Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä yrityksestä? Onko luotettava? Minkä firman kautta itse ostaisitte tuonti-volvon?
Premium Auto Finland Oy
31
7138
Vastaukset
- Ei paranna uskottavuutta
Minä en ostaisi edes makkaraa jota myydään Premium-mielikuvalla ;)
- Zeussi
Sillä tarkoitetaan premium-luokan autoja eli mb,audi,bmw,volvo. Ehkä sinulla ei ole varaa ostaa premiumia, mutta ei siitä tarvi tänne itkeä.
- Tankerous män
Zeussi kirjoitti:
Sillä tarkoitetaan premium-luokan autoja eli mb,audi,bmw,volvo. Ehkä sinulla ei ole varaa ostaa premiumia, mutta ei siitä tarvi tänne itkeä.
premijumi !!!
Ei se tee tuontipommista yhtään parempaa vaikka siihen maalais tuon PREMIUM-Model tekstin kattoon!!! - T Urpo
Tankerous män kirjoitti:
premijumi !!!
Ei se tee tuontipommista yhtään parempaa vaikka siihen maalais tuon PREMIUM-Model tekstin kattoon!!!Pommia! Vai johtuuko vitutuksesi siitä että olet
moiseen sortunut?
Pommin löytää Suomestakin.
Ainahan se auto on tarkastettava osti sen sitten
Savonlinnasta tai Hampurista. - Juse2
Tankerous män kirjoitti:
premijumi !!!
Ei se tee tuontipommista yhtään parempaa vaikka siihen maalais tuon PREMIUM-Model tekstin kattoon!!!Premium tarkoittaa autoluokkaa. Voi se premiumkin olla paskana, mutta nyt ei ollut siitä kyse. Vittuako tänne kirjoittelet tuommosta paskaa. Pysy asialinjalla ja lopeta tuo idioottimainen kommentointi!
- Nullahumppi
Juse2 kirjoitti:
Premium tarkoittaa autoluokkaa. Voi se premiumkin olla paskana, mutta nyt ei ollut siitä kyse. Vittuako tänne kirjoittelet tuommosta paskaa. Pysy asialinjalla ja lopeta tuo idioottimainen kommentointi!
"Premium" ei ole autoluokka, vaan mielikuviin perustuva subjektiivinen käsite.
Olen huomannut, että autoista puhuttaessa ei ole läheskään niin tärkeää mitkä automerkit menevät "Premium" laatikkoon, vaan mitkä ei. Muissa yhteyksissä sanalla viitataan laatutuotteeseen, vaan näillä palstoilla sanalla lienee vain status arvoa.
Kirjoituksellisesta ulosannista päätellen sanaa viljelevät suurimmaksi osaksi "Premium"-henkiset poikaset, kun kortti saadaan hommataan sitten se bemari ja laitetaan lippis päähän.
Osa kasvaa ihmisiksi osa ei, jannää on vain se että toisilla tämä raptori-vaihe on toisilla ei. - Premium??
Nullahumppi kirjoitti:
"Premium" ei ole autoluokka, vaan mielikuviin perustuva subjektiivinen käsite.
Olen huomannut, että autoista puhuttaessa ei ole läheskään niin tärkeää mitkä automerkit menevät "Premium" laatikkoon, vaan mitkä ei. Muissa yhteyksissä sanalla viitataan laatutuotteeseen, vaan näillä palstoilla sanalla lienee vain status arvoa.
Kirjoituksellisesta ulosannista päätellen sanaa viljelevät suurimmaksi osaksi "Premium"-henkiset poikaset, kun kortti saadaan hommataan sitten se bemari ja laitetaan lippis päähän.
Osa kasvaa ihmisiksi osa ei, jannää on vain se että toisilla tämä raptori-vaihe on toisilla ei.Informaatio menee miinukselle, kun jurvat pääsee runoilemaan. Yksikään viidestä ansioituneesta kommentaattorista ei vastannut tehtyyn kysymykseen, eli onko tietoa kyseisestä Premium...firmasta. Kännissäkö te olette koko ajan? Vai eikö tästä palstasta tosiaan ole mihinkään, jos tietoa kaipaa? Olisi kiinnostanut itseäkin, pelaako tällainen tuontiautojen hakupalvelu vai ei??
- ZissusSaat-ana
Zeussi kirjoitti:
Minulla on vuoden ikäinen auto joka maksoi uutena lähes 40k€. Ei ole mikään noista merkeistä, mutta käytettyjä tuontimersuja tuolla saisi jo vaikka monta kappaletta.
Mutta ei kiinosta käytetyt tuontilintat, edes premiumina.
- efwfwefwf qwcefqwefc
Heh... Vanha triidi. Itse en ole sopivaa autoa liikkeestä löytänyt, mutta palvelu on ensiluokkaista.
- MB E 220
Onpa mennyt aikaa tämän viestiketjun ensimmäisestä kysymyksestä. Itse ostin jokin aika sitten Premium Autosta Hyvinkäältä auton. Kaikki asiat hoituivat asiallisesti ja palvelu oli osaavaa. Hinnat ovat hieman ylärimassa, mutta autot siistejä ja laadukkaita. Minulle jäi liikkeestä hyvä kuva ja autoon jonka sieltä ostin, olen tyytyväinen.
- Huh Huh!
Voi he****i mistä näitä urpoja riittää - vain kaksi asiallista vastausta kysymykseen ja nekin vasta vuosien jälkeen - Suomi24 taitaa olla luku- ja ymmärtämiskyvyttömien teinien leikkikenttä.
- Satiainen
Juurikin näin !
- Sana "Premium"
ärsyttää monia lukijoita sillä sehän ei oikeasti tarkoita mitään. Autot joista voi käyttää premim-mainintaa, ovat Suomessa harvinaisia. Sana on kärsinyt pahan inflaation kun jostain pikku Bimmulista tai Audista vouhotetaan premiumina. Sitähän ne eivät tietenkään ole vaan korkeintaan saksalaisten "laatuautojen" parhaat mallit ovat sellaisia premium-sanaan sopivia.
- Hyvinkää
Ostin yrityksen kautta kolme vuotta sitten MB180:n Saksasta. Valitsimme yhdessä pari autoa netistä. Liikkeen edustaja kävi katsomassa ja koeajamassa kummatkin. Ei suositellut toista, mutta toinen ostettiin. Palvelu oli erinomaista. Itse auto on toiminut moitteettomasti. Ainoa korjausta vaatinut vika tänä aikana on ollut yhden etupään tukivarren uusinta. Seuraava auto haetaan jälleen Saksalaisesta MB-merkkiliikkestä.
- tyytyväinen
Tuli ostettua kyseisestä kaupasta 6v vanha Volvo. 5 000 km / 4 kk takana ja minkäänlaista vikaa ei ole löytynyt. Asiakaspalvelu mukavaa ja mikäli tarve vaihtaa autoa niin samasta liikkeestä lähtisin hakemaan kauppoja.
HYVINKÄÄLLÄ Premium Autossa itselläni ei ole kokemusta mutta ystävättäreni joka on kanssani samassa työpaikassa kävi kerran kyseisessä liikkeessä jossa oli ihastunut nykyiseen autoonsa. Vaihdossa meni tietenkin vanha auto joka oli aina huollettu,siistissä kunnossa sisältä ja päältä. Liikkeessä tämä oli kuitenkin nähty vain muutaman tonnin arvoisena ja myyjän sanoin juuri sen mallin olevan jatkuvasti korjattavana ja vaikea saada kaupaksi.
Autosta oli hyvitetty n. 1/3 arvosta kun vilkasin nettiauton sivuilla samanikäisiä vastaavia,eikä se koskaan tullut myyntiin siellä liikkeessä, joten ehkä se sitten kerkesi menemään niin pian ettei sitä edes ehditty laittamaan myyniin.- Teijo-Kalle
"Autosta oli hyvitetty n. 1/3 arvosta kun vilkasin nettiauton sivuilla samanikäisiä vastaavia..."
-> No voivoi. Olisiko siis päässyt käymään niin, että kyseinen autoliike teki liiketaloudellisesti kannattavan, järkevän kaupan? Voisiko olla, että ystävättärellisi myytykin auto oli samanlaisiin verrattuna halpa? Silloinhan hyvityshinnalla sinänsä ei ole paskankaan merkitystä vaan puhutaan vain ja ainoastaan välirahoista. No näin ilmeisesti pääsi käymään, jompsin kumpsin päin...
Oliko muuten ystävätärtäsi jotenkin pakotettu huono kauppa tekemään? Silloinhan kyseessä olisi kiristys, uhkaus tai pakottaminen ja sellainenhan olisi rikos. Rikosta ei ilmeisesti tapahtunut? Vain normaalia liiketoimintaa, jossa ostohinta on pienempi kuin myyntihinta. Olen pahoillani (vaikken kyseessä olevaa liikettä tunnekaan, enkä tästä yksittäisestä kauppatapahtumasta tiedä muuta kuin sinun tässä kertomasi), jos se loukkaa sinun tai ystävättäresi oikeustajua. - yksityisetkusettaaaina
Ystävättäresi auto oli luultavimmin niin paska, ettei liike edes uskaltanut sitä itse myydä, vaan tyrkkäsi sen suoraan puoli-ilmaiseksi jollekin pussihousulle.
- Mikko-setä
Olkaapa tarkkana miehet ja Naiset
- Bona66
Kaiken kaikkiaan, jos auton hakee saksasta ja sieltä merkkiliikkeestä, niin varmasti saa hyvän auton, eikä välistävetäjää siihen tarvita millään muotoa. Jos halvan haluaa, niin löytyy, mutta riskit roimasti suuremmat, erikoisen halvat löytyy tummaihoisiltä ja 100% kusetus.
- Tervemenoa
Tyhmä autokaupan nimi tyhmille aasiakkaille.
- Örri
Hurjat hinnat on kyseisessä lafkassa, mut mitä sen on välii, jos joku maksaa. Näyttäis niinku osa olis rahotusyhtiön vanhaa leasing kalustoa myyntitilissä.
- Merkkiliikkeen-asentaja
Hyvä-uskoiset ja varsinki naisasiakkaat,jotka eivät oo selvillä autonsa arvosta,saavat siellä lompakkoa keventävän kokemuksen. Lähipiiristäni pelkästään jo 2 naista sieltä auton kun ostivat niin joutuivat maksamaan suolasen hinnan, vaikka luulivat saaneensa edullisesti. Luopuivat siis vanhasta vähänajetusta autostaan naurettavalla hinnalla. Hinta-arvio,joka heille autoistansa ilmotettiin oli yhtä pieni,mitä Netti-autossa ko.Suomessa halvin myynnissä oleva yksilö, (eikä näiden naisten autoista huomioitu varustustasoa lainkaan). Arvoksi sitten sanottiin "x" määrä ja tämä uudempi liikkeessä myynnissä oleva vaihdettavaan katsottu vaihto-auto hintapyynnöltään"Y" määrä, niin näiden väliraha jostain kumman syystä oli lohduttoman törkeä summa. Premium-autossa myynnissä olevasta auton hinnasta ei kuulemani mukaan oltu tultu ollenkaan vastaan, liike sai €urolleen sen,mitä oli pyyntikin, välirahan nimellä kutsutun summan muodossa tietty. Jos käytte niin ottakaa ihmeessä joku autoista tietävä henkilö mukaan.
- toinenkauppias
No voivoi. Olisiko siis päässyt käymään niin, että kyseinen autoliike teki liiketaloudellisesti kannattavan, järkevän kaupan? Voisiko olla, että ystävättäresi myytykin auto oli samanlaisiin verrattuna halpa? Silloinhan hyvityshinnalla sinänsä ei ole paskankaan merkitystä vaan puhutaan vain ja ainoastaan välirahoista.
Oliko muuten ystävättäriäsi jotenkin pakotettu huono kauppa tekemään? Silloinhan kyseessä olisi kiristys, uhkaus tai pakottaminen ja sellainenhan olisi rikos.
"Jos käytte niin ottakaa ihmeessä joku autoista tietävä henkilö mukaan."
Heh... kun näitä palstoja lukee, niin HOLHOOJA pitäisi olla suurimman osan mukana jatkuvasti...
Ps. "merkkiliikkeen-asentajat on pahimpia kaupanpilaajia. Oikeesti. Moni "asiantuntijana" merkkihuoltoreiskaa käyttänyt on menettänyt hyvänkin kaupan, ihan sen "asiantuntijan" vtunviisauden vuoksi kauppa on liikkeen taholta jätetty mieluummin tekemättä. - Käy_Kauppaa_Muuallakin
Premiumauto teki liiketaloudellisesti kannattavan,järkevän kaupan,kyllä,olet oikeassa, mitä kannattavampi liikkeelle,sitä vähemmän kannattavanpi ja kalliimpi asiakkaille,jotka tietämättään kynitään,kun kohtelias myyjä, vaikuttavanoloinen rehellisyydessä rauhassa pääsee kiinni uhreihin.
- Peuro
No on siellä aivan ryöstöhinnat. Taitaa olla yksi rahoitusyhtiöiden autojen myyjistä.
- Pöytiä
Aina löytyy ihmisiä, joille käy ylihintainenkin rukki.
- Gasoon
Premium laatua hinnoissa?
- Juurinen
Kävin kattomas, kyllä satakertaa ennen sieltä kun kamuksilta.
- Anonyymi
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?PHPSESSID=8lmpiilcm733tmdgclno4dtik7&topic=115981.0
älkää lässyttäkö premiumista, sisustako niissä on premiumia ei mikään muu..kallis sijoitus kaliine ylläpitoineen ja kaliiine korjauksineen
vain lexus on premiumia käsitteen vois määritellä iha uudestaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941739
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401533- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9884- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829