mulla oli 10 vuotta tumma tukka, johon halusin muutosta ja laitoin värinpoistot kotona itse ja värjäsin tuon jälkeen oranssiksi tukan. tämän jälkeen yritin saada shokkivärillä radikaalimpaa oranssia aikaiseksi, siinä onnistumatta. värjäsin siis kirkuvan punaiseksi, mutta vain pieni osa etuhiuksista värjäytyi. tein siis uudelleen värinpoiston. punainen ei silti vieläkään tarttunut kuin etuhiuksiin ja muualta tukka edelleen sitä kulahtanutta oranssia. ajattelin että vika on punaisessa värissä, ettei se vain tartu. värjäsin siis tumman punaruskeaksi. Ja kuinka ollakkaan, etutukka on taas sen värinen kuin kuuluukin, mutta muu tukka haalistuneen ruskea. ei tämmöstä tukkaa voi edes auki pitää. Pelkäänkin nyt että joudun leikkauttamaan pitkän ja paksun tukkani, jollei siihen mikään väri tartu. Vai olisiko kampaajasta apua?! Itse en viitsi lähteä enää värjäämään, menee vain rahat hukkaan ja niin vaikea pitkää tukkaa itse värjätä. Onko mun tukka pilalla?? vai saako siihen vielä värin tarttumaan? edes kampaaja?
neuvoja kaipaan..
väri ei tartu!
5
5127
Vastaukset
- Mene jo kampaajalle
Mikä ihme ihmisissä on kun ne väkisin itse yrittää värjäillä ja poistellä värejään...
Mene nyt jo ihmessä ammattilaisen luokse ja listaa kaikki värit ja värien poistot paperille, niin kampaaja saa jotain selkoa, mitä kaikkea olet päähäsi ajanut. Ja jatkossa mene heti kampaajalle ennenkuin olet itse kertaakaan ajanut mitään mönjää päähäsi...- sarah4567
tuliko mieleesi, että kaikilla ei ole varaa käyttää kampaajaa?? pelkkä tyven värjäys maksaa jo nelisen kymppiä. sillä rahalla värjään tyven itse neljän kuukauden ajan. ja ihan kun en itse mielummin istuisi laitettavana..
- että sellasta...
Joo, kyllä kampaaja saa värin "tarttumaan" hiuksiisi, mutta toinen juttu sitten on, kuinka hyvin se enää tuollaisessa hamppuletissä pysyy, eli todennäköisesti ei...
- Miiwa
Värinpoisto on avannut hiussuomut ja sen takia sulle ei kestoväri tartu enää. Kokeilehan jotakin sävytettä laittaa, esim Color Pulsella on todella hyväksi havaittu. Anna muhia päässä kelmun alla muutaman tunnin (ei vahingoita hiusta kun ei ole hapetetta!) ja mene vasta sitten huuhtomaan pois. Pitäisi pysyä :) Ja laita hoitoaineen sekaan myös tuota pulsea (avattu paketti säilyy kyllä pitkään) ja anna vaikuttaa reippaasti yli vartin verran. Sävyn pitäisi jämähtää hiuksiin kun tarpeeksi kauan jaksat laittaa noita sävyjä ja haudutella kauemmin hiuksissa. Se puoli tuntia mitä lukee paketissa ei riitä mihinkään. Ja muistahan että aina kun huuhdot hoitiksen pois niin huuhdo mahdollisimman viileällä vedellä, se sulkee hiussuomuja ja väri pysyy paremmin.
Kestovärin laittaminen tuohon on turhaa, koska se vaan avaa lisää niitä hiussuomuja jolloin väri ei enää tartu. Muutaman kuukauden päästä voit laittaa kestovärin, ennen sitä ihan turhaa touhua edes yrittää. - hei vaan!!!
Vaalennuksen jälkeen hiuksesi ovat huokoiset, jolloin käy niin ettei shokki väri tartu vaan valuu pois. Se tarttui etu tukkaasi siksi että se oli parenmassa kunnossa kun loput hiuksistasi. Punasiessä värissä ovat kaikista isoimmat pigmentit, minkä takia punainenkin väri haalistuu ja lähtee nopeasti. Kannattaisi käydä näyttämässä kampaajalle hiuksiasi, niin hän saa sanoa onko enää mitään tehtävissä! toivottavasti on!!! Toivottavasti otit opiksesi, etkä enää lähde leikkimään kotona!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255