miten

muttu

teillä menee, strawberries ja pallo pylly? Tuloksia?

18

1436

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • strawberries

      hyvin täällä (kai?) menee. :) senteistä kirjoittelinkin tuolla, mutta niistä en edes välitä. Olen saanut nyt kahtena päivänä olla rannalla jo bikineissä, ja kyllä paremmalta näyttää kuin viime kesänä.. mutta edelleen möykkyä löytyy - silmämääräisesti kuitenkin pienempää kuin viime vuonna. pari viikkoa meinaan vielä sitkeästi jatkaa!! vaikken senteistä välitäkään, niin uteliaisuudesta otan ne ensi viikolla - menkkaviikolla on turha ottaa, kun silloin olen aina muutenkin turvoksissa.

      jaksetaan, jaksetaan! :D Aurinkoisia päiviä!

    • strawberries

      miten sulla sujuu? ootko sä kupannut muuta kuin sitä toista takapuolen kannikkaa? :) tuloksia muualla?

      • muttu

        on kyllä tuloksia tullut, ihan selkeä ero! Sentttejäkin molemmista reisistä lähtenyt pari...

        Nyt tarkoitus siis alotella myös toisen pakaran silotus, on vaan syystä ja toisesta jäänyt muutamia päiviä väliin... :( Itseä vaan niskasta kiinni niin kyllä tää tästä. Oon kyllä ihan ihmeissäni siitä että on oikeesti olemassa joku juttu joku tehoaa selluliittiin. Ihan käsittämätöntä :)


      • pallo pylly :)
        muttu kirjoitti:

        on kyllä tuloksia tullut, ihan selkeä ero! Sentttejäkin molemmista reisistä lähtenyt pari...

        Nyt tarkoitus siis alotella myös toisen pakaran silotus, on vaan syystä ja toisesta jäänyt muutamia päiviä väliin... :( Itseä vaan niskasta kiinni niin kyllä tää tästä. Oon kyllä ihan ihmeissäni siitä että on oikeesti olemassa joku juttu joku tehoaa selluliittiin. Ihan käsittämätöntä :)

        Moikkelis koikkelis :) Mukana ollaan mutta ihan joka päivä en oo kupannu... Huomenna olis oikeestaan mittauspäivä mut taidan mitata vasta ensi viikolla jos sais nyt oikeesti joka päivä kupattua... Se on vaan joskus niin sairaan vaikee alottaa vaikkakin se tuntuu mielettömän hyvältä! Joskus ottaa niin päähän kun kuppi ei pysy vaikka olis kuinka paljon rasvaa tahansa ja kuinka suuri imu päällä... Se rupee sit hermostuttaan... Mut täytyy vaan yrittää :) Ensi viikolla tosiaan taidan sit mittailla ja ilmoittelen kyllä täällä teille heti :) Mukavaa on kun voi täällä edelleen jakaa kokemuksia! Se jotenkin motivoi aina uudelleen :)


      • strawberries
        pallo pylly :) kirjoitti:

        Moikkelis koikkelis :) Mukana ollaan mutta ihan joka päivä en oo kupannu... Huomenna olis oikeestaan mittauspäivä mut taidan mitata vasta ensi viikolla jos sais nyt oikeesti joka päivä kupattua... Se on vaan joskus niin sairaan vaikee alottaa vaikkakin se tuntuu mielettömän hyvältä! Joskus ottaa niin päähän kun kuppi ei pysy vaikka olis kuinka paljon rasvaa tahansa ja kuinka suuri imu päällä... Se rupee sit hermostuttaan... Mut täytyy vaan yrittää :) Ensi viikolla tosiaan taidan sit mittailla ja ilmoittelen kyllä täällä teille heti :) Mukavaa on kun voi täällä edelleen jakaa kokemuksia! Se jotenkin motivoi aina uudelleen :)

        Moikka,

        miten menee Muttu ja Pallopylly?

        Mulla oli uskonpuute pitkään, mutta kyllä mä olen nyt vakuuttunut että tuloksia on tullut. Selluton en ole edelleenkään, mutta perunapelto reisissä on huomattavasti tasaisempaa jo. Tänään kuppaan vielä, sitten juhannuksen mittainen tauko ja sen jälkeen sen verran mitä lomaltaan ehtii. :)

        Luin vanhoja viestejä ja nyt uskaltauduin kuppaamaan enemmän sisäreisiäkin - samantien huomasin alkuvaiheesta tutun kuumotuksen ja vessassajuoksun. Muualta iho taitaa olla jo aika tottunutta, kun punoitustakin saa jynssätä jo aika lailla pintaan. Olen tainnut aiemmin kupata myös liian vauhdilla - rauhallisempi tahti ja ohjeiden mukainen ALHAALTA YLÖS reisissä (ei edestakaisin) vaikuttaa mun mielestä jollain tapaa paremmin. Lymfaterapiakin tehdään aina sydämeen päin..

        Mutta nyt - AURINKOISTA JA RENTOUTTAVAA JUHANNUSTA, unohdetaan sellut jussin ajaksi!


      • pallo pylly :)
        strawberries kirjoitti:

        Moikka,

        miten menee Muttu ja Pallopylly?

        Mulla oli uskonpuute pitkään, mutta kyllä mä olen nyt vakuuttunut että tuloksia on tullut. Selluton en ole edelleenkään, mutta perunapelto reisissä on huomattavasti tasaisempaa jo. Tänään kuppaan vielä, sitten juhannuksen mittainen tauko ja sen jälkeen sen verran mitä lomaltaan ehtii. :)

        Luin vanhoja viestejä ja nyt uskaltauduin kuppaamaan enemmän sisäreisiäkin - samantien huomasin alkuvaiheesta tutun kuumotuksen ja vessassajuoksun. Muualta iho taitaa olla jo aika tottunutta, kun punoitustakin saa jynssätä jo aika lailla pintaan. Olen tainnut aiemmin kupata myös liian vauhdilla - rauhallisempi tahti ja ohjeiden mukainen ALHAALTA YLÖS reisissä (ei edestakaisin) vaikuttaa mun mielestä jollain tapaa paremmin. Lymfaterapiakin tehdään aina sydämeen päin..

        Mutta nyt - AURINKOISTA JA RENTOUTTAVAA JUHANNUSTA, unohdetaan sellut jussin ajaksi!

        Täällä taas! Nyt otin itseäni niskasta kiinni ja kun alkoi melkein loma töistä (kolme viikkoa rauhallisempaa) niin on aikaa todella keskittyä tähän itsensä hoitamiseen ja kuppaamiseen :) Tänään siis pitkästä aikaa kuppasin taas ja ihanata se on!! Kuis juhannus meni?

        Olen niin innoissani taas tästä mut toivottavasti ei huomenna tule laantumista :) hih..

        Palaillaan taas! Mites muuten sun tulokset, oletko mittaillu?


      • strawberries
        pallo pylly :) kirjoitti:

        Täällä taas! Nyt otin itseäni niskasta kiinni ja kun alkoi melkein loma töistä (kolme viikkoa rauhallisempaa) niin on aikaa todella keskittyä tähän itsensä hoitamiseen ja kuppaamiseen :) Tänään siis pitkästä aikaa kuppasin taas ja ihanata se on!! Kuis juhannus meni?

        Olen niin innoissani taas tästä mut toivottavasti ei huomenna tule laantumista :) hih..

        Palaillaan taas! Mites muuten sun tulokset, oletko mittaillu?

        sait mut innostumaan mittailusta pitkästä aikaa viestilläsi - jos nyt puolella sentillä heittää, niin siinä on tapahtumat senteissä. käsivarsi on jopa sentin paksumpi, mutta toivon, että se johtuu bodypumpin miljoonista hauiskäännöistä.. ;)

        mutta olen kyllä sitä mieltä, että silenneet ovat!! eipä mun reidet ole muuten järin paksut olleetkaan, löllöt ja muhkuraiset vaan, joten ei kai niistä silloin kamalasti senttejä voi lähteekään? mutta silmämääräisesti vähemmän on patteja!

        juhannus meni ihan täysin tauolla, ja se teki tosi hyvää. eilen kuppasin, ja nyt kun näin lomalaisena pidän sadetta sisällä niin aion kuppailla taas joka päivä kun vaan on aikaa. jos on menoa, niin se on sitten taukopäivä.

        koita jaksaa vaan! ota kuppailu sellaisen "10 minuuttia vain minulle" -aikana, niin saat rentoutumishetken samalla. pelkkiin reisiin menee oikeasti vain 10 min jos teet sen vaikka ennen suihkua, jos aika on tiukalla.. sit kun on aikaa, niin voi kuppailla muutkin kohdat.

        tsemppiä! ollaan kuulolla :)


      • pallo pylly :)
        strawberries kirjoitti:

        sait mut innostumaan mittailusta pitkästä aikaa viestilläsi - jos nyt puolella sentillä heittää, niin siinä on tapahtumat senteissä. käsivarsi on jopa sentin paksumpi, mutta toivon, että se johtuu bodypumpin miljoonista hauiskäännöistä.. ;)

        mutta olen kyllä sitä mieltä, että silenneet ovat!! eipä mun reidet ole muuten järin paksut olleetkaan, löllöt ja muhkuraiset vaan, joten ei kai niistä silloin kamalasti senttejä voi lähteekään? mutta silmämääräisesti vähemmän on patteja!

        juhannus meni ihan täysin tauolla, ja se teki tosi hyvää. eilen kuppasin, ja nyt kun näin lomalaisena pidän sadetta sisällä niin aion kuppailla taas joka päivä kun vaan on aikaa. jos on menoa, niin se on sitten taukopäivä.

        koita jaksaa vaan! ota kuppailu sellaisen "10 minuuttia vain minulle" -aikana, niin saat rentoutumishetken samalla. pelkkiin reisiin menee oikeasti vain 10 min jos teet sen vaikka ennen suihkua, jos aika on tiukalla.. sit kun on aikaa, niin voi kuppailla muutkin kohdat.

        tsemppiä! ollaan kuulolla :)

        Taas kannustuksesta! :) Kyllä mä oon nyt onneks jaksanu ja kun eihän siinä todellakaan mene sen kauemmin aikaa kuin se 10 minuuttia.. :) Kyllä mä nyt pidän tästä kiinni ja yritän vaan jaksaa vielä eteenpäin! Sit kun on saanut viikonkin kupattua niin sit ei enää haluu lopettaa eikä malta jättää yhtään kertaa väliin :) Olo on hyvä ja saan todella hyvin nukuttua, jee :) No mut palaillaan taas ja kerron viimeistään maanantaina tuloksista jos niitä tulee näin nopsaan kun on kuitenkin kuppaillu suurimmat määrät jo viime kesänä pois :)


      • strawberries
        pallo pylly :) kirjoitti:

        Taas kannustuksesta! :) Kyllä mä oon nyt onneks jaksanu ja kun eihän siinä todellakaan mene sen kauemmin aikaa kuin se 10 minuuttia.. :) Kyllä mä nyt pidän tästä kiinni ja yritän vaan jaksaa vielä eteenpäin! Sit kun on saanut viikonkin kupattua niin sit ei enää haluu lopettaa eikä malta jättää yhtään kertaa väliin :) Olo on hyvä ja saan todella hyvin nukuttua, jee :) No mut palaillaan taas ja kerron viimeistään maanantaina tuloksista jos niitä tulee näin nopsaan kun on kuitenkin kuppaillu suurimmat määrät jo viime kesänä pois :)

        nyt se on todistettu! shoppailu ja karmivat sovituskopit olivat tällä kertaa pelastus ja vastaus - kyllä, sellarit on silenneet SELKEÄSTI!!! Tänään on käyty Onlyn, Seppälän ja Sokoksen sovarissa, eikä ne kaikki peilit voi väärässä olla.. :) Oma peilini on ärsyttävä; hoikentaa ja jollain tapaa "himmentää kuvaa" joten vaikka onkin kiva näyttää peilistä paremmalta, niin se ei kerro koko totuutta. Mutta luotan näihin kammottaviin sovarivaloihin ja peileihin - sellaria on edelleen, mutta noin neljäsosa siitä mitä aiemmin! Yes, yes! Kuppaillaan naiset vaan sitkeästi, kyllä se siitä!! :D


      • yyty
        strawberries kirjoitti:

        nyt se on todistettu! shoppailu ja karmivat sovituskopit olivat tällä kertaa pelastus ja vastaus - kyllä, sellarit on silenneet SELKEÄSTI!!! Tänään on käyty Onlyn, Seppälän ja Sokoksen sovarissa, eikä ne kaikki peilit voi väärässä olla.. :) Oma peilini on ärsyttävä; hoikentaa ja jollain tapaa "himmentää kuvaa" joten vaikka onkin kiva näyttää peilistä paremmalta, niin se ei kerro koko totuutta. Mutta luotan näihin kammottaviin sovarivaloihin ja peileihin - sellaria on edelleen, mutta noin neljäsosa siitä mitä aiemmin! Yes, yes! Kuppaillaan naiset vaan sitkeästi, kyllä se siitä!! :D

        oon seuraillu teidän juttuja ja myöskin teidän innoittamana tilaan kupit. odotan innolla niitä ja tuloksia. toivottavasti toimii. saako kysyä minkä ikäisiä te ootte?
        oon tuossa miettiny yhtä juttua. vähän nolo, mut ei voi mitään. kun on esim. hotpants-pikkarit jalassa niin takamus on aivan karsea. tuleeko bebasta sitten sellainen "mainos-peppu" :D tai edes sinne päin...?

        *nolostui ja punastui*


      • pallo pylly :)
        strawberries kirjoitti:

        nyt se on todistettu! shoppailu ja karmivat sovituskopit olivat tällä kertaa pelastus ja vastaus - kyllä, sellarit on silenneet SELKEÄSTI!!! Tänään on käyty Onlyn, Seppälän ja Sokoksen sovarissa, eikä ne kaikki peilit voi väärässä olla.. :) Oma peilini on ärsyttävä; hoikentaa ja jollain tapaa "himmentää kuvaa" joten vaikka onkin kiva näyttää peilistä paremmalta, niin se ei kerro koko totuutta. Mutta luotan näihin kammottaviin sovarivaloihin ja peileihin - sellaria on edelleen, mutta noin neljäsosa siitä mitä aiemmin! Yes, yes! Kuppaillaan naiset vaan sitkeästi, kyllä se siitä!! :D

        Eiks oo ihanaa kun oikeesti huomaa että jotain rupee tapahtuun!!! Onnea paljon ja nyt on varmasti taas uutta intoa jatkaa kun huomaa että tuloksia tulee!


      • pallo pylly :)
        yyty kirjoitti:

        oon seuraillu teidän juttuja ja myöskin teidän innoittamana tilaan kupit. odotan innolla niitä ja tuloksia. toivottavasti toimii. saako kysyä minkä ikäisiä te ootte?
        oon tuossa miettiny yhtä juttua. vähän nolo, mut ei voi mitään. kun on esim. hotpants-pikkarit jalassa niin takamus on aivan karsea. tuleeko bebasta sitten sellainen "mainos-peppu" :D tai edes sinne päin...?

        *nolostui ja punastui*

        Eihän tuota nyt tarvii punastella ja häpeillä :) Toki riippuu siitä sun peban muodosta mikä se on niinkun normaalisti. Mut oikeesti kuppauksella saa ne kankut sileämmäksi kun vaan jaksaa kuppailla :) Ihmeitä minä en jaksa odottaa mutta sitten yllättyy paremmin kun tuloksia tulee! Muistan viime kesästä kun ajattelin että näinköhän mulla toimii tääkään, mutta kyllä se vaan toimi! Ei tullu kyllä mainos pyllyä kun en jaksanu tosiaan sitä koko 4 viikkoa kupata enkä pitäny sitä ylläpitoo päällä.. Mut sileämmän ja pienemmän pyllyn sain kyllä :)


      • strawberries
        yyty kirjoitti:

        oon seuraillu teidän juttuja ja myöskin teidän innoittamana tilaan kupit. odotan innolla niitä ja tuloksia. toivottavasti toimii. saako kysyä minkä ikäisiä te ootte?
        oon tuossa miettiny yhtä juttua. vähän nolo, mut ei voi mitään. kun on esim. hotpants-pikkarit jalassa niin takamus on aivan karsea. tuleeko bebasta sitten sellainen "mainos-peppu" :D tai edes sinne päin...?

        *nolostui ja punastui*

        ..mainospyllystä en uskalla sanoa kyllä mitään, ja toisaalta, kyllähän siihen vaikuttaa myös se lihaksisto alla - kuppaus kun ei tee sellarista lihasta, vaan vain möykytöntä läskiä. :)

        Mutta mainospyllyn saat kyllä, jos jaksat kuppauksen lisäksi tehdä paljon ja vielä enemmän jalkakyykkyjä, askelkyykkyjä jne.. salilla hyvä kokonaisvaltainen peppuliike on myös jalkaprässi.

        tsemppiä kuppailuun! Kyllä se toimii, kun vaan tiukasti jaksaa. Mulla taitaa olla jo viides viikko nimittäin menossa.. eipä kuin kuudes, välipäiviä on kyllä ollut.


    • pallo pylly :)

      sillä toisiksi pienimmällä kupilla vetää esim. reisiä! Huomasin vaan että sillä ei tarvii todellakaan kupata niin kauan kuin sillä toisiksi isoimmalla että saa ihon punaiseks! Ja se todella pysyy kiinni! Ja tuntuu että siihen saa paremman imun kuin niihin isompiin :) Pienemmällä alueellahan ne vaikuttaa mutta jotenkin imun saa paremmin kuin noilla isoilla :)

      Kuppailuintoa teille kaikille :)

      • strawberries

        ..käyttänyt oikeastaan joka paikkaan sitä toisiks pienintä, vasta nyt olen käyttänyt välillä sitä isompaa. kaikista isoimman hylkäsin heti alkuun. käsivarsia kuppailen pienimmällä, kun isompi ei tartu.. Mä kuppasin tänään nyt kaksi kertaa, aamulla reidet ja nyt illalla kaikki muutkin. Hitto, tähän täytyy saada nyt säpinää, sellaista möykkypeltoa löytyy edelleen että hirvittää!! :( Mulla on pahanlaatuinen uskonpuute päällä, mutta sitkeesti jatkan vaikka jouluun asti!!


      • ansku___
        strawberries kirjoitti:

        ..käyttänyt oikeastaan joka paikkaan sitä toisiks pienintä, vasta nyt olen käyttänyt välillä sitä isompaa. kaikista isoimman hylkäsin heti alkuun. käsivarsia kuppailen pienimmällä, kun isompi ei tartu.. Mä kuppasin tänään nyt kaksi kertaa, aamulla reidet ja nyt illalla kaikki muutkin. Hitto, tähän täytyy saada nyt säpinää, sellaista möykkypeltoa löytyy edelleen että hirvittää!! :( Mulla on pahanlaatuinen uskonpuute päällä, mutta sitkeesti jatkan vaikka jouluun asti!!

        Mistä niitä kuppeja saa ostettua? Saako netistä mistään tilattua?


    • pallo pylly :)

      Miten sulla menee? Joko olet saanut molemmat kannikat näyttämään samalta? :)

    • pallo pylly :)

      Moi! Eli lähtötilanne oli se että lantio oli sen 102 cm. Ensimmäisen viikon kuppauksen tulos on nyt sit se että lantiosta on lähteny 1 cm!! Eli se on nyt 101 :) JEEE!! Toivottavasti pienentyminen jatkuu samanlaisena :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1542
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1329
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1182
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1139
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      965
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      56
      732
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      656
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      637
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe