Onko teijän mielestä lesboo käyttää oikeella puolella nenäkorua... ja et onko se muka likasta?!
nenäkorusta...
9
3859
Vastaukset
- minna
Ja et oisko teijän mielestä 12 vuotiaana liian aikasta käyttää nenäkorua??
- naapuri
Voi kyllä olla ettei ihan 12-vuotiaana kannata ottaa... Mutta sillä ei ole mitään väliä onko se oikealla vai vasemmalla puolella. Mitä tarkotat tolla että onko se muka likasta?
- minna
En mä tiedä mun isosisko sano niin, en mäkään ymmärtäny...
- Stadin tyyppi
Se on kun joku elukka joka on lävistyksillä itsensä pilannut.
Mä kartan sellasia.Niil on tauti jo päässä ja mitähän veressä!- little star:)
mulla on oikeella puolella nenäkoru enkä oo lesbo. enkä oo kuullu kenenkään niin sanovan.
- Ellu
little star:) kirjoitti:
mulla on oikeella puolella nenäkoru enkä oo lesbo. enkä oo kuullu kenenkään niin sanovan.
Myös mulla on nenäkoru oikealla puolella muttei se että kummalla puolella naamaa koru sijaitsee, viittaa seksuaalisuuten lainkaan.
- Anonyymi
Sä oot sairas et sä voi sanoo noin ihmisistä joilla on lävistyksiä
- *mä*
ei todellakaa oo lesboo käyttää oikeel puolel nenälävärii...mul on oikeella...ja se on sorge vaa vasemmal ku olis muka "lesboo"käyttää nenäkoruu!!!
- martta
mistä sä tollasta oot saannu päähäs.ei tod oo mitää lesboo!!itel on kyl vasemal puolel mut ei siin oo mitäää lesboo. ainakaa mun mielestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1883927
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921876Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281542- 1651382
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut241241Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2111131- 391122
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?941099Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1291073Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell191974