Mitäpä jos pistettäisiin

tässä...

välillä leikiksi ja pantais huumoria peliin,on nuo aiheet menneet melko totisiksi.
Minulla tuli mieleen eräs Jaakko Tepon juttu jossa hän jutteli douppingista,että on sitä ennenkin käytetty väkeviä aineita kuin ennen Pörsänmäelläkin urheilukilpailujen jälkeen eräs poika oli kussu sinkki ämpäriin niin siitä putosi pohja pois,,väkevät oli pojan virtsanäytteet ollu :))

49

3084

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikamiehille

tää varmaan poistetaan, mutta kuitenkin :)

Veljet, elämme vaarallisia aikoja.

Juhannus, kesäloma, terassikausi, napapaidat, shortsit, bikinit, uimarannan paljaat rinnat. Mies ei tiedä mihin katsoisi. On erittäin suuri vaara ottaa kesävosu. Älä kuitenkaan tee sitä!

Ensin täytyy tehdä selvä selko siitä, mikä on kesävosu. Se on sellainen, joka ei lähde aamulla pois. "Hoito" on sellainen, joka lähtee. "Soitellaan tai näkyillään" eikä tarvitse alkaa sen kanssa sitten sen kummempiin liikkeisiin.

Kesävosu, se asettuu taloksi. Ennen kuin huomaatkaan, se on vähän kerrassaan siirrellyt vaatteitaan asuntoosi. Se sanoo kovalla äänellä ystävättäriensä kuullen, että ai niin, mun toiset kengät on sun luona. Perkele, ei mene kuin viikko, niin se alkaa puhua asunnostasi muodossa "meillä". "Meillä laitetaan tänään kai pastaa?" se lirkuttaa viinakaupassa. Kyllä se hävettää, kun jätkät teiltä töistä ovat siinä justiinsa hakemassa pohjia ja menossa illalla kaatamaan. Voit olla varma, että ne loman jälkeen kahvihuoneessa matkivat kesävosua ja muistuttavat siitä pastasta.

Ennen kuin huomaatkaan, sinut on salakavalasti esitelty suvulle. Erkki-eno, toivoton kusipää, alkaa hypätä teillä jorisemassa. Sen Ladaa pitäisi hitsata. Kesävosun äiti, kantavosu, tulee yhtenä päivänä sinun asuntoosi, haukkuu verhot, marmattaa maton pesusta, kurkkii kaappeihin ja puhuu tyttärensä kanssa sinusta kuin ääliöstä: - Se pitää saada laittamaan täällä paikat kuntoon.

Heinäkuussa viimeistään kesävosu alkaa lukea lehdestä ääneen eläinsuojeluihmisten kesäkissan ottamisesta varoittavia tekstejä. Se kysyy, että eihän hän vain ole kesäkissa. Alkaa kysellä rakkaudentunnustuksia. Niin on läpeensä juoni kesävosu, että avaa sinulle olutpullon ja muistuttaa että telkkarista tulee matsi. Saattaa malliksi neuloa lapaset, jos ei ole niin härski että virkkaa potkuhousut. Yhtenä päivänä kun tulet asioilta, niin asunnossa tuoksuu juuri leivottu pulla.

Mikä on kaiken tämän kesävosun toiminnan perimmäinen tarkoitus? Päästä naimisiin, saada satuhäät, päästä emännäksi. Sinä päivänä, kun palataan häämatkalta se lakkaa meikkaamisen ja itsensä laittamisen. Mitäs väliä, kun olet koukussa. Se antaa säärikarvojen kasvaa, Vermossa näkee siistimpiä hevosen jalkoja. Ei enää pastasta lirkuteta, se on mikropitsa tai ei mitään.

Ei mene kauan, kun olette muka yhdessä tulleet siihen tulokseen, että sinun kunnollesi tekee hyvää ajaa polkupyörällä. Se vie autosi! Kun sinä veivaat fillarilla kaatosateessa töihin, se lähtee äitinsä ja Irma-tätinsä kanssa Ikeaan. Se ajaa erikoisvanteesi tohjoksi jalkakäytävän reunoihin, Irma-tädin sateenvarjon piikki tekee oviverhoiluun ikävän jäljen. Auton CD-boksi täytetään Jari Sillanpäällä ja lavatanssiyhtyeiden toisistaan erottumattomilla jollotuksilla. Joudut käymään kavereiden luona kuullaksesi rokkia.

Kesävosu, taloksi asetuttuaan, tuulipukuistuu pikavauhtia. Yves Rocher alkaa kirjoitella teille tiheään. Aina on Hobby Hallin osamaksuja peukalohangallinen. Elloksen paketteja saat hakea kerran viikossa.

Kesävosun lumoissa ei tule heti sellainenkaan asia mieleen kuin joulu. Jouluna se sitten kirkastuu. Ajattele tätä nyt kesällä. Sinä et enää jouluisin käy pokaamassa Hesasta lomille tulevia kotikaupungin tyttöjä. Ei, koko kesävosun suku syö teillä, sinun pussin päälle, koko joulun. Erkki-eno imuroi viinat, niiden puoliverinen koira kaataa kuusen ja hotkii kinkun, kantavosu antaa sinulle Mennen-pakkauksen ja Karjala-aiheisen kaulahuivin ja Lähikauppa Sorjosen mainospipon. Se vahtii koko talven, että käytät niitä.

Olet mennyttä kalua!

• Pirre*

hyvä :))

• Tuhma vitsi.

Tamperelaismies palasi Turusta
      ja ihmetteli kaverilleen:
      Kummallisia nuo Turun tytöt.
      Ne osaa kädestä katsomalla
      sanoa, minkä kokoinen penis
      sinulla on. Älä puhu soopaa.
      Ei se ole mahdollista. Varmasti on.
      Kättelin yhtä tyttöä siellä ja hän
      katsoi kättäni ja sanoi "voi kauhia
      ku sul on iso käsi, ja mul ku on nii pien".

• MareNki***

ei ol tommost ku toi lause!Pien = piäni.

• Sinulle sopivampi?
        MareNki*** kirjoitti:

ei ol tommost ku toi lause!Pien = piäni.

Blondi oli ulkoiluttamassa kissaansa
        ja seisoi kadunkulmassa lemmikki sylissään
        odottamassa liikennevalojen vaihtumista.
        Paikalle osui turisti kameroineen.
        Hän kiinnitti huomiota suloiseen eläimeen
        ja kysyi: Voinko ottaa kuvan mirristänne?
        Totta kai! Hmmm, mutta mihin laittaisin kissani
        siksi aikaa...:))

• Pirre*

turkulainen joka valitti, että mul kun on pää kipiä.

• Laihialaisvitsi.

Paljonko maksaa matka asemalle?
      Laihialainen kysyi taksikuskilta.
      Kymmenisen euroa. Paljonko nämä
      matkalaukut maksavat? Eivät mitään.
      No hyvä. Ajakaapa näiden kanssa sinne,
      niin minä kävelen perässä.

• ramaya

- Tarjoilijaa!! Hei poika!!
      - Niin, Herra Pääministeri?
      - Vessassa on torakka.
      - No sitten teidän pitää varmaan odottaa vuoroanne, vai kuinka?

• sandman

No tämmönen telkkari mainos pyöri...(kuulin terassilla)

Meidän äiti tekee teidän äitien ruuat....
      mutta meidän isä tekee teidän äitien lapset ;))

• enkelitrio

Kolme 80v herraa paistatteli päivää vanhainkodin
      puutarhassa.
      Toimittaja tuli haastattelemaan heitä.Hän kysyi ensimmäiseltä,miten aika kuluu.Papparainen vastasi:
      "aika kuluu kirjoja ja lehtiä lukien,mutta kuulo on mennyt.Toinen vastasi:"kuuntelen ratiota,lukkee en näe,kun on näkö menny."Kolmas vastas,näen lukea,kuuntelen radiota,mutta minä koitin saada aamulla vaimolta,ei antanut,sanoi,että juuri tunti sitten pantiin.....
      Mulla on muisti mennyt.

• hyvä piriste

päivään...........kiitos

• Juniperus

Vaari oli jo 90-vuotias, mutta aika viriilissä kunnossa. Kuulo vain oli vähän huononpuoleinen. Sattui niin, että silloinen nuori morsian joutui lääkäriin ja siellä hänet todettiin raskaaksi. Tyttönen soittamaan vaarille ilouutisen:
        - Minä täällä, minulla on ilouutinen, olen raskaana.
        Huonokuuloinen vaari vastaa ihmetellen:
        - Mitää?
        Tyttönen korottaa ääntänsä ja toistaa sanomansa eikä vaari vieläkään saa selvää. Lopuksi tyttönen huutaa puhelimeen:
        - Minä olen raskaana,
        Mihin vaari huutaa takaisin:
        - Kyllä minä sen jo aikaa kuulin, mutta kuka sieltä soittaa?

• Juniperus

Suomalainen ja japanilainen yritys päättivät järjestää vuosittain soutukilpailun 8-miehisin joukkuein. Molemmat joukkueet olivat mielestään huippukunnossa, mutta japanilaiset voittivat ylivoimaisesti.

Suomalaisyrityksen johto päätti, että imagosyistä heidän olisi voitettava seuraavan vuoden kisa, ja niin asetettiin projektityöryhmä ratkaisemaan ongelma. Pitkien analyysien jälkeen ryhmä havaitsi, että japanilaisilla oli seitsemän soutajaa ja yksi mies peräsimessä, kun taas suomalaisilla oli yksi soutaja ja seitsemän perämiestä.

Johto päätti palkata konsulttiyrityksen tutkimaan oman joukkueen koostumusta. Muutaman kuukauden työn jälkeen asiantuntijat tulivat siihen johtopäätökseen, että joukkueessa oli liian monta ohjaajaa ja liian vähän soutajia.

Asiantuntijoiden raportin perusteella yrityksen johto teki välittömästi muutoksia joukkueeseen. Nyt joukkueeseen tuli neljä perämiestä, kaksi yliperämiestä, joukkueenjohtaja ja soutaja. Lisäksi soutajan motivoimiseksi kehitettiin
      bonuspistejärjestelmä. "Meidän on laajennettava hänen työnkuvaansa ja annettava hänelle enemmän vastuuta."

Seuraavana vuonna japanilaiset voittivat vielä ylivoimaisemmin. Johto erotti soutajan huonoon työsuoritukseen vedoten ja maksoi bonuksen johdolle sen ponnisteluista. Konsulttifirma teki uuden analyysin tilanteesta ja kertoi raportissaan, että taktiikka oli ollut oikea ja motivaatio kohdallaan, mutta materiaalissa olisi parantamisen varaa.

Ensi vuotta varten suomalaiset ovat kehittämässä uutta venettä.

• Pirre*

tuo ei ollut kyllä vitsikään, tuohan on suoraan suomalaisesta yritysmaalimasta otettu tositarina.

:)

• hukkeli

minä olen kuullut tuon muodossa ruotsalaiset vastaan japanilaiset soutajat. Muuten aivan sanatarkasti sama juttu!

Mikähän lienee alkuperäinen versio?

• ...........................

Vanha herrasmies istui ratikassa lukien Hesaria.Seuraavalta pysäkiltä ratikkaan astui sisään nuori herra, tämmöinen oikein värikäs kaveri vaatetukseltaan ja hiukset oli irokeesimalliset ja värjätty moniväriseksi.Nuori mies istahti Hesaria lukevan miehen viereen ruuhkaisessa ratikassa. No, vanha herra tutkaili salaa Hesarin takaa tätä värikästä nuorta miestä ja nuorimies siitä ärsyyntyneenä tokaisi: Mitäs Guppe siinä minua tuijotat, etkös itse nuorena tehnyt mitään "raflaavaa" ? Siihen vanhaherra jotta, teinpä hyvinkin, panin kerran Panamassa Papukaijaa ja nyt vain mietin että voisitko olla poikani.

• ihanan*

gamalan hauska! Siitäs sai poju pyrstösulilleen.

• Pirre*

juttuja..:DD

• Suttura

Puhtaana gynekologille

Eräänä iltana pariskunta makaa sängyllä ja aviomies taputtaa vaimoa olkapäälle, ja alkaa hieroa vaimon käsivartta.
      Vaimo kääntyy ja sanoo: "Sori kulta, tapaan huomenna gynekologin ja haluan pysyä puhtaana."

Mies kääntää kylkeä ja yrittää nukkua. Muutaman minuutin kuluttua mies kääntyy uudelleen vaimon puoleen ja taputtaa tätä olkapäälle.
      Tällä kertaa mies kuiskaa vaimonsa korvaan: "Tapaatko huomenna myös hammaslääkärin?"

• enkelitrio

Mies teki urakkatarjouksen makuukammarin maalauksesta.
        Isäntä ihmetteli seuraavana päivänä riuskaa miestä,että millä ihmeellä
        pystyit maalaamaan huoneen,kun ei sinulle muistettu
        jättää avainta???

Avaimenreiästä,
        vastasi reipas vastavalmistunut gyne-
        kologi.Ja niin tuli maksetuksi urakkarahalla opintolainaa.

• Suttura

Mikä tyyppi olet? ;)

Miehet pissillä

-Seurallinen tyyppi
      Menee pissille ystäviensä kanssa oli tarvetta -tai ei, sanoo ettei maksa mitään ja antaa tyydytystä.

-Ujo tyyppi
      Ei voi pissiä, jos joku katselee, teeskentelee lopettaneensa ja tulee myöhemmin yksin takaisin.

-Hermostunut tyyppi
      Ei löydä aukkoa, hermostuu ja kiskaisee napit irti.

-Huoleton tyyppi
      Pissii pitkin housun punttia kenkiinsä ja poistuu napit auki järjestäen hoitonsa oikeaan punttiin vasta ulkona.

-Tyylikäs tyyppi
      Pissii pitämättä kiinni ja oikoo samalla solmiotaan.

-Hajamielinen tyyppi
      Avaa liivinsä, kiskoo esille solmionsa ja pissii housuihinsa.

-Lapsellinen tyyppi
      Katselee ja ihailee poreilua altaan reunalla.

-Turhamainen tyyppi
      Avaa viisi nappia vaikka kaksikin riittäisi.

-Brutaali tyyppi
      Läimäyttää kalunsa altaan reunaan irroittaakseen viimeisenkin tipan.

-Leikkisä tyyppi
      Pissii sattumoisin sinne tänne ristiin rastiin, ylös alas, yrittää pissiä hyönteisten päälle (jos tapahtuu ulkona).

-Utelias tyyppi
      Tutkii joka kerta seikkaperäisesti ja tarkasti suihkua.

-Motkottava tyyppi
      Viipyy kauan, yrittää pissiä, kiroilee, piereskelee, yrittää pissiä, ei onnistu, piereskelee jälleen, poistuu nuristen.

-Epäilevä tyyppi (Mr. Bean tyyppi)
      Tuhnailee, nuuhkii ilmaa, katselee naapuriaan ikäänkuin syyttäen.

-Iloinen tyyppi
      Kertoo vitsejä pissiessään, nauraa lakkaamatta heiluttaen kaluaan kuin kulkusta ikään.

-Liikkeenjohdollinen tyyppi
      Ottaa usein johdon omiin käsiin.

-Ruotsalainen liikkeenjohdollinen tyyppi
      Antaa usein johdon toisten käsiin.

-Vahingoniloinen tyyppi
      Tulee yhtäaikaa kanssasi, kusee varpaillesi ja rupeaa nauraa röhöttämään.

• Minä nauran aina ja varsinkin väärissä paikoissa ja väärille asioille.

Tänään torikahvilassa mustalaisnainen sanoi, että hänellä olisi minulle paljon ennustettavaa. Katsoin ympärilleni: Muut torilla olevat ihmiset olivat ainakin kahdeksankymppisiä.

Mitähän hauskaa tossakin muka oli?

• enkelitrio

Samettihameinen äiti hoki pojalleen:"paa taskuun,paa taskuun".
        Poika huomautti:"äiti,ei tää oo hoppeeta!"

Ei,nii,mut käsi tottuu,käsi tottuu,vastas äiti.

• enkelitrio kirjoitti:

Samettihameinen äiti hoki pojalleen:"paa taskuun,paa taskuun".
        Poika huomautti:"äiti,ei tää oo hoppeeta!"

Ei,nii,mut käsi tottuu,käsi tottuu,vastas äiti.

Heillä jatkuvat samat bisnekset sukupolvesta toiseen.

• Pirre*

..heko tuskia :DD

• Pirre* kirjoitti:

..heko tuskia :DD

Olisihan se eukko voinut ennustaa niille vanhuksille, että kumpaan osastoon ne pääsevät tuonpuoleisessa.

• Pirre*
        vanhauneksija kirjoitti:

Olisihan se eukko voinut ennustaa niille vanhuksille, että kumpaan osastoon ne pääsevät tuonpuoleisessa.

puolesa, - viimetipan parannuksenkin vielä ehtis...

P.s. Halukkuutta ennustukseen ei heillä kai pahemmin liene ollut :)

• Juniperus
        vanhauneksija kirjoitti:

Uskovaiset kertovat sen sinulle, vaikket haluaisi kuullakaan.

• Juniperus kirjoitti:

Uskovaiset kertovat sen sinulle, vaikket haluaisi kuullakaan.

Tuleeko pappi viimeistään kuolinvuoteen ääreen kertomaan sen avuttomana makaavalle vanhukselle? Nyt minä sitten ymmärrän, miksi jotkut erovat kirkosta hyvissä ajoin.

• Juniperus
        vanhauneksija kirjoitti:

Tuleeko pappi viimeistään kuolinvuoteen ääreen kertomaan sen avuttomana makaavalle vanhukselle? Nyt minä sitten ymmärrän, miksi jotkut erovat kirkosta hyvissä ajoin.

Kaikki papit eivät usko Helvettiin, mutta tosiuskovaiset näkyvät uskovan.

• vanhauneksija...
        Juniperus kirjoitti:

Kaikki papit eivät usko Helvettiin, mutta tosiuskovaiset näkyvät uskovan.

Tosiuskovat ovat esitelleet joskus kuvia taivaastaan. Yhteisymmärrys loppui jo siinä vaiheessa, kun en nähnyt mitään kivaa paikassa, jossa ei ollut mitään tekemistä. Siitä toisesta vaihtoehdosta heillä taas ei ollut esittää kuvamateriaalia lainkaan. Varmaan sensuroitu. Tuosta on kauan ja senjälkeen olen ymmärtänyt kiertää tosiuskovat kaukaa.

• paljastaa
        vanhauneksija... kirjoitti:

Tosiuskovat ovat esitelleet joskus kuvia taivaastaan. Yhteisymmärrys loppui jo siinä vaiheessa, kun en nähnyt mitään kivaa paikassa, jossa ei ollut mitään tekemistä. Siitä toisesta vaihtoehdosta heillä taas ei ollut esittää kuvamateriaalia lainkaan. Varmaan sensuroitu. Tuosta on kauan ja senjälkeen olen ymmärtänyt kiertää tosiuskovat kaukaa.

tyhmyyteni, ja kysyä, mitä ovat tosiuskovat?
        Monia suuntia, ja jopa lahkoja tiedän hyvinkin, mutten yhtään tuon nimistä.

• Juniperus
        paljastaa kirjoitti:

tyhmyyteni, ja kysyä, mitä ovat tosiuskovat?
        Monia suuntia, ja jopa lahkoja tiedän hyvinkin, mutten yhtään tuon nimistä.

He ovat niitä, jotka tuntevat ainoan oikean tien taivaaseen.

• sitten heitä,
        Juniperus kirjoitti:

joiden kanssa manalle mennyt vaarini ei halunnut samaan paikkaan?

• ajattelet
        Juniperus kirjoitti:

Kaikki lahkolaiset, kirkkoon kuulumattomat herätysliikkeet, jopa tavalliset tekokristityt kirkossakävijät, tuntevat ainoan oikean tien taivaaseen.

• sitten heitä, kirjoitti:

joiden kanssa manalle mennyt vaarini ei halunnut samaan paikkaan?

Juhlat lienevät underground, mutta niihinkään mua ei kutsuta mukaan. Juhlijoita ovat jotkut muut. Silti voin sanoa, että niissä juhlissa suorastaan kuhisen elämää.

(muuten pitäs olla niin hemmetin monta erilaista taivasta, että kaikki olisivat tyytyväisiä)

• Juniperus
        ajattelet kirjoitti:

Kaikki lahkolaiset, kirkkoon kuulumattomat herätysliikkeet, jopa tavalliset tekokristityt kirkossakävijät, tuntevat ainoan oikean tien taivaaseen.

Kaipa se on tosiuskova, joka kerran on varma siitä, että hän on ainoalla oikealla tiellä. Ne, jotka eivät muiden valitsemia teitä tuomitse, eivät mahda olla uskostaan ihan varmoja, eivätkä liene tosiuskovia.

• Raumalla:

Poliisi pysäytti 80 v pariskunnan ja mummo oli vähän huonokuuloinen. Poliisi kysyi rekisteriotetta papalta ja mummo vierestä "mitä se kysy?"
      Pappa että rekisteriotetta... Seuraavaksi poliisi kysyi ajokorttia, johon mummo taas "mitäs se sano?" Pappa että ajokorttia kysy... Poliisi näki ajokortista että pariskunta oli Raumalta ja sanoi papalle että hänen huonoin panonsa on Raumalta... Mummo taas "mitä se sano?"...johon pappa että... "se tuntee sut".

• oli....

ainakin minun mieleen;))

• lääkärijuttu

Puhtaana gynekologille

Eräänä iltana pariskunta makaa sängyllä ja aviomies taputtaa vaimoa olkapäälle, ja alkaa hieroa vaimon käsivartta.
      Vaimo kääntyy ja sanoo: "Sori kulta, tapaan huomenna gynekologin ja haluan pysyä puhtaana."

Mies kääntää kylkeä ja yrittää nukkua. Muutaman minuutin kuluttua mies kääntyy uudelleen vaimon puoleen ja taputtaa tätä olkapäälle.
      Tällä kertaa mies kuiskaa vaimonsa korvaan: "Tapaatko huomenna myös hammaslääkärin?"

• henri.2

ja Turkuun.
      Turuus on hyvä spermapankki,tavara on laadukasta.
      Sillä kaikki on käsin tehtyä.

• Juniperus

Siittiöt uivat kilpaa. Yksi alkoi uupua, ja kysyi vieressä ponnistelevalta:
        - Onkohan vielä pitkä matka kohtuun?
        - On on. Minusta näytti, että äsken ohitimme vasta nielurisat.

• henri.2
        Juniperus kirjoitti:

Siittiöt uivat kilpaa. Yksi alkoi uupua, ja kysyi vieressä ponnistelevalta:
        - Onkohan vielä pitkä matka kohtuun?
        - On on. Minusta näytti, että äsken ohitimme vasta nielurisat.

Pariskunta oli oopperassa parvella.Aika tuli pitkäksi,niinpä he alkoivat lempimään.
        Kuinkaollakkaan mieheltä roiskahti ja suoraan vilunsoittajaa otsaan.
        Soittaja pyhki otsaansa,ja sanoi toiselle soittajalle,tämähän on spermaa,no ei ihme olet soittanut päin v...ua koko ajan.

• ronkelilikka

Kustaa Vaasankadulla nojailee viehkosti tatjaana lyhtypylvääseen. Käveleepä kohdalle kiinteistönvälittäjä ja oitis estittää typy tarjouksen. Juoksujalkaa siihen tulee myös mies maalin tahrimissa haalareissaan ja piruuttaan kysäisee hintaa pikaiselle suihinotolle. Tatjaana molkottaa venättä hetken ja remonttireiska ihmeissään että mitäs tuo mahtoi sanoa. Kiint.välittäjä "kääntää" : tyttö ilmoittaa että ilmaiseksi saa kokohoidon ja satiaiset kaupanpäälle. "No älä huoli ,kyllä se minun asuntoni myynti on kannattavanpi kauppa" lohduttaa remonttireiska välittäjää.

• tapahtui seuraavaa

Virtanen istui lattialla ja kädessään pyöritteli kattilan kantta, kuin auton rattia ja pärisi.
      Lääkäri kysyi: Mitä Virtanen tekee "mä olen lapissa autolla lomareissulla".
      Nurkassa Nieminen veti k....n,lääkäri kysyi: Mitä Nieminen tekee, "mä panen Virtasen muijaa kun Virtanen on lapissa".

• mikä tämä on

sokea näkee jäniksen, jalaton juoksee se kiinni ja alaston pistää sen taskuunsa.

Mikäpä on : autoissa täysin tarpeeton , mutta ilman sitä auto ei käy.

• Juniperus

Ensimmäinen on vale ja toinen ääni.

• vanha juttu
        Juniperus kirjoitti:

Ensimmäinen on vale ja toinen ääni.

Kaunistellen oppinut sanomaan ensimmäistä mahdottomuudeksi ja totta oli toinenkin.

Mies käveli kadulla hieman polvet koukussa , jalat vähän harallaan, vähän kuin takakenossa.
        Perässä kulki kolme lääkäriä .Ryhtyivät tuota diaknosoimaan. Sisätautilääkäri sanoi että valtavat ovat peräpukamat, kirurgi kyllä oli varma, että on alavatsan kautta tehty leikkaus, ortopedi piti todennäköisenä häntäluun satuttamista.
        Ei auttanut kuin kysyä mieheltä itseltään. Lääkärit kertoivat kukin omat arvionsa ja nies vastasi päätään puistellen : " hyvät herrat, olemme kaikki olleet väärässä" Minäkin luulin että tulisi vain pieru.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3075
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1255
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1087
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      971
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      925
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      907
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      881
    8. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      163
      858
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      844
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      784
    Aihe