Niin, mitä te akat harrastatte vapaaikananne?
"Mitäpä se minulle kuuluu"
MarttyyriMallari-TTt
Mitä te harrastette?
14
1008
Vastaukset
- Tristar
Vähän vapaa aikani vietän -kyllä- täällä :D harrastan Suomi24:ää.
Nyt kun mietin, ei tämä kyllä ihan vapaa-aikaakaan ole, tuossa nuo naperot pyörivät ja jatkuvasti hyppään laittamassa, auttamassa, hakemassa ja pelastamassa, kaatamassa, kuivaamassa, lohduttamassa.
Hmmh... mikään muukaan harrastukseni ei vaadi varsinaista vapaa-aikaa, hetkinen, jos vapaa-aika määritellään ihan vapaaksi ajaksi, sellaiseksi jonka saa viettää miten haluaa, hetkinen, koskas minulla on ollut vapaa-aikaa... joo, oli ilta maaliskuussa! Hitto että oli hauskaa.
***- Tristar
Sinä kysyit mitä me akat harrastamme! Minä, akka, harrastan neulontaa ja yes, pitsinvirkkausta, maalaan (harrastus josta yritän tehdä työtä) ja luen. Näitä teen työajallani :D
*** Tristar kirjoitti:
Sinä kysyit mitä me akat harrastamme! Minä, akka, harrastan neulontaa ja yes, pitsinvirkkausta, maalaan (harrastus josta yritän tehdä työtä) ja luen. Näitä teen työajallani :D
***onko sinun taulujasi nähtävillä jossain päin stadia?
Tosin voisit asua vaikkapa hämeenkyrössä...
"Taiteelliset naiset ovat luovia"
MarttyyriMallari-TTt- Tristar
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
onko sinun taulujasi nähtävillä jossain päin stadia?
Tosin voisit asua vaikkapa hämeenkyrössä...
"Taiteelliset naiset ovat luovia"
MarttyyriMallari-TTtGalleria Jonkiin on varattu kuukausi näyttelyaikaa, tosin vasta ensi vuoden loppupuolella. Nyt männäviikolla alkaneesta näyttelystä työni potkittiin ulos, olivat jollekin pikkupuritaanille liikaa, oletan.
*** Tristar kirjoitti:
Galleria Jonkiin on varattu kuukausi näyttelyaikaa, tosin vasta ensi vuoden loppupuolella. Nyt männäviikolla alkaneesta näyttelystä työni potkittiin ulos, olivat jollekin pikkupuritaanille liikaa, oletan.
***galleria jonkiin on? :) Ei minulla oo aikaa lähteä etsimään sitä paikkaa, joten tulet sitten esittelemään töitäsi minulle ja naiselleni.
"Parhaat työsi ostamme"
MartyyriMallari-TTt- Tristar
galleria jonkiin on? :) Ei minulla oo aikaa lähteä etsimään sitä paikkaa, joten tulet sitten esittelemään töitäsi minulle ja naiselleni.
"Parhaat työsi ostamme"
MartyyriMallari-TTten tee kotikäyntejä :D galleria "Jonk" löytyy Kiseleffin talosta, Unioninkatu 27.
Nuhaisena ja huumorintajuttomana,
*** Tristar kirjoitti:
en tee kotikäyntejä :D galleria "Jonk" löytyy Kiseleffin talosta, Unioninkatu 27.
Nuhaisena ja huumorintajuttomana,
***Ok
"Ok"
MarttyyriMallari-TTt- tiimalasi'
Ok
"Ok"
MarttyyriMallari-TTtOnko teidän naisten keskuudessa havaittavissa eripuraa?
- blondi-72hki
kirjoitan kirjeitä
oon netissä
teen kävelylenkkejä
täytän ristikoita
tapailen frendejä
luen kirjoja
välillä käyn kapakoissa tai tapaan ystävän kahvilla jossain
yksin tai kaverin kanssa syömässä
koiria ulkoilutan
eli en harrasta yhtään mitään- blondi - 73 hki
kirjoita hirveitä
kalja on letissä
teen kävelykeppejä
en käytä rintsikoita
tapailen renkejä
luen kirvoja
käyn kapakoissa tappamasa kavereita
pifvaan kahvit jossain
Yksin kaveria lyömässä
korvia ulkoilutan - blondi-72hki
blondi - 73 hki kirjoitti:
kirjoita hirveitä
kalja on letissä
teen kävelykeppejä
en käytä rintsikoita
tapailen renkejä
luen kirvoja
käyn kapakoissa tappamasa kavereita
pifvaan kahvit jossain
Yksin kaveria lyömässä
korvia ulkoilutanoli hyvä muunnos;>
- gekkoperhana
Nyöläystä, nysväystä, jahkaamista, sitä etten jaksa, sitä etten ehdi, ihmettelyä, koirien kanssa kuseskelua, roskapussin uloskantoa, syömistä, sotkemista, sitä että vituttaa, You Tuben katselua, isännöitsijälle valittamista, yleisönosastossa valittamista, suomi24:ssä valittamista, yleistä valittamista, kahvinkeittoa, ruuanheittoa, selkäjumppaa, pisamien laskemista, askartelua (klemmareista ja muistilapuista), liikuntaa ja hyvin paljon liikkumattomuutta.
- määrittelystä
Suppealla määritelmällä vapaa-aika (se oikea vapaa-aika) menee lueskellessa, ristikoiden parissa, lattaritunneilla, elokuvia katsellen, kavereita tapaillen, ulkoillen, joogaten, rakastellen...
Lavealla määritelmällä osa vapaa-ajasta koostuu lähinnä kaupalla käynnistä, pyykinpesusta, siivoamisesta, tiskaamisesta, ruoanlaitosta ja itsenäisestä opiskelusta jne. - - punapää -
* opiskelemista
* musiikkia kaikin eri tavoin
* sarjiksia ja kirjoja
* liikuntaa
* sivistyksen hankkimista
Lisäksi elokuvafriikkeys ja muu tuunaus on mukavaa =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563151Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242709Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810