Känninen

ei alkoa

Nainen. Esimerkkikö lapsille..

14

811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkoton

      Mies. Esimerkki lapsille?
      Ei eroa.

    • huono*

      esimerkki, kuten mieskin.
      Mies, yleensä, on vain vielä aggressiivisempikin, siis jopa hengenvaarallinen.

    • aikuisten...

      kotijuopottelu lapsille esimerkki, miten isä ja äiti vapaa aikaansa viettää ja samalla osoittavat lapsille,että tää on hyväksyttävä tapa.

    • Celssius

      Känninen pientenlasten äiti ja isi saa ihoni kanan lihalle.

      Samoin kuin tupakoiva äiti joka puhaltelee
      savua lasten vaunuihin.

    • niin tyhmä..

      etten ymmärrä, mitä iloa siinä on että pitää vetää viinaa tai kaljaa niin paljon ettei edes kävelemään pysty.
      Jos kotona on lapsia niin silloin ei pidä viinaa ottaa ollenkaan.
      Varmasti löytyy viinan ja juopottelun puolustajiakin mutta kertoisivat myös itse, mitä järkeä tai hyötyä on juopottelusta.
      Minä vaikka olen mies ja yksin asuva niin en viinan kanssa lotraa, silloin kun tulee vieraita niin muutaman krogin voin tarjota jos heille maistuu mutta asunnossani ei juopotella, ei vieraat enkä itse.

    • Parhaimman ideani sain umpikännissä.

      • ideasi

        olikaan? :) Kyselee eräs, joka ottaisi myös umpikännin jos siitä jotain hyvää seuraisi ;-)


      • ideasi kirjoitti:

        olikaan? :) Kyselee eräs, joka ottaisi myös umpikännin jos siitä jotain hyvää seuraisi ;-)

        Idea oli tällainen, mies kierrätykseen ja uusi tilalle.


      • sulle
        miljoona kirjoitti:

        Idea oli tällainen, mies kierrätykseen ja uusi tilalle.

        Mulla ei olekaan nykysten miestä, joten umpikänni ja uus kierrätysmies kehiin ;-)


      • sulle kirjoitti:

        Mulla ei olekaan nykysten miestä, joten umpikänni ja uus kierrätysmies kehiin ;-)

        Sitten vaan shortsit ja toppi päälle, punaa huuliin ja terassille. Ja älä unohda känniä!


    • hukkeli

      tai huono esimerkki kuin känninen isä.

    • Pirre*

      lapsia voi kohdata on päihderiippuvaiset vanhemmat, niin äiti kuin isäkin, - mitä turvaa semmoisista on lapselle...elämä piloilla ja vain vanhempien itsekkyyden takia.

    • jpntar

      Vanhemmat ovat esimerkki lapsille..Oppi, jonka he kotoa saavat jatkaa kulkuaan..:(...

    • Rocellii

      jo odotusaikana, ei pelkästään esimerkki,
      vaan fyysinen riippuvuus syntymässä lapseenkin
      ja riskitekijät erilaisiin vaurioihin ilmeisiä

      tietenkin mallioppimisen kautta sitten siirtyy
      tavat ja käytännön ratkaisumallit,,helposti

      voi joskus kyllä olla, vastareaktiokin, eli se roolien vaihtuminen
      lapsesta tulee vastuullinen joka seuraa myös aikuisuuteen= "sairastuu vahvuuteen"

      eipä turhaan sanota, että "viina on viisasten juoma"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe