Milloin olette viimeksi

Anastazia

saaneet..siis jotakin..ei mitään seksuaalista mutta jotain..vaikka kukkia?

21

1332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seksuaalisia

      kukkia?

      • Anastazia

        niitäkin..mutta minkälaisia ovat seksuaaliset kukat..ruusujako?


    • mies_vm56

      vaikken saanut mitään konkreettista enkä muutakaan varsinaisesti itseeni kohdistuvaa mutta sain silti niin paljon.

    • pahanmielen

      kun kettinki loppui kesken fillari lenkin

    • hyvän mielen taas

      Olin Hartwall Areenalla katsomassa Mamma Mia musikaalin ystäväni kanssa :)

    • Pirre*

      Sain yö kylään pikkuisen prinsessan, - tuossa tuhisee jo täydessä unessa, - pehmoponi kainalossaan.

      Kuinka saisin enkelin hänen askeliinsa mukaan.

      • eikö olekkin...

        ihanaa, kun on tuollaisia pikkuprinsessoja ja pikkuprinssejä.
        Minulla oli viime yön melkein vuoden vanha (loppukuusta täyttää 1 v.) pikkuprinssi yötä. :))


      • Pirre*
        eikö olekkin... kirjoitti:

        ihanaa, kun on tuollaisia pikkuprinsessoja ja pikkuprinssejä.
        Minulla oli viime yön melkein vuoden vanha (loppukuusta täyttää 1 v.) pikkuprinssi yötä. :))

        ja kuinka ihmeellistä; kuinka he rakastavatkaan meitä ja ilman ansioitammekin/ni. Mie ainakin olen joutanut olemaan heidän kanssaan hirmu vähäsen, ihan harmittaa.

        Hyvää yötä, olen ihan puhkipoikki jo :/


      • vielä.,.,
        Pirre* kirjoitti:

        ja kuinka ihmeellistä; kuinka he rakastavatkaan meitä ja ilman ansioitammekin/ni. Mie ainakin olen joutanut olemaan heidän kanssaan hirmu vähäsen, ihan harmittaa.

        Hyvää yötä, olen ihan puhkipoikki jo :/

        oikein kauheasti ole meilläkään poika vielä ollut yö kylässä yksin, mut muuten kyllä nähdään joka viikko. :))
        Hyvää yötä sinulle myös!


      • Mamy¤Blue
        Pirre* kirjoitti:

        ja kuinka ihmeellistä; kuinka he rakastavatkaan meitä ja ilman ansioitammekin/ni. Mie ainakin olen joutanut olemaan heidän kanssaan hirmu vähäsen, ihan harmittaa.

        Hyvää yötä, olen ihan puhkipoikki jo :/

        sembalot ihan putkeen tällä kertaa...pari tuntia unta houkuteltiin tuplien kans. Sillä aikaa koiruli oli jyrsiny (mustiksissaan??) muovisen lelulaatikonpaloja mahaansa asti. Kuinkahan sille käy...No lapset nukkuu, mutta huutojen ja sylittämisien jälkeen...kuitenkin sikiunessa nyt, huh :)


      • Pirre*
        Mamy¤Blue kirjoitti:

        sembalot ihan putkeen tällä kertaa...pari tuntia unta houkuteltiin tuplien kans. Sillä aikaa koiruli oli jyrsiny (mustiksissaan??) muovisen lelulaatikonpaloja mahaansa asti. Kuinkahan sille käy...No lapset nukkuu, mutta huutojen ja sylittämisien jälkeen...kuitenkin sikiunessa nyt, huh :)

        kumman mustiksia lapsillekin, kun ovat yleensä olleet huomion keskipisteenä :)


    • enkelitrio

      Sain tänään,tarkemmin sanottuna eilen,lyyran.Ai,niin
      kukkiakin.

      • mutta 13 vuoden kuluttua

        On toista! Kun ihana lapsesi/ monet lapsesi tulevat murrosikään! Nauti just lapsesi kanssa parhaillaan! Iloitse ja sure/lohduta ja jaa elämäviisauksesi lapsesi/lapsiesi kanssa! ;)


      • enkelitrio
        mutta 13 vuoden kuluttua kirjoitti:

        On toista! Kun ihana lapsesi/ monet lapsesi tulevat murrosikään! Nauti just lapsesi kanssa parhaillaan! Iloitse ja sure/lohduta ja jaa elämäviisauksesi lapsesi/lapsiesi kanssa! ;)

        Nyt en tajua....murrosikään?
        Kuopus,joka nyt kirjoitti täytti 19v toukokuussa.

        Mutta,juu,nautin lapsista ja lastenlapsista enemmän
        kuin mistään muusta.
        : )


    • hildurvonhopsis

      2-vuotiaan kummipoikani äiti soitti eilen ja hän tuli pienen poikansa kanssa luokseni - tai tuohon pihalle ja metsään kanssani kyläilemään.
      Olimme tuossa läheisessä leikkipuistossa ja sitten menimme metsään kävelemään. Ihana pikkuinen kummipoikani riemuitsi muurahaisesta, joka kiipesi ison kiven päälle ja huusi riemuissaan:"Kiipee". Kiertelimme metsäpolulla ja sain itsekin taas katsella kaunista luontoa lapsen silmin."Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, mi hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa..."

      Lopuksi lähtiessä tuo ihana pieni poika rutisti minua kaulasta kun kyykistyin hänen viereensä. On ihanaa kun on kaksi pientä kummilasta kun omat lapseni ovat jo aikusia. Ystävät ja kummilapset ovat aikuisten lasteni ja heidän puolisoden lisäksi suurin riemunaiheeni.

    • Sain Marketta nimisen kukkasen viime viikolla töissä ns. asiakkailta, ja kiitokset hyvästä työstä ja hauskan loman toivotukset myöskin.

      Tulin hyvin iloiseksi.

    • Lyyti

      valmistuin uuteen ammattiin ja sain kukkia ja lahjoja. Eilen poikani valmistui ammattiin ja sain tuntea todellista äidinylpeyttä komeasta, rakkaasta pojastani.

      • hildurvonhopsis

        Onnea ylpeälle äidille ihanasta Pojastasi.

        Olen itsekin kahden komean ja ihanan aikuisen pojan äiti. He valmistuivat kaksi vuotta sitten kumpikin yhtäaikaa (ensimmäiseen?) ammattiinsa ja pidin heille kotonani juhlat. Vanhempi poikani alkoi jatkamaan opiskelujaan viime syksynä. Nuorempi poikani ehkä jatkaa opiskelujaan muutaman vuoden kuluttua, mutta on nyt työssä.

        Onnea ja hyvää kesää sinulle ja perheellesi !


      • Lyyti
        hildurvonhopsis kirjoitti:

        Onnea ylpeälle äidille ihanasta Pojastasi.

        Olen itsekin kahden komean ja ihanan aikuisen pojan äiti. He valmistuivat kaksi vuotta sitten kumpikin yhtäaikaa (ensimmäiseen?) ammattiinsa ja pidin heille kotonani juhlat. Vanhempi poikani alkoi jatkamaan opiskelujaan viime syksynä. Nuorempi poikani ehkä jatkaa opiskelujaan muutaman vuoden kuluttua, mutta on nyt työssä.

        Onnea ja hyvää kesää sinulle ja perheellesi !

        sinulle ja perheellesi. Minun poikani lähtee nyt armeijaan ja miettii jatkoa vasta sen jälkeen. Ammattiin valmistuminen on aina juhlimisen arvoinen asia.

        Hyvää ja rentouttavaa kesää!


      • hildurvonhopsis
        Lyyti kirjoitti:

        sinulle ja perheellesi. Minun poikani lähtee nyt armeijaan ja miettii jatkoa vasta sen jälkeen. Ammattiin valmistuminen on aina juhlimisen arvoinen asia.

        Hyvää ja rentouttavaa kesää!

        Opiskelu on rankkaa aikaa ja kannattaa juhlia kun on etappi saavutettu. Onnea teille molemmille valmistumisenne johdosta.

        Nuorempi poikani (21v) pääsi viime heinäkuussa armeijasta. Sano pojallesi, että monista tilanteista selviytyy huumorilla. Poikani kertoi, että hänellä oli vaikeinta olla nauramatta kun "ylemmät" karjuivat tosissaan ja komensivat tekemään "älyttömyyksiä". Hyvin meni ja hän sai heti työtä, kun pääsi armeijasta.

        Huomenna lähden vanhusten leirille kolmeksi päiväksi kauniin luonnon keskelle. Ihanaa !


    • Angel of The Morning

      Sain ihanan lammasaterian, aurinkoa ottaessa yllätyssuukon suoraan suulle ja monta halia :)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe