hyvät

kantri veljet ja sisaret

heittäkääpä nopeita meneviä kantribiisejä, joissa on menoa ja meininkiä tyyliin Travis Tritt-Southbound train tai the girls gone wild tai Garth Brooks-Aint going down till the sun comes up ..oijoi..hienoa meininkiä :))

millaisia löytyykään??

13

920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Whiskeygirl

      Tassa muutamia omia country suosikkejani...

      Josh Turner/Would you go with me
      Carrie Underwood/Before he cheats
      Billy Currington/Good Directions
      Montgomery Gentry/Speed
      Tim McGraw/Indian outlaw, Fly away(last dollar)
      Sara Evans/Coalmine, Suds in the bucket
      Alan Jackson/Nobody said that it would be easy, Little bitty, Chattahoochee
      Brooks&Dunn, My Maria, Boot scootin' boogie

      Voisin jatkaa listaa viela vaikka miten monella biisilla. Kokeilepa jos loydat noista jonkun mieleisen! :)

    • Whiskeygirl

      Halusin vaan viela lisata, etta noi ei kaikki oo mitaan tosi menevia biiseja, mutta muuten erinomaisia kylla! =)

    • America first

      Kaikki nuo uudet country orkat ovat kuin walmart-musiikkia, jotain onnettomia 'american idol'-voittajia ja garth brooksin tapaisia pelleja, Made in Hong Kong, USA. Ei persoonallisuutta tai lahjakkuutta.

      Merle Haggardilla on monia hyvia kipaleita. 'Hot rod Lincoln' Commander Codyn esittamana on jotain muuta. Merlen kanssa han on ollut joskus oikeaa country-musaa.

      • Whiskeygirl

        Merle Haggard edustaa vanhempaa country musiikki sukupolvea johon kuuluu mm. Hank Williams Sr., Patsy Cline, Loretta Lynn, Faron Young seka monen monta muuta mahtavaa artistia. Vaikka genre onkin sama, tyyli ei! Mielestani ei voi verrata nykypaivan seka menneen ajan countrya keskenaan. Itse kuuntelen kaikenlaista Countrya ja kunnioitan seka vanhaa, etta uutta tuotantoa seka artisteja. Kaikella on aikansa ja kaikki muuttuu ajan myota, niin myos musiikki. Mutta kaikilla on mielipiteensa.
        Missa pain jenkkeja asut?


      • America first
        Whiskeygirl kirjoitti:

        Merle Haggard edustaa vanhempaa country musiikki sukupolvea johon kuuluu mm. Hank Williams Sr., Patsy Cline, Loretta Lynn, Faron Young seka monen monta muuta mahtavaa artistia. Vaikka genre onkin sama, tyyli ei! Mielestani ei voi verrata nykypaivan seka menneen ajan countrya keskenaan. Itse kuuntelen kaikenlaista Countrya ja kunnioitan seka vanhaa, etta uutta tuotantoa seka artisteja. Kaikella on aikansa ja kaikki muuttuu ajan myota, niin myos musiikki. Mutta kaikilla on mielipiteensa.
        Missa pain jenkkeja asut?

        Totta mutta omasta mielesta se perinteisempi materiaali oli parempaa, sama koskee rock-musaa. Entisaikaan oli hyvia todella vahan, nykyaan viela vahemman. Vastaus kysymykseesi: olen Washingtonissa joten ei ehka parhaimmalla country-miehen alueella :)


      • Whiskeygirl
        America first kirjoitti:

        Totta mutta omasta mielesta se perinteisempi materiaali oli parempaa, sama koskee rock-musaa. Entisaikaan oli hyvia todella vahan, nykyaan viela vahemman. Vastaus kysymykseesi: olen Washingtonissa joten ei ehka parhaimmalla country-miehen alueella :)

        Joo ei aina kaikki asiat mene parempaan suuntaan ajan kuluessa... Mut kyl ma silti diggaan molemmasta, uudesta ja vanhasta countrysta, se on hyva kun on vaihtoehtoja mita kuunnella, ei tarvii kyllastya siihen samaan!
        En muuta musaa kuuntelekaan kuin Countrya ja suomalaista iskelmaa...
        Siis D.C:ssako? Ma asun Marylandissa ihan D.C:n edustalla.


      • America first
        Whiskeygirl kirjoitti:

        Joo ei aina kaikki asiat mene parempaan suuntaan ajan kuluessa... Mut kyl ma silti diggaan molemmasta, uudesta ja vanhasta countrysta, se on hyva kun on vaihtoehtoja mita kuunnella, ei tarvii kyllastya siihen samaan!
        En muuta musaa kuuntelekaan kuin Countrya ja suomalaista iskelmaa...
        Siis D.C:ssako? Ma asun Marylandissa ihan D.C:n edustalla.

        Kiitos, hyvia kommentteja mutta olen siella lande-Washingtonissa.
        Itsekin kuuntelen myos Suomi-soundia, tosin sita erittain vanhaa, eli Topia, 'Tyhjaa', 'Paivat Ilman Sinua' jne.


      • Whiskeygirl
        America first kirjoitti:

        Kiitos, hyvia kommentteja mutta olen siella lande-Washingtonissa.
        Itsekin kuuntelen myos Suomi-soundia, tosin sita erittain vanhaa, eli Topia, 'Tyhjaa', 'Paivat Ilman Sinua' jne.

        OK! ;)
        Oikeestiko...Tosi siistia!
        Mulla on melkein kaikki Topin levyt(puuttuu 2) ja sit loytyy Agentsia ja muuta sellasta. Topi on ihan mun lemppari! Tykkaan kylla jostain uudemmastakin iskelmasta, mut vanhat biisit iskee kylla paremmin ja Kyl Topi vaan on kuningas! :)


      • America first
        Whiskeygirl kirjoitti:

        OK! ;)
        Oikeestiko...Tosi siistia!
        Mulla on melkein kaikki Topin levyt(puuttuu 2) ja sit loytyy Agentsia ja muuta sellasta. Topi on ihan mun lemppari! Tykkaan kylla jostain uudemmastakin iskelmasta, mut vanhat biisit iskee kylla paremmin ja Kyl Topi vaan on kuningas! :)

        http://www.youtube.com/watch?v=bX3hzf9r1G4
        merle hyvassa vedossa ja joku toinen laulaja joka myos ok

        kun ollaan sentaan samalla mantereella niin laheta vaikka meilia jos sopii
        a4phnic at hotmail.com


      • DCX
        America first kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=bX3hzf9r1G4
        merle hyvassa vedossa ja joku toinen laulaja joka myos ok

        kun ollaan sentaan samalla mantereella niin laheta vaikka meilia jos sopii
        a4phnic at hotmail.com

        molemmille! Itse olen DC:ssä käynyt 4 kertaa.

        AP-viestiin: tämä biisi on suht menevä ja saa korniudessaan ainakin hyvälle tuulelle ;-)
        She Thinks My Tractor's Sexy / Kenny Chesney


      • DCX

        tyylisuunnan nimihän onkin Country pop ja itse ilmoitan aina kuuntelevani sitä. Josko Dixie Chicks ja Parton ovat sitten sitä Country Music :-)


      • -.-
        DCX kirjoitti:

        tyylisuunnan nimihän onkin Country pop ja itse ilmoitan aina kuuntelevani sitä. Josko Dixie Chicks ja Parton ovat sitten sitä Country Music :-)

        Ai Dixie Chickskö muka ihan kantria... enpä sanoisi. Nämä tytöt menee todellakin countrypopin puolelle. Ei sillä, ettenkö heistä pitäisi.


      • mmjklms
        Whiskeygirl kirjoitti:

        Merle Haggard edustaa vanhempaa country musiikki sukupolvea johon kuuluu mm. Hank Williams Sr., Patsy Cline, Loretta Lynn, Faron Young seka monen monta muuta mahtavaa artistia. Vaikka genre onkin sama, tyyli ei! Mielestani ei voi verrata nykypaivan seka menneen ajan countrya keskenaan. Itse kuuntelen kaikenlaista Countrya ja kunnioitan seka vanhaa, etta uutta tuotantoa seka artisteja. Kaikella on aikansa ja kaikki muuttuu ajan myota, niin myos musiikki. Mutta kaikilla on mielipiteensa.
        Missa pain jenkkeja asut?

        olisi upeaa olla sellaisen jenkkileffan sheriffi joka kuuntelisi kantria ja ajelisi ford pickupilla ja Chevrolet blazerilla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9726
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2847
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      170
      2634
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1449
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe