Mikä logiikka siinä on, että monet naiset panevat hameen kun menevät työhön tai ostoksille tai jonnekin aikaa kuluttamaan? Ja jos on jotkut kissanristiäiset, hameissa sinne tulee jopa noin puolet naisista?
Jos naisella on mielestään kauniit sääret, onko hame siksi, että muut naiset kahdehtisivat vai onko se miesten katseiden keräämiseksi?
Jos sääret eivät ole huomiota herättävän linjakkaat, miksi silloin hame?
Kuvittelen, että housut ovat ainakin sata kertaa mukavampi, huolettomampi asu. Jonnekin häihin tai ylioppilasjuhliin ehkä hameessa, mutta en muuten ymmärrä, mikä naisia siinä asussa viehättää. Enkä ymmärrä viehättääkö hame muita miehiä kuin pervoja säärifetistejä.
hameessa
15
1594
Vastaukset
- SupremeSatan
ilmoilla hame on miellyttävämpi päällä kuin housut. Ja jos sääret ei ole sieltä parhaimmasta päästä, voi vetää pitkän hameen päällensä.
Eilen käppäilin minihameessa ja en voinut olla kiinnittämättä huomiota siihen, kuinka miesten katseet suorastaan iskeyty sääriin. Kyllähän ne miesten katseet kieltämättä mieltä lämmittää, mut toisaalta on helvetin kiva pukeutua hienoihin vaatteisiin. - viilisniilis
Jos olet mies, niin vedäppä kesäkuumalla hame päälle.
- Tristar
Hake koetaan naiselliseksi, usein kun perhejuhlissa ollaan, on pariskunta-ajattelu korkeimmillaan, siis mies miehekkäänä ja nainen naisellisena. Juhla-asu naisella myöskin mielletään hameeksi.
Itse asiassa ainakin omat hameeni ovat paljon mukavampia kuin housut, eikä tule sitä vötärömakkaraa istuessakaan. Käytän hameita jo siksi. Lisäksi näin kuumalla ilmalla hame on viileämpi ja reidet eivät hikoa, oli kyseessä sitten minisellainen tai puolisäären kellohelma. Jälkimmäisestä tykkään :D nyt on päällä kokopitkä kietaisuhame.
***- ajattelija
Osta sinäkin reilumman kokoiset housut, niin eivät reidet hikoa, eivät tule makkarat istuessa esille.
Minä kannoin toissa syksynä viimeiset hameeni UFF:n laatikkoon. Moneen vuoteen en ollut yhtäkään niistä käyttänyt. Aina olen sopivat housut löytänyt. Olenkohan poikkeava? - Tristar
ajattelija kirjoitti:
Osta sinäkin reilumman kokoiset housut, niin eivät reidet hikoa, eivät tule makkarat istuessa esille.
Minä kannoin toissa syksynä viimeiset hameeni UFF:n laatikkoon. Moneen vuoteen en ollut yhtäkään niistä käyttänyt. Aina olen sopivat housut löytänyt. Olenkohan poikkeava?Reilumpia löytyy kyllä, mutta pussittavat housut eivät näytä hyviltä. Se on raivostuttavaa miten hoikallekin ihmiselle väärän mallisissa pöksyissä tulee se makkara. pitää olla todella matala vyötärö ettei tule. Grrh. Hyvin harvoin ja tuskalla löytää housuja jotka istuvat hyvin, nämä teinimallit kun eivät viehätä enkä verkkareita tai siltä näyttäviä nykymuotihousuja aio käyttää :D
Reidet... ah, minä vin tykkään siitä tunteesta kun kangas liukuu pitkin jalkoja kävellessä. Tulee niin naisellinen olo :D Todella, ne hyvin istuvat pitkät housut ajavat hienosti saman asian mutta näillä keleillä... shortsit ei naiselle sovi kuin harvoin ja pitkiä housuja ei kykene käyttämään. Ainut ratkaisu on mukavan lyhyt hame.
Mutta hittolainen, jokainen tyylillään! Tahdotko sinä ne minun liian reilut housuni? Voisin vaihtaa hameisiin kokonaan. talvella neulesellaiseen :D
- kokoajan kotona
"Kuvittelen, että housut ovat ainakin sata kertaa mukavampi, huolettomampi asu."
