heittäkääpä nopeita meneviä kantribiisejä, joissa on menoa ja meininkiä tyyliin Travis Tritt-Southbound train tai the girls gone wild tai Garth Brooks-Aint going down till the sun comes up ..oijoi..hienoa meininkiä :))
millaisia löytyykään??
hyvät
13
932
Vastaukset
- Whiskeygirl
Tassa muutamia omia country suosikkejani...
Josh Turner/Would you go with me
Carrie Underwood/Before he cheats
Billy Currington/Good Directions
Montgomery Gentry/Speed
Tim McGraw/Indian outlaw, Fly away(last dollar)
Sara Evans/Coalmine, Suds in the bucket
Alan Jackson/Nobody said that it would be easy, Little bitty, Chattahoochee
Brooks&Dunn, My Maria, Boot scootin' boogie
Voisin jatkaa listaa viela vaikka miten monella biisilla. Kokeilepa jos loydat noista jonkun mieleisen! :) - Whiskeygirl
Halusin vaan viela lisata, etta noi ei kaikki oo mitaan tosi menevia biiseja, mutta muuten erinomaisia kylla! =)
- America first
Kaikki nuo uudet country orkat ovat kuin walmart-musiikkia, jotain onnettomia 'american idol'-voittajia ja garth brooksin tapaisia pelleja, Made in Hong Kong, USA. Ei persoonallisuutta tai lahjakkuutta.
Merle Haggardilla on monia hyvia kipaleita. 'Hot rod Lincoln' Commander Codyn esittamana on jotain muuta. Merlen kanssa han on ollut joskus oikeaa country-musaa.- Whiskeygirl
Merle Haggard edustaa vanhempaa country musiikki sukupolvea johon kuuluu mm. Hank Williams Sr., Patsy Cline, Loretta Lynn, Faron Young seka monen monta muuta mahtavaa artistia. Vaikka genre onkin sama, tyyli ei! Mielestani ei voi verrata nykypaivan seka menneen ajan countrya keskenaan. Itse kuuntelen kaikenlaista Countrya ja kunnioitan seka vanhaa, etta uutta tuotantoa seka artisteja. Kaikella on aikansa ja kaikki muuttuu ajan myota, niin myos musiikki. Mutta kaikilla on mielipiteensa.
Missa pain jenkkeja asut? - America first
Whiskeygirl kirjoitti:
Merle Haggard edustaa vanhempaa country musiikki sukupolvea johon kuuluu mm. Hank Williams Sr., Patsy Cline, Loretta Lynn, Faron Young seka monen monta muuta mahtavaa artistia. Vaikka genre onkin sama, tyyli ei! Mielestani ei voi verrata nykypaivan seka menneen ajan countrya keskenaan. Itse kuuntelen kaikenlaista Countrya ja kunnioitan seka vanhaa, etta uutta tuotantoa seka artisteja. Kaikella on aikansa ja kaikki muuttuu ajan myota, niin myos musiikki. Mutta kaikilla on mielipiteensa.
Missa pain jenkkeja asut?Totta mutta omasta mielesta se perinteisempi materiaali oli parempaa, sama koskee rock-musaa. Entisaikaan oli hyvia todella vahan, nykyaan viela vahemman. Vastaus kysymykseesi: olen Washingtonissa joten ei ehka parhaimmalla country-miehen alueella :)
- Whiskeygirl
America first kirjoitti:
Totta mutta omasta mielesta se perinteisempi materiaali oli parempaa, sama koskee rock-musaa. Entisaikaan oli hyvia todella vahan, nykyaan viela vahemman. Vastaus kysymykseesi: olen Washingtonissa joten ei ehka parhaimmalla country-miehen alueella :)
Joo ei aina kaikki asiat mene parempaan suuntaan ajan kuluessa... Mut kyl ma silti diggaan molemmasta, uudesta ja vanhasta countrysta, se on hyva kun on vaihtoehtoja mita kuunnella, ei tarvii kyllastya siihen samaan!
En muuta musaa kuuntelekaan kuin Countrya ja suomalaista iskelmaa...
Siis D.C:ssako? Ma asun Marylandissa ihan D.C:n edustalla. - America first
Whiskeygirl kirjoitti:
Joo ei aina kaikki asiat mene parempaan suuntaan ajan kuluessa... Mut kyl ma silti diggaan molemmasta, uudesta ja vanhasta countrysta, se on hyva kun on vaihtoehtoja mita kuunnella, ei tarvii kyllastya siihen samaan!
En muuta musaa kuuntelekaan kuin Countrya ja suomalaista iskelmaa...
Siis D.C:ssako? Ma asun Marylandissa ihan D.C:n edustalla.Kiitos, hyvia kommentteja mutta olen siella lande-Washingtonissa.
Itsekin kuuntelen myos Suomi-soundia, tosin sita erittain vanhaa, eli Topia, 'Tyhjaa', 'Paivat Ilman Sinua' jne. - Whiskeygirl
America first kirjoitti:
Kiitos, hyvia kommentteja mutta olen siella lande-Washingtonissa.
Itsekin kuuntelen myos Suomi-soundia, tosin sita erittain vanhaa, eli Topia, 'Tyhjaa', 'Paivat Ilman Sinua' jne.OK! ;)
Oikeestiko...Tosi siistia!
Mulla on melkein kaikki Topin levyt(puuttuu 2) ja sit loytyy Agentsia ja muuta sellasta. Topi on ihan mun lemppari! Tykkaan kylla jostain uudemmastakin iskelmasta, mut vanhat biisit iskee kylla paremmin ja Kyl Topi vaan on kuningas! :) - America first
Whiskeygirl kirjoitti:
OK! ;)
Oikeestiko...Tosi siistia!
Mulla on melkein kaikki Topin levyt(puuttuu 2) ja sit loytyy Agentsia ja muuta sellasta. Topi on ihan mun lemppari! Tykkaan kylla jostain uudemmastakin iskelmasta, mut vanhat biisit iskee kylla paremmin ja Kyl Topi vaan on kuningas! :)http://www.youtube.com/watch?v=bX3hzf9r1G4
merle hyvassa vedossa ja joku toinen laulaja joka myos ok
kun ollaan sentaan samalla mantereella niin laheta vaikka meilia jos sopii
a4phnic at hotmail.com - DCX
America first kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=bX3hzf9r1G4
merle hyvassa vedossa ja joku toinen laulaja joka myos ok
kun ollaan sentaan samalla mantereella niin laheta vaikka meilia jos sopii
a4phnic at hotmail.commolemmille! Itse olen DC:ssä käynyt 4 kertaa.
AP-viestiin: tämä biisi on suht menevä ja saa korniudessaan ainakin hyvälle tuulelle ;-)
She Thinks My Tractor's Sexy / Kenny Chesney - DCX
tyylisuunnan nimihän onkin Country pop ja itse ilmoitan aina kuuntelevani sitä. Josko Dixie Chicks ja Parton ovat sitten sitä Country Music :-)
- -.-
DCX kirjoitti:
tyylisuunnan nimihän onkin Country pop ja itse ilmoitan aina kuuntelevani sitä. Josko Dixie Chicks ja Parton ovat sitten sitä Country Music :-)
Ai Dixie Chickskö muka ihan kantria... enpä sanoisi. Nämä tytöt menee todellakin countrypopin puolelle. Ei sillä, ettenkö heistä pitäisi.
- mmjklms
Whiskeygirl kirjoitti:
Missa pain jenkkeja asut?olisi upeaa olla sellaisen jenkkileffan sheriffi joka kuuntelisi kantria ja ajelisi ford pickupilla ja Chevrolet blazerilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019