Ongelmani on että kasvoni näyttävät aika kalpeilta ja väsyneiltä :S onko siihen olemassa jonkunlaista voidetta millä sais pirteyttä kasvoihin??
Kalpea iho
8
5630
Vastaukset
- biotherm1234512
Biotherm high recharge on mahtava
- kertokaas
lisää tosta Biotherm Homme - High Rechargesta?? Toimiiko? kokemuksia?
- turhaa turhaa
Kalpeus on aristokraattista.
- ulkoile,
syö hyvin ja monipuolisesti sekä liiku. Se jo hieman parantaa ihonväriä. Mutta sittenhän on noita kaikenlaisia voiteita ja varmasti tuo biotherm on ihan hyvä. Mutta kannattaa kokeilla tota uutta axe best of summer livästi päivettävää kosteusvoidetta. Itsekkin ajattelin sitä kokeilla jos saisi vähän väriä, toivottavasti toimii. Ei ainakaan ole kallista. Onko muilla vielä mitään kokemuksia tosta axesta?
- thhth
Tuo Axen Best Of Summer on tietääkseni tarkoitettu VAIN vartalolle. Nimeomaan miehen kasvoille tarkoitettuja itseruskettavia löytyy mm. Nivealta, Hugo Bossilta ja Shiseido Meniltä.
- kanankoipi_syndrooma
Olen pari viikkoa käyttänyt jaloilleni tuota Best of Summeria ja olen ollut tyytyväinen. Ei ole tahrinut vaatteita (toisin kuin aiemmin kokeilemani itseruskettavat), kun olen suihkun jälkeen levittänyt ja odottanut n. 5 min ennen pukeutumista. Parissa päivässä naurettavan valkoisista koivistani (eivät rusketu ikinä) tuli ns. normaaliterveen (ei erityisen ruskettuneen, mutta normaalin kuitenkin) värisiä. Olen tyytyväinen. Tosiaan aika paksua tököttiä kasvoille käytettäväksi, siihen on muut aineet.
- ghkk
kanankoipi_syndrooma kirjoitti:
Olen pari viikkoa käyttänyt jaloilleni tuota Best of Summeria ja olen ollut tyytyväinen. Ei ole tahrinut vaatteita (toisin kuin aiemmin kokeilemani itseruskettavat), kun olen suihkun jälkeen levittänyt ja odottanut n. 5 min ennen pukeutumista. Parissa päivässä naurettavan valkoisista koivistani (eivät rusketu ikinä) tuli ns. normaaliterveen (ei erityisen ruskettuneen, mutta normaalin kuitenkin) värisiä. Olen tyytyväinen. Tosiaan aika paksua tököttiä kasvoille käytettäväksi, siihen on muut aineet.
ootteko kokeillu sitä tummempaa voidetta? mietin vaan että tuleekohan sillä liian radikaalin näköinen rusketus?
- Nimimerkki
kanankoipi_syndrooma kirjoitti:
Ite ainaki kokeilin pari kertaa kasvoihin ihan ohuesti ja siitä ne sitten päivettyi. Pitää varoa ettei mene silmiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis4377469Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai946166Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse1855866Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j2085652Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r354511Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi914368Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s343654Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1163590Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan673588HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok853530