Uusi elämä

Ketä teistä naisista keksi sellaisen jutskan, että miestenkin kuuluu osallistua synnytykseen?


"Kuudennella kuukaudella"


MarttyyriMallari-TTt

12

671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minulla ollut

      yhdessäkään synnytyksessä.

      • Millä vuosikymmenellä te olette viimeksi synnyttänyt?


        "It takes two to make third one"


        MarttyyriMallari-TTt


    • ,,,

      Ei toki. Mies voi kohta synnyttää yksin. Jee!

    • hankkinut

      sen elämän.

      Kannattiko?


      Mistä kaupasta niitä saa?

    • VAROKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

      Aviomies ei kuulu synnytyshuoneeseen. Tiedän sen kokemuksesta. Kokemus oli pelkästään hirvittävän kammottavan murskaava. Se ei lähennä miestä ei puolisoon eikä lapseen. Sen seurauksena sukupuolielämä on kuollut vähintään puoli vuotta koska mies pelkää että aiheuttaa naiselleen samanlaisen kidutuksen.

      • on tyhmä mies

        jos niin luulee.


      • -kokenut-
        on tyhmä mies kirjoitti:

        jos niin luulee.

        En luule mitään. Olin mukana tyttäreni synnytyksessä ja kokemus oli järkyttävä. Niin karsea että potenssi katosi yli puoleksi vuodeksi. Samaa on sanonut moni mies joka on ollut synnytyksessä mukana. Tästä vaan ei puhuta koska se on niin "ihanaa synnyttää yhdessä".

        Neuvon täysin tosissani nuoria miehiä poistumaan synnytyshuoneesta synnytyksen ajaksi ja palaamaan sinne vasta kun vauva lepää äitinsä rinnalla.


      • voisi olla
        -kokenut- kirjoitti:

        En luule mitään. Olin mukana tyttäreni synnytyksessä ja kokemus oli järkyttävä. Niin karsea että potenssi katosi yli puoleksi vuodeksi. Samaa on sanonut moni mies joka on ollut synnytyksessä mukana. Tästä vaan ei puhuta koska se on niin "ihanaa synnyttää yhdessä".

        Neuvon täysin tosissani nuoria miehiä poistumaan synnytyshuoneesta synnytyksen ajaksi ja palaamaan sinne vasta kun vauva lepää äitinsä rinnalla.

        naisen vieressä tukena synnytyksen aikana ilman, että sinne alapäähän tarvii niin tuijotella, jos kerran ei luonto kestä.


      • -kokenut-
        voisi olla kirjoitti:

        naisen vieressä tukena synnytyksen aikana ilman, että sinne alapäähän tarvii niin tuijotella, jos kerran ei luonto kestä.

        No juuri siellä pääpuolessa minä olinkin mutta... onko minun nyt pakko mennä yksityiskohtiin... verinen vauva... sitten kätilö venyttelee sitä jotain ihmepussia tai kalvoa... ja se synnytyksen purskahdus... ei hitto ei enää ikinä! Ehkä minä sitten olen sieltä herkemmästä päästä miehiä mutta...?


      • sä sitten
        -kokenut- kirjoitti:

        No juuri siellä pääpuolessa minä olinkin mutta... onko minun nyt pakko mennä yksityiskohtiin... verinen vauva... sitten kätilö venyttelee sitä jotain ihmepussia tai kalvoa... ja se synnytyksen purskahdus... ei hitto ei enää ikinä! Ehkä minä sitten olen sieltä herkemmästä päästä miehiä mutta...?

        menit mukaan? Kai nyt kaikki suunnilleen muutenkin tietää mitä siellä tapahtuu. Vai?


    • Ei kai teitä voi sinne pakottaa?

      En tiedä kuka sen keksi, mutta oiva idea kylläkin. Vaikka kivuista ei voi puolia antaa miehelle, niin onhan se kiva että ne näkee edes jonkinlaista tuskaa tai ainakin tuntevat ahdistusta kun voi tehdä mitään
      sillä hetkellä :-)

    • mini-mii

      Jotkut osallistuvat, jotkut ei. Tietenkin sen luulisi olevan mukavaa, kun oma rakas on vierellä, kun lapsi singahtaa maailmaan. ;) Mutta pari synnytystä nähneenä,(huom. siellä alapään puolella olin) minulla on itselläni hirveä kauhukuva synnytyksestä. =D En sinänsä ihmettele jos miehellä menee halut, jos hän näkee kuinka iso pää puskee niin pienestä paikasta. Onhan se luonnollinen asia, mutta jos on herkkä mies ja haluat hänen kanssaan vielä joskus seksiä, niin älä anna hänen kurkata haarukkaan. ;D Älkääkä ottako tätä niin vakavasti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe