Kuppaus? sori taas...

Aloitanko??

Eksyin tänne palstalle tässä valvoessani ja hämmästyin kun selasin hiukan noita kuppaus-juttuja. Mutta olen malttamaton, en löydä vastauksia kaikkiin kysymyksiini, mutta sen voin
kertoa että vihaan kesää! Helle on ja 30 astetta, toiset hameissaan ja minä housuissani. EN ilkiä laittaa edes capreja, niin selluliittinen olen. Ostin kerran Garnierin tehotonta selluliittigeeliä -ei mitään!

Mitä tuo kuppaus on? Onko se vaarallista?
Onko se sitä että laitetaan imukuppeja pitkin vartalo ja maataan pöydällä ja ne kupit täyttyy vähitellen verellä?? Näin ymmärtäisin..
Mutta kun kaikki on niin innostuneita siitä.. Ehkä se kuitenkin on helpompaa? Kotikonsteja?

Voisiko joku kärsivällisesti laittaa tarpeelliset tiedot minulle(jos vaikka uskaltaisin ruveta tuohon juttuun), että minäkin pääsisin pitämään hametta helteellä, oikeasti kuolen kohta kuumuuteen!

4

1106

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinassa

ole erikoistunnu siihennii

ellet nyt site kokkeile vaan saunaa, eiköhän se sell:t sielä sula, ainaki enemmät

• Kiitokset

Löysinhän minä sen alkuperäisenkin ketjun! Kiitos vain...

• sen verran typerä

Homman nimi on se, että kaiken maailman selluliittigeelit on kusetusta. Selluliitista et luultavasti pääse koskaan täysin eroon, mutta rasvaahan se vain on - laihduttaminen auttaa.

Alat harrastaa pitkäkestoista (vähintään puolitoista tuntia per päivä) liikuntaa, esim erittäin reipasta kävelyä, jossa tulee hiki. Veri lähtee kiertämään silloin myös selluliittialueilla. Myös hieronnasta voi olla apua.

Alat myös syömään niin, että kulutat enemmän kuin syöt. Rasva palaa, mutta vasta sitten, kun mitään muuta ei ole, muista se. Jatkuvasta energiavajeesta tulee väsynyt olo. Et kuitenkaan kuole siihen, eikä edes terveytesi ole vaarassa, kunhan juot runsaasti ja syöt monipuolisesti. Muista myös nukkua tarpeeksi. Ihminen selviää ihmeen vähällä ravinnolla.

Et kai tosissasi usko, että veren poistaminen poistaisi selluliittia? Veressähän ei juuri rasvaa ole. Luultavasti saat vain jonkun infektion ja arpia.

• että vieläkin

nykypäivänä on ihmisiä, jotka eivät osaa lukea...ihmeellistä on tosin se, että he kuitenkin ilmeisesti osaavat kirjoittaa...

Lukekaa edes pari kuppausviestiä niin ymmärrätte kuivakuppauksen idean, ja erot perinteiseen kuppaukseen Kuivakuppauksella ei ole mitään tekemistä veren vuodatuksen kanssa. Pahimmat "vammat" ovat mustelmia, joita saa jos liikaa innostuu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      395
      1572
    2. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      86
      1014
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      66
      1006
    4. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      134
      989
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      92
      940
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      711
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      691
    8. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      127
      679
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      649
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      634
    Aihe