Kuvittelet väärin. Kyllä hame on paljon mukavampi ja vilposampi kesäsin, melkein kuin olisi ilman mitään.
Miehet eivät uskalla laittaa hametta päälle. Minä pitäisin mieluusti hameita, mutta mulla on omassa päässäni sellainen säärikompleksi että se hame jääkin sitten aina kaappiin.. Miesystäväni hymäilee onnessaan jos minulla on kotona hame päällä..ja siis vaikka se kokopitkä kietaisuhame..olen kuulemma NIIN naisellinen silloin.. Exä vonkasi myös aina, että laita nyt hame päällesi..
- tarviiko olla mitään syytä
mä pidän hametta vaan siitä ilosta yksinkertaisesti, että uskallan laittaa sen nykyään. Sama se miltä sääret näyttää, hame on kiva päällä ja aiemmin mä vuosikausia haaveilin, et oispa nätimmän näkönen, niin vois laittaa hameen. Sit pääsin siitä "mitä muutkin aattelee mun paksuista jaloista" -asenteesta ja nykyään nautin vetää hameen jalkaan. Sama se ketä se kiusaa tai on kiusaamatta. Mä tykkään. Hame on kiva.
- kaisa 35v
'Ihan sama juttu. Nuorempana en "kehdannut" pitää hametta missään, olin varmaan 24vee kun uskaltauduin tuonne kaupungille hameessa! Koko lapsuus kun oli kritisoitu mun ö-luokan kropastani. Aloin kuitenkin käyttään hametta! Eikä kukaan ole vielä linnaan vienyt..heh.
- Mangusti.
mukavan vilpoisa kesällä; housut ovat tukalat helteellä.
Sääret taitaa olla mun kropan onnistunein kohta, joten ihan mielelläänhän niitä näyttelee toistenkin iloksi. Ihailen muidenkin naisten kauneutta mielelläni, ei siinä tarvitse olla kateutta.
Hame istuu paremmin kuin housut, ellei sitten ole mittatilaushousuja. Mun on vaikeaa löytää sopivia farkkuja kaupoista. Ne, mitkä on vyötäröstä tarpeeksi kapeat onkin sitten takapuolesta liian pienet. Se on onnenpäivä, kun löytää sopivat farkut itselleen. On melkein yhtä vaikeaa löytää sopivat farkut kuin sopiva mies.. ;) - logiikka:
Miten joku voi kuvitella että housut on sata kertaa mukavampi kuin hame? Ei tajua, tästä se logiikka vasta puuttuu..
- miespuolinen mielipide
Hameita käyttävä nainen pukeutuu yleensä muutenkin paljon enemmän itseäni miellyttävästi ja esim. näin kesällä bikinit ja sen päällä lyhyt hame on paljon fiksumman ja seksikkäämmän näköinen kuin farkut ja bikinien yläosa.
Tottakai hyvän mallinen takamus näyttää farkuissa paremmalta, mutta onhan nainen muutakin kuin takamus. Silmät, katse, olemus..- nii..
Kohta rupee sääri- ja peppumies kalisteleen sapeleitaan.
- barbwire
Taas täällä joku kuvittelee että naiset pukeutuvat vaatteisiin vain a)miellyttääkseen miehiä tai b) tehdäkseen toiset naiset kateellisiksi. Miksi itse et pidä hametta - koska et ilmeisesti pidä hameista, joku pitää, onko se niin omituista. Ja onko se niin vaikea kuvitella että vaatteet valitaan oman maun mukaan, ei muiden. Ei hameessa ehkä sadan metrin aitoja juosta mutta on se toki usein miellyttävämpi päällä kuin housut.
P.s. miehelläkin tietynlainen hame on seksikäs:) Ei mies välttämättä ole transsu tms jos pukeutuu hameeseen.- Tristar
Oi pojat, nyt tuli mieleeni taas ehdottomasti KUUMIN näky biitsillä männävuosina, mies itse ei ollut kummankaan näköinen mutta ryhdikkäästi lampsi menemään pitkässä kietaisuhameessa ja piukassa paidassa, kyllä naikkosten niskat saivat kyytiä siinä päänkääntyilyasllokossa.. :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k323748Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet501677- 731359
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751201Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1721057Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911041- 84925
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua40819Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49771- 39750