Olen nyt tullut siihen tulokseen, että päältä vaalea, alta tumma -hiustyyli on jo auttamattomasti poissa muodista. Minulla on ollut jo pitkään kyseinen tyyli ja olen tykännyt, se sopii tosi hyvin pitkiin hiuksiini. Olen kuitenkin kyllästynyt siihen, tai oikeastaan kyllästyin jo silloin kun se villitys alkoi yleistymään. Tulee vaan niin haikea olo kun miettii että pitäisi luopua tästä tyylistä.. Mutta olen kuitenkin nyt päättänyt vihdoin vaihtaa tyyliä ja kyselisin teidän neuvojanne. Eli hiukseni ovat tosi pitkät (alaselkään asti), paksut ja hyväkuntoisetkin. Tahdon pitää hiukseni vaaleina, mutta haluaisin silti johonkin sitä tummaa väriä, ehkä reilustikin. Tykkään monivärisistä hiuksista, eli että hiuksissa näkyy monia erivärisiä vivahteita. Onko kuitenkin liian räikeä kontrasti, jos vaaleissa hiuksissa on tummia raitoja? En halua, että ne raidat näyttäisivät raidoilta, vaan että ne sekoittuisivat vaaleiden hiusten joukkoon. Kuulostaa varmasti todella sekavalta ja epämääräiseltä, mutta jos joku ymmärsi edes jotain ja osaa auttaa niin olisin erittäin kiitollinen! :)
Päältä vaaleat, alta tummat
Out of fashion?
1
996
Vastaukset
- Out of fashion
Tässä on mielestäni ihanat hiukset, ainakin siltä osin mitä saa selvää. Eikä se tumma-vaalea-kontrasti mielestäni niin pahalta näytä, pikemminkin kivalta :)
http://irc-galleria.net/view.php?nick=[ride]&image_id=48979196
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k542409Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖281759Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt701434Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2381320- 1191154
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11963vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23948- 68933
- 59856