Voo Doo Tattoo

jepu77

Heippa, olen tehnyt mahtavan löydön Vuosaaresta, nimittäin sinne on avattu uusi tatuointiliike Voo Doo Tattoo!!
Ja täytyy ilokseni todeta että kerrankin ujoinkin naispuolinen immeinen voi huoletta mennä keskustelemaan ideoistaan ja muusta mieltä askarruttavista asioista ilman että tarvitsee pelätä nolaavansa itsensä ..
Omistaja on erittäin mukava,asiallinen ja hommansa osaava tatuoija. plussaa vielä kohtuullisista hinnoista!!
Mitä mieltä olette, onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä paikasta?

6

880

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on aina ilmaista

mainonta pitää tatuoijankin tiellä

• jepu77

Mainonnasta nyt ei kumminkaan minun jutussani ollut kyse vaan halusin vaan kertoa omista hyvistä kokemuksistani kyseisessä liikkeessä.

Otin siellä ensimmäisen tatuointini ja monien vuosien pähkäilyjen jälkeen en voisi olla enempää tyytyväinen että valitsin juuri tämän liikkeen.

Että sillälailla..

• haksu86

Itse otin ensimmäisen tatuointini Voodoo Tattoossa ja kokemus oli hyvä. Omistaja ei ollut yhtään "pelottava" ja osasi suhtautua "tyhmiin" kysymyksiini asiallisesti. Hänellä riitti myös kärsivällisyyttä muuttaa siirrettävän kuvan asentoa useampia kertoja ennen kun oikea kohta löytyi. Jännitin tatuointia paljon ja kipukynnykseni on erittäin matala, tekijä piti taukoja aina kun pyysi ja jatkoi vasta kun pyysin.

• serrgio

onhan voodoo tattoolla kotisivut voodootattoo.fi

en löytäny ihosiirto tai laser tatuoinnin poisto firman mainosta tähän...

• 8765

Ei hyvää päivää, mitä noi muotokuvat oikeen on!!!

• Anonyymi

Vieläkö tämä paikka on olemassa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      91
      1929
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      278
      1761
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      305
      1560
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1442
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      88
      1038
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1007
    7. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      977
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      56
      968
    9. 67
      944
    10. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      941
    Aihe