Jos evoluutioteoria on totta, niin miksei viisaat ja oikeassa olevat tiedemiehet eivät pysty tekemään edes yhtä ainoata elävää solua koeputkissaan elottomasta aineesta ?, heti kun tämä tapahtuu niin minäkin olen henkeen ja vereen evouskovainen, mutta sitä odotellessa olen vähintäänkin skeptinen koko teorialle,niin sille abiogeneesi teorialle kuin evoluutioteorialle.
Jos Evoteoria on totta niin miksei...
28
2761
Vastaukset
- Molekyyl!
Keinotekoinen orgaaninen muisti on onnistuttu luomaan laboratorio olosuhteissa.
http://www.yleradio1.fi/tiede/tiedeuutiset/id11165.shtml- Banaani
Onko ihmisen mieli niin kun tekoäly, jos tuollainen keinotekoinen ohjelmoiva toimenpide on voitu suorittaa elävissä hermosoluissa?
- seija12
Kerro tarkemmin, en oikein usko. Lienee jotain feikkiä.
- Tiede edistyy huimaa vauhtia
On vain ajan kysymys milloin eläviä soluja aletaan tehtailemaan oikein urakalla.
Jo 50:n vuoden päästä on olemassa sellaisia hilavitkuttimia ja "viisautta", joista meillä ei tällä hetkellä ole hajuakaan. Ja mitä mahtaa ollakaan 500:n vuoden kuluttua?- 500 vuoden päästä...
Jumala :)
Se on varmaa, muusta en tiedä. - Totuuden etsijä
"On vain ajan kysymys milloin eläviä soluja aletaan tehtailemaan oikein urakalla."
Aika näyttää, mutta ei taida ihan lähitulevaisuutta kuitenkaan olla.
"Jo 50:n vuoden päästä on olemassa sellaisia hilavitkuttimia ja "viisautta", joista meillä ei tällä hetkellä ole hajuakaan. Ja mitä mahtaa ollakaan 500:n vuoden kuluttua?"
Uskoisin että puhutaan enää korkeintaan muutamista kymmenistä vuosista kun viisas ihminen käyttää jälleen atomipommeja, jäljelle jäänyt porukka tuskin kehittelee pitkiin aikoihin yhtikäs minkäänlaisia hilavitkuttimia.
heti kun joku luo jumalan aivojensa ulkopuolelle.
- ystäväni...
Lähestynyt koskaan Jumalaa rukouksella?
Siis vilpittömästi??? ystäväni... kirjoitti:
Siis vilpittömästi???"Oletko Lähestynyt koskaan Jumalaa rukouksella? "
Loitsujen lukeminen eivätkä taikauskoiset riitit tee olemattiomasta olevaa.
Rakas latvabee, mitä se Allah sun rukoukseesi vastasi?- ei ole
Nas.se kirjoitti:
"Oletko Lähestynyt koskaan Jumalaa rukouksella? "
Loitsujen lukeminen eivätkä taikauskoiset riitit tee olemattiomasta olevaa.
Rakas latvabee, mitä se Allah sun rukoukseesi vastasi?Jumala...
On vain yksi Jumala, jonka kerran sinäkin onneton kohtaat.
Olen varma, että silloin ei enää vitsi ja pilkka lennä.
Siunausta. - Kari Grandi
ei ole kirjoitti:
Jumala...
Siunausta.On vain yksi Jumala, Thor, ja hän pistää sinut kärsimään jos et palvo häntä.
- Kari Grandi
Kari Grandi kirjoitti:
On vain yksi Jumala, Thor, ja hän pistää sinut kärsimään jos et palvo häntä.
Siunausta!
- mielestäni
ystäväni... kirjoitti:
Siis vilpittömästi???Tässä on nyt pieni paradoksi.
Eikö siihen, että vilpittömästi rukoilet jumalaa, vaadita jo valmiiksi, että jollain tasolla uskoo jumalan olemassaoloon? En näe olevani kovin vilpitön jos en usko jumalaan mutta rukoilen kuitenkin "jos siitä olisi jotain hyötyä". ei ole kirjoitti:
Jumala...
Siunausta.>>On vain yksi Jumala, jonka kerran sinäkin onneton kohtaat.Olen varma, että silloin ei enää vitsi ja pilkka lennä. >Siunausta.
- aivojen
ulkopuolellahan Hän onkin ja samlla sisällä(kin), jos ottaa Hänet vastaan!
Niinhän minä sinulle profetoinkin, että tulet uskovaiseksi, muistat sen kyllä! :=)
Je se tapahtuma on kyllä tämän ateistisen palstan suurin kohu, mikäli palsta on olemassa vielä silloin?! On se suuurta armoa, että Nas.sekin..tuo pilkkaaja ja rienaaja löytää ainoan oikean Elävän Jumalan Jeesuksen Kristuksen kautta! Fantastista! Siellä sisäisessä maailmassasi se Sana jo vaikuttaa, eikä tyhjänä palaa, vaan tekee sen tehtävän, miksi Jumala sen lähetti! - annetaan..
illuminatus kirjoitti:
>>On vain yksi Jumala, jonka kerran sinäkin onneton kohtaat.Olen varma, että silloin ei enää vitsi ja pilkka lennä. >Siunausta.
anteeksi, mutta;
Luukas 12:
10. Ja jokaiselle, joka sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, annetaan anteeksi; mutta sille, joka Pyhää Henkeä pilkkaa, ei anteeksi anneta. - illuminatus*
annetaan.. kirjoitti:
anteeksi, mutta;
Luukas 12:
10. Ja jokaiselle, joka sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, annetaan anteeksi; mutta sille, joka Pyhää Henkeä pilkkaa, ei anteeksi anneta.Pitipäs sattua.
- Mj12
annetaan.. kirjoitti:
anteeksi, mutta;
Luukas 12:
10. Ja jokaiselle, joka sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, annetaan anteeksi; mutta sille, joka Pyhää Henkeä pilkkaa, ei anteeksi anneta.Monet tyypit ovat vittuilleet minulle elämäni aikana. Silti en edes vetäisi heitä turpaan jos kävelisivät kadulla vastaan.
Tässä kontekstissa, anteeksi antamatta jättäminen varmaankin tarkoittaa ikuista kidutusta helvetissä.
Näin ihmisen näkökulmasta sanoisin, että turpaan jättämättä vetäminen, on armollisempaa kuin ikuinen kidutus.
Joten olenko minä armollisempi kuin jumala. Vai tarkoittaako armo kristitylle jotain muuta, kuin se tarkoittaa normaali ihmiselle. - illuminatus*
Mj12 kirjoitti:
Monet tyypit ovat vittuilleet minulle elämäni aikana. Silti en edes vetäisi heitä turpaan jos kävelisivät kadulla vastaan.
Tässä kontekstissa, anteeksi antamatta jättäminen varmaankin tarkoittaa ikuista kidutusta helvetissä.
Näin ihmisen näkökulmasta sanoisin, että turpaan jättämättä vetäminen, on armollisempaa kuin ikuinen kidutus.
Joten olenko minä armollisempi kuin jumala. Vai tarkoittaako armo kristitylle jotain muuta, kuin se tarkoittaa normaali ihmiselle.Armo tarkoittaa noille itsekeskeisimmille jeesustelijoille käytännössä sitä, että heille annetaan kaikki anteeksi, koska he ovat mielestään taikauskossaan aitoja, mutta muut - elivät nämä sitten kuinka eettisesti hyvän tahansa - saavat tuomion.
Ai niin, täytyy tietysti muistaa pilkata pyhää henkeä: Tiedätkö miksi kutsutaan sitä, jos päästät kunnon tuhnun ja haju vasta hetken kuluttua leviää sieraimiin?
Vastaus: pyhän hengen laskeutumiseksi. - 666
illuminatus* kirjoitti:
Armo tarkoittaa noille itsekeskeisimmille jeesustelijoille käytännössä sitä, että heille annetaan kaikki anteeksi, koska he ovat mielestään taikauskossaan aitoja, mutta muut - elivät nämä sitten kuinka eettisesti hyvän tahansa - saavat tuomion.
Ai niin, täytyy tietysti muistaa pilkata pyhää henkeä: Tiedätkö miksi kutsutaan sitä, jos päästät kunnon tuhnun ja haju vasta hetken kuluttua leviää sieraimiin?
Vastaus: pyhän hengen laskeutumiseksi."Ai niin, täytyy tietysti muistaa pilkata pyhää henkeä: Tiedätkö miksi kutsutaan sitä, jos päästät kunnon tuhnun ja haju vasta hetken kuluttua leviää sieraimiin?
Vastaus: pyhän hengen laskeutumiseksi."
Kolmiyhteisen Jumalan arvovalta ei sinun sivistymättömän reppanan puheista pienene pätkääkään, mutta sinua halveksivat jopa monet ateistit pilkkasi tähden, jolla itsesi häpäiset! - ...
666 kirjoitti:
"Ai niin, täytyy tietysti muistaa pilkata pyhää henkeä: Tiedätkö miksi kutsutaan sitä, jos päästät kunnon tuhnun ja haju vasta hetken kuluttua leviää sieraimiin?
Kolmiyhteisen Jumalan arvovalta ei sinun sivistymättömän reppanan puheista pienene pätkääkään, mutta sinua halveksivat jopa monet ateistit pilkkasi tähden, jolla itsesi häpäiset!Mutta onko lieventävä asianhaara, että kaveri makaa
humalassa jossakin ryteikössä kannettava kädessä pylly pystyssä ja sieraimet maassa, sillä eihän muuten tuhnu voi laskeutua ylhäältä alas?
Ainakin veri ja viina on jo mennyt päähän, jutuista päätellen. - illuminatus*
666 kirjoitti:
"Ai niin, täytyy tietysti muistaa pilkata pyhää henkeä: Tiedätkö miksi kutsutaan sitä, jos päästät kunnon tuhnun ja haju vasta hetken kuluttua leviää sieraimiin?
Kolmiyhteisen Jumalan arvovalta ei sinun sivistymättömän reppanan puheista pienene pätkääkään, mutta sinua halveksivat jopa monet ateistit pilkkasi tähden, jolla itsesi häpäiset!>>Kolmiyhteisen Jumalan arvovalta ei sinun sivistymättömän reppanan puheista pienene pätkääkään, mutta sinua halveksivat jopa monet ateistit pilkkasi tähden, jolla itsesi häpäiset!
- illuminatus*
... kirjoitti:
Mutta onko lieventävä asianhaara, että kaveri makaa
humalassa jossakin ryteikössä kannettava kädessä pylly pystyssä ja sieraimet maassa, sillä eihän muuten tuhnu voi laskeutua ylhäältä alas?
Ainakin veri ja viina on jo mennyt päähän, jutuista päätellen.>>Mutta onko lieventävä asianhaara, että kaveri makaa humalassa jossakin ryteikössä kannettava kädessä pylly pystyssä ja sieraimet maassa, sillä eihän muuten tuhnu voi laskeutua ylhäältä alas?
- että näin käy...
Voit toki jäädä odottelemaan tätä ihmettä, mutta älä pitkästy :)
Evoluutio ja sen mukainen kehityskulku on teoria. Tämä teoria on pitkään saanut olla pinnalla. Onneksi sen epätieteellisyys ja aukot tulevat päivänvaloon.
Kiitos ja anteeks :) - äly on ollut
leikissä mukana pienen hetken - JA EVOLUUTIOTA SEKIN -, että äly alkaa muokkaamaan elollista kehitystä.
ÄLY ON EVOLUUTIOTA JA TIUKASTI. - Spektikko
Luinpa aamun jänkäsanomista (Lapin Kansa) id-uskovaisen jutun (Pauli Ojala), pisti perkule karvat pystyyn. Kummallisen paljon hän jaksoi kirjoituksessaan pistää viittauksia natsisaksan rotuoppeihin evoluutioteorian perustana.. no aikansa kutakin - Onhan kaikilla tiedossa kirkon lempeä ohjaus tiedemiehiin keskiajalla, varsinkin inkvisitio otti halukkaasti kantaa tieteenharjoittamiseen eikä polttopuita säästelty.
- ymmärrätkös oikein..?
mitä aito kristillisyys, usko Jeesuksen Kristuksen kautta Jumalaan oikein merkitsee elämään nähden?
Tässä jonkin aikaa viestejä lukeneena näyttää siltä, että käsitykset ovat aikalailla, luvallasanoen outoja(kin)
Syynä voi olla myös meissä uskovissa(kin)?
Ja asiallisesti mielipiteitä, pliis!
- metaskeema
Olet evolutionistija niin paljon jäljessä kehityksestä, että kyselet siksi noin tyhmiä. Itse kysyisin paremminkin, että joko tiedemiehet ovat onnistuneet tuottamaan keinotekoisesti elävän solun. Jos olet perehtynyt lainkaan biologiaan, niin tiedät, että jokaisessa solussa on tuma jossa on DNA:ta. Nanoteknologian avulla on tiettävästi mahdollista tehdä erilaisia asioita atomitasolla, mutta solun valmistanien on varmasti melkoisen monimutkaista.
Kysymys sinulle: Jos kreationismi on totta, niin miksi ihminen piereskelee? Mitä Jumala tahtoo pieruilla itsestään kertoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171021124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102468Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2161958Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231743- 721080
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491054Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75895Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57872En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43852Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88823