Paras sähköhammasharja?

hammasharja uusiksi

Hei!

Olisin ostamassa uutta hammasharjaa ja tällä kertaa haluaisin sähköisen. Kaipaisin vähän apua sen ostamisessa. Mikä olisi hyvä merkki? Mitä ominaisuuksia olisi hyvä olla? Hinta saisi olla mieluiten max. 50€. Enkä haluaisi ostaa mitään alennusmyynnin 10€ harjaa joka menee hetkessä pilalle. Kiitos vastanneille.

6

10079

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paras..

Sähköhammasharja on Oral b:n Braunin ham.harja. Siinä harja on pyöreä ja pienipäinen. Harja tekee pyöriviä ja sykkiviä edestakaisin liikkeitä.

Mitään erikoisia harjaspäitä(imukupeilla tms.muoviosilla) ei kannata ostaa eli mahd.pieni, tasaharjaksinen ja pehmeä harja on paras.

Braunin harjojakin erihintaisia, kalliimmissa vain joitakin hienouksia joita ei välttämättä edes tarvitse, esim.kello/ajastin,säädettävä nopeus,säilytyskotelo, jne. Erikseen löytyy myös lapsille oma ham.harja.

• samaa

Meillä em. harja. Ollaan oltu tyytyväisiä. Ei tarvitse olla hienouksia, ne täysin turhia. Kun ostat niin katso "kierroslukuja" ja vertaile niitä. Mitä suurempi luku sitä tehokkaampi harja. Hinta verrannollinen tehokkuuteen. 50 eurolla saa hyvän harjan.

Osta samalla vaihtoharjat. Katso, että harjat ovat mallia SOFT tai extra-soft eli pitää olla pehmeät. Kova harja (kuten myös käsikäyttöinenkin) vaurioittaa helposti hampaita.

Meillä on alle kouluikäisillä lapsilla sitten lasten sähköhammasharja. On tehokas ja puhdasta tulee. Kun rautahampaita alkaa tulla, voi siirtyä aikuisten harjaan. MUTTA EHDOTTOMASTI NE PEHMEÄT HARJAT...

• RST

Ostin äskettäin Braun Oral-b 7500 harjan (maksoi 79.90). Kokeilin sitä tänään ensimmäistä kertaa ja olin aika pettynyt. Hampaat tuntuivat likaisilta ja täytyi harjata tavallisella harjalla uudelleen. Ehkä en uskaltanut painaa tarpeeksi kovaa tai tein jotain muuta väärin? Joka tapauksessa ostos kaduttaa nyt. Olen nähnyt Braunin harjoja paljon suositeltavan, joten kai se sitten on yksilöllistä.

• oma tekniikka

Sähköharjaa pitää jaksaa pitää 2 sekuntia joka hampaan joka pinnalla. Usein ihmiset liikuttelee harjaa edestakaisin ja silloin hampaat jäävät likaisiksi.

• arpinaamaX
        oma tekniikka kirjoitti:

Sähköharjaa pitää jaksaa pitää 2 sekuntia joka hampaan joka pinnalla. Usein ihmiset liikuttelee harjaa edestakaisin ja silloin hampaat jäävät likaisiksi.

Haluaisin sähköhammasharjan jossa on hammasväliputsari. Mikä on tämän nimi ja malli jolla löydän tuotteen?

• selvää säästöä

Itse ostin tarjoustalosta Braun OralB Advance 400 harjan johon käy kaikki samat vaihtoharjat kuin muihinkin Braun/OralB-harjoihin (crossactionia tietenkin lukuunottamatta, joka on oma mallinsa). Maksoi ainoastaan €13,90 (!)koska siinä ei ole kiinteää akkua ja laturiasemaa vaan mukana tulee Duracellin AA-kokoiset alkaliparistot (2 kpl).
      Mutta tämä versio sopikin minulle kuin nyrkki silmään sillä itse käytän mm. Canonin digikamerassani AA-koon akkuja jotka ovat varsin halpoja (n. 3-5€/kpl eli neljän paketin saa n. 16 eurolla, Lidlin tai netin tms. tarjouksista vielä paljon halvemmalla) ja minulla on laturi ja vara-akkuja luonnollisestikin myös useita joten Duracellin paristot säästyivät ihan muuhun käyttöön ja 2500mAh AA-akut toimii harjassa täysin hienosti ja pitkään.
      T-talossa oli myynnissä myös neljän vaihtoharjan paketteja jotka maksoivat vain 7,90 mutta ne eivät ole aitoja Oral/Braun "varaosia" vaan jotain jäljitelmiä joista puuttuu mm. keskiharjakset eli harjaksia on vain 2 kehää. Niiden toimivuudesta ei ole kokemusta. Todennäköisesti laatu vastannee hintaa joka on siis kai about kolmasosa aitojen hinnasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4631
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2618
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2435
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      64
      2433
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1817
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1631
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      50
      1315
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1294
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82