Mikä on tämän yksinkertaisen biisin esittäjä ja nimi?? ''shalalalalong.....''
Vastaukset 6
- skeijo
inner circle - ala-lala long (or something)
- Tanza
Kiitos tuhannesti.
- minä vaan
Tiedän kappaleen mitä tarkoitat, ja se on Bob Marleyn kappale. En tietenkään muista kappaleen nimeä ;D ;D Jos olet reggaen ystävä, kannattaa etsiä sellainen kokoonpano kun Black uhuru... Todella aitoa reggaeta ;)
- jhjhjhj
meni pikkasen mönkään...
- näin mänt
jhjhjhj kirjoitti:
meni pikkasen mönkään...
metsään ja reilusti.. kyseessähän ei siis ole reggaebiisi vaan vanha ysäri soca-hitti, muistaakseni devon georgen vanhaa tuotantoa, kipale nimeltä "if i rude, i rude (ruthven)".
- Tanza
näin mänt kirjoitti:
metsään ja reilusti.. kyseessähän ei siis ole reggaebiisi vaan vanha ysäri soca-hitti, muistaakseni devon georgen vanhaa tuotantoa, kipale nimeltä "if i rude, i rude (ruthven)".
oli se se inner circle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591270
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571198Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1331142- 1011014
Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,71010- 50839
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.6823Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27771Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it197710- 71679