appivanhemmat - pännii

queen of the hill

Pännii taas appivanhemmat.
Ne hakee (luvalla kylläkin) lapsen hoidosta puoli neljä, ja olen sanonut että tuovat sen kuudelta kotiin.
Miksi sen jälkeen pitää vielä meillä oleilla 1-2 tuntia?? Olisin halunnut lähteä perheeni kanssa ostoksille, mutta ei niin ei.
Ihan kuin en haluaisi raskaan työpäivän jälkeen olla perheeni kanssa tämä yksi ja ainut vapaa ilta, ilman että tarvitsee katsella taas appivanhempia. Meilläkin on oma elämä, enkä halua nähdä teitä tyyliin kolme iltaa viikossa!

Omat vanhempanikaan eivät kyläile meillä noin paljoa. Jos ovat hakeneet lapsemme heille vähäksi aikaa leikkimään, niin eivät he jää tänne tuntikausiksi.

9

3110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rtywer

Jospa hakisit lapsesi itse appivanhempien luota, niin "ongelmaa" ei olisi.
      Tai odotat takki päällä ulkona lasta ja kun lapsesi saapuu, ilmoitat että lähdette kauppaan.
      Tai vielä parempi, mikset yksinkertaisesti voi sanoa suoraan, että olisi menoa, vaan puhut seläntakana palstoilla?

• takaisin, ollaan just menossa

kauppaan.
        Itse olisin käynyt kaupassa silloin kun se kersa on poissa...

• queen of the hill

En voi sanoa suoraan että tuollainen pännii, koska olen saanut sellaisen kotikasvatuksen että vanhempia tulee kunnioittaa.
        Ja juu, ens kerralla haen lapsen sieltä.

• joo..

No ei helvetti että taas voi olla tyhmiä ihmisiä liikkeellä.

Jos toi homma sua pännii, niin hoida perkeleen ipanas itse sieltä tarhasta ja sun muista kerhoista. niin ei hiihdä se kaiken ja pahan alku anoppi ja appiukko perässä.

Olet kyllä ite ittes tohon tilanteeseen ajanut. On se kumma että apu kelpaa vain omilla ehdoilla. Saisit olla tyytyväinen että sulla on joku joka tekee sun hommias.

• queen of the hill

Kyllä mä olen aina lapseni halunnut hoidosta hakea, mutta appivanhemmat oli menossa reissuun, joten halusivat ennen sitä olla vähän lapsenlapsensa kanssa, joten ehdottivat että hakevat lapsen hoidosta.
        Ei mua muuten pänni appivanhemmat, ovat tosi kivoja, mutta ei jaksais niitten naamoja kuitenkaan ihan joka päivä nähdä.

• faija
        queen of the hill kirjoitti:

Kyllä mä olen aina lapseni halunnut hoidosta hakea, mutta appivanhemmat oli menossa reissuun, joten halusivat ennen sitä olla vähän lapsenlapsensa kanssa, joten ehdottivat että hakevat lapsen hoidosta.
        Ei mua muuten pänni appivanhemmat, ovat tosi kivoja, mutta ei jaksais niitten naamoja kuitenkaan ihan joka päivä nähdä.

Mieti asiaa vaikka näin: appivanhempien tapaaminen lapsenlapsen kanssa voi olla vaikka viimeinen. Mitä väliä, vaikka kauppareissu jäi tekemättä? Saat rauhan appivanhemmistasi ainakin heidän reissunsa ajaksi. Nauti elämästäsi nyt.

• Hei haloo!
        queen of the hill kirjoitti:

Siis tämä tilanne oli ainutlaatuinen ja johtui tuosta appivanhempien tulevasta matkasta?? Niinkö? Eli tämä kuvio ei ole viikosta tai kuukaudesta toiseen jatkuvaa... ...?? No, mitä ihmettä sinä oikein valitat? Ei ymmärrä!

Ja sitäpaitsi, ei se ole vanhempien ihmisten kunnioittamista, jos antaa heidän tehdä itsestään "ei-toivottuja", kun eivät tiedä, että ovat juuri sillä hetkellä haitaksi.
        Ja pakkoko sinun on olla paikalla jos appivanhemmat siellä ovat, voithan sinä siitä huolimatta lähteä kauppaan joko lapsen kanssa tai jättää hänet heidän hoitoonsa siksi aikaa...

• queen of the hill
        Hei haloo! kirjoitti:

Siis tämä tilanne oli ainutlaatuinen ja johtui tuosta appivanhempien tulevasta matkasta?? Niinkö? Eli tämä kuvio ei ole viikosta tai kuukaudesta toiseen jatkuvaa... ...?? No, mitä ihmettä sinä oikein valitat? Ei ymmärrä!

Ja sitäpaitsi, ei se ole vanhempien ihmisten kunnioittamista, jos antaa heidän tehdä itsestään "ei-toivottuja", kun eivät tiedä, että ovat juuri sillä hetkellä haitaksi.
        Ja pakkoko sinun on olla paikalla jos appivanhemmat siellä ovat, voithan sinä siitä huolimatta lähteä kauppaan joko lapsen kanssa tai jättää hänet heidän hoitoonsa siksi aikaa...

No appivanhemmat matkustelee aikasta usein. Näköjään nyt on sellainen tilanne että matkustavat sukulaisiin kerran viikossa, eli sama juttu taas joka kerta.

• missukkainen

Sun elämä on varmasti mallillaan,kun tommosesta täytyy valittaa. Pistää oikeasti naurattamaan toi sun "huolenaihe".
      Kokeileppa seuraavan kerran,kun perheesi aiot ostoksille viedä ja appivanhemmat tulevat kylään sanoa heille, että teillä on juuri nyt ohjelmaa illaksi. Varmaankin he ymmärtävät.
      Ole onnellinen, että sinulla noin auttavaiset appivanhemmat ja lopeta toi kiittämätön valitus!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 537
      8797
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      7
      3758
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2252
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      175
      1322
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      976
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      814
    7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      51
      797
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      764
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      762
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      37
      672
    Aihe