Hommatkaa vakuutus, älkää

valittako!

Kyllä tuo auto tuntuu olevan joillekin pyhä lehmä, itku ja valitus on hirmuinen jos joku sinne murtautuu tai koko auton vie. Jos noin kovasti autoaan rakastaa niin ottakoon sille vakuutuksen varkauden varalla, loppuu murehtiminen.

8

1683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaukaa kuunnellut

      laitteella varustettu auto voii olla murhekryyni omistajalleen jos se viedään vakuutusyhtiö pesee kouransa koska "olihan siinä ajonesto eihän sitä pysty varastaan"

    • Holy Cow

      Ihanaa! Älykäs kirjoituksesi avasi silmäni! En enää tahdo palvoa autoani! Tulkaa, varkaat ja viekää se, jos tahdotte! Mitä siitä, vaikka olen raatanut kuin veriperseorja ostaakseni perheelle kulkuvälineen ja maksaakseni kaikki saatanalliset kulut, joita sen ylläpito vaatii? Pääsemmehän me liikkumaan arkipäivisin aamulla ja illalla kulkevalla bussilla (niin, täällä maaseudulla kun julkiset kulkee aika harvakseltaan...) Pääasia, että luovilla nuorilla on kehittävä harrastus (=varastaa huviajelua varten ja sitten hajottaa) autoni kanssa!
      SAATANAN KUSIPÄÄ! Mitenhän sulla naama vääntyy, jos sulta jotain arvokkaampaa nussitaan?

    • pyytta

      Vakuutushan sen maksaa kun pitäisi päästä aamulla viideksi töihin, ja auto on särjetty. Ja vakuutus maksaa, kun joudun lainaamaan tai vuokraamaan auton siksi aikaa kun oma on korjaamolla. Ja omavastuunkin joutuu aina maksamaan, 150e yleensä.

      • Ja pikaoikeus puhuu!

        "...Ja omavastuunkin joutuu aina maksamaan, 150e yleensä..."

        Niinpä! PLUS vakuutusmaksut, jotka ei o ihan pieniä kuitenkaan. Ei juuri kiinnosta maksella tollasia vakuutuksia kolmen sadan autoon.


      • niin no niin
        Ja pikaoikeus puhuu! kirjoitti:

        "...Ja omavastuunkin joutuu aina maksamaan, 150e yleensä..."

        Niinpä! PLUS vakuutusmaksut, jotka ei o ihan pieniä kuitenkaan. Ei juuri kiinnosta maksella tollasia vakuutuksia kolmen sadan autoon.

        jos minulta varastettaisiin 300e auto nii kyllä ennemmin hymyilisin ja tuumaisin että joku on tosissaan sitä tarvinnut.


    • tänne

      siis sun osoite ja autosi tiedot että porukka tietää mistä saa vapaasti autoja käyttöönsä ja viellä huippu vakuutuksilla. Vai eikö sulla tahvo ole autoa?

    • ihmeellistä

      niinpä! on se vaan joillain kumma homma että rahaa on vara tunkea kaiken maailman lärpättimiin muttei siihen hälyttimeen saatika vakuutukseen. ja mitä tekään moni autovarkauden uhri täällä uhoatte ku totuus on se että monesti voi jäädä ala kynteen sille autorosvolle. helppohan se täällä on uhota mut kentällä se on eriasia varmaankin. hommatkaa vakuutukset ja hälyttimet kyllä ne auttaa ja korvaa jos jotain sattuu

      • ...

        Itse olen metsästäjä ja voin luvata että en ainakaan itse jää toiseksi jos rysän päältä yllätän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10762
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3053
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      207
      2871
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1666
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1516
    Aihe