Miten tuoksua aina raikkaalta, vaikka aurinko helottaisi täydeltä terältä?

Pimsku

Olen tässä pistänyt merkille, että jotkut naiset tuksuvat helteelläkin niin raikkaalle. Ihan kuin olisivat juuri suihkusta tulleet!! Mikä on se salaisuus? Käsivoideko, vai kenties ihan joku hajuvesi vai iholle sumutettava ihotuoksu?!!

Kerro vinkkisi! Kiitos.

Minäkin haluan tuoksua ja hehkua kilpaa auringon kanssa, enkä antaa nuutunutta kotiäidin ilmettä =)

18

8868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • här!

      Mie olen pistänyt merkille ihan saman asian ja myös haluaisin tietää salaisuuden siihen miten tuoksua hyvälle koko päivän:)

    • Avonin ihania tuoksuja?

      Todella raikkaita kesäisiä tuoksuja niin naisille kuin miehillekkin. Kivoja settejä suihkusaippuoista parfyymeihin. Jotakin ihanan tuoksuista kosteussuihketta? Jätä yhteystietosi minulle niin lähetän esitteen ja mahdollisia näytteitä. e-mail on [email protected]

    • mostarinneitsyt

      Vartalotalkki ja kölninvesi! Ei siinä mitään verkostomarkkinoijien esansseja tarvita..

    • Josuli

      mita tarkoitat raikkaalta tuoksumisella. Tarkoitatko pelkastaan sita ettei hiki haise, vai sita etta tuoksuu vain hajuvedelle (ei hien ja hajuveden sekoitukselle)? Jotain mika auttaa siihen on se, etta aamullakay suihkussa ja laittaa vartalotalkkia iholle (niinkuin joku jo sanoikin). Sitten kainaloihin jotain hyvaa deodoranttia joka ei peta (tarkoittaa kyllakin sita etta niissa on silloin joko alkoholia tai alumiinia, tai kumpaakin, vaikka ne eivat ole hyvaksi). Hajuvetta voi kayttaa myos, mutta pitaa muistaa etta kayttaa alkoholitonta hajuvetta. Mukana voi pitaa myos kosteuspyyhkeita joilla on hyva pyyhkia hikea niin otsalta kuin niskasta tai esim. rintojen alta (jos suuret rinnat niin silloin hikoilee rintojen alta). Myos se minkalaisia vaatteita pitaa auttaa siihen hikoileeko paljon vai ei niin paljon. Hyvia vaatteita on ohuet kankaat luonnonmateriaaleista.

      • arpinaamaX

        Mineraalideo toimii mulla


      • aamulla pestyt hiukset
        arpinaamaX kirjoitti:

        Mineraalideo toimii mulla

        hyväntuoksuinen vartalovoide, ja deodorantti. Muuta ei siihen tarvita.


      • _maria___
        aamulla pestyt hiukset kirjoitti:

        hyväntuoksuinen vartalovoide, ja deodorantti. Muuta ei siihen tarvita.

        Se, että joku tuoksahtaa aina raikkaalle, johtuu yleensä siitä, että he käyttävät kaikkia "tuoksuperheeseen" kuuluvia tuotteita. Esim. niin ettei aina osta vain hajuvettä, vaan ostaa suihkusaippuan, kosteusvoiteen ja tuoksun samaa sarjaa. Ja sitten pesee itsensä suihkusaippualla, iholle jää raikas, mieto tuoksu, rasvaa samaan sarjaan kuuluvalla vartalovoiteella, jää edelleen mieto kiva tuoksu ja sitten jos vielä kaipaa, niin suihkauttaa haujuvettä ilmaan ja kävelee siitä läpi. Näin tuoksua on koko vartalossa ja tuoksu on vielä miedohko ja raikas. Deodorantti voi olla samaa sarjaa tai sitten tuoksuton. Varmin tapa haista hajuvedelle on ruiskutella sitä ympäri kroppaa ja vaatteita. Hajuveden kanssa ei pidä lotrata, vaan käyttää hillitysti ja hallitusti. Varsinkin kesällä tuo suihkusaippua/vartalovoide-yhdistelmä toimii parhaiten. Deodoranttia tietenkään unohtamatta.


    • Jahnukainen

      Dermosil tuotteista löytyy tämmöinen kuin DeoStick E.
      Ei tarvii kuin aamulla laittaa niin vielä seuraavanakin aamuna tuoksut raikkaalle.
      Allerkisoiville tarkotetut tuotteet.
      Kannattaa kokeilla. Ei minulla ainakaan kymmen vuoden jälkeen ole mitään moittimista ja kärsin siis kauheesta hikoilu ongelmasta.

    • Pimsku

      Varteen otettavia ehdotuksia ja kokemuksia. Kiitos!

      En niinkään kärsi hikoilusta yms.. vaan ihan se perustuoksun raikkautta olen hakemassa.

      Minulla on esim. tällänen jäänyt muistiin. Olin tulossa synnyttämästä esikoista ja saavuin yöllä osastolle. Siellä yökön tullessa ottamaan minua vastaan, muistan sen ihanan raikkaan tuoksun mikä hänestä huokui. Vaikka kello oli kaksi yöllä. =)

      Sekä ihan kaupungilla hellepäivänä kaupassa, myyjä tuoksui myös tosi raikkaalle. Itse siinä nuhjuisen tuntuisena vieressä ;)

      Lisää omakohtaisia ideoita tai käytännössä olevia juttuja otetaan vastaan !!!

    • neuvoaja

      Oon pari vuotta suihkuttanut hajuveden suoraan hiuksiin (olkapäihin asti ulottuvat niin niiden latvoihin) ihon sijasta. Iho alkaa reagoida hajuveden kanssa ja siitä saattaa tulla tunkkainen tuoksu. Tuoksu pysyy nyt raikkaampana ja siltä miltä se tuoksuu pullossakin. Jotkut neuvoo käyttämään saman sarjan suihkugeeliä, mutta itse en sitä ole vielä kokeillut.

      • Josuli

        hyvaksi hiuksille etta niihin suihkutetaan hajuvetta.


      • _maria__

        Hajuvettä ei todellakaan pidä suihkuttaa hiuksiin. Sitä varten on kyllä olemassa hiuksiin suihkutettavia tuoksuja, Suomessa tosin vähemmä. Jos hajuvesi reagoi ihon kanssa niin, että tuoksusta tulee tunkkainen, niin silloin se tuoksu ei vain sovi kyseiselle iholle! Itse en esim. voi käyttää yhtä merkkiä, koska heidän tuoksut muuttuvat ihollani pistävän hajuisiksi. Jollakin toisella heidän tuoksunsa taas ovat ihanan raikkaita. Oma iho vaikuttaa aina tuoksuun ja yksi ja sama tuoksu on harvoin täysin samanlainen kahdella eri henkilöllä. Siksi niitä hajuvesiä täytyy AINA kokeilla omalle iholle, ei paperilappuun tai vaatteisiin. Edelleen olen sitä mieltä, että raikas tuoksu tulee, kun käyttää saman sarjan suihkusaippuaaa ja kosteusvoidetta ja tuoksua;)


      • Pimsku
        _maria__ kirjoitti:

        Hajuvettä ei todellakaan pidä suihkuttaa hiuksiin. Sitä varten on kyllä olemassa hiuksiin suihkutettavia tuoksuja, Suomessa tosin vähemmä. Jos hajuvesi reagoi ihon kanssa niin, että tuoksusta tulee tunkkainen, niin silloin se tuoksu ei vain sovi kyseiselle iholle! Itse en esim. voi käyttää yhtä merkkiä, koska heidän tuoksut muuttuvat ihollani pistävän hajuisiksi. Jollakin toisella heidän tuoksunsa taas ovat ihanan raikkaita. Oma iho vaikuttaa aina tuoksuun ja yksi ja sama tuoksu on harvoin täysin samanlainen kahdella eri henkilöllä. Siksi niitä hajuvesiä täytyy AINA kokeilla omalle iholle, ei paperilappuun tai vaatteisiin. Edelleen olen sitä mieltä, että raikas tuoksu tulee, kun käyttää saman sarjan suihkusaippuaaa ja kosteusvoidetta ja tuoksua;)

        Käytän Dermosolin tuotteita, lähinnä classic-sarjan E:tä. Mikä tuoksu voisi sopia näiden kanssa? Sarjaan ei kuulu erilisiä tuoksuja.

        Käytän itse Lauran sinistä hajuvettä, tai sitten iltatuoksuna Tommy girl. Escadan se sydänpullossa olevaa tuoksua myös. Nimet vähän hakusessa ;)


      • _m_a_r_i_a_
        Pimsku kirjoitti:

        Käytän Dermosolin tuotteita, lähinnä classic-sarjan E:tä. Mikä tuoksu voisi sopia näiden kanssa? Sarjaan ei kuulu erilisiä tuoksuja.

        Käytän itse Lauran sinistä hajuvettä, tai sitten iltatuoksuna Tommy girl. Escadan se sydänpullossa olevaa tuoksua myös. Nimet vähän hakusessa ;)

        Minulle tuo käyttämäsi sarja ei ole tuttu, joten en tiedä mille se tuoksuu.

        Suosittelisin sinulle esim. D&G Light blueta, sitrustuoksu, mutta ei aivan puhdas sellainen. Sarjasta löytyy kaikki suihkusaippuasta alkaen. Hajuvesivalinnoistasi päätellen et halua tuoksua voimakkaasti. Siksi kokeilisin sinuna suihkusaippua/kosteusvoide/dödö-yhdistelmää. Ja jos on tilanne, että haluaa tuoksua enemmän, niin sitten saman sarjan edt tai edp, en muista kumpi vai onko siinä sarjassa molemmat tuoksut.

        Jos käyt kaupassa testaamassa tuoksua, niin sihkauta sitä kaukaa (25cm) päästä esim. käsivarteesi, älä hankaa ihoa heti perään, vaan anna tuoksu olla 2-3 minuuttia ihollasi ja haista sitten minkälainen se on. Sitten voit vielä myöhemmin haistaa uudelleen ja huomata että tuoksu on saattanut muuttua vielä enemään.


      • Justgreen
        _m_a_r_i_a_ kirjoitti:

        Minulle tuo käyttämäsi sarja ei ole tuttu, joten en tiedä mille se tuoksuu.

        Suosittelisin sinulle esim. D&G Light blueta, sitrustuoksu, mutta ei aivan puhdas sellainen. Sarjasta löytyy kaikki suihkusaippuasta alkaen. Hajuvesivalinnoistasi päätellen et halua tuoksua voimakkaasti. Siksi kokeilisin sinuna suihkusaippua/kosteusvoide/dödö-yhdistelmää. Ja jos on tilanne, että haluaa tuoksua enemmän, niin sitten saman sarjan edt tai edp, en muista kumpi vai onko siinä sarjassa molemmat tuoksut.

        Jos käyt kaupassa testaamassa tuoksua, niin sihkauta sitä kaukaa (25cm) päästä esim. käsivarteesi, älä hankaa ihoa heti perään, vaan anna tuoksu olla 2-3 minuuttia ihollasi ja haista sitten minkälainen se on. Sitten voit vielä myöhemmin haistaa uudelleen ja huomata että tuoksu on saattanut muuttua vielä enemään.

        Jos etsit jotakin todella raikkaalta tuoksuvaa, niin kokeile kaikkien "vesituoksujen äitiä": L'eau d' Issey - Issey Miyake. Jos tämä miellyttää, niin eri tuoksuvariaatioita löytyy suuntaan jos toiseen :)


      • jsmn
        Justgreen kirjoitti:

        Jos etsit jotakin todella raikkaalta tuoksuvaa, niin kokeile kaikkien "vesituoksujen äitiä": L'eau d' Issey - Issey Miyake. Jos tämä miellyttää, niin eri tuoksuvariaatioita löytyy suuntaan jos toiseen :)

        Niin kun täällä on ollut puhe tuosta suihkusaippua, kosteusvoide ja dödö -yhdistelmästä. (Tai oliko joku
        suihkugeeli.) Niin että olisi kiva tietää että mitä tuoksuja sitten saa silleen että ne on samaa sarjaa kaikki ja tuoksuu samalle. Ja onko mahdollista että samaa tuoksuva parfyymi olisi vielä? Olisi kiva tuokdua raikkaalta, puhtaalta ja hyvältä. Silleen että muutkin sen huomaa. :)


      • jsmn
        jsmn kirjoitti:

        Niin kun täällä on ollut puhe tuosta suihkusaippua, kosteusvoide ja dödö -yhdistelmästä. (Tai oliko joku
        suihkugeeli.) Niin että olisi kiva tietää että mitä tuoksuja sitten saa silleen että ne on samaa sarjaa kaikki ja tuoksuu samalle. Ja onko mahdollista että samaa tuoksuva parfyymi olisi vielä? Olisi kiva tuokdua raikkaalta, puhtaalta ja hyvältä. Silleen että muutkin sen huomaa. :)

        tuoksua*


    • Anonyymi

      Just ne hyvälle tuoksuvat naiset haisee hevosen paskalle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe