itse menen mökille,,sitten tapani mukaan naapureiden kokolle mutta loppuu iltaa ei vielä tiedä.
Joko juhannus
32
1627
Vastaukset
- pään täyteen
viinaa, etten muista alkuikäni 23 vuotta, jolloin asuin maalla, raittiina, mukavassa seurassa.
Kaupunki-ihmisenä mulla ei ole mahdollisuutta viettää juhannusta maalla, siksi vaivun unohduksen syöveriin alkon voimalla.- sitroen.
pyörähdän parilla kokolla katsomassa, onko tuttuja. Toisella ei ole tuttuja ja toisellakin vain kaljaa juodaan. Sihenhän minä en autolla liikkuvana voi osallistua, joten pääsen ajoissa kotiin nukkumaan ja köllähdän itseni viereen.
Näin se meillä menee. Hukkaan sekin ainoa "juhla".
Viinaakaan ei aina viitsisi juoda, sanovat epäterveelliseksi.
- .........
työttömänä vihaan kaikenmailman juhlia, eikä ees ystävän ystävää, jonka luo mennä.
- mulla
työtön, yksinäinen ja kaikki perinteiset juhlat ahdistavat. Olisi 350 kilsan päässä paikka, jossa käydä, sisaren luona, olla "piilossa" kaikki juhlat, mutta oli pakko myydä auto, ei ollut enää varaa pitää sitä. Julkisilla matkustaminen on hiton kallista, siispä kidun täällä päivä kerrallaan, odottamatta enää mitään elämältä.
- joukkoon
mulla kirjoitti:
työtön, yksinäinen ja kaikki perinteiset juhlat ahdistavat. Olisi 350 kilsan päässä paikka, jossa käydä, sisaren luona, olla "piilossa" kaikki juhlat, mutta oli pakko myydä auto, ei ollut enää varaa pitää sitä. Julkisilla matkustaminen on hiton kallista, siispä kidun täällä päivä kerrallaan, odottamatta enää mitään elämältä.
Vihaan koko juhla sanaa!! Perkele!! Ilkkuuko ne meille kysymyksillään?
nimim. yksinäinen eläkeläinen - kynsin
mulla kirjoitti:
hampain vielä kiinni autostani ja talostani. Eikä tuu mieleen ketään, kenen luokse vois mennä juhlistamaan juhannusta, tai ketä vois kutsua tänne luokseni. Onneksi se on vain viikonloppu, se menee äkkiä ohi.
Älä vaivu synkkyyteen, ala vaikka opiskelemaan jotain, minäkin aloin. Kyllä se siitä vielä ja ystäviä löytyy varmaan vielä jotain kautta. Älä heitä toivoasi siitä. :)
Minä toivotan sinulle oikein hyvää juhannusta kaikesta huolimatta.
ps. voisit mennä vaikka uimarannalle uimaan juhannuksena? Viltti mukaan, syötävää, juotavaa ja joku hyvä kirja? :) - ilkkuvat
joukkoon kirjoitti:
Vihaan koko juhla sanaa!! Perkele!! Ilkkuuko ne meille kysymyksillään?
nimim. yksinäinen eläkeläineneivät vain ota huomioon meitä yksinäisiä ja toisaalta meidän ei pidä kieltää heitä iloitsemasta juhlista vain siksi että me emme pääse juhlimaan.
Kaikkee hyvää sinullekin. :) - rutinamuna
Heippa! mnta Juhannusta on vierähtänyt työn merkeissä,nyt vietän rauhallisen mökkijuhannuksen puolisoni kanssa,kokemusta löytyy myös yksinäisistä juhlapyhistä,mitkä on parasta viettää töissä,mikäli mahdollista!
- Linnaea*
kuin makkaran merkeissä,ehkä vähän vihanneksia,
paikka on vielä pohdinnan alla,toivottavasti järven rannalle pääsen. Minä pyöräilen terasseille mukavassa seurassa. Alkoholia otan sitten senverran, että osaan ajella myös takaisin, tai muussa tapauksessa talutan.
- Pirre*
joko mökillä ukkelin kaa kahestaan katellaan järveltä näkyviä kokkotulia, tai mennään ihan järvelle niitä ihhailemmaan - toinen vaihtoehto tyttäremme perheen luona..saapas näkkee mitä jne..
P.s. siis mennään saareen jos saadaan se perhanan (anteeksi)moottori kuntoon :(- itseni kanssa.
Kaikki naapurit missä kukakin, pääasia että on hiljaista. En edes viinaa viitsi ikävääni juoda, pitää pitää taukoa välillä. Maksa poksahtaa tai maha syöpääntyy.
Kyllä vituttaa.
Ei koskaan yhtään ystävää, ei paikkaa mihin mennä, ei puhekaveriakaan. Kaikilla muilla on jotakin, minä olen se ylimääräinen. - ainoa,,,
itseni kanssa. kirjoitti:
Kaikki naapurit missä kukakin, pääasia että on hiljaista. En edes viinaa viitsi ikävääni juoda, pitää pitää taukoa välillä. Maksa poksahtaa tai maha syöpääntyy.
Kyllä vituttaa.
Ei koskaan yhtään ystävää, ei paikkaa mihin mennä, ei puhekaveriakaan. Kaikilla muilla on jotakin, minä olen se ylimääräinen.yksinäinen! Tässäkin ketjussa oli tuolla ylempänä jo muutama ja minä tuun mukaan.
Yksin aina, pirun yksin. Kalenterin haluaisin repiä, etten tietäisi juhlapäivien olemassaolosta.
Pitäisi perustaa paikkakunta, jossa saisi asua vain yksinäisiä ihmisiä. Jotenkin olen kuvitellut olevani ainut yksinäinen ihminen. - joukkoon'
ainoa,,, kirjoitti:
yksinäinen! Tässäkin ketjussa oli tuolla ylempänä jo muutama ja minä tuun mukaan.
Yksin aina, pirun yksin. Kalenterin haluaisin repiä, etten tietäisi juhlapäivien olemassaolosta.
Pitäisi perustaa paikkakunta, jossa saisi asua vain yksinäisiä ihmisiä. Jotenkin olen kuvitellut olevani ainut yksinäinen ihminen.Juhannukseen on aikaa vielä käsittääkseni kuukausi ja nyt nää jo uhoo. Tuo ajatuksesi yksinäisten paikkakunnasta on kehittelemisen arvoinen!
- solitary
Kyllä vituttaa.
Ei koskaan yhtään ystävää, ei paikkaa mihin mennä, ei puhekaveriakaan. Kaikilla muilla on jotakin, minä olen se ylimääräinen.miksemme kokoontuisi tänne juhannusaattoiltana rupattelemaan ihan mitä mielessä liikkuu. Miksi ottaa paineita muista. On mulla puuhaa, mutta illat yleensä yksin tässä.
Ei ole kiva kuitenkaan ruikuttaa 'yksinäisyys'-palstalla, jostain syystä.
Haluaisi vaan jutella niitä näitä. Kokoontukaamme siis Paulan päivän iltana jutustelemaan :) - idea...
solitary kirjoitti:
miksemme kokoontuisi tänne juhannusaattoiltana rupattelemaan ihan mitä mielessä liikkuu. Miksi ottaa paineita muista. On mulla puuhaa, mutta illat yleensä yksin tässä.
Ei ole kiva kuitenkaan ruikuttaa 'yksinäisyys'-palstalla, jostain syystä.
Haluaisi vaan jutella niitä näitä. Kokoontukaamme siis Paulan päivän iltana jutustelemaan :)Ainakin minä tuun silloin jutustelemaan! Kaikki yksinäiset mukaan, mutta palataan asiaan kun juhannus on lähellä. Pistetään sitten virtuaalikemut pystyyn, me yksinäiset.
- solitary
idea... kirjoitti:
Ainakin minä tuun silloin jutustelemaan! Kaikki yksinäiset mukaan, mutta palataan asiaan kun juhannus on lähellä. Pistetään sitten virtuaalikemut pystyyn, me yksinäiset.
yksinolijat. Mulle tää ei ole kovinkaan negatiivinen olotila, mutta toki kaipaan juttukavereita. Ajatustenvaihto on aina kivaa.
- PIrre*
Kyllä vituttaa.
Ei koskaan yhtään ystävää, ei paikkaa mihin mennä, ei puhekaveriakaan. Kaikilla muilla on jotakin, minä olen se ylimääräinen.ihan paha olo, miksi olet yksinäinen - noin fyysisesti?
Yksinäinen voi olla myös henkisesti, isossakin ihmisryhmässä, mutta etkö voisi hakeutua immeissiin ilinoille, luo?
Olen pahoillani, halit sinulle :) - mut toisaalta
Kyllä vituttaa.
Ei koskaan yhtään ystävää, ei paikkaa mihin mennä, ei puhekaveriakaan. Kaikilla muilla on jotakin, minä olen se ylimääräinen.tää tuleva juhannus on vain yks viikonloppu, jonka voi käudä viettämässä vaikka uimarannalla, vaikka onkin yksin. Minäkin olen yksin, joulut potuttaa eniten. Istun vissiin pihallani koko jussin.
Oletko harkinnut koskaan hankkia lemmikkiä, se tuo iloa ja lohtuakin yksinäisyyteen.
Kaikkea hyvää sinulle kaikesta huolimatta toivotan. :)
- frage
ajelen moottoripyörän kanssa siellä sun täällä
- Kutv M
Tarkkoja suunnitelmia tehdä.
Oletan että aivan normaali Jussi jos ilimoja piisaa.
Savoon kokoontuu 10-15 aikuista ja puolenkymmentä
lasta(minä mukaan lukien).
Kokko rakennetaan aattona saaren kalliolle ja
poltetaan illalla jos saadaan siihen lupa.
(kuivana aikana palolaitokselta)
Meikä valmistaa sitten jo etukäteen pientä
suolasta purtavaa.
(monta kiloa mausteisia lihapullia)
Mökki naapureitten epävirallinen vierailu
(viini tynnörin kanssa)ennen puolta yötä.
Kahvipannu ja grilli kuumana koko illan sekä
makkaran paistoa kokon hiilloksella.
Tikanheittokisat ja yhteislaulua aamun tunneille.
(porukassa tosi hyviä laulajia ja meikä ei kun
pihisee ja heiluttaa huuliaan)
Alkoholilla ei silti kovin kovaa läträtä ja
joukossa on aina yksi ajokuntoinen jos tarvetta
siihen sattuu ilmenemään.
(tuntuu jostain kumman syystä että se olen aina minä *epistä*)- Anskuliini
"vanhanajan juhannustunnelmaa" sun jutustelussa.
Meillä taitaa olla nyt mökki tyhjänä juhannuksen.
Viikatemies kävi harventamassa meidän porukkaa rankalla kädellä.
Tässä vielä nuollaan haavoja ja pidetään vanhaa patriarkkaa kuin kultaa kämmenellä.
Hän on käynyt kaikki sodat ja ennätti vielä viimeisinä vuosina haudata rakkaimmat läheisensä.
Ansaitsee nyt kaiken rakkautemme.
- -nainen-
Hei, menen yleensä juhannuksena mattopyykille kaupungin matonpesupaikalle. Ei ole muuten tungosta. Otan eväät mukaan ja matonpesun välissä on mukava kaikessa rauhassa juoda kahvit ja syödä voileipiä. Toivottavasti säät sallivat tänä vuonakin.
- jpntar
Olen töissä :(...ja tarkoitukseni on pyytää yövieras..Kiva olisi saada valmista kaffetta töistä tullessa...:)
- yksinäiset
juhannusaattona.......... mattopyykille? tulee matot pestyä järven rannassa ja samalla voi jutella muiden yksinäisten kanssa, kenties kokko kaverikin löytyy. olisiko ideaa kehitellä yleistä käytäntöä? mille laiturille mennään klo 13.00 juhannusaattona.
- minusta
yksinäiset kirjoitti:
juhannusaattona.......... mattopyykille? tulee matot pestyä järven rannassa ja samalla voi jutella muiden yksinäisten kanssa, kenties kokko kaverikin löytyy. olisiko ideaa kehitellä yleistä käytäntöä? mille laiturille mennään klo 13.00 juhannusaattona.
Voi matot pestä muulloinkin ?? eikun lavatansseihin vaan ...... (minulla ei ole yksiössäni yhtään mattoa)
- yks kottarainen
yksin kotona tai jos ilma hyvä saatan lähteä lavatansseihin, näkeehän siellä edes ihmisiä. Onneksi sinne kuljetus, kun ei itsellä polkupyörää parempaa kulkuneuvoa.
- yksin takapihalla
ei paljon houkuttele.
Juhannuksena tuntee itsensä todella yksinäiseksi.
Kaupunki tyhjenee, jäljelle jää vain naakat ja muistot paremmista ajoista.- niin....
Yksin, aivan yksin, mielessä muistot vuosien takaa. Ehkä ostan viinaa ja juon juhannuksen pois mielestäni. Huono ratkaisu, muutakaan ei yksinäisellä ole. Vihaan kaikkia juhlapyhiä, pahin on kyllä joulu.
- Tuntematon
niin.... kirjoitti:
Yksin, aivan yksin, mielessä muistot vuosien takaa. Ehkä ostan viinaa ja juon juhannuksen pois mielestäni. Huono ratkaisu, muutakaan ei yksinäisellä ole. Vihaan kaikkia juhlapyhiä, pahin on kyllä joulu.
Juhannus pois mielestä viinalla?
Ole onnellinen, että saat olla kotonasi,
minä voin olla sairaalassa, viettämässä juhannusta. Ehkä saan niin voimakkaat
lääkkeet, että en muista juhannusta, saati edes omaa nimeäni... - Pirre*
niin.... kirjoitti:
, miksi et mene johonkin juhannustapahtumaan, - niistähän voisi löytyä juttukaveri ainakin?
Mie ainakin tekisin niin jos oisin ihan orpona täällä mökissäni, niin että tohkeasti vain mukaan, eikä viinaa pidä juoda unohtaakseen, siihen se on huono lääke.
- Anskuliini
mennä Kalajoelle isän luokse, käydään äidin haudalla ja ajelutan rannoilla, onget varalta peräkontissa, luultavasti mennään sisaren luokse rosvopaistille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä313767- 1371569
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111441Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931101- 711088
- 581051
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26997Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38971Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67950Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78915