appivanhemmat - pännii

queen of the hill

Pännii taas appivanhemmat.
Ne hakee (luvalla kylläkin) lapsen hoidosta puoli neljä, ja olen sanonut että tuovat sen kuudelta kotiin.
Miksi sen jälkeen pitää vielä meillä oleilla 1-2 tuntia?? Olisin halunnut lähteä perheeni kanssa ostoksille, mutta ei niin ei.
Ihan kuin en haluaisi raskaan työpäivän jälkeen olla perheeni kanssa tämä yksi ja ainut vapaa ilta, ilman että tarvitsee katsella taas appivanhempia. Meilläkin on oma elämä, enkä halua nähdä teitä tyyliin kolme iltaa viikossa!

Omat vanhempanikaan eivät kyläile meillä noin paljoa. Jos ovat hakeneet lapsemme heille vähäksi aikaa leikkimään, niin eivät he jää tänne tuntikausiksi.

9

3085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rtywer

      Jospa hakisit lapsesi itse appivanhempien luota, niin "ongelmaa" ei olisi.
      Tai odotat takki päällä ulkona lasta ja kun lapsesi saapuu, ilmoitat että lähdette kauppaan.
      Tai vielä parempi, mikset yksinkertaisesti voi sanoa suoraan, että olisi menoa, vaan puhut seläntakana palstoilla?

      • takaisin, ollaan just menossa

        kauppaan.
        Itse olisin käynyt kaupassa silloin kun se kersa on poissa...


      • queen of the hill

        En voi sanoa suoraan että tuollainen pännii, koska olen saanut sellaisen kotikasvatuksen että vanhempia tulee kunnioittaa.
        Ja juu, ens kerralla haen lapsen sieltä.


    • joo..

      No ei helvetti että taas voi olla tyhmiä ihmisiä liikkeellä.

      Jos toi homma sua pännii, niin hoida perkeleen ipanas itse sieltä tarhasta ja sun muista kerhoista. niin ei hiihdä se kaiken ja pahan alku anoppi ja appiukko perässä.

      Olet kyllä ite ittes tohon tilanteeseen ajanut. On se kumma että apu kelpaa vain omilla ehdoilla. Saisit olla tyytyväinen että sulla on joku joka tekee sun hommias.

      • queen of the hill

        Kyllä mä olen aina lapseni halunnut hoidosta hakea, mutta appivanhemmat oli menossa reissuun, joten halusivat ennen sitä olla vähän lapsenlapsensa kanssa, joten ehdottivat että hakevat lapsen hoidosta.
        Ei mua muuten pänni appivanhemmat, ovat tosi kivoja, mutta ei jaksais niitten naamoja kuitenkaan ihan joka päivä nähdä.


      • faija
        queen of the hill kirjoitti:

        Kyllä mä olen aina lapseni halunnut hoidosta hakea, mutta appivanhemmat oli menossa reissuun, joten halusivat ennen sitä olla vähän lapsenlapsensa kanssa, joten ehdottivat että hakevat lapsen hoidosta.
        Ei mua muuten pänni appivanhemmat, ovat tosi kivoja, mutta ei jaksais niitten naamoja kuitenkaan ihan joka päivä nähdä.

        Mieti asiaa vaikka näin: appivanhempien tapaaminen lapsenlapsen kanssa voi olla vaikka viimeinen. Mitä väliä, vaikka kauppareissu jäi tekemättä? Saat rauhan appivanhemmistasi ainakin heidän reissunsa ajaksi. Nauti elämästäsi nyt.


      • Hei haloo!
        queen of the hill kirjoitti:

        Kyllä mä olen aina lapseni halunnut hoidosta hakea, mutta appivanhemmat oli menossa reissuun, joten halusivat ennen sitä olla vähän lapsenlapsensa kanssa, joten ehdottivat että hakevat lapsen hoidosta.
        Ei mua muuten pänni appivanhemmat, ovat tosi kivoja, mutta ei jaksais niitten naamoja kuitenkaan ihan joka päivä nähdä.

        Siis tämä tilanne oli ainutlaatuinen ja johtui tuosta appivanhempien tulevasta matkasta?? Niinkö? Eli tämä kuvio ei ole viikosta tai kuukaudesta toiseen jatkuvaa... ...?? No, mitä ihmettä sinä oikein valitat? Ei ymmärrä!

        Ja sitäpaitsi, ei se ole vanhempien ihmisten kunnioittamista, jos antaa heidän tehdä itsestään "ei-toivottuja", kun eivät tiedä, että ovat juuri sillä hetkellä haitaksi.
        Ja pakkoko sinun on olla paikalla jos appivanhemmat siellä ovat, voithan sinä siitä huolimatta lähteä kauppaan joko lapsen kanssa tai jättää hänet heidän hoitoonsa siksi aikaa...


      • queen of the hill
        Hei haloo! kirjoitti:

        Siis tämä tilanne oli ainutlaatuinen ja johtui tuosta appivanhempien tulevasta matkasta?? Niinkö? Eli tämä kuvio ei ole viikosta tai kuukaudesta toiseen jatkuvaa... ...?? No, mitä ihmettä sinä oikein valitat? Ei ymmärrä!

        Ja sitäpaitsi, ei se ole vanhempien ihmisten kunnioittamista, jos antaa heidän tehdä itsestään "ei-toivottuja", kun eivät tiedä, että ovat juuri sillä hetkellä haitaksi.
        Ja pakkoko sinun on olla paikalla jos appivanhemmat siellä ovat, voithan sinä siitä huolimatta lähteä kauppaan joko lapsen kanssa tai jättää hänet heidän hoitoonsa siksi aikaa...

        No appivanhemmat matkustelee aikasta usein. Näköjään nyt on sellainen tilanne että matkustavat sukulaisiin kerran viikossa, eli sama juttu taas joka kerta.


    • missukkainen

      Sun elämä on varmasti mallillaan,kun tommosesta täytyy valittaa. Pistää oikeasti naurattamaan toi sun "huolenaihe".
      Kokeileppa seuraavan kerran,kun perheesi aiot ostoksille viedä ja appivanhemmat tulevat kylään sanoa heille, että teillä on juuri nyt ohjelmaa illaksi. Varmaankin he ymmärtävät.
      Ole onnellinen, että sinulla noin auttavaiset appivanhemmat ja lopeta toi kiittämätön valitus!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      117
      9416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1386
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe