuoksi. Yleensä roaccutanin jälkeen iho palautuu jonkin ajan kuluttua aloituspisteeseen eli ei aina edes toimi.

    • finninaama

      Mulla on kaveri, joka on hyvällä menestyksellä käyttänyt Widmerin (apteekista) akneihon hoitotuotteita.
      Puhdista Lipo Sol Liuoksella ja sen jälkeen esim. näin kesällä rasvatonta Clear Skin Geliä tai Sebo Fluid emulsiota, sekin on rasvaton.
      Apteekista saat kyllä neuvoja kunhan kyselet.

    • Kokemusta on

      Minulla oli jokunen vuosi sitten akne pahana. Jätti arpia ja oli karseen näköinen
      -naisella kukkiva selkäkin oli jo itkun arvoinen :(!
      Kokeilin kaiken maailman voiteet ja lääkkeet lääkäriltä...
      Mutta kuinka ollakaan, ainut ja lopullinen mikä auttoi oli ravinto sisältä päin!
      Eli katso tarkkaan mitä laitat suuhusi.
      Sokerit, vaalea leipä ja punainen liha ehdottomasti pois! Maitoa rajoitetusti.
      Ja ravintolisänä rasvahappoja!
      Rasvahapot kosteuttavat ja pitävät ihon pinnan hyvänä, eikä se silloin pääse kuivamaan ja tukkeuttamaan ihohuokosia.
      Näillä eväillä minä pääsin aknesta eroon!

      Minun mielestä ei ole suurtakaan merkitystä sillä kasvojenhoito merkillä,
      jos silti syöt epäterveellisesti tai liikaa sokeria, se moska kukkii ihon läpi oli sillä Widmerit tai mitkä tahansa vastassa!
      Eli lähde liikkeelle ravinnosta!

      • Mirskaaa

        Vou kiitti. Mä vedänki tota vaaleeta leipää iha älyttöämiä määriä.. pitääpä alkaa vähentämään. Maitoo juon sopivasti, punasta lihaa en juuri ollenkaan ja sokeriaki varmaa aika runsaasti kulutan.

        Ennen oli joku a-kirjaimella alkava voide kyseessä, mutta nyt mamma sai hommattua mulle toista, differin-geeliä, kaveri käyttänyt sitä ja samoin sisko, se kuulemma helppaa kans.

        Sitte luin jostain että helokkiöljy ja kalanmaksaöljy olis kans ihan jees, joten niitä sitte olen alkanut syömään. Sitten otan iltoisin maitohappobakteereja.
        Helokkiöljyllä ja maitohappobakteereilla on kuulemma rauhoittava vaikutus ongelmaiholle.. näin oli lääkäri sanonut serkulleni.

        Enköhän mä tosta kukkapenkistä pääse joskus eroon ;D Se sattuu sijaitsemaan selässä. Itkuttaa ku ei voi pistää semmosta paitaa päälle mikä paljastaa selän.


      • Mirskaaa
        Mirskaaa kirjoitti:

        Vou kiitti. Mä vedänki tota vaaleeta leipää iha älyttöämiä määriä.. pitääpä alkaa vähentämään. Maitoo juon sopivasti, punasta lihaa en juuri ollenkaan ja sokeriaki varmaa aika runsaasti kulutan.

        Ennen oli joku a-kirjaimella alkava voide kyseessä, mutta nyt mamma sai hommattua mulle toista, differin-geeliä, kaveri käyttänyt sitä ja samoin sisko, se kuulemma helppaa kans.

        Sitte luin jostain että helokkiöljy ja kalanmaksaöljy olis kans ihan jees, joten niitä sitte olen alkanut syömään. Sitten otan iltoisin maitohappobakteereja.
        Helokkiöljyllä ja maitohappobakteereilla on kuulemma rauhoittava vaikutus ongelmaiholle.. näin oli lääkäri sanonut serkulleni.

        Enköhän mä tosta kukkapenkistä pääse joskus eroon ;D Se sattuu sijaitsemaan selässä. Itkuttaa ku ei voi pistää semmosta paitaa päälle mikä paljastaa selän.

        ..että juon aika vähän vettä. Olisikohan tämä yksi syy rehevään kukkapenkkiini?


      • Kokemusta on
        Mirskaaa kirjoitti:

        Vou kiitti. Mä vedänki tota vaaleeta leipää iha älyttöämiä määriä.. pitääpä alkaa vähentämään. Maitoo juon sopivasti, punasta lihaa en juuri ollenkaan ja sokeriaki varmaa aika runsaasti kulutan.

        Ennen oli joku a-kirjaimella alkava voide kyseessä, mutta nyt mamma sai hommattua mulle toista, differin-geeliä, kaveri käyttänyt sitä ja samoin sisko, se kuulemma helppaa kans.

        Sitte luin jostain että helokkiöljy ja kalanmaksaöljy olis kans ihan jees, joten niitä sitte olen alkanut syömään. Sitten otan iltoisin maitohappobakteereja.
        Helokkiöljyllä ja maitohappobakteereilla on kuulemma rauhoittava vaikutus ongelmaiholle.. näin oli lääkäri sanonut serkulleni.

        Enköhän mä tosta kukkapenkistä pääse joskus eroon ;D Se sattuu sijaitsemaan selässä. Itkuttaa ku ei voi pistää semmosta paitaa päälle mikä paljastaa selän.

        Sinuna jättäisin kyllä kokonaan vaalean leivän pois!
        Sillon tällön jotain pientä esim pulla tms muttei edes joka viikko.
        Karkit ja kaikki sokeripitoiset juomista lähtien myös kokonaan pois.
        Rasvahapoista kannattaa valita hyvä ja laadukas tuote.
        Ja annostuksessa pidä mielessä, että sinä hoidat ongelmaa niillä
        eli annostus ei voi olla sama kuin jollakin verisuonien notkeana pysymis tarkoituksissa.
        Maitohappobakteereilla on varmaankin ollut lähinnä tarkoitus tasapainottaa vatsan ja suoliston tervettä bakteerikantaa -joka on tosiaan epätasapainossa sokerin ja vaalean vehnän käymisen (hiiva ja sokeri) johdosta.
        Ne yhdessä ovat hiivasienen kasvulle suolistossa oikein rehevä maaperä. Ja kun ruuan imeytymisessä ym on häiriöitä, pyrkii elimistö pääsemään kaikesta kuona-aineesta eroon jopa ihon kautta.
        Voisin veikata vaikka satasesta vetoa, että sinulla on myös ilmavaivoja?
        Oikein on lääkäri lähtenyt liikkeelle, eli sieltä vatsan kautta se kaikki vaikuttaa ihoon mutta ravinto valistus serkulle on tainnut jäädä puolitiehen.
        Tuo selän kukkiminen on tosi kiusallista
        -ja ne paukamat on vielä pirun kipeitäkin!
        Ymmärrän hyvin ettei siinä kylpylään tai rannalle mennä bikineissä esittelemään selän kasvustoa!
        Toivottavasti näistä ohjeista oli apua ja pääset aknesta eroon kuten minäkin!
        Usko pois.. Toivoa on!!


      • MKSI
        Kokemusta on kirjoitti:

        Sinuna jättäisin kyllä kokonaan vaalean leivän pois!
        Sillon tällön jotain pientä esim pulla tms muttei edes joka viikko.
        Karkit ja kaikki sokeripitoiset juomista lähtien myös kokonaan pois.
        Rasvahapoista kannattaa valita hyvä ja laadukas tuote.
        Ja annostuksessa pidä mielessä, että sinä hoidat ongelmaa niillä
        eli annostus ei voi olla sama kuin jollakin verisuonien notkeana pysymis tarkoituksissa.
        Maitohappobakteereilla on varmaankin ollut lähinnä tarkoitus tasapainottaa vatsan ja suoliston tervettä bakteerikantaa -joka on tosiaan epätasapainossa sokerin ja vaalean vehnän käymisen (hiiva ja sokeri) johdosta.
        Ne yhdessä ovat hiivasienen kasvulle suolistossa oikein rehevä maaperä. Ja kun ruuan imeytymisessä ym on häiriöitä, pyrkii elimistö pääsemään kaikesta kuona-aineesta eroon jopa ihon kautta.
        Voisin veikata vaikka satasesta vetoa, että sinulla on myös ilmavaivoja?
        Oikein on lääkäri lähtenyt liikkeelle, eli sieltä vatsan kautta se kaikki vaikuttaa ihoon mutta ravinto valistus serkulle on tainnut jäädä puolitiehen.
        Tuo selän kukkiminen on tosi kiusallista
        -ja ne paukamat on vielä pirun kipeitäkin!
        Ymmärrän hyvin ettei siinä kylpylään tai rannalle mennä bikineissä esittelemään selän kasvustoa!
        Toivottavasti näistä ohjeista oli apua ja pääset aknesta eroon kuten minäkin!
        Usko pois.. Toivoa on!!

        Hmm.. noista ilmavaivoista puhuit. Hih, eipä mulla niitä oikeen ole.. (kaikkihan meistä joskus piereskelee ;D) varsinkin jos vertaa muutamiin lähisukulaisiini. ^_^

        Kiitti muuten teille kaikille vinkeistä ja neuvoista, ootte olleet tosi kultasia ja asiallisia viestejä kaikki ollu :))

        Tässä just mutustan ruisleipää, meinasin ottaa paahtista, mutta sitten muistin että se on kielletty hedelmä.

        Selkä on jo alkanut rauhottumaan hieman, ku olen nyt pessyt selkäni jonkin aikaa seba med- nimisellä tuotteella. :) Apteekista saa eikä kalliskaan! 8e ;D

        Eiköhän se tästä ja lisävinkit ovat edelleen tervetulleita!!


      • Tyttönen vain
        MKSI kirjoitti:

        Hmm.. noista ilmavaivoista puhuit. Hih, eipä mulla niitä oikeen ole.. (kaikkihan meistä joskus piereskelee ;D) varsinkin jos vertaa muutamiin lähisukulaisiini. ^_^

        Kiitti muuten teille kaikille vinkeistä ja neuvoista, ootte olleet tosi kultasia ja asiallisia viestejä kaikki ollu :))

        Tässä just mutustan ruisleipää, meinasin ottaa paahtista, mutta sitten muistin että se on kielletty hedelmä.

        Selkä on jo alkanut rauhottumaan hieman, ku olen nyt pessyt selkäni jonkin aikaa seba med- nimisellä tuotteella. :) Apteekista saa eikä kalliskaan! 8e ;D

        Eiköhän se tästä ja lisävinkit ovat edelleen tervetulleita!!

        Jos olet vaalean leivän ystävä, älä turhaan kiduta itseäsi pelkällä ruisleivällä. Itsekin vaalean "pullamössöleivän" ystävänä jo pari vuotta sitten yritin siirtyä ruisleipään ihonhoitosyistä, mutta en vaan pystynyt koko ajan ruisleipää mussuttamaan.

        Mutta huom!!! Onneksi nykyään on kaupoissa valtavasti monivilja- ja täysjyvätuotteita, jotka ovat mukavia puolivälimalleja! :) Esimerkiksi oulainen on hiljattain tuonut markkinoille uutuuden: pehmopalat, joista toinen maku on runsaskuituinen moniviljaleipä. Paljon maukkaampaa kuin ruisleipä, ja kuitua yhtä paljon! Monia muitakin esimerkkejä hyvistä "välimallin" leivistä on, joten älä turhaan kiduta itseäsi pelkällä ruisleivällä, jos vaaleampaa tekee mieli!


    • aknelainen

      moro, tässäpä olis ohjeita aknen hoitoon. Ekaks on tärkeetä ihon huolellinen puhdistaminen ja minun mielestä tärkeintä onkin hyvät kotihoitotuotteet. Suosittelisin Bion- sarjan tuotteita, jotka on tehty aknen hoitoon ( puhdistusaine, paikallishoito ja kosteusvoide.) Saatavana on myös naamioita. Kannattaa netistä katsoa lisää näistä. Bion tuotteet on siitä hyviä, että ne eivät ole järjettömän kalliita. Puhdistusaineet maksaa suurin piirtein n. 25 e. Paikallishoito samoja hintoja ja kyllä näitä saa sitten puoli vuotta käyttää. Toinen hyvä sarja on Dermalogica, mutta tämän sarjan tuotteet on melko kalliita. Esimerkiksi puhdistusaineet maksaa n. 40 e, daily microfoliant kuorintaaine maksaa 70 e ( mutta on kyllä todella riittoisaa!) itselläni on tätä ollut kohta vuoden päivät, mutta vielä on paljon jäljellä!) ja kosteusvoide maksaa n. 70 e. Näillä

      • aknelainen

        nämä tuotteet todella auttavat, mutta ei akne silti häviä ihan noin vain. Siis finnejä tulee varmaankin vieläkin vaikka näitä tuotteita käyttäisitkin, mutta tehokkaasti ehkäisevät niiden syntymistä silti. En ole itse Elsa Hjeronymus tuotteita käyttänyt, mutta olen käynyt Elsa Hjeronymus syväpuhdistushoidossa, jota suosittelen! Voisin hoidon perusteella uskoa, että tuotteet ovat myös hyviä! Ihon säännöllinen puhdistaminen kosmetologilla varmasti myös auttaa, mutta jos rahan kuluminen hirvittää, on olemassa halvempikin konsti! Kannattaa varata aika paikkakuntasi ammattikoululle jossa opiskelijat tekevät ihonpuhdistuksen! Tulee varmasti yhtä hyvää hoitoa kuin kauneushoitolassa, mutta saa varmasti huomattavasti halvemmalla! Esim. ihonpuhdistus maksaa eräällä paikkakunnalla 27 e. En ole itse käynyt amiskan hoidoissa, mutta uskon että ne on yhtä hyviä ja aion syksyllä kun amiska aukee tilata ajan ultraäänihoitoon joka on vain 12 e!! Joo, sitten kannattaa pestä aina kädet ennen kun pesee kasvot, tietysti jos likaisilla käsillä peset naamaa niin bakteereja tarttuu. Kynnet kannattaa pitää myös lyhyinä, sillä niiden alla muhii hirveä määrä bakteereja! Tyynyliina olisi hyvä vaihtaa pari kertaa viikossa. Ja tuttu vinkki, jota on joskus hyvin vaikea noudattaa: Älä puristele näppylöitä! Odota, kunnes näppylä on muuttunut valkoiseksi! Ja jos et malta olla puristelematta, kannattaa sitten ottaa esim. kasvolappu, jonka revit kahtia ja puristat näpyn kasvolappujen välissä. Ihon kosteuttaminen on myös tärkeää, vaikka iho onkin rasvainen! Ihosi ei tarvitse rasvaa, mutta se tarvitsee kosteutta! Talineristyskin tasapainottuu kun iho on hyvin kosteutettu. Valitse vesipohjainen kosteusvoide. Iselläni on melko herkkä iho ja minulla on aknea. Olen käyttänyt ihon punaisuuden vähentämiseen ja couperosaihohoitoon Detria Arbutin pigment whitening tehotippoja ja minusta tuntuu että se on auttanut vahvistamaan ihoani ja näin finnejäkin on tullut vähemmän, kun iho on kuntoutunut. Joskus kannattaa myös höyryttää itse omaa ihoa, eli kattilaan vettä ja kiehuta vesi kuumaksi, sitten otat kattilan liedeltä ja laitat sen maahan. Sitten kumarrut höyryyn pyyhe kattilan ympärillä. Tämä konsti avaa myös tehokkaasti tukkoista nenää! niin myös ihohuokosia! Ihon talin- ja rasvaneritys on suurimmillaan yhden-kahden aikaan iltapäivällä ja pienimmillään puolenyön aikaan. Siksi myöhään iltapäivällä tai aikaisin illalla suoritetulla ihonhoidolla on ratkaiseva merkitys aknen hoidossa. Arvokkaita aknen hoitovinkkejä on bionin kotisivuilla www.bion.fi, ota etusivulta kohta "AKNE JA SEN HALLINTA" ja sitten tämän sivun alakulmasta kohta "ARVOKKAITA NEUVOJA AKNEN HALLINTAAN" toivottavasti näistä ohjeista on jotain hyötyä :)


      • MKSI
        aknelainen kirjoitti:

        nämä tuotteet todella auttavat, mutta ei akne silti häviä ihan noin vain. Siis finnejä tulee varmaankin vieläkin vaikka näitä tuotteita käyttäisitkin, mutta tehokkaasti ehkäisevät niiden syntymistä silti. En ole itse Elsa Hjeronymus tuotteita käyttänyt, mutta olen käynyt Elsa Hjeronymus syväpuhdistushoidossa, jota suosittelen! Voisin hoidon perusteella uskoa, että tuotteet ovat myös hyviä! Ihon säännöllinen puhdistaminen kosmetologilla varmasti myös auttaa, mutta jos rahan kuluminen hirvittää, on olemassa halvempikin konsti! Kannattaa varata aika paikkakuntasi ammattikoululle jossa opiskelijat tekevät ihonpuhdistuksen! Tulee varmasti yhtä hyvää hoitoa kuin kauneushoitolassa, mutta saa varmasti huomattavasti halvemmalla! Esim. ihonpuhdistus maksaa eräällä paikkakunnalla 27 e. En ole itse käynyt amiskan hoidoissa, mutta uskon että ne on yhtä hyviä ja aion syksyllä kun amiska aukee tilata ajan ultraäänihoitoon joka on vain 12 e!! Joo, sitten kannattaa pestä aina kädet ennen kun pesee kasvot, tietysti jos likaisilla käsillä peset naamaa niin bakteereja tarttuu. Kynnet kannattaa pitää myös lyhyinä, sillä niiden alla muhii hirveä määrä bakteereja! Tyynyliina olisi hyvä vaihtaa pari kertaa viikossa. Ja tuttu vinkki, jota on joskus hyvin vaikea noudattaa: Älä puristele näppylöitä! Odota, kunnes näppylä on muuttunut valkoiseksi! Ja jos et malta olla puristelematta, kannattaa sitten ottaa esim. kasvolappu, jonka revit kahtia ja puristat näpyn kasvolappujen välissä. Ihon kosteuttaminen on myös tärkeää, vaikka iho onkin rasvainen! Ihosi ei tarvitse rasvaa, mutta se tarvitsee kosteutta! Talineristyskin tasapainottuu kun iho on hyvin kosteutettu. Valitse vesipohjainen kosteusvoide. Iselläni on melko herkkä iho ja minulla on aknea. Olen käyttänyt ihon punaisuuden vähentämiseen ja couperosaihohoitoon Detria Arbutin pigment whitening tehotippoja ja minusta tuntuu että se on auttanut vahvistamaan ihoani ja näin finnejäkin on tullut vähemmän, kun iho on kuntoutunut. Joskus kannattaa myös höyryttää itse omaa ihoa, eli kattilaan vettä ja kiehuta vesi kuumaksi, sitten otat kattilan liedeltä ja laitat sen maahan. Sitten kumarrut höyryyn pyyhe kattilan ympärillä. Tämä konsti avaa myös tehokkaasti tukkoista nenää! niin myös ihohuokosia! Ihon talin- ja rasvaneritys on suurimmillaan yhden-kahden aikaan iltapäivällä ja pienimmillään puolenyön aikaan. Siksi myöhään iltapäivällä tai aikaisin illalla suoritetulla ihonhoidolla on ratkaiseva merkitys aknen hoidossa. Arvokkaita aknen hoitovinkkejä on bionin kotisivuilla www.bion.fi, ota etusivulta kohta "AKNE JA SEN HALLINTA" ja sitten tämän sivun alakulmasta kohta "ARVOKKAITA NEUVOJA AKNEN HALLINTAAN" toivottavasti näistä ohjeista on jotain hyötyä :)

        Kiitoksia sinullekkin, aknelainen neuvoistasi :)

        Tuttuni kävi vähän aikaa sitten tälläisessä hoidossa mistä puhuit ja suositteli tätä minullekkin. Mutta hirveän kalliiksi oli tullut, joten ainakin näin aluksi yritän nujertaa kasvustoni ihan kotikonstein ;D

        Pesen kyllä kädet aina ennen kasvojen pesua, koska minulla on oma rutiinini aamu- ja iltatoimissani. :) Kynnet ovat olleet nyt aikas lyhyet, silti harjailen kynsiharjalla joka ilta kynnet aluset.
        Tuon puristelun olen jättänyt vähemmälle, tahtoo tulla noita arpia niin paljon, eikä niitä tuolta selästä kyllä oikeen yletäkään puristelemaan.

        Ja nyt tosiaan olen alkanut laittaa selkään aamuisin tuota Mari Dermin (kirjoitetaankohan noin?) hoitavaa voidetta. Kosteuttaa, pehmentää jne. Samaa kasvovettä huitelen selkään myös vähän ennen differin-geelin tai tämän voiteen laittoa. Siksi pistän voidetta selkään vain aamuisin, koska iltoisin täytyy laittaa differin-geeliä :)


    • annu 999

      Hei, suosittelen Kuolleenmeren mutatuotteita, joita saa luontaistuotekaupoista. Mun iho on parantunut täysin, ja kun meinaa tulla finnejä, otan heti mutanaamion käyttöön n. viikoksi, niin taas on puhdas iho. Eli Kuolleenmeren mutasaippuaa ja mutanaamiota . Joillekkin on riittänyt pelkkä saippua ja Kuolleenmeren mineraalivoide päälle. Vaikeana aikana itse tarvitsin naamiota jóka annetaan vaikuttaa iholla ja huuhdellaan pois. Tosi tehokas ja luonnonmukainen hoito! Myös ihan edullinen. Mutasaippualla lähtee myös meikit hyvin.Kysy vaikka La Cure sarjan tuotteita,niitä olen ostanut Ikivireästä Helsingistä, varmaan löytyy myös muualta.

      • MKSI

        Miten kauan kestää olla ilman tätä mutanaamiota, ennenkuin taas alkaa ilmetä näppylöitä? :)


    • -nigella

      Itse ostin tässä Dermosilin Fresh Balance Anti Spot- kynän, koska sitä oli suositeltu lehdissä ym. Päätin stten koittaa ja illalla ennen nukkumaan menoa koitin tätä kynää. No, aamulla kun heräsin ja katsoin peiliin nii yllätykseksi huomasin että se todella toimi! Yhdessä yössä yksi pieni kynä oli tehnyt ihmeitä. Illalla vielä otsassa pari törröttävää finniä oli kadonnut ja leuasta punotus oli vähentynyt. Jatkoin tätä ja joka päivä iho parani ja parani. Huomasin että kannattaa laittaa tätä kynästä tulevaa voidetta vaikka kädellä kunnolla naamaan niin tehoaa nopeammin. Tätä kynää kannattaa koittaa! Apteekista ostetut naamiot toimivat myös aika hyvin.

    • miemirjamii
    • acneoff

      Kannattaa kokeilla Olivia Kleinin acne off tuotteita. Näiden avulla tartut ongelmaan luonnollisin keinoin ilman myrkkyjä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      946
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      830
    3. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      743
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      731
    5. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      727
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      687
    8. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    9. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      672
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      610
    Aihe