Kyläily

Miten on

Eräs henkilö tulee meille kylään, hän ei koputa, ei pimpota, vaan kävelee etu- tai takaovesta sisään. Hän kävelee ympäri taloa ja moikkaa ovelta?

Vituttaa tommonen "hiipiminen". Eikä viitsi etenkään kuumalla kelillä lukita aina ovia. Enkä kehtaa sanoa asiasta. Itse en kehtaisi mennä kenenkään kotiin noin reteesti.

Kysyisinkin miten asiasta kannattaisi sanoa, entä mitä mieltä olette tällaisesta, entä harrastatteko itse samanlaista touhua?

6

2295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • khjhdjd

Kyseessähän on kuitenkin oma kotisi. Ei tule mieleen mitään muuta keinoa kuin huomauttaa ystävällisesti asiasta.

Eihän kylääntulija voi edellyttää, että olisit aina valmis tapaamaan hänet, vaikka ovi sattuisikin olemaan auki. Mitä jos sattuisit olemaan kylvyssä? Puhelimessa? Suihkussa?

Sano vaikka, että olisi mukavampi tietää tulosta etukäteen, niin voisit vähän varautua siihen.
      Itse en ainakaan tykkäisi tuollaisesta, koti on kuitenkin jokaisen omaa aluetta, eikä sinne pitäisi olla vierailla esteetöntä pääsyä.....

• Oma vikasi

Ovi lukkoon siitä, eipä enää pääse sisälle luvatta.

• OMMK

Voisit tietysti järjestää tilanteen, että hän joutuisi niin noloksi, ettei tottakaan.

Yksi mahdollinen keino olisi hankkiutua puolison (tai jonkun ulkopuolisen!) kanssa ns. intiimiin tilanteeseen. Kyttääpä joku kerta, kun voit olettaa hänen olevan tulossa ja ryhdy tuumasta toimeen! Vaikkapa ihan yksinäsikin! ;-) Kun huomaat hänen huomanneen, keräile itsesi ja mahdollinen kaverisi kaikessa rauhassa. "Enpä tiennytkään sinun olevan taas täällä. Sitä kun on tottunut kotonaan olemaan kuin kotonaan."

Tai sitten voisit olla puhuvinasi (tai puhua oikeasti) puhelimessa hänestä ja hänen loukkaavasta tavastaan tunkeutua toisten kotiin.

Voit tietysti maksaa potut pottuina ja kävellä hänen huusholliinsa sisään milloin mistäkin lävestä ja vaellella aikasi ympäri taloa... Mutta olet ilmeisesti sen verran häntä fiksumpi!

• nnniiii i

Noi kikat on kyllä pyörineet mielessä. Mutta mulla ei ole kyllä pokkaa mennä kenenkään kotiin samalla asenteella.

Kerran istuin takapihalla ja kuulin jotta hänen auto tuli etupihalle. Menin sisälle ja lukitsin takaoven. Kaveri yritti avata takaovea, se oli lukossa. Sitten kaveri käveli etuovelle nykäisi sitä, sekin oli lukossa. Etuovella on ovikello, mutta sitä hän ei pimpottanut! Onneksi ei yrittänyt soittaa mun kännykkään, koska se oli päällä.

Siis jumalauta! En missään tapauksessa halua loukata hyvää kaveria, mutta olisi kiva saada hänet tajuamaan.

• Ninja25

Asuin kerrostalon alimmas kerroksessa ja siis maantasolla. Oli sellain patio ja sittä parkkipaikalle ns.ovi (aidattu alue). Kaikki rupes tulee siitä patiolta meille. Jonku aikaa sitä kattelin kunnes laitoin sinne ovelle lapun jossa luki et: "meillä on etuovikin. Käytä sitä." Se ainakii autto. Loppu jopa ex miehen kävely pation kautta. Koita tuota.

• Ninja25

Tuli väärää kohtaa vastaus...mut haitanneekö tuo. :D :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe