saaneet..siis jotakin..ei mitään seksuaalista mutta jotain..vaikka kukkia?
Milloin olette viimeksi
21
1314
Vastaukset
- seksuaalisia
kukkia?
- Anastazia
niitäkin..mutta minkälaisia ovat seksuaaliset kukat..ruusujako?
- mies_vm56
vaikken saanut mitään konkreettista enkä muutakaan varsinaisesti itseeni kohdistuvaa mutta sain silti niin paljon.
- pahanmielen
kun kettinki loppui kesken fillari lenkin
- hyvän mielen taas
Olin Hartwall Areenalla katsomassa Mamma Mia musikaalin ystäväni kanssa :)
- Pirre*
Sain yö kylään pikkuisen prinsessan, - tuossa tuhisee jo täydessä unessa, - pehmoponi kainalossaan.
Kuinka saisin enkelin hänen askeliinsa mukaan.- eikö olekkin...
ihanaa, kun on tuollaisia pikkuprinsessoja ja pikkuprinssejä.
Minulla oli viime yön melkein vuoden vanha (loppukuusta täyttää 1 v.) pikkuprinssi yötä. :)) - Pirre*
eikö olekkin... kirjoitti:
ihanaa, kun on tuollaisia pikkuprinsessoja ja pikkuprinssejä.
Minulla oli viime yön melkein vuoden vanha (loppukuusta täyttää 1 v.) pikkuprinssi yötä. :))ja kuinka ihmeellistä; kuinka he rakastavatkaan meitä ja ilman ansioitammekin/ni. Mie ainakin olen joutanut olemaan heidän kanssaan hirmu vähäsen, ihan harmittaa.
Hyvää yötä, olen ihan puhkipoikki jo :/ - vielä.,.,
Pirre* kirjoitti:
ja kuinka ihmeellistä; kuinka he rakastavatkaan meitä ja ilman ansioitammekin/ni. Mie ainakin olen joutanut olemaan heidän kanssaan hirmu vähäsen, ihan harmittaa.
Hyvää yötä, olen ihan puhkipoikki jo :/oikein kauheasti ole meilläkään poika vielä ollut yö kylässä yksin, mut muuten kyllä nähdään joka viikko. :))
Hyvää yötä sinulle myös! - Mamy¤Blue
Pirre* kirjoitti:
ja kuinka ihmeellistä; kuinka he rakastavatkaan meitä ja ilman ansioitammekin/ni. Mie ainakin olen joutanut olemaan heidän kanssaan hirmu vähäsen, ihan harmittaa.
Hyvää yötä, olen ihan puhkipoikki jo :/sembalot ihan putkeen tällä kertaa...pari tuntia unta houkuteltiin tuplien kans. Sillä aikaa koiruli oli jyrsiny (mustiksissaan??) muovisen lelulaatikonpaloja mahaansa asti. Kuinkahan sille käy...No lapset nukkuu, mutta huutojen ja sylittämisien jälkeen...kuitenkin sikiunessa nyt, huh :)
- Pirre*
Mamy¤Blue kirjoitti:
sembalot ihan putkeen tällä kertaa...pari tuntia unta houkuteltiin tuplien kans. Sillä aikaa koiruli oli jyrsiny (mustiksissaan??) muovisen lelulaatikonpaloja mahaansa asti. Kuinkahan sille käy...No lapset nukkuu, mutta huutojen ja sylittämisien jälkeen...kuitenkin sikiunessa nyt, huh :)
kumman mustiksia lapsillekin, kun ovat yleensä olleet huomion keskipisteenä :)
- enkelitrio
Sain tänään,tarkemmin sanottuna eilen,lyyran.Ai,niin
kukkiakin.- mutta 13 vuoden kuluttua
On toista! Kun ihana lapsesi/ monet lapsesi tulevat murrosikään! Nauti just lapsesi kanssa parhaillaan! Iloitse ja sure/lohduta ja jaa elämäviisauksesi lapsesi/lapsiesi kanssa! ;)
- enkelitrio
mutta 13 vuoden kuluttua kirjoitti:
On toista! Kun ihana lapsesi/ monet lapsesi tulevat murrosikään! Nauti just lapsesi kanssa parhaillaan! Iloitse ja sure/lohduta ja jaa elämäviisauksesi lapsesi/lapsiesi kanssa! ;)
Nyt en tajua....murrosikään?
Kuopus,joka nyt kirjoitti täytti 19v toukokuussa.
Mutta,juu,nautin lapsista ja lastenlapsista enemmän
kuin mistään muusta.
: )
- hildurvonhopsis
2-vuotiaan kummipoikani äiti soitti eilen ja hän tuli pienen poikansa kanssa luokseni - tai tuohon pihalle ja metsään kanssani kyläilemään.
Olimme tuossa läheisessä leikkipuistossa ja sitten menimme metsään kävelemään. Ihana pikkuinen kummipoikani riemuitsi muurahaisesta, joka kiipesi ison kiven päälle ja huusi riemuissaan:"Kiipee". Kiertelimme metsäpolulla ja sain itsekin taas katsella kaunista luontoa lapsen silmin."Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, mi hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa..."
Lopuksi lähtiessä tuo ihana pieni poika rutisti minua kaulasta kun kyykistyin hänen viereensä. On ihanaa kun on kaksi pientä kummilasta kun omat lapseni ovat jo aikusia. Ystävät ja kummilapset ovat aikuisten lasteni ja heidän puolisoden lisäksi suurin riemunaiheeni. Sain Marketta nimisen kukkasen viime viikolla töissä ns. asiakkailta, ja kiitokset hyvästä työstä ja hauskan loman toivotukset myöskin.
Tulin hyvin iloiseksi.- Lyyti
valmistuin uuteen ammattiin ja sain kukkia ja lahjoja. Eilen poikani valmistui ammattiin ja sain tuntea todellista äidinylpeyttä komeasta, rakkaasta pojastani.
- hildurvonhopsis
Onnea ylpeälle äidille ihanasta Pojastasi.
Olen itsekin kahden komean ja ihanan aikuisen pojan äiti. He valmistuivat kaksi vuotta sitten kumpikin yhtäaikaa (ensimmäiseen?) ammattiinsa ja pidin heille kotonani juhlat. Vanhempi poikani alkoi jatkamaan opiskelujaan viime syksynä. Nuorempi poikani ehkä jatkaa opiskelujaan muutaman vuoden kuluttua, mutta on nyt työssä.
Onnea ja hyvää kesää sinulle ja perheellesi ! - Lyyti
hildurvonhopsis kirjoitti:
Onnea ylpeälle äidille ihanasta Pojastasi.
Olen itsekin kahden komean ja ihanan aikuisen pojan äiti. He valmistuivat kaksi vuotta sitten kumpikin yhtäaikaa (ensimmäiseen?) ammattiinsa ja pidin heille kotonani juhlat. Vanhempi poikani alkoi jatkamaan opiskelujaan viime syksynä. Nuorempi poikani ehkä jatkaa opiskelujaan muutaman vuoden kuluttua, mutta on nyt työssä.
Onnea ja hyvää kesää sinulle ja perheellesi !sinulle ja perheellesi. Minun poikani lähtee nyt armeijaan ja miettii jatkoa vasta sen jälkeen. Ammattiin valmistuminen on aina juhlimisen arvoinen asia.
Hyvää ja rentouttavaa kesää! - hildurvonhopsis
Lyyti kirjoitti:
sinulle ja perheellesi. Minun poikani lähtee nyt armeijaan ja miettii jatkoa vasta sen jälkeen. Ammattiin valmistuminen on aina juhlimisen arvoinen asia.
Hyvää ja rentouttavaa kesää!Opiskelu on rankkaa aikaa ja kannattaa juhlia kun on etappi saavutettu. Onnea teille molemmille valmistumisenne johdosta.
Nuorempi poikani (21v) pääsi viime heinäkuussa armeijasta. Sano pojallesi, että monista tilanteista selviytyy huumorilla. Poikani kertoi, että hänellä oli vaikeinta olla nauramatta kun "ylemmät" karjuivat tosissaan ja komensivat tekemään "älyttömyyksiä". Hyvin meni ja hän sai heti työtä, kun pääsi armeijasta.
Huomenna lähden vanhusten leirille kolmeksi päiväksi kauniin luonnon keskelle. Ihanaa !
- Angel of The Morning
Sain ihanan lammasaterian, aurinkoa ottaessa yllätyssuukon suoraan suulle ja monta halia :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655420Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842727- 2742531
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191894Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2331593Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561201Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 881105
- 901096