Stringibikinit???

HotHelle

Haluaisin vähän muidenkin mielipiteitä stringbikineistä. Ajattelin ostaa, mutta kuinkakohan paljon tulee paheksuntaa. Onko kokemuksia?

119

23978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hannaki

      Olen itsekin ajatellut stringibikinien ostoa, mutta tullut siihen tulokseen, että ei.
      Täytyy olla todella hyvä perse, ei selluliittia, ei rasvapusseja, mutta se ei ole minun ongelma, ainakaan vielä. Mutta kyllä sitä tulee mietittyä, että "miks ihmeessä toi haluaa näyttää sen löllöpakaroita noilla stringeillä, ku vois laittaa vähän enemmän kangasta ton läskin peitoks".
      Hyväpeppuset sais varmaan ihan mukavaa kommenttia, ainakin miespuolisilta henkilöiltä, ja jos naiset ilkeilee, niin ne on vaan niin kateellisia.
      Itse päätin jättää hankkimatta sen takia, että täytyisi sheivata "bikiniraja" vähän tarkemmin, koska se alue, missä saa olla karvaa, jäisi hyvinkin pieneksi. Posliini voisi olla stringien kanssa helpoin vaihtoehto, mutta sekös saakin suihkutiloissa katseita.
      En kyllä suomessa yleisillä rannoilla käyttäisi, koska niiden käyttö on täällä vielä niin harvinaista. Oma pokka ei pidä, mutta arvostan niitä jotka uskaltaa. Voi kumpa pääsisi jonnekkin, missä se olisi ihan normaalia.
      Ensin ajattelin, että jospa edes omalla pihalla, mutta en vain kehtaa, kun mitäköhän naapurin vanhuksetkin ajattelisivat ja vielä jos niille tulee jotain vieraita kylään.
      Tyydyn tavalliseen alaosaan ja jätän stringit kokeilematta.

      • HotHelle

        Nyt kun otit puheeksi niin tuo posliiniasia... Pelkäsin ihan samaa kunnes kokeilin ja ajoin karvat pois. Ei tullut paheksuntaa eikä kummastelevia katseita (edes mummoilta uimahallissa), nyt kun tuli muistettua niin noudatan samaa kaavaa myös tässäkin aiheessa.
        Ostoksille -->


      • rantakuume

        En halua suututtaa muita mielipiteellä, mutta eihän stringit kuulu siihen omaan pihaan.
        Itse ainakin käytän rannalla ja olen tykännyt. Ei ole kukaan häirisevästi kuolannut perään, sitäpaitsi pieni huomio on ainakin minulle vain hyväksi.

        Vinkkinä hankintaa suunnitteleville voisi sanoa, että miettikää missä tulette niitä käyttämään. Itse uskaltauduin hankkimaan koska joka tapauksessa käyn rannoilla joissa kokoontuu paljon nuorta väkeä, jotka eivät stringejä paheksu.


      • etSillee

        Tenojoen hiekalle sillä ennakkoluulotonta rantaväkeä.
        JK.on komeat hiekat ja puhtaat.


      • Tuostakin kertom
        HotHelle kirjoitti:

        Nyt kun otit puheeksi niin tuo posliiniasia... Pelkäsin ihan samaa kunnes kokeilin ja ajoin karvat pois. Ei tullut paheksuntaa eikä kummastelevia katseita (edes mummoilta uimahallissa), nyt kun tuli muistettua niin noudatan samaa kaavaa myös tässäkin aiheessa.
        Ostoksille -->

        Puutarha,ei tarvitse leikata.Se on tilanteessa "olen nainen".


    • Naisellisuutta

      Itse ostin kokeilumielessä viime kesänä ja olen tykännyt. Paheksuntaa ei ole tullut, pikemminkin kaikki ovat olleet positiivisella mielellä. Moni on tullut jopa sanomaan, että nyt vois ittekin ostaa kun kerran joku muukin käyttää. Ja niin onneksi on tapahtunutkin. Ainakin Tampereella alkanut yleistymään heti kun muutamat ilmestyneet rantakuvaan mukaan.
      Ns. uskaliaimmat nyt heti vaan ostoksille! Kyllä ne muutkin kun joku näyttää mallia.
      Sitäpaitsi siro on naisellisuutta, käyttäjän koosta huolimatta.

      • "rohkeasti"

        Olen huomannut saman asian, itse olin ensimmäinen kokeilija tuttavapiirissä edellisenä kesänä. Viime kesänä moni tuttu tuli jo stringeissä vastaan rannalla...=)
        Itse ainakin tykkään erityisesti rusketusrajoista, nyt stringitkään ei näytä typeriltä jalassa kun puoli pyllyä ei ole valkoinen.


      • Mariwka

        Mistä ostit?Missä niitä myydään?
        Haluan itselleni ;o)


      • löytyy?

        Nykyisin niitä ei ole enää kaupoissa näkynyt. Mistä olette omanne hankkineet?


      • täältä
        löytyy? kirjoitti:

        Nykyisin niitä ei ole enää kaupoissa näkynyt. Mistä olette omanne hankkineet?

        ei kannata säikähtää ostospaikkaa josta kaikki omani olen löytäny. Erillaiset seksikauppojen nettimyymämälät nimittäin. Ja yhdet ostettu ulkomailta.

        esim. http://www.finland-shop.net/catalog/product_info.php?cPath=112&products_id=1164
        käy myös kaltaiselleni xs-kokoiselle.

        ulkomailta (ehkä paras kaikista):
        http://www.malibustrings.com/

        ja rohkeimmille, (joihin itsekkin toivoisin kuuluvani)
        www.http://wickedweasel.com


      • löytyy
        Mariwka kirjoitti:

        Mistä ostit?Missä niitä myydään?
        Haluan itselleni ;o)

        aika hyvä kokoelma. Kannattaa tosin huomioida suuri hintojen vaihtelu. Hyvät ja halvat maksaa tollasta 30 - 50 €.

        http://www.nextag.com/string-bikini/search-html


      • Kyllä arvostan
        löytyy kirjoitti:

        aika hyvä kokoelma. Kannattaa tosin huomioida suuri hintojen vaihtelu. Hyvät ja halvat maksaa tollasta 30 - 50 €.

        http://www.nextag.com/string-bikini/search-html

        Kylläpä oli "vaisuja"malleja...heh...heh.
        JK:vois nuilla harjoitella lämpimässä oloa,vaikka kävis saunassa?.
        Niin tuossa oli se Teno mainittu (joki)kyllä niillähiekoilla kovasana.


    • här...

      Kannattaa ostaa, itse ainakin tykkään pitää rannalla. Peppu saa sopivan rusketuksen eikä siitä kukaan valittamaan ole tullut ja miksi tulisikaan???

      • Anonyymi

        Miksi laittaa mitään paljaana vaan. Eihän ne mitään peitä. Eiköhän se oo vaan itsensä esittämistä. Ei jotenkin enää vaan jaksa tätä perse paljaana kulkemista. Itsekin hyvin voisin kroppa on kunnossa mutta en halua esitellä itseäni sillä tavoin. Äijät sitte kuolaa näiden perseiden perään. En ole mustasukkainen enkä kateellinen alastomuus minne se sopii yleinen uimaranta on kyllä väärä paikka


    • ovat

      Kyllä niistä vaan tulee väkisinkin mieleen, että nainen haluaa stringibikineissä tulla rannalle pelkästään itseään esittelemään ja huomiota saamaan. Ei siinä paljon rusketusrajoista selittely auta, kun ne miesten kuolaavat huomiot kuitenkin se pääasia perseensä esittelijöille on. Tavallisenkin alaosan kun nimittäin pystyy aivan hyvin vetää peppuvakoon selkäpuolelle aurinkoa ottaessaan, jolloin tuloksena on lähes samanlainen rusketusraja kuin stringialaosassa. Sitten uimaan lähtiessä tai rannalla kävellessä tms. alaosan voi taas vetää suoraksi, niin ettei se koko perse hytky paljaana mieskansalle tyrkyllä. Ei nyt millään pahalla, mutta käsi sydämelle: tärkein motivaattori stringibikinien käyttöön on nimenomaan se kuolaavan huomion saaminen miehiltä ja kateellisuuden herättäminen naisissa. Ja se jos mikä on todella mautonta.

      • HotHelle

        Anteeksi vain, kysyin kokemuksia niiden käytöstä. En siveydensipulin morkkaamista. Viestistäsi saa sellaisen käsityksen että oma äijäsi olisi lähtenyt jonkun stringipedon mukaan...=) Ja miksi olisit kateellinen???


      • onPOP

        Mikään ei olekkaan rannalla sen mukavampaa kuin, että sain tyttöystäväni rohkaistumaan viime kesänä ostamaan stringmalliset bikinit. Kyllähän joku mies välillä villkaisee, mutta mä otan sen ihan kohteliaisuutena ja tyttöystäväkin on samaa mieltä. Naiset haluavat sopivasti huomiota.

        Mistä ihmeen kateuden herättämisestä muissa naisissa muuten puhut?

        Muistakaa, peppu on pop.


      • Samoin
        onPOP kirjoitti:

        Mikään ei olekkaan rannalla sen mukavampaa kuin, että sain tyttöystäväni rohkaistumaan viime kesänä ostamaan stringmalliset bikinit. Kyllähän joku mies välillä villkaisee, mutta mä otan sen ihan kohteliaisuutena ja tyttöystäväkin on samaa mieltä. Naiset haluavat sopivasti huomiota.

        Mistä ihmeen kateuden herättämisestä muissa naisissa muuten puhut?

        Muistakaa, peppu on pop.

        Mäkin innostin tyttöystääni ostamaan. Lupasin suojellakin jos iso paha nasse-setä hyökkää sen kimppuun rannalla...:)

        Paljaat pakarat aurinkorasvan levitys = NAMNAM!


      • anteeksi vain..
        HotHelle kirjoitti:

        Anteeksi vain, kysyin kokemuksia niiden käytöstä. En siveydensipulin morkkaamista. Viestistäsi saa sellaisen käsityksen että oma äijäsi olisi lähtenyt jonkun stringipedon mukaan...=) Ja miksi olisit kateellinen???

        ..itsellesi, että menit tämän ottamaan noin itseesi :D kertookin sinusta ihan tarpeeksi. säälittävää..

        viestini idea oli: itse en edes vaivautuisi selittelemään seksikkäitä asuvalintojani "mukavuudella" tai "rusketusrajoilla". tosiasia on se, että seksikkäät vaatteet puetaan huomion herättämiseksi ja miesten kuolausta saadakseen. älä edes viitsi selittää mitään muuta. olet juuri näitä säälittäviä itsensä tyrkyttäjiä, jotka yrittävät epätoivoisesti selitellä käytöstään siinä surkeasti epäonnistuen. jos haluat miesten huomiota ja heh, "viedä stringipetona muiden miehet" kuten ITSE mainitsit (auta armias miten typerästi sanottu sinulta), niin siitä vain - kukaan ei estele. ei edes kaltaiseni "siveyden sipulit" xD xD xD


      • Nimetön

        Lain kanssa on vain tultava toimeen.


      • laki on myös
        Nimetön kirjoitti:

        Lain kanssa on vain tultava toimeen.

        se, että ME AIKUISET olemme vastuussa siitä, millaista ihmiskuvaa, itsearvostuskuvaa ja maailmankuvaa annamme lapsille ja nuorille.

        Siinä vaiheessa on kenenkään turha kitistä moralismista tai vanhoillisuudesta, kun kyseessä on antamamme esimerkki nuoremmillemme. Yhtä lailla kuin jäykkyys, moraalisaarnat ja ylisiveellisyys, ovat myös itsensä esittely, paljastelu ja oman ruumiin tyrkyttämisen mieltäminen positiiviseksi huonoja, hämmentäviä ja paineita herättäviä viestejä jälkipolvillemme. Siis ihmisille, joilla on vielä rajallinen kyky käsitellä ympäristöstään tulevaa informaatiotulvaa.

        Järkevä aikuinen ihminen ymmärtää, että julkisilla paikoilla on hyvä pitää sukuelimet, rinnat ja se peppuvako (=paljas pylly, jota myös ns. "stringipeppu" on) piilossa. Niitä ruumiinosiahan kun me emme esittele muutoinkaan julkisesti ns. "normielämässä": töissä, koulussa, kadulla, huvipuistossa, leikkikentällä, ostoskeskuksessa... Jo pienikin lapsi kyllä ymmärtää kyseisten ruumiinosien liittyvän "aikuisten juttuihin" - siis seksuaalisuuteen, joka on vielä suuri ja hämmentävä kysymysmerkki heidän mielessään.

        Mielenkiinnolla odotan, millaista haukkumista tämä viestini saa osakseen :D Ihmisten on niin helppo oletella tietämättä ja tuntematta - eikä sillä ole tällöin väliä, vaikka haukun kohde oikeasti tietäisikin, mistä puhuu.. x)


      • Nimetön
        laki on myös kirjoitti:

        se, että ME AIKUISET olemme vastuussa siitä, millaista ihmiskuvaa, itsearvostuskuvaa ja maailmankuvaa annamme lapsille ja nuorille.

        Siinä vaiheessa on kenenkään turha kitistä moralismista tai vanhoillisuudesta, kun kyseessä on antamamme esimerkki nuoremmillemme. Yhtä lailla kuin jäykkyys, moraalisaarnat ja ylisiveellisyys, ovat myös itsensä esittely, paljastelu ja oman ruumiin tyrkyttämisen mieltäminen positiiviseksi huonoja, hämmentäviä ja paineita herättäviä viestejä jälkipolvillemme. Siis ihmisille, joilla on vielä rajallinen kyky käsitellä ympäristöstään tulevaa informaatiotulvaa.

        Järkevä aikuinen ihminen ymmärtää, että julkisilla paikoilla on hyvä pitää sukuelimet, rinnat ja se peppuvako (=paljas pylly, jota myös ns. "stringipeppu" on) piilossa. Niitä ruumiinosiahan kun me emme esittele muutoinkaan julkisesti ns. "normielämässä": töissä, koulussa, kadulla, huvipuistossa, leikkikentällä, ostoskeskuksessa... Jo pienikin lapsi kyllä ymmärtää kyseisten ruumiinosien liittyvän "aikuisten juttuihin" - siis seksuaalisuuteen, joka on vielä suuri ja hämmentävä kysymysmerkki heidän mielessään.

        Mielenkiinnolla odotan, millaista haukkumista tämä viestini saa osakseen :D Ihmisten on niin helppo oletella tietämättä ja tuntematta - eikä sillä ole tällöin väliä, vaikka haukun kohde oikeasti tietäisikin, mistä puhuu.. x)

        sanoisinko,kauniisti,tuossa on paljon asiaa,ja laaja-alaisesti."Lapset ja Nuoriso ja Me emmevoi" aina ummistaa silmiämme,tai sitten voimme?.


      • HotHelle
        laki on myös kirjoitti:

        se, että ME AIKUISET olemme vastuussa siitä, millaista ihmiskuvaa, itsearvostuskuvaa ja maailmankuvaa annamme lapsille ja nuorille.

        Siinä vaiheessa on kenenkään turha kitistä moralismista tai vanhoillisuudesta, kun kyseessä on antamamme esimerkki nuoremmillemme. Yhtä lailla kuin jäykkyys, moraalisaarnat ja ylisiveellisyys, ovat myös itsensä esittely, paljastelu ja oman ruumiin tyrkyttämisen mieltäminen positiiviseksi huonoja, hämmentäviä ja paineita herättäviä viestejä jälkipolvillemme. Siis ihmisille, joilla on vielä rajallinen kyky käsitellä ympäristöstään tulevaa informaatiotulvaa.

        Järkevä aikuinen ihminen ymmärtää, että julkisilla paikoilla on hyvä pitää sukuelimet, rinnat ja se peppuvako (=paljas pylly, jota myös ns. "stringipeppu" on) piilossa. Niitä ruumiinosiahan kun me emme esittele muutoinkaan julkisesti ns. "normielämässä": töissä, koulussa, kadulla, huvipuistossa, leikkikentällä, ostoskeskuksessa... Jo pienikin lapsi kyllä ymmärtää kyseisten ruumiinosien liittyvän "aikuisten juttuihin" - siis seksuaalisuuteen, joka on vielä suuri ja hämmentävä kysymysmerkki heidän mielessään.

        Mielenkiinnolla odotan, millaista haukkumista tämä viestini saa osakseen :D Ihmisten on niin helppo oletella tietämättä ja tuntematta - eikä sillä ole tällöin väliä, vaikka haukun kohde oikeasti tietäisikin, mistä puhuu.. x)

        Annetaan esikuvaa lapsille ja nuorille. Myönnetään totuus tässä ja nyt. Joidenkin teidän vanhempienkin naisten tyttölapsoset tulevat 5 - 10 vuoden päästä keikistelemään rannalla pakarat
        (ei siis perseenreikä) paljaana, koska maailma muuttuu.
        Ja kaikki muu siinä mukana.

        Mutta sekös kamalaa, ei minusta. Mä sanon nyt 21-vuotiaana niille että tervetuloa kerhoon.

        Ja seuraavalle kirjoittajalle voin sanoa jo valmiiksi, että ei. En pelkää omien tulevien lasteni kehittymisen puolesta, vaikka uima-asut vähän pieneneekin sitten vuoden 52.


      • muuttuut, MUTTA
        HotHelle kirjoitti:

        Annetaan esikuvaa lapsille ja nuorille. Myönnetään totuus tässä ja nyt. Joidenkin teidän vanhempienkin naisten tyttölapsoset tulevat 5 - 10 vuoden päästä keikistelemään rannalla pakarat
        (ei siis perseenreikä) paljaana, koska maailma muuttuu.
        Ja kaikki muu siinä mukana.

        Mutta sekös kamalaa, ei minusta. Mä sanon nyt 21-vuotiaana niille että tervetuloa kerhoon.

        Ja seuraavalle kirjoittajalle voin sanoa jo valmiiksi, että ei. En pelkää omien tulevien lasteni kehittymisen puolesta, vaikka uima-asut vähän pieneneekin sitten vuoden 52.

        mihin suuntaan?

        onko seksistisyys ja yltiöseksuaalisuus siis mielestäsi se oikea suunta? itsensä paljastelu ja tyrkyttäminen julkisesti paikoilla, joissa katsojia on vauvasta vaariin? minun mielestäni ei ole, ei todellakaan.

        ja niin, olen exhibitionisti. siksi tiedän, mistä puhun.

        rajat on vedettävä, ja tiukasti, siihen, missä itseään esittelee. julkinen uimaranta EI ole sopiva paikka tähän.

        stringibikinit yksityisiin tilaisuuksiin, kiitos. ei julkisille rannoille.

        ja tämän allekirjoittaa lisäkseni joukko muitakin exhibitionisteja - ja usko tai älä, suurin osa miehiä.


      • Anonyymi
        HotHelle kirjoitti:

        Anteeksi vain, kysyin kokemuksia niiden käytöstä. En siveydensipulin morkkaamista. Viestistäsi saa sellaisen käsityksen että oma äijäsi olisi lähtenyt jonkun stringipedon mukaan...=) Ja miksi olisit kateellinen???

        En ole siveyden sipuli eikä ole sitä äijän ketaletta joten sekään ei ole syy tähän. En vain jaksa tätä itsensä esittelyä eikö sitä huomiota saa muuten. Hyvännäköinen nainen saa aina huomiota vaatteet päälläkin. Huomiota on itselleni kyllä riittänyt en oo tarvinnut perse paljaana kulkea saadakseni sitä


      • Anonyymi
        muuttuut, MUTTA kirjoitti:

        mihin suuntaan?

        onko seksistisyys ja yltiöseksuaalisuus siis mielestäsi se oikea suunta? itsensä paljastelu ja tyrkyttäminen julkisesti paikoilla, joissa katsojia on vauvasta vaariin? minun mielestäni ei ole, ei todellakaan.

        ja niin, olen exhibitionisti. siksi tiedän, mistä puhun.

        rajat on vedettävä, ja tiukasti, siihen, missä itseään esittelee. julkinen uimaranta EI ole sopiva paikka tähän.

        stringibikinit yksityisiin tilaisuuksiin, kiitos. ei julkisille rannoille.

        ja tämän allekirjoittaa lisäkseni joukko muitakin exhibitionisteja - ja usko tai älä, suurin osa miehiä.

        Itsensa esittämistä huomion hakemista sitä se on selityksiä löytyy miksi pitää perse paljaana kulkea. Keho positiivisuus minulle tulee hyvä olla rusketun kokonaan yms paskaa. Normaali ihminen pärjää ihan hyvin ilman tätä. Sitten on kuulemma muut naiset kateellisia kun niiden äijät kuolaa heidän perään huh huh en seurustele eikä ole ukkoa joka kuolais enkä kyllä usko et kaikki ees kuolaa. Tää on just sitä huomion herättämisen tarvetta et naimisissa olevat ukot kuolais perse paljaana olevan perään. Kiitos en tarvitse tällaista eikä kiinnosta kenenkään perse eikä pillu en halua nähdä lomallani kenenkään persetta katselen suomen upeaa luontoa.


    • ..ota,ota.

      Tee niinkuin minä, mentiin parhaan ystävän kanssa samaan aikaan ostoksille. Ei tarttenu hävetä viime kesänä kun aina oli ainakin kaksi käyttäjää.

      Siinä kyllä huomas, että ainakin meidän rannalla ne yleisty heti tosi paljon. Jonkun täyty vaan niin sanotusti avata peli.
      Onneksi tuli ostettua, oon ollut tyytyväinen.

      Pari vanhempaa naista niitä kävi ihmettelemässä, mutta ei sen kummempia. Onhan sitten näitä "persoonallisuuden ja kunniakkaden elämäntapojen" ylläpitäjiä, jotka pukeutuu jätesäkkiin ja vanhaan kaulaliinaan, mutta se on oma valinta. XD
      Voisivat kyllä vähän kattoa mitä päällensä laittavat.

    • ..........

      Miehen mielipide: oikein hyvältä näyttää, mutten tule viereen kuolaamaan, joten ihan rauhassa saat ottaa aurinkoa pakaroillekin :)

      Mahdollinen paheksunta tulee siveyden sipuleilta ja useimmiten varmastikin naispuolisilta. Miksi ihmeessä sellainen miehiä haittaisi? Ja muutenkin, ovathan stringibikinit ihan yleiset muualla Euroopassa ja Etelä-Amerikassa. Tänä kesänä kerran nähnyt Suomessakin sen ainoan kerran kun kävin arskaa ottamassa. Oli julkinen ranta/nurmialue ja paljon väkeä. Ei näyttänyt naista haittaavan, eikä kyllä sen puoleen ketään muutakaan. Ja rauhassa sai olla. :)

    • olla?????

      Mietin vaan miksi jotkut niitä stringbikinejä haluavat ostaa ja pitää julkisilla rannoilla? Liittyykö se paljastelunhaluun vai mihin. Minusta se, että ei tule rusketusraitoja pyllyyn, ei ole kovin hyvä argumentti.

      Minusta saattaa olla muille ihmisille epämieluisaa nähdä liikaa toisen paljasta (ja yl. selluliittista) pyllyä.Sama kysyä, että voiko pitää vain nänniteippejä rannoilla. Joku soveliaisuuden raja pitäisi kuitenkin olla.

      • rajan vetää

        Eihän nyt vaan aleta liioittelemaan. Nänniteipit ovat kuitenkin ihan eri asia. Sitäpaitsi kauneus tulee itsevarmuudesta, jonka avulla näyttää luonnolliselta.


      • en siis

        ole ainoa, jonka mielestä rusketusrajat tai muut avuttomat selittelyt stringialaosan käyttämiselle julkisella rannalla ovat kertakaikkiaan onnettomia.

        älkää jaksako yrittää selitellä, siskot hyvät!! kun me kaikki tiedetään, että huomion saaminen on ainoa motivaattori paljastelevalle pukeutumiselle. piste.

        edelleen - itse en edes viitsisi yrittää selitellä paljastelevaa pukeutumistani millään onnettomalla tekosyyllä. huomiota ja miesten viheltelyjä ja iskuyrityksiä saadakseni voisin laittaa stringibikinit jalkaani, hivelisihän sellainen itsetuntoa.

        mutta: minun ei tarvitse alentua tyrkyttämään itseäni narunpätkät jalassa.


      • Nimetön

        "rusketusrajat pyllyssä ovat"Rajat kohdallaan,minusta se kertoo että on "nähnyt vaivaa oman ja ympäristön huomioinut"Jopa tuli vaikeasti sanottua?.


      • Anonyymi
        rajan vetää kirjoitti:

        Eihän nyt vaan aleta liioittelemaan. Nänniteipit ovat kuitenkin ihan eri asia. Sitäpaitsi kauneus tulee itsevarmuudesta, jonka avulla näyttää luonnolliselta.

        Ei muuta kun tavara paljaaksi on helpompi n.... a hyvä meininki


    • kuvottaa...

      Itse en pitäisi stringibikineitä. Minua ei myöskään kiinnosta nähdä kenenkään paljasta takapuolta uimarannalla. Minusta stringit ovat jo niin lähellä alastomuutta, ettei niiden käyttö ole oikein soveliastakaan. Vrt. esim amerikkalaiset tv-sarjat, joissa paljas/stringeihin "verhottu" takapuoli blurrataan näkymättömiin.

      Saatan varmaankin joidenkin mielestä kuulostaa vanhanaikaiselta maalaisfossililta, mutta olen 23-vuotias tyttö, ja asun Etelä-Euroopassa.

      • HotHelle

        En ole kyllä huomannut että amerikkalaisissa TV-sarjoissa stringejä olis blurrattu näkymättömiin, joku Las Vegas ni ei siinä altaalla muuta olisikaan. Mutta onhan aina muidenkin mielipiteitä, täysi kunnioitus sille...

        Mielestäni kuitenkaan pakaroiden näkyminen ei ole sama asia kuin peppu paljaana kulkeminen.


      • nimenomaan on :D
        HotHelle kirjoitti:

        En ole kyllä huomannut että amerikkalaisissa TV-sarjoissa stringejä olis blurrattu näkymättömiin, joku Las Vegas ni ei siinä altaalla muuta olisikaan. Mutta onhan aina muidenkin mielipiteitä, täysi kunnioitus sille...

        Mielestäni kuitenkaan pakaroiden näkyminen ei ole sama asia kuin peppu paljaana kulkeminen.

        se on aivan sama, onko sinulla stringit vai oletko peppu paljaana. Stringit jättävät täysin yhtä vähän arvailujen varaan kuin paljas takapuoli. Ja tiedät sen itsekin :)


      • Nimetön

        Unohdit tärkeimmän asian,naiset ei käytä StBik,toisten naisten nähtäviksi,vaan miehille?.


      • rantakuume
        nimenomaan on :D kirjoitti:

        se on aivan sama, onko sinulla stringit vai oletko peppu paljaana. Stringit jättävät täysin yhtä vähän arvailujen varaan kuin paljas takapuoli. Ja tiedät sen itsekin :)

        Tietääkseni paljaat pakarat eivät ole sama kuin kävely perseenreikä esillä???


      • pakarat
        rantakuume kirjoitti:

        Tietääkseni paljaat pakarat eivät ole sama kuin kävely perseenreikä esillä???

        ja ns. stringipeppu ovat aivan sama asia.

        perseenreikä ei näy kävellessä eikä muutenkaan, jos et pakaroitasi varta vasten levittele.

        siksi ei eroa stringipepulla ja paljailla pakaroilla. yrittäkää nyt jo ihmiset hyvät ymmärtää.


      • Rantakuume
        pakarat kirjoitti:

        ja ns. stringipeppu ovat aivan sama asia.

        perseenreikä ei näy kävellessä eikä muutenkaan, jos et pakaroitasi varta vasten levittele.

        siksi ei eroa stringipepulla ja paljailla pakaroilla. yrittäkää nyt jo ihmiset hyvät ymmärtää.

        Riippuen takamuksesi kunnosta se kuuluisa perseenreikä jopa saattaa näkyä. Itselläni näin ainakin on. Ja väitän että vähänkin jos kumarrut niin heti olisi reikä levällään jos ei mitään olisi edessä. Ja mites etupuoli sitten, kai stringit edes sitä suojaa?


    • kirjotuksia!

      Voiko jollekin olla oikeesti niin kamala asia, jos näkee jonkun paljaat pakarat? Ja vieläpä aurinkoa ottamassa, jolloin muutenkin ollaan vähissä vaatteissa! Joidenkin kirjotuksesta saa tämän käsityksen. Jok'ikinen ihminen tietää 1-wee ylöspäin miltä näyttää ihmisen takamus. Voi hirvitys sentään jos sellaisen näkee! Pikkulapsetkaan eivät häiriinny paljaasta takamuksesta, paljaista sukuelimistä todennäköisesti kyllä. Pakarat eivät ole sukuelimet (tiedoksi). Suurin häiriintyneiden ryhmä taitaakin olla wanhanaikaiset aikuiset...

      • Stringit kingit Anna

        Itsestäni string-mallinen alaosa on tosi jees. Poikaystäväni toivoi että pitäisin sellaisia, joten sellaiset hommattiin. Näin muutamia katseita rannalla, mutta suurinosa niistä oli sellaisia jotka sai minut tuntemaan itseni ylpeäksi naiseksi urokseni rinnalla. Jos on mitä näyttää, niin miksei saisi? Ja muakin lantion kokoiset rusektus rajat inhottavat. Olkaa kimmat rohkeita!


    • vaan..!

      Laita ihmeessä vaan, jos haluat! En itse käy uimarannoilla ulkonäköni takia, mutta en kieltäisi niitä paikkoja ja rohkeita vaatteita sellaisilta, joilla on mahdollisuus tuollaiseen... Muiden paheksumisesta ei kannata välittää.

      Iloista kesää! :)

      • HotHelle

        En itsekkään, tykkään tosin näyttää hyvältä missä vaan. Ja koen näyttäväni hyvältä stringeissä, joista pidän muutenkin.


    • ............._................

      onko kovin esteettistäkään pitää jotain hammaslankaa persvaossa ja esitellä kankkujaan kaikille haluaville. miksi persauksissa ei saisi olla rusketusrajaa? kuka sitä sun persettä katselee;D olkaimettomat bikinit ymmärrän kun olkaimen rajat saattaa näkyä pienessä topissa. mutta kukaan teidän perseitä ei nää

      • ............

        Onko kovin ahdasmielistä ja vanhanaikaista säikähtää paljaita pakaroita, eli siis pakaralihaksia, eli siis niiden pinnalla olevaa ihoa? Ja kyllä vaan ne rusketusrajat saattaa kuule joku nähdäkin ;)


      • ***
        ............ kirjoitti:

        Onko kovin ahdasmielistä ja vanhanaikaista säikähtää paljaita pakaroita, eli siis pakaralihaksia, eli siis niiden pinnalla olevaa ihoa? Ja kyllä vaan ne rusketusrajat saattaa kuule joku nähdäkin ;)

        Kyllä maailmaan huutoa mahtuu. Ei kannata välittää noista kieltävistä kommenteista. Kiva katsella, kun on erilaisia ranta-asuja ja varsinkin jos jollakulla on stringit rannalla. Stringit ei todellakaan häiritse mitenkään, päinvastoin tuo mukavaa vaihtelua yleensä niin tylsään rantamuotiin.

        Mitä täällä enää netissä roikkumaan, rannalle siitä - stringeissä tietenkin!


      • ...minihameenalta

        ..ja sitäpaitsi kyllä sitä oma kultsi kattelee


    • Blöääh

      Itselläni ei ole stringibikinejä eikä varmasti tule koskaan olemaankaan. Siis mitä järkeä niissä on? Itse en ainakaan katso hyvällä stringejä ja varmaan ajattelen et nainen haluu vaan kerätä katseita niillä ku ei kait saa huomiota muualla. Bikinit on ok, mut stringit.. ei!

      • Nimetön

        ei koskaan tiedä mitä edessä näkyyy.Hyvää Kesää.


    • aika...

      ..tyypillistä, että suomessa saa heti kaikki kateelliset peräänsä. alastomuus on luonnollista ja seksikkyydessä ja huomion kaupuussa ei ole mitään vikaa :) jokainen saa mun mielestä käyttää juuri sellaisia bikineitä kuin haluaa! ei se lapsia häirise, niille alastomuus on ihan luonnollista. sitä opitaan häpeämään vasta kun vanhemmat niin opettaa. osta ihmeessä stringi bikinit, niin mäkin aion. ne on musta merkki vaan luonnollisesta ja rennosta asenteesta elämään! nautitaan nyt kun on vielä hyvä pylly :P ei sitä ihan 40 kymppisenä enää kehtaa...

      • eilen näin

        Kyllä oli paljon yli 40 v,ja oli St bikinit,hyvän hyvän.


    • alaikäisiltä

      Mun poikani (5 vee) tuli naama kalpeena leikkimästä pihalta. Naapurin täti oli kuulemma tissit vilkkuen ulkona. Mitähän raukka olis tehnyt, jos vielä pakaratkin paljaina. Säälitti katsoa toista, kun hän oli aivan nolona. Miten selittää, että yleinen itsensäpaljastelu on normaalia, kun se ei ole? Meillä ollaan kotona vapautuneesti alusvaatteilla, mutta lapsille on terotettu jo kaiken maailman sairaiden pedofiilienkin takia että ulos laitetaan kunnon vaatteet päälle. Pikkuhousuitta ei hypellä ja omia paikkoja ei näytetä muille.

      Itse katson pahalla silmällä stringejä pitäviä, nakurannat on erikseen. Joku vastuu nyt jokaisella yleisestä viihtyvyydestä ja maailmanmenosta. Joten tiedätte kun katse porautuu teihin, niin ei ole kateutta vaan todellista suivaantumista.

      • Hannu Mattomies

        Naapurin isännän tampatessa mattoja,ilmestyy uhkea naapurin rouva aina ulos.Eilen hänellä oli vain narubikinit sekä päärynärintaliivit.no ei mennyt kuin 3 min,niin johan olivat kaikki talossa asuvat miehet ulkona tamppaamassa mattoja.Kova on vetovoima päärynäliiveillä.Ne sojottabat kuin sokeritoppavuori ylöspäin.Ja nännin olivat isot kuin radion nappulat!Taloyhtiössämme tapahtuu aina mukavaa silmäniloa.


      • näinkö?

        Onkohan tuo tissit paljaana nyt sama asia kuin stringit jalassa???
        Omasta mielestäni tosin rannalla vois ihan hyvin olla yläosattomissakin. Kai muuten kerroit pojallesi että omalla pihalla naapurintäti voi olla tissit paljaana ja että tissit on ihan normi juttu?
        Lyön vetoa että sinäkin olet joskus vaihtanut uima-asua äitisi mallista omaan aikaasi. Enkä tarkoita nyt pelkkiä stringejä.


      • ei osaa...

        paheksua tuollaista ennen kuin heidät siihen opetetaan. Ilmeisesti opetus on mennyt hyvin perille teidän perheessänne.


      • jäitkö junasta
        näinkö? kirjoitti:

        Onkohan tuo tissit paljaana nyt sama asia kuin stringit jalassa???
        Omasta mielestäni tosin rannalla vois ihan hyvin olla yläosattomissakin. Kai muuten kerroit pojallesi että omalla pihalla naapurintäti voi olla tissit paljaana ja että tissit on ihan normi juttu?
        Lyön vetoa että sinäkin olet joskus vaihtanut uima-asua äitisi mallista omaan aikaasi. Enkä tarkoita nyt pelkkiä stringejä.

        modewagon meni jo


      • mummostrinksut
        jäitkö junasta kirjoitti:

        modewagon meni jo

        kybä vetoo aloittaja on 40v nuorekas ja timmi täti joka haluaa testata vetovoimansa ahniin pienillä stringeillä ;) so laaaast seasooon


      • HotHelle
        mummostrinksut kirjoitti:

        kybä vetoo aloittaja on 40v nuorekas ja timmi täti joka haluaa testata vetovoimansa ahniin pienillä stringeillä ;) so laaaast seasooon

        ...olen 21-vuotias xs-kokoinen nuori nainen. Ei pitäis olla valittamista.

        Stringit pukee hyvin kun luottaa olevansa hyvännäköinen, mutta kyllä mä teitäkin ymmärrän jotka haluaa pukeutua kierrätyskirpputorilta ostettuihin "persoonallisiin" pilkkihaalarimallin uima-asuihin. Ettei vaan kukaan nää mitään ja on niin soooo thiiiissss seeaaasooonnn.

        Sun mummoshan vissiin oli aikaansa edellä kun uimapukua osti.


      • Nimetön
        jäitkö junasta kirjoitti:

        modewagon meni jo

        Kyllä pelkkä posliini on,"säväyttää säväyttää" parhaiden.Niin ei se aina tilanne ole noinkaaaan


      • Miksi on näin?
        ei osaa... kirjoitti:

        paheksua tuollaista ennen kuin heidät siihen opetetaan. Ilmeisesti opetus on mennyt hyvin perille teidän perheessänne.

        Ei lapset paheksu jo heille asiaa "ikäänkui vanhempien talolta"asian sopimattomuutta.


      • f4ck U
        HotHelle kirjoitti:

        ...olen 21-vuotias xs-kokoinen nuori nainen. Ei pitäis olla valittamista.

        Stringit pukee hyvin kun luottaa olevansa hyvännäköinen, mutta kyllä mä teitäkin ymmärrän jotka haluaa pukeutua kierrätyskirpputorilta ostettuihin "persoonallisiin" pilkkihaalarimallin uima-asuihin. Ettei vaan kukaan nää mitään ja on niin soooo thiiiissss seeaaasooonnn.

        Sun mummoshan vissiin oli aikaansa edellä kun uimapukua osti.

        HotHelle on MIES.
        Kertoo näin profiilissaan ja kehtaa vielä tulla tänne esittämään naista joka tietää naisten asioista. :) Säälittävää.


    • catariina

      Ne motiivit mitkä noiden käytöss on ni vittu mitään tekemistä jonku perseen rusketusrajojen kanssa, säälittävää huomionhakuisuutta, mut jos ette sitä muuten elämässänne saa ni go for it. Varautukaa kuiteski et saatatte saada aikaan paljon myötähäpeää ,naureskelua ym. Ja olitkos se sinä HOTHELLE joka näppäränä las vegasista mainitsit, siellä ei kuule todella stringibikineitä näy.käypä tsekkaamas dorka.

      • HotHelle

        ..stringejä. Katoppa vaikka jakso, jossa pornonäyttelijät valtaa sieltä hotellista yhden huoneen ja kohta koko kerros joudutaa tyhjentää...=)

        jos sua hapansipulia ei kiinnosta tehdä muuta kuin haukkua muita mielipiteitä omaavia niin painu takaisin sinne "persoonalliselle" kierrätyskirpputorille ostamaan mummon vanhoja uimapukuja jossa ainakin saat naureskelua perääsi.


      • nolasitpa itsesi lopullisesti
        HotHelle kirjoitti:

        ..stringejä. Katoppa vaikka jakso, jossa pornonäyttelijät valtaa sieltä hotellista yhden huoneen ja kohta koko kerros joudutaa tyhjentää...=)

        jos sua hapansipulia ei kiinnosta tehdä muuta kuin haukkua muita mielipiteitä omaavia niin painu takaisin sinne "persoonalliselle" kierrätyskirpputorille ostamaan mummon vanhoja uimapukuja jossa ainakin saat naureskelua perääsi.

        ja todellakin täysin lopullisesti, HotHelle.

        Las Vegas -sarja, ja televisio ylipäänsä, sehän se on juuri tosielämää!! :D Niin tosielämässä kuin tv:ssäkin, niinkö?? xD Oletko tosiaan 21-vuotias? Kuulostat 15-vuotiaalta.

        ja tuosta jälkimmäisestä kappaleestasi ed. viestissä, lainataanpa se oikein tähän.. "jos sua hapansipulia ei kiinnosta tehdä muuta kuin haukkua muita mielipiteitä omaavia niin painu takaisin sinne "persoonalliselle" kierrätyskirpputorille ostamaan mummon vanhoja uimapukuja jossa ainakin saat naureskelua perääsi" Oikeastaan tuo kertoo sinusta ihan kaiken. Kaipaat ymmärrystä erilaisille mielipiteille, silti itse haukut ja arvostelet niitä. Täällä on annettu lukuisia hyviä perusteluja stringibikineiden käytön rajoittamiselle omiin yksityisiin tilaisuuksiin ja omalle takapihalle tms. "Me hapansipulitko" käytämme sitten vain mummon kierrätysuimapukuja? Koska olet viimeksi käynyt rannalla? Nykybikinit ovat seksikkäitä ja kauniita, vaikka "ihan tavallisia" ovatkin.

        Anna siis jo olla, ja niele se, että maailma muuttuu ilman sinun stringibikineitäsikin. Nyt ympäristömme on jo yliseksuaalinen, haluatko tehdä siitä sellaista vielä lisää?

        "Me vastuulliset ja ajattelevat"


      • vegasis
        nolasitpa itsesi lopullisesti kirjoitti:

        ja todellakin täysin lopullisesti, HotHelle.

        Las Vegas -sarja, ja televisio ylipäänsä, sehän se on juuri tosielämää!! :D Niin tosielämässä kuin tv:ssäkin, niinkö?? xD Oletko tosiaan 21-vuotias? Kuulostat 15-vuotiaalta.

        ja tuosta jälkimmäisestä kappaleestasi ed. viestissä, lainataanpa se oikein tähän.. "jos sua hapansipulia ei kiinnosta tehdä muuta kuin haukkua muita mielipiteitä omaavia niin painu takaisin sinne "persoonalliselle" kierrätyskirpputorille ostamaan mummon vanhoja uimapukuja jossa ainakin saat naureskelua perääsi" Oikeastaan tuo kertoo sinusta ihan kaiken. Kaipaat ymmärrystä erilaisille mielipiteille, silti itse haukut ja arvostelet niitä. Täällä on annettu lukuisia hyviä perusteluja stringibikineiden käytön rajoittamiselle omiin yksityisiin tilaisuuksiin ja omalle takapihalle tms. "Me hapansipulitko" käytämme sitten vain mummon kierrätysuimapukuja? Koska olet viimeksi käynyt rannalla? Nykybikinit ovat seksikkäitä ja kauniita, vaikka "ihan tavallisia" ovatkin.

        Anna siis jo olla, ja niele se, että maailma muuttuu ilman sinun stringibikineitäsikin. Nyt ympäristömme on jo yliseksuaalinen, haluatko tehdä siitä sellaista vielä lisää?

        "Me vastuulliset ja ajattelevat"

        huorilla ja strippareilla jne on vegasis stringit

        kuulutko itsekin johonkon noista mainittuihin;)


      • Rantakuume
        vegasis kirjoitti:

        huorilla ja strippareilla jne on vegasis stringit

        kuulutko itsekin johonkon noista mainittuihin;)

        ...kun sanot ensimmäistä kaverias joka ostaa stringibikinit horoksi!

        Ei, teidän kanssa ekeskustelusta ei tule mitään. 40 äitit tulee itkemään lapsiensa takia ja aatteelliset puunhalaajat kannattaa vain puuvillaisia pilkkihhalareita rannnalle...

        HotHelle kysyi siis alnperin kokemuksia käytöstä / hankinnasta, EI ITKEMISTÄ!!!!


    • hassuja höpönassuja :)

      Stringbikinit ovat varsin yleisesti käytössä esim keski- ja eteläeuroopan uimarannoilla ja tulevat jäädäkseen myös tänne Suomijunttilaan kaikkien niuhottajien vastustuksesta huolimatta. Hyvä että löytyy jo niitä jotka uskaltavat olla tässäkin asiassa niitä "ensimmäisiä".

      Ostakaa tytöt stringibigineitä vain, minua ei kyllä häiritse. :)

      • ottaa eteen

        Todella rumiahan nuo ovat, en voi esteetikkona pitää lähes mitään niin kuvottavana.Onneksi on mökki järven rannalla niin ei tarvitse katsella näitä pissisten uusia trendituulahduksia.Naru persevaossa on yhtä kiihottava kuin paskaläjä B-rapussa.


      • Hah!
        ottaa eteen kirjoitti:

        Todella rumiahan nuo ovat, en voi esteetikkona pitää lähes mitään niin kuvottavana.Onneksi on mökki järven rannalla niin ei tarvitse katsella näitä pissisten uusia trendituulahduksia.Naru persevaossa on yhtä kiihottava kuin paskaläjä B-rapussa.

        Joo on se sitten KAUHEETA!

        Pienet on elämässä murheet jos tommonen asia noin paljon häiritsee. :)


      • Ruusu G

        Juuri etelä-Euroopan rannoilta palanneena voin sanoa, etten nähnyt siellä yhtään stringibikiniä, vaan paljon ihan tavallisia bikinejä ja sivulta solmittavia lappubikinejä.

        Sen sijaan että moralisoimme onko stringibikini 1) esteettinen näky ja 2) hyvä/huono näky pikkulapsille, olisi järkevämpää miettiä keinoja, joilla kaikki saisivat pukeutua rantsulle juuri niin kuin haluavat. Kaikki ovat varmaankin jotakuinkin samaa mieltä, että nudistirannat ovat erikseen, mutta olisiko ideaa, että ainakin isommissa kaupungeissa tai isompien vesialueiden rannoilla olisi erikseen ns. "perheranta"? Se olisi ranta, jossa olisi tietenkin mahdollisimman turvallinen uida, mutta myöskin siellä olisi hieman tiukempi aikuisten käytöskoodi, eli ei stringejä ja yläosattomia eikä kaljaa myynnissä lähikioskissa? Sitten "yleisillä" rannoilla saisivat kaikki kukat kukkia eli stringeistä pitävät kulkekoot niissä ja "mummomallissa" ( mikä se nyt sitten onkaan...) viihtyvät kulkekoot omissaan. Vastuu olisi katsojalla, eli voisi miettiä, mille rantsulle menee.

        Muutenkin olisi hyvä pitää mielessä, ettei kaikkea voi saada. Yliseksualisoituminen tuskin häviää, vaikkei stringibikineitä saisi julkisesti käyttää.


    • Kaisa ,stringgis

      Kuinka tiukalle se naru kiristetään.Hinkkaa tiukasti ja on kuin olisi ilman narua.

      • HotHelle

        Tiedäthän itseki naisena että liian tiukat vaatteet kirisää ja hietää. Sen takia bikinienkin pitää olla oikeaa kokoa ja sellaista mallia jota kehtaa pitää päällä. Ei siis mitään mummon sipulisäkkiä!


      • valokuvaa
        HotHelle kirjoitti:

        Tiedäthän itseki naisena että liian tiukat vaatteet kirisää ja hietää. Sen takia bikinienkin pitää olla oikeaa kokoa ja sellaista mallia jota kehtaa pitää päällä. Ei siis mitään mummon sipulisäkkiä!

        Joskus vuoeisadan alkukymmäneltä Terijoelta ja sielläkös oli hyvännäköisiä ranta-asuja.Valitettavasti itsellä ei näköhavaintoa Terijoelta,mitähän siellä nyt on?.


      • mustilan keijo
        valokuvaa kirjoitti:

        Joskus vuoeisadan alkukymmäneltä Terijoelta ja sielläkös oli hyvännäköisiä ranta-asuja.Valitettavasti itsellä ei näköhavaintoa Terijoelta,mitähän siellä nyt on?.

        vanhoja ihmisiä.


      • Niin se on
        mustilan keijo kirjoitti:

        vanhoja ihmisiä.

        Haaveena joskus käydä Terijoella,mutta menin Tenolle mahtavat rannat.


      • Anonyymi
        valokuvaa kirjoitti:

        Joskus vuoeisadan alkukymmäneltä Terijoelta ja sielläkös oli hyvännäköisiä ranta-asuja.Valitettavasti itsellä ei näköhavaintoa Terijoelta,mitähän siellä nyt on?.

        On bikineita tarjolla paljon er malleja ei tarvii ostaa mummo malleja haloo


    • ei suositella?

      Tietääkö kukaan miksi vesihuvipuisto Serenan sivuilla mainitään, ettei huvipuisto suosittele stringien käyttöä? Onko syy, ettei liukumäkien saumat raavi takapuolta vai mikä ihme syy voisi olla. Kaikilla venäläisillä on ainakin stringit.

      • HotHelle

        Venäläiset ovatkin suvaitsevaisia ja hyväksyvät sen että hyvännäköisillä naisilla on oikeus näyttää hyvältä. Toisin kiuin suomalaiset hapansipulit, jotka pelkäävät selluliittiensä paljastumisen puolesta niin pahasti, ettei kukaan muukaan saisi näyttää ihrattomia pakaroitaan.

        Mutta omapahan on valintanne, valittakaa vaan ja pukekaa se mummon sipulisäkki uimarannalle. Ei nappaa itku markkinoilla kun parhaat saa ensin. Jonon hännille sipulit!!!


      • sitten
        HotHelle kirjoitti:

        Venäläiset ovatkin suvaitsevaisia ja hyväksyvät sen että hyvännäköisillä naisilla on oikeus näyttää hyvältä. Toisin kiuin suomalaiset hapansipulit, jotka pelkäävät selluliittiensä paljastumisen puolesta niin pahasti, ettei kukaan muukaan saisi näyttää ihrattomia pakaroitaan.

        Mutta omapahan on valintanne, valittakaa vaan ja pukekaa se mummon sipulisäkki uimarannalle. Ei nappaa itku markkinoilla kun parhaat saa ensin. Jonon hännille sipulit!!!

        "Mutta omapahan on valintanne, valittakaa vaan ja pukekaa se mummon sipulisäkki uimarannalle. Ei nappaa itku markkinoilla kun parhaat saa ensin. Jonon hännille sipulit!!!"

        Muut ei ehkä ajattelekaan olevansa (karja)markkinoilla. Jos sun paras avu on stringien molemmin puolin niin go for it! Pitäähän tytön mies saada, jotta oppii vähän siveyttä julkisilla paikoilla :)


      • ulkokahviossa
        HotHelle kirjoitti:

        Venäläiset ovatkin suvaitsevaisia ja hyväksyvät sen että hyvännäköisillä naisilla on oikeus näyttää hyvältä. Toisin kiuin suomalaiset hapansipulit, jotka pelkäävät selluliittiensä paljastumisen puolesta niin pahasti, ettei kukaan muukaan saisi näyttää ihrattomia pakaroitaan.

        Mutta omapahan on valintanne, valittakaa vaan ja pukekaa se mummon sipulisäkki uimarannalle. Ei nappaa itku markkinoilla kun parhaat saa ensin. Jonon hännille sipulit!!!

        viimeviikolla,ja kun oli kaunispäivä,vähän tarkkailin,nuita "pyllysaumoja" ja niiden näkyvyyt,En ryhtynyt mihkän "tarkempaan"tilastointiin,mutta mutta n.10:tä pepusta 8:ta erottui "selvätsaumat".Jota en tosin paheksunut


      • Anonyymi
        HotHelle kirjoitti:

        Venäläiset ovatkin suvaitsevaisia ja hyväksyvät sen että hyvännäköisillä naisilla on oikeus näyttää hyvältä. Toisin kiuin suomalaiset hapansipulit, jotka pelkäävät selluliittiensä paljastumisen puolesta niin pahasti, ettei kukaan muukaan saisi näyttää ihrattomia pakaroitaan.

        Mutta omapahan on valintanne, valittakaa vaan ja pukekaa se mummon sipulisäkki uimarannalle. Ei nappaa itku markkinoilla kun parhaat saa ensin. Jonon hännille sipulit!!!

        Venakot myy tavaraansa se pitää olla tarjolla


    • Pipo

      Ei kenenkään saa stringbikineitä käyttää kun mä en tykkää niistä! Eikä alushousuinakaan saa käyttää kuin semmosia kolmen markan harmaita sloggeja. Kaikki muu on epäsopivaa, pornoilua, siveetöntä, kamalaa jne.

    • Elviira P

      Stringeissä on mainiota sllainen seikka,että jos tuota niin on peräpukamat,niin se naru kyllä hiestää ne pahkurat pois.

    • laantumisen merkit

      JokoHan jokainen on saanut asiansa esitettyä,a)itselle b)kanssasisarille c)se on tärkein ryhmä?
      Kun taas kesä palaa Hesaan lähden toteamaan?.

      • Nimetön

        Ei kyllä huomattu keskusteluun nostaa biksuja,tuo ruokapuoli oli tärkeämpi.


    • stringiman

      olishan tuo kiva tietää mitäs naiset tykkää stringiä käyttävistä miehistä. Itse oon pitänyt rannoilla 15 vuotta niin koti- kuin ulkomailla. Mutta ainakin naisilla hyvännäköiset ihan pulskemmillakin. Soisin lisää käyttäjiä tulevan.

      • saatananmukavaa

        Lähinnä säälittää stringejä rannoilla käyttävät naiset.. Halpaa tuollainen. Stringit näyttävät lähinnä huvittavilta jonkun itseään tyrkyttävän naisen päällä uimarannalla.


      • Hiekka on hiekka
        saatananmukavaa kirjoitti:

        Lähinnä säälittää stringejä rannoilla käyttävät naiset.. Halpaa tuollainen. Stringit näyttävät lähinnä huvittavilta jonkun itseään tyrkyttävän naisen päällä uimarannalla.

        Tiedä asianlaitaa,niin naku naku on Naku.Ja sitten se Puutarhan Hoito...se on asia erikseen,miten se Julkituodaan?
        JK.Met jop luulin et tääkeskustelu on unohtunut tai laantunut !.


      • Mielipiteitä?
        Hiekka on hiekka kirjoitti:

        Tiedä asianlaitaa,niin naku naku on Naku.Ja sitten se Puutarhan Hoito...se on asia erikseen,miten se Julkituodaan?
        JK.Met jop luulin et tääkeskustelu on unohtunut tai laantunut !.

        Käytän aina alushousuina stringejä, joiden kanssa tavallisista bikineistä jäävät rusketusraidat näyttävät todella rumalta. Itsekin olen miettinyt stringibikineiden ostoa, mutta pylly paljaana kaikkien ihmisten edessä käyskentely tuntuu vähän vaikealta. Ratkaisuksi ajattelinkin, että menen makaamaan mahdollisimman syrjäiseen nurkkaan ja otan siellä aurinkoa pelkillä stringeillä ( yläosa of course) ja jos lähden uimaan/jäätelön ostoon/kävelemään rantaviivaa pitkin, vetäisen päälle sellaisen uimapukukankaasta tehdyn minihamosen. Toimisikohon tälläinen "järjestely", jotta muut rannalla olijat eivät vaivaantuisi pukeutumisestani ja myöskään itse en saisi ei toivottua huomiota? En todellakaan ole kiinnostunut "esittelemään" itseäni kaikille. Haluan vain saada nätin rusketuksen mahdollisimman pienillä rusketusraidoilla. Olisiko jollakulla tiedossa kauppoja pk-seudulla tai nettisivuja, joilta saisi kohtuullisilla tomituskuluilla sringibikineitä?


      • ....................
        Mielipiteitä? kirjoitti:

        Käytän aina alushousuina stringejä, joiden kanssa tavallisista bikineistä jäävät rusketusraidat näyttävät todella rumalta. Itsekin olen miettinyt stringibikineiden ostoa, mutta pylly paljaana kaikkien ihmisten edessä käyskentely tuntuu vähän vaikealta. Ratkaisuksi ajattelinkin, että menen makaamaan mahdollisimman syrjäiseen nurkkaan ja otan siellä aurinkoa pelkillä stringeillä ( yläosa of course) ja jos lähden uimaan/jäätelön ostoon/kävelemään rantaviivaa pitkin, vetäisen päälle sellaisen uimapukukankaasta tehdyn minihamosen. Toimisikohon tälläinen "järjestely", jotta muut rannalla olijat eivät vaivaantuisi pukeutumisestani ja myöskään itse en saisi ei toivottua huomiota? En todellakaan ole kiinnostunut "esittelemään" itseäni kaikille. Haluan vain saada nätin rusketuksen mahdollisimman pienillä rusketusraidoilla. Olisiko jollakulla tiedossa kauppoja pk-seudulla tai nettisivuja, joilta saisi kohtuullisilla tomituskuluilla sringibikineitä?

        Tuollainen "järjestely" toimii taatusti ja jos se on jonkun mielestä epäsoveliasta, niin voivat pysyä poissa rannoilta. Ketään ei voi haitata, jos paikallaan maatessa pitää stringibikineitä ja sitten liikkuessa ympäriinsä vetäisee kietaisuhameen ympärille. Kannatetaan!


      • no tan lines
        Mielipiteitä? kirjoitti:

        Käytän aina alushousuina stringejä, joiden kanssa tavallisista bikineistä jäävät rusketusraidat näyttävät todella rumalta. Itsekin olen miettinyt stringibikineiden ostoa, mutta pylly paljaana kaikkien ihmisten edessä käyskentely tuntuu vähän vaikealta. Ratkaisuksi ajattelinkin, että menen makaamaan mahdollisimman syrjäiseen nurkkaan ja otan siellä aurinkoa pelkillä stringeillä ( yläosa of course) ja jos lähden uimaan/jäätelön ostoon/kävelemään rantaviivaa pitkin, vetäisen päälle sellaisen uimapukukankaasta tehdyn minihamosen. Toimisikohon tälläinen "järjestely", jotta muut rannalla olijat eivät vaivaantuisi pukeutumisestani ja myöskään itse en saisi ei toivottua huomiota? En todellakaan ole kiinnostunut "esittelemään" itseäni kaikille. Haluan vain saada nätin rusketuksen mahdollisimman pienillä rusketusraidoilla. Olisiko jollakulla tiedossa kauppoja pk-seudulla tai nettisivuja, joilta saisi kohtuullisilla tomituskuluilla sringibikineitä?

        Esim Halcyon Blue:sta löytyy, ja kun on UK niin ei tule tulleja. Itse olen täältä tilannut stringibiksuja.
        Tässä nätti malli josta ei jää paljoa rusketusrajoja
        http://www.halcyonblue.co.uk/lacey-micro-string-bikini-set.html

        Sitten on tietty Wicked Weasel http://wickedweasel.com/
        Tuolta olen tilannut vaan alushousuja, ja nopea oli lähetys. Bikinivalikoimat on kyllä hyvät.


      • Aurinkoa odotellessa
        no tan lines kirjoitti:

        Esim Halcyon Blue:sta löytyy, ja kun on UK niin ei tule tulleja. Itse olen täältä tilannut stringibiksuja.
        Tässä nätti malli josta ei jää paljoa rusketusrajoja
        http://www.halcyonblue.co.uk/lacey-micro-string-bikini-set.html

        Sitten on tietty Wicked Weasel http://wickedweasel.com/
        Tuolta olen tilannut vaan alushousuja, ja nopea oli lähetys. Bikinivalikoimat on kyllä hyvät.

        Kiitos vinkistä, tallensin sivut suosikkeihin talteen. Pongasin jo muutamat, jotka voisi tilata. Osassa on kyllä mun makuun liian vähän kangasta stringien etuosassa, osalta malleista roikkuu häpyhuulet ulkopuolella...


      • Sinna.s
        Aurinkoa odotellessa kirjoitti:

        Kiitos vinkistä, tallensin sivut suosikkeihin talteen. Pongasin jo muutamat, jotka voisi tilata. Osassa on kyllä mun makuun liian vähän kangasta stringien etuosassa, osalta malleista roikkuu häpyhuulet ulkopuolella...

        Mulla on muutamat stringibikinit tilattu juurikin Wicked weaselista, ja rannalla käytän kevyttä kietaisuhametta aina kun nousen ylös ja kävelen, eli toimii hyvin niin että makuulla vaan on sitten pelkissä stringibikineissä. Omissa on takaosa pelkkä T-narumallia (string back) joten kyllä rusketusrajat on minimaaliset kun narujakin voi vähän siirrelllä sivuilta ja takaa.
        Tälläiset ovat yhdet tuolta tilaamani: http://wickedweasel.com/en-fi/bikinis/449-00-312


      • ommella
        Sinna.s kirjoitti:

        Mulla on muutamat stringibikinit tilattu juurikin Wicked weaselista, ja rannalla käytän kevyttä kietaisuhametta aina kun nousen ylös ja kävelen, eli toimii hyvin niin että makuulla vaan on sitten pelkissä stringibikineissä. Omissa on takaosa pelkkä T-narumallia (string back) joten kyllä rusketusrajat on minimaaliset kun narujakin voi vähän siirrelllä sivuilta ja takaa.
        Tälläiset ovat yhdet tuolta tilaamani: http://wickedweasel.com/en-fi/bikinis/449-00-312

        Tuon tyyppiset stringibikinit on helppo ommella itsekin. Olen jotkut tehnytkin. Kangaskaupoista löytyy erilaisia uimapukukankaita ja mallin voi suunnitella itse. Saa tuon etukappaleenkin juuri itseä miellyttävän. Kolmiorintsikat on myös helppo tehdä, koska niissä ei ole erityisemmin muotolaskoksia.


      • peppu esille
        Sinna.s kirjoitti:

        Mulla on muutamat stringibikinit tilattu juurikin Wicked weaselista, ja rannalla käytän kevyttä kietaisuhametta aina kun nousen ylös ja kävelen, eli toimii hyvin niin että makuulla vaan on sitten pelkissä stringibikineissä. Omissa on takaosa pelkkä T-narumallia (string back) joten kyllä rusketusrajat on minimaaliset kun narujakin voi vähän siirrelllä sivuilta ja takaa.
        Tälläiset ovat yhdet tuolta tilaamani: http://wickedweasel.com/en-fi/bikinis/449-00-312

        kuinka oli kokojen kans miettimistä ku ovat tuolla wickedweasel lissa niin hassusti ja tuliko kuin nopeesti ja lopullinen hinta


      • Microminimus
        peppu esille kirjoitti:

        kuinka oli kokojen kans miettimistä ku ovat tuolla wickedweasel lissa niin hassusti ja tuliko kuin nopeesti ja lopullinen hinta

        No katso siis Germany/France kokoja. Itse käytän 34 eli S kokoa. Ja on siellä siis mittataulukot eli ota mitta käteen ja mittaile ympärystäsi.
        Paketti tulee reilussa viikossa, ja hinta on sen mukaan mitä tilaa postikullut. Omat ei jääneet tulliin niin ei mennyt tullimaksuja/alvia.


    • Viivi HKI

      Mitä mieltä olette näistä?

      http://www.divissima.it/bikini-shop/product_info.php?cPath=273_282&products_id=1885

      Itse olen käyttänyt näitä koko kesän, eikä ole tullut pahaa katsetta, päinvastoin,muutama on kysynyt mistä olen ne hankkinut. Todella pienet stringibikinit eivät ole mielestäni hyvännäköiset.. Nämä bikinit tuntuvat ja näyttävät minusta kuitenkin pieniltä "tavallisilta uikkareilta". Täyttääköhän tämä malli edes stringien tunnusmerkit? :D

      • olla...

        välimuoto, stringien ja tain väliltä. Koska en joku vuosi sitten löytänyt tuollaisia omilla mitoillani, ompelin uimapukukankaasta samanlaisella leikkauksella bikinihousut. Niitä olen käyttänyt vielä tänä kesänäkin auringonottoon, niin rusketusrajat jää aina piiloon vaikka käyttäisi minkälaisia muita bikineitä (stringejä lukuunottamatta).


      • Essi3

    • minäminätäällä

      itse tykkään stringibikineistä JA PALJON! olen 16-vuotias ja ostin tänä vuonna sellaiset netistä ja käytin ulkomailla ja suomen rannoilla. Äiti ei tykkää, mutta minulle on aivan sama mitä muut ajattelevat. Ihoahan pakarat vain ovat?

      • Sun kissed

        Oijoi! Mä oon nuori mies joka just viime kesänä pääsi muuttamaan ekaa kertaa omaan rivariin. Näin parvekkeelta kun naapurin todella kauniit 16 tai 17 kesäiset kaksossiskot otti aurinkoa string-bikineissä. Se oli todella kaunista. Nuoret, ihanat pakarat paljaina auringoissa. En tiedä mitään kauniinpaa taulua tai patsasta kuin ne nuoret vartalot auringossa. No joo se ei ollut rannalla vaan kotipihalla, mut en ymmärrä miksei siellä toisessakin paikassa missä joku voi nähdä. Hei! Jumala loi naisille pakarat. Vihtahousu haluaa meiltä kauneuden piilottaa. Näytä ja nauti nuori kaunotar!


    • yuk!

      No juu, eilen olin kaupungilla ulkomaalaisen naispuolisen tuttavani kanssa, kun edessämme oleva mekkoon pukeutunut suomalaisnainen kumartui kaivamaan kassistaan jotain ja näimme esteettä rouvan stringipyllyn paljaana edessämme. Ystävättäreni kommentoi naama kalpeana: "I wish I had NOT seen that".

      Eli kyllä pitäisi aikuisen naisen ymmärtää mikä on typerää pornomuotia, joka on muista vastenmielistä ja mikä on tavallista ja tyylikästä pukeutumista. Ja 16-v pikkulikka, tottele äitiäisi!

      On vaikea todella ymmärtää miksi jotkut haluavat väen vängällä tulla aina tunkemaan omat pakaransa toisten eteen. Menkää töihin strippibaariin tai alasti nudistirannalle - ne ovat ainoat julkiset paikat, jonne paljaat pakarat kuuluu!

    • depens

      minusta kaupunki ja ranta ovat aivan eri asia?
      Ulkomailla on aivan normaalia ottaa esimerkiksi. ilman yläosaa aurinkoa? Täällä Suomen peränurkilla ihmiset eivät vain ole tottuneet mihinkään ja tulevat Helvetisti perästä.
      Kyllä itsekkin järkyttyisin jos näkisin kaupungilla stringi perseen, mutta rannalla aivan eriasia

    • YUK!

      Kaverini on kotoisin eräästä Aasian kansainvälisimmästä suurkaupungista, ja minä olen taas monikulttuurisesta perheestä ja asunut suurkaupungeissa sekä Keski-Euroopassa että USA:ssa, joten meidän mielipiteemme tuskin edustavat mitään juntti-Suomea jostain "peränurkilta", jossa meistä kumpikaan ei ole koskaan asunut.

      Nykyään vaan näkee paljon näitä nuoria naisia, joiden ihanne on matkia pornotähtiä kaikessa. Sieltähän nämä stringit, suoristetut voimakkaasti blondatut tai mustaksi värjätyt hiukset ja rakennekynnet sekä raskaat meikit oikeastaan tulevat. Heidän on vaikea ymmärtää, ettei tyyli ole monien muiden ihmisten mieleen ja monista se on usein jopa säädytöntä, siksihän stringibiksut on jo kielletty Helsingissä tietyillä alueilla.

    • jumittukaa vaan

      Tulen hiukan jäljessä, nyt vasta aloin tätä viestiketjua lukemaan. Mutta kyllähän se niin menee,että ulkomaille mentäessä stingibikenejä näkyy paljon enemmän kuin Suomessa.

      Itsekin olen harkinnut stingibikenejä, en huomion takia(sitä saa ihan tarpeesti normaaleissa bikineissä jos hyvän pepun omistaa) vaan rusketus rajojen takia. Stringit ja suuremmat valkoiset rusketusrajat ovat rumat, ja kyllä poikaystäväni näkee rajat, ja pelkästään jo itseäni häiritsee. Suomessa en kyllä kehtaisi käyttää, mutta tarkoituksena olisi ostaa kesän tulevaa kreetan matkaa varten. Siellä stringibikineitä ymmärretään.:)

      Ja mitä tähän tulee, eiköhän ihmisten jo kuuluisi ymmärtää että: jos naisella on hyvä peppu ja sääret, niitä kuuluu esitellä. Ei nyt pitäisi jumittua aikakaudelle jolloin ei saisi muka esitellä hyviä muotoja kun on jo todella tiukkoja muotoja korostavia farkkuja, minihameita, todella räväköitä meikkejä ja sitä rataa.

      Ja olen 15-vuotias. Ja äitini ymmärtää kantaani 40 vuotiaana, että rusketusrajat ovat rumia. Sama yläosan rusketuksen kanssa.

    • Kesää&bikineitä odot

      Tulin ehkä ny liian myöhään kanssa keskusteluun sanoakseni mitään mielipiteitä. Mielenkiinnosta vaan luin tän hauskan kinastelun läpi :) Mutta jos jotakuta sattuu kiinnostamaan niin viime kesälle löysin aivan ihanan bikinishopin netistä www.brazilianbikinishop.com josta löytyy stringejä siveellisempiä mutta silti hyvin istuvia ja ihanasti pienempiä bikineitä. Saahan niitä avujaan ny ees vähän esitellä. Ainakin itse tykkäsin noista brazilian cut - mallisista, kesää ja rantoja odottaen taas.

    • mies miettimässä

      MOI! Miehenä kiinostuin kirjoituksistanne ja kommentoisin näin:

      En ekana pitäisi bikinistringejä kauneimpana vaihtoehtona, koska suomessa ollaan vähän sellaisia jurrikoita.

      Mutta kuten tiedetään, ei suomi maana ole sen kehnompi kuin jenkkiläkään ja kyllä meilläkin on oikeasti huikean kauniita naisia.
      Ja kun mennään siihen että suomesta löytyy naisia joilla on täydellinen takamus.

      Voisin kokea että sellainen nainen voisi valita stringit, joka olisi mieluusti ilman housuja, mutta koska jotakin on puettava, ni valitseekin sitten sieltä niukimmasta päästä stringibikinit. Syy siksi, minkätähden joku nainen voisi haluta lojua rannalla ilman housuja on tässä tapauksessa se että hänen takamuksensa on niin hyvässä kunnossa ja niin kaunis näky että se on kauniimpi paljaana kuin peitettynä. Nainen itse on tätä mieltä ja hän on tulkinnut ympäristöään että miehet on samaa mieltä ja parhaista naisystävistäkin on tullut pieniä kateellisia viittauksia, et perä on niin hyvä.

      Pyllyn iho on kaunis ja sileä, on mukavan muodokkaat pakarat, ei näytä mitenkään ihan ruikulta, vaan pikemminkin naisellisen kurvikkaalta ja pakarat on niin kiinteät että kehtaa pakarat paljaana kulkea, vaikka ne sit vähän hytkyykin ja keikkaa. mut se kuuluu paljaaseen. Eihän kurvikas persse betonia ole. Täytyy olla vaan melkonen itsetunto ja todellisesti hyvä kroppa ja faktoilla mennään.

      Tuo nainen toimisi suunnannäyttäjänä.
      Stringibikineihin pukeutuva kuuluu tiettyy pieneen ryhmään, naisiin joiden perä on 10 hänen omasta milelestään ja hän pikemminkin on otettu että on keinoja joilla tuoda kehon kauneus kaikkien nähtäville.

      Itse korostaisin että mikinien mallin tulee olla niukka ja luonnollinen. Mieluiten aika yksinkertaiset stringibikinit joiden ainoita "jippoja" on paljastavuus, eli ne on niukat kauttaaltaan. ja kauniin hillityt. Bikinit itsessään ei ole pääosassa vaan se naisen kroppa, kenties pakarat, joissa on näkemistä ja niitä ei peitellä tai salailla, ne on kaikkien nähtävissä. "katsoa saa mut ei koskea"

      Korostaisin et naisen tulee uskaltaa myös liikkua stringeissä ja kokea ne bikineiksi, vaikka juosta niissä jos tarttee tai pelata rantapelejä ja ei itse häiriinny ollenkaan siitä kun pakarat hytkyy alastomina. Paljastavuus on se pointti. Myös henkinen paljastuvuus, että nainen paljastaa itsetuntonsa ja sen että kokee kehonsa kauniimpana näin ja on ripauksen ylpeä aidoista kurveistaan Mut ei koe itseään sen kummemmaksi kuin mitä oikeasti on, eli se kauneus riittää hänelle ja hän voi elää vaikka ei saisikaan huomiota.

      Korostan että srtingien tulee olla matalaa mallia, niin että lantionarut kulkee lantionympäri matalalla,ei korkealla. Stringibikinien kuuluu olla etupuoleltakin normi bikineitä niukemmat.

      Mielestäni tissejä ei saisi korostaa kaarituilla tai millään vaan yläosa olisi aika luonnollinen ja tissit aika vapaasti, jotta syntyy sellainen aika alaston vaikutelma.

      Tässä joitakin poimintoja ja tuo wickedweaselin sivusto on kiintoisa. Sieltä ne löytyy, kuka tarttee stringibikineitä.

      Kuosi ei saa olla eläinmaailmasta, eikä pinkki, eikä kai oikein valkoinenkaan, ne kaikki on makuuni liian provosoivia. Ja tulee kovin tyrkky fiilis, jos tekee tikusta asiaa. Se peruspointti on tärkein, pakarat.

      Tässä kauniin matala lantiolinja, tyttömäisen raikas ja alaosan etupuoli normia niukempi. Eivätkä nämä näytä alushousuille.

      http://wickedweasel.com/en-fi/shop/bikinis/buy/217-P03-312

      Tässä eri sivustolta. Kiva raikas ja vahva väri. Punainen, selkeä ja naisellinen "katsokaa minua". Punanen erottuu hyvin massasta, mut ei hyppää ikävästi silmille. Rusetit somistaa ja kangas näyttää laadukkaalle. Ei ihan rihkamaa näyttäs olevan, mut sopivasti siroa. Aidot bikinit. Helppo suositella naiselle joka ei kavahda katseita, mut ei häiriinny siitäkään et kukaan ei katso. Ensivaikutelma tästä voi olla jopa neutraali, kunnes näkee pyllyn. Ja se se pointtini olikin.

      http://www.brazilianbikinishop.com/en/thong-bikini-riodesol-red-micro-5672.html

      Tässäpä löytö! Useillakin naisilla voi olla hieman "liian" pienet rinnat, mutta sitäkin parempi pylly. Silloin stringibikinit voi pelastaa naisen ja kohottaa hänet tasavertaiseksi muiden hottisten kanssa. Erityisesti kun valitsee kuosiksi army tai camo, varsinkin tämä kuvassa oleva kuosi. Tulee sellainen taistleijafiilis, tämä nainen ei luovuta kauneimman titteliä taisteluitta! Pienet tissit hyvä pylly reilusti asennetta=vastustamaton nainen

      http://wickedweasel.com/en-fi/shop/bikinis/buy/449-67-312

      Tässä lopuksi oma mieltymykseni bikineistä, noin yleensä. Bikineiden eräs pointtihan voi olla paljastavuus, varsinkin silloin kun kroppa on erityisen hyvä ja fiilsi kesäisen huoleton&rento.
      Yhteistä kaikille bikineille on niukkuus ja kun on niukkaa, ni niukkuus toteutuu kaikkialla. Paljastaa voi myös mielikuvia joten tässä on mielestäni asennetta sopivasti peittävyyteen nähden.

      http://30.media.tumblr.com/tumblr_lnqi1bP8sZ1qhff4qo1_500.jpg

    • Kanuli

      Eipä tuota valitettavasti niin yleistä tappelua jaksanut kokonaan lueskella. Kuten muissakin jutuissa, on tässäkin jossain vaiheessa näköjästeen eksytty aiheesta oksalle. Onneksi tuli kuitenkin selailtua loppuun asti. Kiitos mies pohdinnoistasi, on vähän vaivaakin nähty :) Ja noi punaset braziliaiset meni tilaukseen. Kiitti :)

      • Mies miettimässä

        Kiitos!

        Niille jotka aiemmin kirjoitti että stringibikineitä ei käytetä jenkeissä, ni tiedoksi että olen erimieltä. Kyllä jenkeissä kuljetaan varmasti stringibikineissä, jopa niin paljon että silmiin sattuu? kaikilla kun ei ole persse ihan yhtä hyvä, vaikka halua olisikin.

        Suomessa uskon et yksikään irtopisteiden kerääjä ei kehtaa kuljeskella stringeissä, et käyttäjiksi valikoituu, ne parhaat perberit. Eli voi vapaasti suositella kaikille, käyttäjistä ei tule ylitarjontaa, eikä muu bikinimuoti koe kolausta.

        Ulkomailla voi heittää stringibikinit helpommin ylle, se on jopa suotavaa, kun on mahdollista ja haluaa olla mukana jossakin suurenmaailman menossa.

        Näin mielestäni ensimmäisen stringibikinit suomalaisen yllä. Ja nämä mielestäni täyttää stringibikinien tunnusmerkit. Ja paljastavuus pikemminkin kaunistaa maisemaa kuin olisi provo tai tahditon.
        Kyseessä miss suomi ja jenkkiläisellä rannalla.
        Aika hienoa että miss suomi ottaa kantaa rantapukeutumiseen ja esimerkillään antaa ymmärtää että paljaat pakarat on rannalla ok.
        Kyllä miss suomen pakarat (kehonosa siinä kuin muutkin) haluaa mieluummin nähdä, kuin olla näkemättä.

        http://dl.dropbox.com/u/1671782/Miss Finland 2012 Sara Yasmina Chafak Enjoying 2Cs23aZm_FHl.jpg

        Stringibikineihin pukeutuneiden naisten takamuksia on hyvä syy tsekata kenen tahansa, myös varatut saavat nähdä jonkun naisen paljaat pakarat. Jos joku nainen on kateellinen toisen naisen ulkonäölle ja kokee alemmuuden tunnetta, on se ikävä tilanne. Hän tulee kokemaan tuota alemmuuden tunnetta kauttaaltaan elämässään? Kaikki ei voi olla täydellisiä.
        Jokainen ihminen on hyvä jossain.
        Mut jos jollain on täydelliset pakarat, ni soisin hänelle oikeuden hyväksyä kehonsa sellaisena kuin se on ja hyödyntää kehon hyvät puolet. Muutoinhan tuo aika harvinainen erityisyys ei olisi tavoittelemisen arvoista ja kukaan ei vaivautuisi edes yrittämään olla "hyväperseinen".
        Ehkäpä stringibikinien näkeminen saa jonkun naisen tekemään äänettömän päätöksen että ensi kesänä hänelläkin on strinigibikinit ja saa himon alkaa kuntoilla ja ulkonäköpaine voi olla tervettä ja terveellisiin elämäntapoihin kannustavaa.

        Toisin on jos nainen meikkaa rannalle, käyttää kaarituellisia bikineitä tai muutoin tarpeettomasti huolittelee ulkonäköään. Ylipäätän rannalle tullaan rentoutumaan ja vapautumaan. Kokisin että rannalla riisutaan kaikki "roolit" pois ja on oma itsensä, kulkee tissit kiinteästi hytkyen ja kenties juurikin perspaljaana, kiinteästi hytkyen, kuka mitenkin tyylillään.
        Jos joku tulee meikattuna rannalle, hän on aika alistunut kaupalliseen hömppään? tai edustaa jotakin tehtävää.
        Rannalla olo on kuin olisi omalla takapihalla, mut kun oma takapiha käy liian tylsäksi lähtee julkiselle rannalle, näkemään ihmisiä, uimaan, ja viettämään kaunista kesäpäivää...


      • Miss string 87
        Mies miettimässä kirjoitti:

        Kiitos!

        Niille jotka aiemmin kirjoitti että stringibikineitä ei käytetä jenkeissä, ni tiedoksi että olen erimieltä. Kyllä jenkeissä kuljetaan varmasti stringibikineissä, jopa niin paljon että silmiin sattuu? kaikilla kun ei ole persse ihan yhtä hyvä, vaikka halua olisikin.

        Suomessa uskon et yksikään irtopisteiden kerääjä ei kehtaa kuljeskella stringeissä, et käyttäjiksi valikoituu, ne parhaat perberit. Eli voi vapaasti suositella kaikille, käyttäjistä ei tule ylitarjontaa, eikä muu bikinimuoti koe kolausta.

        Ulkomailla voi heittää stringibikinit helpommin ylle, se on jopa suotavaa, kun on mahdollista ja haluaa olla mukana jossakin suurenmaailman menossa.

        Näin mielestäni ensimmäisen stringibikinit suomalaisen yllä. Ja nämä mielestäni täyttää stringibikinien tunnusmerkit. Ja paljastavuus pikemminkin kaunistaa maisemaa kuin olisi provo tai tahditon.
        Kyseessä miss suomi ja jenkkiläisellä rannalla.
        Aika hienoa että miss suomi ottaa kantaa rantapukeutumiseen ja esimerkillään antaa ymmärtää että paljaat pakarat on rannalla ok.
        Kyllä miss suomen pakarat (kehonosa siinä kuin muutkin) haluaa mieluummin nähdä, kuin olla näkemättä.

        http://dl.dropbox.com/u/1671782/Miss Finland 2012 Sara Yasmina Chafak Enjoying 2Cs23aZm_FHl.jpg

        Stringibikineihin pukeutuneiden naisten takamuksia on hyvä syy tsekata kenen tahansa, myös varatut saavat nähdä jonkun naisen paljaat pakarat. Jos joku nainen on kateellinen toisen naisen ulkonäölle ja kokee alemmuuden tunnetta, on se ikävä tilanne. Hän tulee kokemaan tuota alemmuuden tunnetta kauttaaltaan elämässään? Kaikki ei voi olla täydellisiä.
        Jokainen ihminen on hyvä jossain.
        Mut jos jollain on täydelliset pakarat, ni soisin hänelle oikeuden hyväksyä kehonsa sellaisena kuin se on ja hyödyntää kehon hyvät puolet. Muutoinhan tuo aika harvinainen erityisyys ei olisi tavoittelemisen arvoista ja kukaan ei vaivautuisi edes yrittämään olla "hyväperseinen".
        Ehkäpä stringibikinien näkeminen saa jonkun naisen tekemään äänettömän päätöksen että ensi kesänä hänelläkin on strinigibikinit ja saa himon alkaa kuntoilla ja ulkonäköpaine voi olla tervettä ja terveellisiin elämäntapoihin kannustavaa.

        Toisin on jos nainen meikkaa rannalle, käyttää kaarituellisia bikineitä tai muutoin tarpeettomasti huolittelee ulkonäköään. Ylipäätän rannalle tullaan rentoutumaan ja vapautumaan. Kokisin että rannalla riisutaan kaikki "roolit" pois ja on oma itsensä, kulkee tissit kiinteästi hytkyen ja kenties juurikin perspaljaana, kiinteästi hytkyen, kuka mitenkin tyylillään.
        Jos joku tulee meikattuna rannalle, hän on aika alistunut kaupalliseen hömppään? tai edustaa jotakin tehtävää.
        Rannalla olo on kuin olisi omalla takapihalla, mut kun oma takapiha käy liian tylsäksi lähtee julkiselle rannalle, näkemään ihmisiä, uimaan, ja viettämään kaunista kesäpäivää...

        Hyvä! Toi kommentti siitä että saadaan motivaatiota panna "paikat kuntoon" on pelkästään ja vain ainoastaan kaikille hyväksi. Ehkä jo ens kesänä kaikki nuoret ja reippailevat kissat ja kollit uskaltaa olla enemmän sinut luonnon kanssa? Mä ainakin ootan stringeissä ruskeaa luomu urosta Stadikalla... purr!! :-)


    • Kanuli

      Pakko oli tulla uudestaan katsomaan onko mies jatkanut mietintöjään. "Yleisen kehtaamattomuuden" puolesta voisikin tehdä laajemman jutun ja saada julkisuudessa esiintyviä naisia käyttämään pienempiä bikinimalleja. Olis ittelleenkin helpompi kun ei tarvis mietiskellä kehtaamista tai muiden paheksuntaa, silloinhan se olis jo tuttu juttu kaikille. Ulkomailla on huomattavasti helpompi käyttää, kukaan ei pidä erikoisena asiana.

    • mies miettimässä

      Kiitos kiinostuksestasi Kanuli ja muutkin asioita pohdiskelevat.

      Tässä pienenä huumorikevennyksenä semmoinen ajatus, kun nuo brazilialaiset bikinit noin ylipäätään on tosi niukkoja ja paljastavia. Ei tarvitse olla edes stringit kyseessä.
      Perussuomalainen nainenhan korjaa aina bikinien alaosan kun bikinit hilautuu vakoon. Peukalot saumojen alle ja bikinien ojennus. Ehkäpä eniten bikineitä käyttävät kehtaavat jättää tuon korjauksen tekemättä ja olla sellaisena kuin on "perssepaljaana".

      Nyt kun puhutaan stringibikineistä, ni voisiko tuo bikinien korjaus käydä myös päinvastoin. Et pukee aika niukat bikinit ja korjaa bikineiden saumoja stringimäisemmiksi, ohjaa loputkin saumat vakoon ja kun ne sieltä kirpoaa joskus ylös ni ohjaa takaisin. ;)

      Sitten kun kulkee jossain paikassa jossa stringibikinit olisi jotenkin liian paljastavat ni voi antaa bikien peittää sen pienen osan pyllystä minkä ne brassimalleissa peittää.

      Tämä siis naisten kohdalla jotka ei oikein uskaltaisi stringejä pukea, mut ajatus kiehtoisi.

      Kanulia kyllä avoimesti kannustaisin stringibikineihin. Jonkun on näytettävä mallia ja kyllä se rannalla on ihan ok ja voihan sitä ottaa jonkun kietasuhameen mukaan, mut ehkäpä aidoimmillaan ei sitäkään tarvitse, edes mukaan. Kyse kun on pohjimmiltaan itsetunnosta. Kyllä itsetunnon tulee kantaa myös niiden tilanteiden yli kun tietää, et nyt asuvalintani ei ole oikea. Koska asuvalinta ei voi olla joku speciaali johonkin tiettyyn tilanteeseen. Bikinit on oloasu. Jokainen ymmärtää et jos lähtee bikineissä rannalle aikoakseen vain nauttia kesäpäivästä voi joutua samalla reissulla sairalaan, kauppaan, tai vesiskootteiriajelulle. Stringibikineillä saa ja pitää liikkua samoissa paikoissa kuin muillakin bikineillä liikutaan? That´s it.

      Näin miehenä kokisin.
      Mut jokainen valitkoon asunsa, meidän miesten kohdalla se on helpompaa.
      Mielestäsi stringit ovat naisten asu, olipa ne alusvaatteet tai uima-asu. Jos mielellä on mitään stringejä, ni on vähän kuin jo toinen korkkari jalassa.

      Kyl naisten ja miesten tyyli kuuluu olla erilainen? Siksi juuri stringit on hyvin naisellista ylipäätänsä.

    • mies_vm_86_

      Sopii jos on oikeasti tiukka ja siro vartalo. Muille naisvartalotyypeille ei sovi. Ei saa olla läskiä perseessä tai reisissä niin että se näkyisi hyllyvänä. Mutta joo ihan kivaahan tuollaista persettä on katsella. Mutta varaudu sitten siihen että jokaikisen miehen silmät ovat sinun pikkupepussasi kiinni.

    • stringituimaan?
    • nekku88

      Suosittelen

    • jp.chenet
    • Miesvm86

      Srringibikineitä käyttäessä pitää olla todella hyvä perä. Ota ensinnyt videokuvaa kun kävelet ilman housuja. Jos näkyy selluliittia ja pahkuraa niin unohda stringibikinit. Paras perse on pieni ja pienet pakarat, melkeimpä että pillu näkyy takaapäin kun seisot normaalisti.

    • Anonyymi

      Ensi kesänä perse paljaana ja tissit paljaana rannalle se on muotia nyt miks turhaan ostaa jotain kangaspalasia nahka on vain nahkaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe