jyrki anttila

tenori..

Esiintyy huomenna ilmajoen musiikkijuhlilla.. Onko kukaan kuunnellut jyrkiä livenä, millaista musiikkia laulaa?

22

5034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prest

      Kuulin Jyrkiä joskus 1994 - 1995, ääni soi silloin mahtavasti (mutta hän olikin vielä baritoni.)

      Kesällä 1997 hän esiintyi jo tenorina. Muistan sen hyvin siitä, että vetäisimme eräässä tilaisuudessa O sole mion kolmen tenorin tapaan (Jyrki, minä ja yks kolmas)

      Ohjelmisto on yleensä riippunut tilaisuudesta ja ajankohdasta (= joulun alla joululauluja...)
      Pääasiassa tuttuja ooppera-aarioita, napolilaista, Merikantoa, jne. Kyllä se ääni soi tenorinakin. En ole ihan niitä korkeimpia säveliä livenä kyllä kuullut.
      Uskon että tilaisuus on miellyttävä elämys.

      Tuollahan tuota mainitaan musiikkijuhlien sivuilla: Oopperaa, operettia, Kuulaa, Merikantoa.

    • hirveetä

      Hirveetä paskaa, sanoisin.

    • tätä mieltä

      laulaa tenorifakkia, jos se sinulle mitään sanoo. Sinänsä ihan hieno ääni, mutta olisi kannattanut pysyä baritonina.

      • postimyyntifirma

        Eiks Anttila ole postimyyntifirma, josta voi ostaa halvalla huonolaatuisia täkkejä.


      • iwaus
        postimyyntifirma kirjoitti:

        Eiks Anttila ole postimyyntifirma, josta voi ostaa halvalla huonolaatuisia täkkejä.

        Anttila on tosiaankin postimyyntifirma. Kylläpä sinä olet fiksu.


      • mitä?
        iwaus kirjoitti:

        Anttila on tosiaankin postimyyntifirma. Kylläpä sinä olet fiksu.

        eikä Anttila kyllä havaintojeni mukaan postimyyntifirma vaan tavaratalo!
        On muuten sen niminen laulajakin olemassa...


      • iwaus
        mitä? kirjoitti:

        eikä Anttila kyllä havaintojeni mukaan postimyyntifirma vaan tavaratalo!
        On muuten sen niminen laulajakin olemassa...

        Kyllä Anttila on myös tavaratalo, mutta se oli ensin ja on edelleen postimyyntifirma. Siitä laulajasta ei tarvitse uutena asiana kertoa, sehän oli tämän ketjun aloitusaihe.


      • mitä?
        iwaus kirjoitti:

        Kyllä Anttila on myös tavaratalo, mutta se oli ensin ja on edelleen postimyyntifirma. Siitä laulajasta ei tarvitse uutena asiana kertoa, sehän oli tämän ketjun aloitusaihe.

        vitsiksi, omani oli olevinaan sellainen.


      • iwaus
        mitä? kirjoitti:

        vitsiksi, omani oli olevinaan sellainen.

        No: Tuosssa edellä on kaksi aikaisempaa iwausta.

        Niistä ensimmäinen on kommentti edeltävään viestiin " Eiks Anttila ole postimyyntifirma". Tarkoitus oli ilmaista, että mielestäni vitsi oli huono.

        Tuo toinen iwaus on vastaus väitteeseen " eikä Anttila -- postimyyntifirma vaan tavaratalo"
        Sori, minä en tajunnut sitä vitsiksi.

        Tämä on kolmas iwaus tässä ketjussa. Eikä tässä ole muita minun kirjoituksian, edes toisella nimellä.


      • turha väittää muuta
        mitä? kirjoitti:

        eikä Anttila kyllä havaintojeni mukaan postimyyntifirma vaan tavaratalo!
        On muuten sen niminen laulajakin olemassa...

        Vittu mikää laulaja. Sekatavaratalo se. Siellä voi kerätä plussapisteitä.


      • priori
        turha väittää muuta kirjoitti:

        Vittu mikää laulaja. Sekatavaratalo se. Siellä voi kerätä plussapisteitä.

        Anna sen laulaa, muuten se palaa edelliseen ammattiinsa. Tulee opettajaksi, jos ei sulle niin joskus sun tenaville...


    • Känäfani

      Sellaiset henkilöt, jotka yrittävät sotkea ihmistä alas hänen ammattinsa vuoksi, ovat surkeaa ala-arvoista sakkaa. Sakkaa tietysti vain siihen asti, kun he oppivat kunnon tavoille.
      Kysyisin sellaisilta henkilöiltä, jotka nimettöminä nimeävät jonkun henkilön kelvottomaksi, että mitä he ajattelisivat jos heidät mainittaisiin julkisuudessa nimeltään ja sanottaisiin, että hän on aivan paska ja kelvoton räätäli, suutari, muurari, maalari, pappi , kauppias, tuomari, musiikinopiskelija, opettaja, maanviljelijä jne.
      Joko tämä antaa ymmärtää missä mennään, vai onko näillä irvailijoilla itsellään mitään ammattia?

      • tätä mieltä

        mutta laulajia saa mielestäni arvostella heidän laulutaitonsa perusteella. Kansallisoopperan laulajat nostavat erittäin hyvää palkkaa ja heidän tulee olla kykeneviä laulamaan roolinsa. Itse olen ollut kuuntelemassa kahta oopperaa, jossa Anttilan ääni sortui ja sen jälkeen en ole hänen miehityksiinsä mennyt. Itse saisin potkut alta aikayksikön, jos tekisin työni niin huonosti. Anttilan olisi pitänyt pysyä bartinonina, sellaisena hän olisi ihan laadukas laulaja.


      • kansanpelimanni
        tätä mieltä kirjoitti:

        mutta laulajia saa mielestäni arvostella heidän laulutaitonsa perusteella. Kansallisoopperan laulajat nostavat erittäin hyvää palkkaa ja heidän tulee olla kykeneviä laulamaan roolinsa. Itse olen ollut kuuntelemassa kahta oopperaa, jossa Anttilan ääni sortui ja sen jälkeen en ole hänen miehityksiinsä mennyt. Itse saisin potkut alta aikayksikön, jos tekisin työni niin huonosti. Anttilan olisi pitänyt pysyä bartinonina, sellaisena hän olisi ihan laadukas laulaja.

        Arvostella saa musiikkityöntekijöitä, niin kuin muitakin työntekijöitä ja sinähän pysyit asiallisissa rajoissa. Raja on tässäkin häilyvä ja herkästi ns. arvostelu menee irvailun ja jopa joskus solvauksen puolelle. Sehän se pahiten loukkaa asianomaista laulajaa tai soittajaa, jos häntä henkilönä loukataan.
        Eräs edesmennyt kuuluisa ammattiarvostelija vertasi taannoin erään ansioituneen viulistin soittoa vanhan narisevan oven aukaisuun.
        Sellaisessa lausunnossa on varmaan takana muutakin kuin pelkkä esityksen arvostelu, mikä ei anna hyvää kuvaa arvostelijasta ja loukkaa ammatinharjoittajaa.


    • mä tulin just

      Aivan mahtavan konsertin Anttila veti vaimonsa kanssa. Anttilalla on lahjoja ottaa yleisönsä. Yleisö oli niin liikuttunut hänen laulustaan ja täytyy sanoa että osaa se pirulauta laulaa kovaa ja korkealta.

      • sua

        En usko sua.


    • Jyrkin kuuntelija

      Aivan ihana ääni ja karisma, ainakin kaksi cd:tä minulla. Meilläkin päin ollut esiintymässä, mutta ei ole sopinut aikatauluuni. Hän pitää myös kirkkokonsertteja.

      • heldenhevonen

        Aikansa kutakin;)


    • Don Jose

      Eilen lauloi Carmenissa Don Josen huomattavasti tasaisemmin, kun edellisessä proggiksessa n. vuosi-pari sitten. Hyvä Jyrki! Suuntasi on oikein hyvä ja laulusi linja ja legato alkavat soida enemmän ja enemmän italialaiseen suuntaan. Keskialuetta hiukan enemmän copertoon, niin luulisin vieläkin olevan parempi, mutta kuten sanoin, hyvin menee nytkin! Kiitokset vaan eilisestä..

      • Nakamuurari

        Fiksuna miehenä Jygge jäi sairaslomalle sen sijaan, että olisi antanut "näytöt" Cavaradossina. Heldentenorin vakanssi on vähän kuin Tuubansoittajan virka orkesterissa, harvoin käyttöä, mutta kuukausipalkka. Nämä on näitä sosialismin rippeitä moiset virat. Kannattaisi lähteä vapaaksi taiteilijaksi vielä kun hyvin pystyy, eikä selittele itseään solmuun medioissa.


      • Anonyymi
        Nakamuurari kirjoitti:

        Fiksuna miehenä Jygge jäi sairaslomalle sen sijaan, että olisi antanut "näytöt" Cavaradossina. Heldentenorin vakanssi on vähän kuin Tuubansoittajan virka orkesterissa, harvoin käyttöä, mutta kuukausipalkka. Nämä on näitä sosialismin rippeitä moiset virat. Kannattaisi lähteä vapaaksi taiteilijaksi vielä kun hyvin pystyy, eikä selittele itseään solmuun medioissa.

        Seura lehden mukaan Jyrkillä ja Maijalla on paljon seksiä. On asioita joita kannattaa pitää itsellään. Mautonta ja varmasti karsii ikääntyvän tenorin kysyntää. Kaikenlaisella shaiballa sitä ihmiset yrittääkään tulla tykö. Huhu kertoo myös operettijengin isosta eripurasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seura lehden mukaan Jyrkillä ja Maijalla on paljon seksiä. On asioita joita kannattaa pitää itsellään. Mautonta ja varmasti karsii ikääntyvän tenorin kysyntää. Kaikenlaisella shaiballa sitä ihmiset yrittääkään tulla tykö. Huhu kertoo myös operettijengin isosta eripurasta.

        Operetit! Aika koululaisteatteri meininkiä lavastuksineen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4673
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe