Kielikoru lähti irti!

-alinda

Kaksi viikkoa sitten vaihdoin ensimmäisen pitkän korun hieman lyhyempään ja tänään aamupalaa ihan tavallisesti syödessäni yläpallo irtosi!?

(Onneksi olin kotona ja löysin sen pallon lattialta, ja onneksi en nielaissut sitä..)

Mutta sitä vaan mietin että onko ihan normaalia että pallo välillä irtoo, onkohan se nyt kunnolla kiinni, miten voin välttää sen irtoamista, täytyykö nyt mennä vaihtamaan korua?? Oon vähän hämilläni, ois kiva jos kertoisitte kokemuksianne!

5

1239

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,

Paljain käsin palloja on melko vaikea saada tarpeeksi tiukalle. Esim. lateksihanskoilla tms. palloista saa tarpeeksi tiukan otteen ja pihtejäkin voi käyttää apuna. Pallot kannattaa tsekata joka päivä.

• keino

Eli jos sulla ei ole lateksihanskoja tai pihtejä lähettyvillä niin minä otan pienen palasen talouspaperia tai vessapaperia ja ylä- ja alapallon päälle ja kiristän..

• ----

mullaki ku oli kieli koru ni vaihoin lävistäjällä siihen yläpallon. ja yks aamu ku söin aamupalaa niin se oli irronnut ja nielsin sen :)

• ----

Itselläkin lähti joskus syödessä pallo irti ja tajusin vasta kun olin nielaissut sen. Tästä oppineena mulla on toinen koru jonka voin vaihtaa jos sattuu samatilanne. Oli hankalaa saada sunnuntai iltana ketään lävistäjää kiinni,mutta onneksi yksi auttavainen lävistäjä avasi liikkeensä ja sain homman hoidettu :) Itse käytän kiristykseen ihan talouspaperia.

• ehdottomasti

Ttsekkaa joka päivä että on kireellä.. Koska mulla kerran syödessä vahingossa irtos pallo ja halkesipa sinä sitten samalla hammaskin. Kerran irtos pallo ja hävis johonki baarin lattialle, sit jostain käsittämättömästä syystä irtos toinenkin pallo ja nielasin sen,ja koska pelkäsin et reikä menee umpeen (ei ollut mahdollissuuksia hankkii uutta korua samantien..) ,pidin tappia suussa ja VOILA! nielasin sen tapin:(:( ja yhen pallon oon kan myöhemmin nielassu... tulee kalliiks:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      475
      3562
    2. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      36
      2940
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      87
      2866
    4. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      149
      2756
    5. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      201
      2075
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      162
      2073
    7. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      14
      1934
    8. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      99
      1784
    9. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      50
      1559
    10. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      36
      1500
    Aihe