Ongelmani on että kasvoni näyttävät aika kalpeilta ja väsyneiltä :S onko siihen olemassa jonkunlaista voidetta millä sais pirteyttä kasvoihin??
Kalpea iho
8
5613
Vastaukset
- biotherm1234512
Biotherm high recharge on mahtava
- kertokaas
lisää tosta Biotherm Homme - High Rechargesta?? Toimiiko? kokemuksia?
- turhaa turhaa
Kalpeus on aristokraattista.
- ulkoile,
syö hyvin ja monipuolisesti sekä liiku. Se jo hieman parantaa ihonväriä. Mutta sittenhän on noita kaikenlaisia voiteita ja varmasti tuo biotherm on ihan hyvä. Mutta kannattaa kokeilla tota uutta axe best of summer livästi päivettävää kosteusvoidetta. Itsekkin ajattelin sitä kokeilla jos saisi vähän väriä, toivottavasti toimii. Ei ainakaan ole kallista. Onko muilla vielä mitään kokemuksia tosta axesta?
- thhth
Tuo Axen Best Of Summer on tietääkseni tarkoitettu VAIN vartalolle. Nimeomaan miehen kasvoille tarkoitettuja itseruskettavia löytyy mm. Nivealta, Hugo Bossilta ja Shiseido Meniltä.
- kanankoipi_syndrooma
Olen pari viikkoa käyttänyt jaloilleni tuota Best of Summeria ja olen ollut tyytyväinen. Ei ole tahrinut vaatteita (toisin kuin aiemmin kokeilemani itseruskettavat), kun olen suihkun jälkeen levittänyt ja odottanut n. 5 min ennen pukeutumista. Parissa päivässä naurettavan valkoisista koivistani (eivät rusketu ikinä) tuli ns. normaaliterveen (ei erityisen ruskettuneen, mutta normaalin kuitenkin) värisiä. Olen tyytyväinen. Tosiaan aika paksua tököttiä kasvoille käytettäväksi, siihen on muut aineet.
- ghkk
kanankoipi_syndrooma kirjoitti:
Olen pari viikkoa käyttänyt jaloilleni tuota Best of Summeria ja olen ollut tyytyväinen. Ei ole tahrinut vaatteita (toisin kuin aiemmin kokeilemani itseruskettavat), kun olen suihkun jälkeen levittänyt ja odottanut n. 5 min ennen pukeutumista. Parissa päivässä naurettavan valkoisista koivistani (eivät rusketu ikinä) tuli ns. normaaliterveen (ei erityisen ruskettuneen, mutta normaalin kuitenkin) värisiä. Olen tyytyväinen. Tosiaan aika paksua tököttiä kasvoille käytettäväksi, siihen on muut aineet.
ootteko kokeillu sitä tummempaa voidetta? mietin vaan että tuleekohan sillä liian radikaalin näköinen rusketus?
- Nimimerkki
kanankoipi_syndrooma kirjoitti:
Ite ainaki kokeilin pari kertaa kasvoihin ihan ohuesti ja siitä ne sitten päivettyi. Pitää varoa ettei mene silmiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645110Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362319- 2562303
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662277Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191494Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191428Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49998- 89986
- 66917
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12909