Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

toimii

muttu

Elikkä nyt 3 vk kuppaillu (edelleen uskonpuutteessa vaan toista pakaraa, nähdäkseni oikeasti eron) ja kyllä se kuulkaas tytöt niin on, että kuppia nyt vaan ostamaan. Tämä oikeasti taitaa toimia.

Välillä tulee mustelmaa ja verenpurkaumaa, mutta ilmeisesti ihan luonnollista. Ei oo sattunu yhtään, ei tullu jano eikä väsymys, mutta iho silenee silmissä. N. puol tuntia oon miltei päivittäin kupannu.

Nyt alkaa siis toisen pakaran vuoro! :)

8

1041

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • strawberries

      ..kannustuksesta, joka toinen päivä uskonpuute iskee pahemman kerran, vaikka silmämääräisesti kyllä iho näyttää silenneen. toisaalta, en ehkä enää edes halua muistaa kuinka kamalia muhkuroita aiemmin olikaan. :)

    • hmmh

      vedät sitä kuppia, vedätkö aina yhteen suuntaa vai edestakaisin tai pyöritellen? Onko merkitystä kuinka kuppia vetää? Esim jos käsittelen reisiä, vedänkö aina ylöspäin ja kuppi uudestaan kiinni alas vai voiko vetää ylös alas niin kauan kuin kuppi pysyy kiinni??

      • strawberries

        ..olen aiemmin tehnyt pyörivää liikettä ja irrottanut kupin turhankin usein, kunnes eilen taas lueskelin aiempien kuppausklubien ERINOMAISIA ohjeviestejä ja hoksasin että kuppia voi esim. reisissä vetää edestakaisin alhaalta ylös, kuppia irroittamatta. säästää mustelmilta ja menee huomattavasti nopeammin koko homma.. ja takapuoli sivulta keskelle ja takaisin.


    • strawberries

      ..kupannut kerran päivässä? muutamissa ohjeissa on, että pari viikkoa kerran päivässä ja sen jälkeen kahdesti. mulla on kolmas viikko menossa ja tarvii ensi viikolla viimeistään ottaa aikatauluun myös toinen kuppauskerta.

      • :-D

        Minä kuppailin sen 5vk vain kerran päivässä.
        Jotkut innostuivat noissa kuppausklubi-ketjuissa kuppaamaan useampaan otteeseen.
        Minen jaksanut eikä ollut aikaakaan.
        Ja tuloksia tuli tuollakin tavalla.

        Nykyään kuppaan kerran tai pari viikossa, silloin kun on muhkurainen olo :-D

        ap


      • muttu

        ja nyt on ollut välipäiviäkin... Tuntuu että näyttää heti ihan kauhealta kun ei oo pariin päivään peiliin katsonu, melkein pahemmalta kuin ennen! Valakaa uskoa ettei se oo totta.

        Pesetkö kupit joka kerta? Miten ne voi pestä "ei juoksevan veden alla?"


      • :-D
        muttu kirjoitti:

        ja nyt on ollut välipäiviäkin... Tuntuu että näyttää heti ihan kauhealta kun ei oo pariin päivään peiliin katsonu, melkein pahemmalta kuin ennen! Valakaa uskoa ettei se oo totta.

        Pesetkö kupit joka kerta? Miten ne voi pestä "ei juoksevan veden alla?"

        altaaseen vettä ja pese siinä.
        Tai pyyhi kostealla rätillä.
        ap


      • Nimetön
        muttu kirjoitti:

        ja nyt on ollut välipäiviäkin... Tuntuu että näyttää heti ihan kauhealta kun ei oo pariin päivään peiliin katsonu, melkein pahemmalta kuin ennen! Valakaa uskoa ettei se oo totta.

        Pesetkö kupit joka kerta? Miten ne voi pestä "ei juoksevan veden alla?"

        ..tuntuu, että viikonlopun mittainen kuppaustauko teki himskatin hyvää, maanantaina näytti ihan eriltä koivet!! Ja lauantaina tuntui, että vaatteet oli löysemmät kuin aiemmin. Ja tänään tiirailin peilistä, että neljäs viikko taitaa tuottaa tuloksia! Jippii!!! :D

        Kyllä se Muttu siitä, mun uskonpuute taas alkaa haihtua - viime viikon menkkaturvotus tais näyttää vaan kaikki ylimääräiset. Ajattelin mennä käymään Seppälässä / Vero Modassa - niiden sovituskopit kun paljastaa aivan kaiken. ;)

        Mulla on ollut yhteensä 3 välipäivää, mutta tänään kuppasin aamulla nopeasti reidet ja illalla koko kropan, ja ajattelin tämän ja ensi viikon mennä tällä 2 x päivä jos vaan aikataulu antaa periksi.

        Kuppien pesusta - olen päästänyt lavuaariin lämmintä vettä ja laittanut vähän astianpesuainetta, ja huuhtaissut kyllä sitten nopeasti juoksevan veden alla. Huomasin kyllä tänään, että toiseksi pienin kuppi on päältä vähän karhea - mahtaako johtua siitä, että se on aina yltäpäältä rasvassa ja se ei taida olla ihan öljytöntä..? Sitä käytän eniten, usein koko kroppaan.

        Hei muuten, miksei sisäreisistä saa kupata? Siis juu, verisuoniahan siellä on ja herkempi iho, mutta mikä siis voi olla seuraus? Katkenneet verisuonet vai jotain pahempiakin häiriöitä?

        Kuppaillaan! Ja nyt kauniille unille - pitää muuten ainakin minulla paikkansa se, että uni syventyy.. voisin nukkua kuin tukki vaikka kuinka pitkään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1410
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1317
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe