Hommatkaa vakuutus, älkää

valittako!

Kyllä tuo auto tuntuu olevan joillekin pyhä lehmä, itku ja valitus on hirmuinen jos joku sinne murtautuu tai koko auton vie. Jos noin kovasti autoaan rakastaa niin ottakoon sille vakuutuksen varkauden varalla, loppuu murehtiminen.

8

1711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaukaa kuunnellut

laitteella varustettu auto voii olla murhekryyni omistajalleen jos se viedään vakuutusyhtiö pesee kouransa koska "olihan siinä ajonesto eihän sitä pysty varastaan"

• Holy Cow

Ihanaa! Älykäs kirjoituksesi avasi silmäni! En enää tahdo palvoa autoani! Tulkaa, varkaat ja viekää se, jos tahdotte! Mitä siitä, vaikka olen raatanut kuin veriperseorja ostaakseni perheelle kulkuvälineen ja maksaakseni kaikki saatanalliset kulut, joita sen ylläpito vaatii? Pääsemmehän me liikkumaan arkipäivisin aamulla ja illalla kulkevalla bussilla (niin, täällä maaseudulla kun julkiset kulkee aika harvakseltaan...) Pääasia, että luovilla nuorilla on kehittävä harrastus (=varastaa huviajelua varten ja sitten hajottaa) autoni kanssa!
      SAATANAN KUSIPÄÄ! Mitenhän sulla naama vääntyy, jos sulta jotain arvokkaampaa nussitaan?

• pyytta

Vakuutushan sen maksaa kun pitäisi päästä aamulla viideksi töihin, ja auto on särjetty. Ja vakuutus maksaa, kun joudun lainaamaan tai vuokraamaan auton siksi aikaa kun oma on korjaamolla. Ja omavastuunkin joutuu aina maksamaan, 150e yleensä.

• Ja pikaoikeus puhuu!

"...Ja omavastuunkin joutuu aina maksamaan, 150e yleensä..."

Niinpä! PLUS vakuutusmaksut, jotka ei o ihan pieniä kuitenkaan. Ei juuri kiinnosta maksella tollasia vakuutuksia kolmen sadan autoon.

• niin no niin
        Ja pikaoikeus puhuu! kirjoitti:

"...Ja omavastuunkin joutuu aina maksamaan, 150e yleensä..."

Niinpä! PLUS vakuutusmaksut, jotka ei o ihan pieniä kuitenkaan. Ei juuri kiinnosta maksella tollasia vakuutuksia kolmen sadan autoon.

jos minulta varastettaisiin 300e auto nii kyllä ennemmin hymyilisin ja tuumaisin että joku on tosissaan sitä tarvinnut.

• tänne

siis sun osoite ja autosi tiedot että porukka tietää mistä saa vapaasti autoja käyttöönsä ja viellä huippu vakuutuksilla. Vai eikö sulla tahvo ole autoa?

• ihmeellistä

niinpä! on se vaan joillain kumma homma että rahaa on vara tunkea kaiken maailman lärpättimiin muttei siihen hälyttimeen saatika vakuutukseen. ja mitä tekään moni autovarkauden uhri täällä uhoatte ku totuus on se että monesti voi jäädä ala kynteen sille autorosvolle. helppohan se täällä on uhota mut kentällä se on eriasia varmaankin. hommatkaa vakuutukset ja hälyttimet kyllä ne auttaa ja korvaa jos jotain sattuu

• ...

Itse olen metsästäjä ja voin luvata että en ainakaan itse jää toiseksi jos rysän päältä yllätän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      196
      1523
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1278
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1032
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      71
      949
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      863
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      863
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      824
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      42