Miksi sanotaan, että nainen on parempi puolisko? Yleensä vaimo.
Parmpi puolisko
11
976
Vastaukset
Se on femakoiden propagandaa, joka on salakavalasti syöpynyt myös joidenkin heikkolahjaisten kotirintamamiesten ajatusten syövereihin.
Oikea versio kuuluu, että nainen on kauniimpi puolisko.- sitten
mies komeampi puolisko?
sitten kirjoitti:
mies komeampi puolisko?
Jos joku sanoisi vaimoani komeammaksi kuin minua, seksuaalinen itseluottamukseni ja uskoni loistavaan naismakuuni romahtaisi totaalisesti ja tekisin polttoitsemurhan Zippo-bensalla.
Jossain päin Suomeahan naisia sanotaan komeiksi. Minulle on aina tullut mieleen iso, punakka ja pönäkkä maalaistalon emäntä, jossa ei ole mitään viehättävää. Sus siunatkoon!- naisesta
Ratikkakuski kirjoitti:
Jos joku sanoisi vaimoani komeammaksi kuin minua, seksuaalinen itseluottamukseni ja uskoni loistavaan naismakuuni romahtaisi totaalisesti ja tekisin polttoitsemurhan Zippo-bensalla.
Jossain päin Suomeahan naisia sanotaan komeiksi. Minulle on aina tullut mieleen iso, punakka ja pönäkkä maalaistalon emäntä, jossa ei ole mitään viehättävää. Sus siunatkoon!tulee mulle mieleen jonkinlainen amatsoni, ja kauniista miehestä jonkinlainen metroseksuaali, vaikka yhden tosi kauniin miehen olen tavannut ja oli kylläkin kaikkea muuta kuin metros.
- Emmanuele
naisesta kirjoitti:
tulee mulle mieleen jonkinlainen amatsoni, ja kauniista miehestä jonkinlainen metroseksuaali, vaikka yhden tosi kauniin miehen olen tavannut ja oli kylläkin kaikkea muuta kuin metros.
kuulostaa hyvältä. Sellainen ryhdikäs, terve ja vaikutusvaltainen. Ei mikään söpöstelijä. Amatsooni kuulostaa myös hyvältä.
Kaunis mies...jaa. Mies voi olla komeavartaloinen mutta hänellä on kauniit piirteet. Olisiko hän silloin kaunis mies. Kyllä mä sellaista panisin. - miiskuliinuli
Ratikkakuski kirjoitti:
Jossain päin Suomeahan naisia sanotaan komeiksi. Minulle on aina tullut mieleen iso, punakka ja pönäkkä maalaistalon emäntä, jossa ei ole mitään viehättävää. Sus siunatkoon!Silloin joskus ennenvanhaan talonemäntä piti huolta että taloudenpito hoituu ja piiat hoitavat työnsä. Juontuukohan komea-sana komentelusta? Naiselle oli myös eduksi se että pönäkkyyttä löytyi edes vähän, se tarkoitti sitä että nainen pystyi tuottamaan lapsia ja se taas oli tärkein velvollisuus naimisissa olevan naisen elämässä. Siihen vielä komeat käädyt, avainnippu uumalla kilisten ja terve puna poskilla niin avot!
- tulkittu....
Parempi puolisko on aina se toinen, sukupuolesta riippumatta.
Se on olevinaan jonkinlainen kohtelisisuus...
Siitä johtuen se yleisemmin onkin juuri vaimo, naisilta kun ei vaadita kohteliaisuutta miehiä kohtaan. - että se on nainen
Kyllä minä ainakin puhun miehestäni "parempana puoliskona". En tullut edes ajatelleeksi, että siinä olisi sukupuolirajoitteita...
- halutaan ilmaista
jotakin itsestään: että en ole kokonainen ihminen ilman tuota kumppaniani, ja sen lisäksi vielä, että olen vain puolikas ihminen, olen vielä kaiken lisäksi se huonompi puoli. :D
Eräänlaista sairasta vaatimattomuutta. - Wastaus
Kyse on useimminkin kunnianosoituksesta sille omalle kumppanille, luulen. Ei sen kummempaa.
- mistä johtuu.
Olisikohan sitä, että rakastunut haluaa nostaa rakkauden kohteensa jalustalle. Nostaa itseään ylemmäksi. Onko siinä sitten järkeä? Nostaa toinen jalustalle ja alentua itse? Tiedä sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5224368Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183481Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842302Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4762179Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.861486- 1571373
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1021301Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel641281- 651204
- 841134