Suhteen laatu

jonna101

Hei!

Olen tapaillut kolmekymppistä miestä noin 6kk, ja itse olen 27-vuotias. Olimme lomailemassa, ja huomasin hänessä tiettyjä piirteitä(mielestäni loma oli hyvä koetuskivi). Ensinnäkin hän tutustui koko ajan uusiin ihmisiin kohteessa ja halusi olla suurimman osan ajasta vain heidän kanssa, toi tulin siinä sivussa mukana. Katselin ihmeissäni vierestä hänen menoaan, ryyppäämistään yms... Tykkään tutustua itsekin ihmisiin, mutta jos mennään "parisuhdelomalle" niin silloin ollaan yhdessä. Hän makasi huoneessa päivät ja itse katselin paikan nähtävyyksiä.

Tutustuin itsekin lopulta kohteessaa pariin naiseen, koska en halunnut viettää lomaa yksin. Näiden henkilöiden mielipide oli, että olemme täysin eri planeetoilta miesystäväni kanssa, ja he sanoivatkin, että kuinka kolmekymppinen mies voi olla noinkin lapsellinen. Välillä minua hävetti mieheni käytös allas-alueella ja silloin kun kävimme isolla porukalla syömässä. Nyt olen muuttamassa työnperässä kaupunkiin jossa mies asuu, mutta en katso sitä hyväksi, että muuttaisin hänen kanssaan yhteen. Hän haluaa bilettää ja mennä kavereidensa kanssa viikonloput. Parina iltana hän oli sellaisessa humalassa, ettemme saaneet edes taksia hänen korkean humalatilansa takia vaan raahasin häntä hotellille. Näiden iltojen jälkeen totesin, että "nyt saat mennä yksin, että tämä tällainen ei ole lomaa vaan raskasta, kun saa pitää hänestä huolta". Hän kun olisi suuttunut, jos olisin lähtenyt baarista eri aikaan. Itse käytän alkoholia kohtuudella, enkä pidä humalahakuisesta juomisesta. Toiseksi hän ei osaa pitää huolta raha-asioistaan, vaikken itsekkän mikä pörssinero olekaan. Vanhempansa hoitavat hänen raha-asiat yms, ja hänellä on vakituisluonteinen työ. Mitäs olette mieltä? Mielestäni suhde on epätasapainossa, koska haluan miehisen miehen, joka on tasainen, rauhallinen eikä kavereiden kanssa meneminen ole ykkösasia elämässä enää tuossa iässä.

4

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • makuasioita

Jokaisessa on omat vikansa, ja kuten mummoni sanoi: Älä turhaan etsi miestä, jossa ei ole vikoja, vaan etsi mies jonka vikojen kanssa tulet toimeen.

Äiti rahapussina ja kyvyttömyys kontrolloida alkoholinkäyttöään ovat sellaisia vikoja, joiden kanssa minä en tulisi toimeen. It's your choice.

• .................

Aika lapselliselta mieheltä vaikuttaa. Onkohan jäänyt nuoruus päälle? Vielä kahdenympin tietämillä tuon ymmärtää mutta ei kyllä muuten... Jos tyyppi on jo noin viinanhakuinen, mitä se on 10 vuoden kuluttua? Luuletko että hän pystyy (haluaa) vähentämään vai rupeaako alkoholismi kukkimaan?

Aikuisen ihmisen luulisi hoitavan omat raha-asiat.

Sinuna pysyisin kaukana. Kuulostaa pahemman luokan katastrofilta koko mies...

• ...

Uskoisin, että ajan kuluessa et jaksaisi tuollaista. En kyllä minäkään. Jos mies on kuitenkin 30, niin ei uskoisi heti muuttuvankaan. En ainakaan yhteen muuttamista suosittelisi näin alkuun.

• jonna101
        ... kirjoitti:

Uskoisin, että ajan kuluessa et jaksaisi tuollaista. En kyllä minäkään. Jos mies on kuitenkin 30, niin ei uskoisi heti muuttuvankaan. En ainakaan yhteen muuttamista suosittelisi näin alkuun.

Hei!

Kiitoksia mielipiteistä, ja siihen tulokseen olen tullut ettei suhdetta kannata jatkaa. Tälläkin hetkellä hän on kavereidensa kanssa ryyppäämässä, koska "lomalla hän saa bilettää yms. joka pvä, jos haluaa". Nyt hän eilen illalla ilmoitti ettei voi sanoa enää rakastavansa minua sen takia kuinka syvät haavat häneltä jäi lomasta. Eli siitä kun en halunnut luuhata baareissa ulkomailla joka ilta ja erehdyin huomauttamaan asiasta.

Mun mielestä mun ei tartte lähteä tolle linjalle, että käydään baareissa kun vaan hän haluaa. Asiat joita tekee eivät toki aina ole kivoja ja kinnostavia, mut asioiden täytyy tulla sydämestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1739
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      240
      1533
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1346
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1015
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      884
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      852
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      829
    Aihe