Mitä te harrastette?

Niin, mitä te akat harrastatte vapaaikananne?


"Mitäpä se minulle kuuluu"


MarttyyriMallari-TTt

14

1049

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tristar

      Vähän vapaa aikani vietän -kyllä- täällä :D harrastan Suomi24:ää.

      Nyt kun mietin, ei tämä kyllä ihan vapaa-aikaakaan ole, tuossa nuo naperot pyörivät ja jatkuvasti hyppään laittamassa, auttamassa, hakemassa ja pelastamassa, kaatamassa, kuivaamassa, lohduttamassa.

      Hmmh... mikään muukaan harrastukseni ei vaadi varsinaista vapaa-aikaa, hetkinen, jos vapaa-aika määritellään ihan vapaaksi ajaksi, sellaiseksi jonka saa viettää miten haluaa, hetkinen, koskas minulla on ollut vapaa-aikaa... joo, oli ilta maaliskuussa! Hitto että oli hauskaa.

      ***

      • Tristar

        Sinä kysyit mitä me akat harrastamme! Minä, akka, harrastan neulontaa ja yes, pitsinvirkkausta, maalaan (harrastus josta yritän tehdä työtä) ja luen. Näitä teen työajallani :D

        ***


      • Tristar kirjoitti:

        Sinä kysyit mitä me akat harrastamme! Minä, akka, harrastan neulontaa ja yes, pitsinvirkkausta, maalaan (harrastus josta yritän tehdä työtä) ja luen. Näitä teen työajallani :D

        ***

        onko sinun taulujasi nähtävillä jossain päin stadia?
        Tosin voisit asua vaikkapa hämeenkyrössä...


        "Taiteelliset naiset ovat luovia"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Tristar
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        onko sinun taulujasi nähtävillä jossain päin stadia?
        Tosin voisit asua vaikkapa hämeenkyrössä...


        "Taiteelliset naiset ovat luovia"


        MarttyyriMallari-TTt

        Galleria Jonkiin on varattu kuukausi näyttelyaikaa, tosin vasta ensi vuoden loppupuolella. Nyt männäviikolla alkaneesta näyttelystä työni potkittiin ulos, olivat jollekin pikkupuritaanille liikaa, oletan.

        ***


      • Tristar kirjoitti:

        Galleria Jonkiin on varattu kuukausi näyttelyaikaa, tosin vasta ensi vuoden loppupuolella. Nyt männäviikolla alkaneesta näyttelystä työni potkittiin ulos, olivat jollekin pikkupuritaanille liikaa, oletan.

        ***

        galleria jonkiin on? :) Ei minulla oo aikaa lähteä etsimään sitä paikkaa, joten tulet sitten esittelemään töitäsi minulle ja naiselleni.


        "Parhaat työsi ostamme"


        MartyyriMallari-TTt


      • Tristar
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        galleria jonkiin on? :) Ei minulla oo aikaa lähteä etsimään sitä paikkaa, joten tulet sitten esittelemään töitäsi minulle ja naiselleni.


        "Parhaat työsi ostamme"


        MartyyriMallari-TTt

        en tee kotikäyntejä :D galleria "Jonk" löytyy Kiseleffin talosta, Unioninkatu 27.

        Nuhaisena ja huumorintajuttomana,

        ***


      • Tristar kirjoitti:

        en tee kotikäyntejä :D galleria "Jonk" löytyy Kiseleffin talosta, Unioninkatu 27.

        Nuhaisena ja huumorintajuttomana,

        ***

        Ok


        "Ok"


        MarttyyriMallari-TTt


      • tiimalasi'
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Ok


        "Ok"


        MarttyyriMallari-TTt

        Onko teidän naisten keskuudessa havaittavissa eripuraa?


    • blondi-72hki

      kirjoitan kirjeitä
      oon netissä
      teen kävelylenkkejä
      täytän ristikoita
      tapailen frendejä
      luen kirjoja
      välillä käyn kapakoissa tai tapaan ystävän kahvilla jossain
      yksin tai kaverin kanssa syömässä
      koiria ulkoilutan

      eli en harrasta yhtään mitään

      • blondi - 73 hki

        kirjoita hirveitä
        kalja on letissä
        teen kävelykeppejä
        en käytä rintsikoita
        tapailen renkejä
        luen kirvoja
        käyn kapakoissa tappamasa kavereita
        pifvaan kahvit jossain
        Yksin kaveria lyömässä
        korvia ulkoilutan


      • blondi-72hki
        blondi - 73 hki kirjoitti:

        kirjoita hirveitä
        kalja on letissä
        teen kävelykeppejä
        en käytä rintsikoita
        tapailen renkejä
        luen kirvoja
        käyn kapakoissa tappamasa kavereita
        pifvaan kahvit jossain
        Yksin kaveria lyömässä
        korvia ulkoilutan

        oli hyvä muunnos;>


    • gekkoperhana

      Nyöläystä, nysväystä, jahkaamista, sitä etten jaksa, sitä etten ehdi, ihmettelyä, koirien kanssa kuseskelua, roskapussin uloskantoa, syömistä, sotkemista, sitä että vituttaa, You Tuben katselua, isännöitsijälle valittamista, yleisönosastossa valittamista, suomi24:ssä valittamista, yleistä valittamista, kahvinkeittoa, ruuanheittoa, selkäjumppaa, pisamien laskemista, askartelua (klemmareista ja muistilapuista), liikuntaa ja hyvin paljon liikkumattomuutta.

    • määrittelystä

      Suppealla määritelmällä vapaa-aika (se oikea vapaa-aika) menee lueskellessa, ristikoiden parissa, lattaritunneilla, elokuvia katsellen, kavereita tapaillen, ulkoillen, joogaten, rakastellen...

      Lavealla määritelmällä osa vapaa-ajasta koostuu lähinnä kaupalla käynnistä, pyykinpesusta, siivoamisesta, tiskaamisesta, ruoanlaitosta ja itsenäisestä opiskelusta jne.

    • - punapää -

      * opiskelemista
      * musiikkia kaikin eri tavoin
      * sarjiksia ja kirjoja
      * liikuntaa
      * sivistyksen hankkimista

      Lisäksi elokuvafriikkeys ja muu tuunaus on mukavaa =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe