nenäkorusta...

minna

Onko teijän mielestä lesboo käyttää oikeella puolella nenäkorua... ja et onko se muka likasta?!

9

4077

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minna

Ja et oisko teijän mielestä 12 vuotiaana liian aikasta käyttää nenäkorua??

• naapuri

Voi kyllä olla ettei ihan 12-vuotiaana kannata ottaa... Mutta sillä ei ole mitään väliä onko se oikealla vai vasemmalla puolella. Mitä tarkotat tolla että onko se muka likasta?

• minna

En mä tiedä mun isosisko sano niin, en mäkään ymmärtäny...

• Stadin tyyppi

Se on kun joku elukka joka on lävistyksillä itsensä pilannut.
      Mä kartan sellasia.Niil on tauti jo päässä ja mitähän veressä!

• little star:)

mulla on oikeella puolella nenäkoru enkä oo lesbo. enkä oo kuullu kenenkään niin sanovan.

• Ellu
        little star:) kirjoitti:

mulla on oikeella puolella nenäkoru enkä oo lesbo. enkä oo kuullu kenenkään niin sanovan.

Myös mulla on nenäkoru oikealla puolella muttei se että kummalla puolella naamaa koru sijaitsee, viittaa seksuaalisuuten lainkaan.

• Anonyymi

Sä oot sairas et sä voi sanoo noin ihmisistä joilla on lävistyksiä

• *mä*

ei todellakaa oo lesboo käyttää oikeel puolel nenälävärii...mul on oikeella...ja se on sorge vaa vasemmal ku olis muka "lesboo"käyttää nenäkoruu!!!

• martta

mistä sä tollasta oot saannu päähäs.ei tod oo mitää lesboo!!itel on kyl vasemal puolel mut ei siin oo mitäää lesboo. ainakaa mun mielestä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      39
      10563
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      126
      10132
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      21
      7921
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6334
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      30
      4902
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      55
      4727
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      117
      4066
    8. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      124
      3423
    9. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      62
      3137
    10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
      Ikävä
      221
      3060
    Aihe