Joko me tiedämme, mikä on kesäbiisi vuosimallia 2007? Vai vieläkö se paikka on avoinna?
Mikä on / minkä pitäisi olla sinun mielestäsi tämän kesän kesäbiisi?
Kesäbiisi 2007?
116
33568
Vastaukset
- hannu hoo
Raavaan nuoren uroon Paskamyrsky eli Strappin young ladin Shitstorm
- vain että
paikallisratio soittaa sitä yhtä runsaasti kuin muitakin suosikkejaan niin että joskus osuis yhtä aikaa kuulemaan sen. Pelkkä näköyhteys ei oikein riitä.
- every time (ja jotkut vedot...
onks viha hyväks ja tollaset potkut. No niin.
- g:n sisällyttää
ennen sitä yhtä ja jälkeen sen yhden
sanan.
- maiju69
täst on jo monta ketjua. Mutta ehdoton ykkönen, nuoret vihaiset miehet ja tää kesä!!!!!!!
Löytyy pätkä www.myspace.com/vihaiset .
En tiedä mistä saa kokonaisen, radioista ainakin kuuluu. Ihan mahtava kesäbiisi.- Alkup.
Missä tästä on monta ketjua? Ei ainakaan tällä palstalla otsikoiden perusteella.
- Kekeman
Lyön karvalakkini ja Ankkakalsarini vetoa että kesäbiisi on tää. Verrattuna tytöt tykkää tytöistä ja pissisbiisiin tää on sentään rehtiä ja suoraselkäistä meininkiä.
- Kekeman
Kekeman kirjoitti:
Lyön karvalakkini ja Ankkakalsarini vetoa että kesäbiisi on tää. Verrattuna tytöt tykkää tytöistä ja pissisbiisiin tää on sentään rehtiä ja suoraselkäistä meininkiä.
Ettei vaan tule epäselväks.Ja samalla vielä vähän disauttelen Lissuja ja Teaa. hävetkää ihmiset.
- Sara
Kekeman kirjoitti:
Tää kesä (ei pääty koskaan) löytyi emulesta!!!Vihaiset niehet rulettaa!
- Sara
Sara kirjoitti:
Tää kesä (ei pääty koskaan) löytyi emulesta!!!Vihaiset niehet rulettaa!
voi perkule...emulesta sai vaan vanhan version Tää kesä biisistä. hyvä kyl sekin
- minääääääääääääääääääää
http://www.youtube.com/watch?v=qwIBhyytiaA kesähittiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii............... saletttiiiiiiiiiiiiiii........
- hellogoodbye
hellogoodbye - here (in your arms). Ei oo ihan vasta julkastu biisi, mut ehdotonta kesämateriaalia!!!
- piipuska
Kyllä tämän vuoden kesäbiisi on Veronan - La musica, tai sit lissut - pissikset.
näin on näppylät.
- nkorppi
... voisi olla E-type: True Believer.
Mutta suomibiiseistä Tytöt tykkää, ja sen muunnos http://www.myspace.com/serefest2007 ovat kovia ensijärkytyksen jälkeen. Biitti on erittäin tarttuva.
Jalankulkuämpäri oli mielenkiintoinen kuunneltava, kiitos siitä. :)- Hekku
Kesä on tullut -biisi soi nyt kanavilla, ja se pistää jatsijalan vippamaan meikäpojalla. Biisissä Liisan hame heilahtaa ja huurteinen maistuu terassilla... Just kun mun kesälomani!!!
- 5ose
Muunnokset on ookoo, kesähitti edelliselta kesältä ja vankilasta: http://5ose.portaali.org/search.html#henkesHaiseeParis
- karmaisevampaa
ei tosiaan vois paljon kuvitella.
- komppi tosiaan
tarttuu halusipa tai et,
etenkin ku paikallisradio on hylänny tänä yönä.
Onhan sillä pitkä vaalea tukka ja pitkät jalat. Jo vain.
- haiskaa
no doubt about it http://www.youtube.com/watch?v=EqtF2xfOOtk
- Leevi
Rakastaa ja tulla rakastetuksi on mielestäni vuoden 2007 (kotimainen) kesäbiisi.
Hyvä ja tarttuva melodia sekä kaunis lyriikka..
"mä haluan kämpän jossa on lautalattiat..."- nassukka
Pidän itsekin tästä tosi paljon !!! :)
- heittää
joku on-line osoite sille.
- dooris
Kesä espalla/keba
- kokkityttö
ilman muuta kesäbiisi vuosimallia 2007 on Velvet: Fix me.Kun kappale rupee soimaan se saa koko ihmisen liikkumaan:)
- luutu
laulu
- Hittikone
Infernal I won´t be crying
- Sanna ... ...
30 Seconds To Mars-From Yesterday tai The Kill.
- Pohjan-Akka
Tomas ledin...on joka kesän ykkönen mulle:
http://www.youtube.com/watch?v=7cTceCKBK8c - -.-.-
Aiva ehdottoman ehdottomasti Ville valon ja mikä Natalia olikin!!!!
- ehdottomasti
Allekirjoitan edellisen, tuo hyviä muistoja Lapin matkasta ja soi äskenkin tuos.
- ehdottomasti
ehdottomasti kirjoitti:
Allekirjoitan edellisen, tuo hyviä muistoja Lapin matkasta ja soi äskenkin tuos.
Voiko miehellä enää miehekkäämpi ääni olla...
- on paras!
ehdottomasti kirjoitti:
Voiko miehellä enää miehekkäämpi ääni olla...
Ville Valo ja Natalia Avelon ovat kyllä tehneet hienon diilin biisillään SummerWine! :) Tietääkö kukaan, mistä sen saisi cd:nä? Kun en oikein viitisisi Saksasta tilata, postimaksut nimittäin taitaisivat olla melkoiset... :O
- froggy^
Timbaland - The Way I Are http://www.youtube.com/watch?v=iWg3IMN_rhU
ja Timbaland - Throw It On Me Feat The Hives http://www.youtube.com/watch?v=Dn6kGzRSjhU - Kesä 07
PMMP:n Kesäkaverit on tosi kesäinen biisi. Myös Antti Tuiskun ja Mariskan kesäkumibiisi Hyppää kyytiin ja Mikan Love Today toimii. Vähän rokimmista biiseistä CMX:n Kuolemaantuomitut ja Sonata Arctican Paid in Full. Siinä vähän valikoimaa, saa kommentoida puolesta ja vastaan.
PS. Tean Tytöt tykkää on ehkä huonoin biisi mitä ikinä on maailmassa tehty eikä toimi edes vitsinä. - yks parhaista on
VNV NATION - BELOVED
Ramones: Rockaway beach
- tsädä
kuunnelkaapa mikä biisi!
..kerrassaan loistavaa ainesta kesäbiisiksi Oululaisilta neidoilta :)
http://www.youtube.com/watch?v=2Nwly8f2QHU - tän kesän levy?
Tän kesän kesäbiisiä on tosivaikea kyl sanoo. Viimekesänä oli helpompi. Ja jotenkin se viimekäsänen sopii tähänkin. Mä ainakin soitan sitä useasti...
Ehdottaisin ulkomaalaisista Bon Jovin Summertimea. Suomalaisista on vaikea sanoa...
Tän kesän hittilevy on kuitenkin Koivusen Arin Fuel For The Fire. Jo 5 viikkoa listaykkösenä.- spain is no pain
EHDOTTOMASTI:::
TAAS ESPANJAAN esittää Marita TaavitSAINEN
- keesssssssäääääääääääää
Tän kesän hitti on Calf:n Laivoja ja junia
- BILLIE JEAN - MICHAEL JACKSON
BILLIE JEAN - MICHAEL JACKSON
- Me English nicht verstehen
No ilman muuta se on viisukakkonen eli Verka Serduchka ja DANCING LASHA TUMBAI! Ja ei muuta kuin tanzaamaan: sieben sieben ai lyu-lyu, sieben sieben EIN ZWEI!
- yassou maria
mun mielestä ehdoton ykkönen on kreikan euroviisukappale YASSOU MARIA.
- D'Nash
yassou maria kirjoitti:
mun mielestä ehdoton ykkönen on kreikan euroviisukappale YASSOU MARIA.
tää on myös hyvä vaihtoehto :)
- kesä-esa55
Tämä se on!!
Käykää itse toteamassa youtubessa:
http://youtube.com/watch?v=Lfcwqb3QFDQ- oli tämä tuulahdus?
Oli tosi kiva ja piristävä ja kaunis nainen videolla!
- D'NASH
..siinä se! Täydellinen biisi ja kesään sopiva lattarifiilis
- MMS
TAITAA OLLA SE PAULINA RUBION BIISI...
- Nickelback
MMS kirjoitti:
suuntauksia on monenmoisia, mutta olen samaa mieltä. Tämän kesän -07 ehdoton biisi. Sopivan
mielenkiintoinen ja mukavan rento. - <3<3
MMS kirjoitti:
no ei todellakaan ole sen, vaan Espanjalaisen D'NASHIN
- mäsi
Ehdottomasti paras kesäbiisi on turos hevi geen kesä-lada blues...
- Elukka
Musta Rihannan Umbrella!
- kyllä
vain
- Nuppunen
Kesän renkutusbiisin pitää olla iloinen ja helppo kuunneltava. Ei turhia kikkailuja ja vääntöjä vaan hyväntuulista ja piristävää!
Oma valintani on Hellogoodbye-yhtyeen biisi Here (in your arms). Biisi on tajuttoman tanssittava ja ihanan pirteä pakkaus.
Kannattaa tutustua!josta löytyy renkutusta on O-Zonen Dragostei din tei...
On myös iloinen ja mukaantempaava. Ei tartte todellakaan turhia säätöjä..- Kesti
käynnistyä ja ei ollu kummonen...
- Morrison
The Doors: Light My Fire, se on mieleenpainuva.
- yks fani
Kesän ykköshitti on Sunrise Avenuen Diamonds.Upea
biisi, joka lyö kirkkaasti laudalta tyypilliset
typerät kesärenkutukset. Sunrise Avenue ja varsinkin Diamonds kuullostaa aina hyvältä oli vuodenaika mikä hyvänsä. Suomen paras bändi!- kaikista paras
kesabiisi: Ida Corr: Let me think about it.
- piima
Hei.
mun mielestä se pissis(lissut on bändin nimi) biisi on kesäbiisi se on tarttuva renkutus ja hauska .. ei tosikoille ;=) - taas uusi ongelma
Miksi pitää olla joku pakollinen "kesähitti"? Tästä nyt on tehty taas ongelma, mikä on kesähitti, ei oo kesähitti, voi mitä shittii
- eddddd
kyllä se se on :)
eddddd kirjoitti:
Mamban vielä on kesää jäljellä, oli ennen in, vaan renkutus voittaa, PMMP on hyväää...
onhan sitä kesää vielä jäljelläkin, lämmintä tulee- halko
eddddd kirjoitti:
ihanaa ku joku muukin samaa mieltä :)
- Popeda!
Pitkä kuuma kesä ja aion elää sen pitkä kuuma kesä sen sain se mullisti mun maailmain!
- haiskaa
vuoden 2007 kesähitin määritelmään kuuluu että kappale on suhteellisen tuore, viime kesänä soineita kappaleita ei voida ajatella tämän kesän hitteinä
- Jyysteri
Suomalaisista tämän kesän hitti taitaa olla Tean Tytöt tykkää ja ulkomaalaisista sanoisin tämän kappaleen, jonka nimeä en nopeasti muista, mutta siinä lauletaan jotain "Destination unknown" ja taustalla kuuluu torvensoittoa.
- are
Tämä kesän kesäbiisi ei todellakaan ole vielä täysin selvä, niinkuin esimerkiksi viimevuonna BASSHUTER- BOTEN ANNA tai muutama vuosi sitten ilmestynyt PMMP - RUSKETUSRAIDAT. Monia 'hyviä' ehdokkaita on kuitenki ilmaantunut kuten :
Pmmp - Kesäkaverit
Bob Singlar - Sound of freedom
Velvet - Fix me
Ville Valo ja se joku nainen - Summerwine
Tea Hiilloste - Tytöt tykkää
Kesäbiisin on oltava renkutus joka jää helposti päähän, ei mikään eniten soittoaikaa radiossa saanut kipale kuten Ari Koivusen Fuel for the fire. Henkilökohtaisesti INHOAN Tea Hiillosteen Tytöt tykkää kappaletta, mutta sitä ei voi olla kuulematta terasseilla, rannalla tai missä vaan näin kesä aikaan :) - arja5
Kesäbiisi on Nuoret Vihaiset Miehet "Tää kesä"
- Nimetön
vuoden 2007 kesäbiisien ykkönen: http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0
- blondi-72hki
Mikä kesä
ja
Vielä on kesää jäljellä vai mikä sen oikea nimi nyt onkaan - näkövinkkelistä
John Fogerty fanina se on "Summer Of Love", Fogertyn uus biisi tulevalta, syksyllä ilmestyvältä REVIVAL -levyltä!
Sen voi ladata ILMAISEKSI täältä:
http://www.blamonet.com/vb/showthread.php?t=111909
Hiiren oikealla Download "Summer of love", "Tallenna kohde levylle" ja ROCK ON! - Eisley
Ehdottamasti kesän paras kierrätyshitti!
- Muikero
Tylsä ja ahistava
- joo.
Muikero kirjoitti:
Tylsä ja ahistava
13w pikkuveikka soittelee tota.. ÄRSYTTÄVÄ BIISI
mun mielestä kesäbiisin pitää olla uusi, tuore ja soida kaikkialla niin kuin jokaisena vuotena! ei mitään vanhaa monesti kuultua vaan joku uusi single! ja tietenkin sen pitää jäädä päähän soimaan! vanhoja hyviä on ollu esim. pelimies, rusketus raidat ja o-zone!
tänävuonna voisi kyllä olla joko tytöt tykkää tai summer vine?
en tiedä onko muita sopivia kappaleita tullu kun en paljon kuuntele radiota?- melting
juu eikös toi summer vine ole jo sekin aikansa elänyt renkutus.
- joku niinku
kertoo miks pitäis olla joku kesäbiisi?
- piipi8
Ehdotuksia: Klamydia- vaatteet pois,
tea- tytöt tykkää,
Cheek- mä oon nii leija,
Matti ja Teppo- pöytä täyteen - hgfdfdjgfgh
kaikki paitsi tea - tytöt tykkää!
- nunnulix
loistava..
- UPV
En ole ennen kuullut tuota "Tää kesä"-biisiä, mutta sen kuultuani annan pisteeni sille! Pori is simply the best!
- SARA
UPV kirjoitti:
En ole ennen kuullut tuota "Tää kesä"-biisiä, mutta sen kuultuani annan pisteeni sille! Pori is simply the best!
Musavideo kuulemma tulossa Nuorilta vihaisilta miehiltä. Sitte kuuleekin netissä koko piisin TÄÄ KESÄ (ei pääty koskaan)
Nyt löytyy vaan tuolta myspacesta myspace.com/vihaiset - siiderienkeli
SARA kirjoitti:
Musavideo kuulemma tulossa Nuorilta vihaisilta miehiltä. Sitte kuuleekin netissä koko piisin TÄÄ KESÄ (ei pääty koskaan)
Nyt löytyy vaan tuolta myspacesta myspace.com/vihaisetTuli koko juhannus kuunneltua tää kesää...
- tietennkin
DISTURBED- LAND OF CONFUSION!!! ja toinen aivan mahtava on
DEATHLIKE SILENCE- SIX FEET UNDER THE GROUND
RadioRock on vaa paras ! :D - m1el1p1de
Tuleva kestä hitti on totta kai Nightwishin Eva se on ihan uskomattoman hyvä biisi (ja veto bändiltä)
- laitan sut ihqupoksiini
Mu mielest se on toi torvisoitto,destination on on tööt tööt.
Onx muist?????? - Furtadon
Say It Rightissa on potentiaalia. :) No, you don't mean nothing at all to me!
- Girlfriend...
Ehdoton KESÄBIISI 2007 on pirteä, raikas, hyväntuulinen, reipas, tanssittava ja jumpattava
AVRIL LAVIGNEN, GIRLFRIEND! Se on tuonut muassaan monta hauskaa ja innostavaa jumppatanssihetkeä. :)- joppiskoo
ns. amispiireissä tuo on saanut kulttimaineen muttei missään ns. trenditietoisissa baareissa.ONNEKSI.
- melting
hey hey you you....!!
Siis niiiiiiin karseet lyriikat tossa! Aivan täysin idioottimaiset. Melodia ei sen parempi. 12 vuotiaille suunnattu kipale.
- Ari-fani!!!!
Ehdottomasta Hear My Call! Tosi hyvä biisi!!!!!! ARI ON PARAS!!! ;DDD
- on hyvä biisi
Kun seurojen talolla tanssittiin, ja haitari haikeesti soi...!
- PMMP------
no se
- el_miquel
se on jo tänä kesänä renkutus nimeltään...
TEA-TYTÖT TYKKÄÄ
oma valinta kuitenkin tähän on PMMP-KESÄKAVERIT- meille kaikille
enämpi kuin kukaan arvaakaan. Paitsi Tea - tytöt tykkää biisin nikkarit.
- tinksus
Käykääpä kuuntelemassa youtube.ssa Basshunterin versio Loituman mahtavasta eevan(ieva) polkasta...on kumma jos ei ala jalat nykimään tanssilattialle!!!!!!
- melting
Toi on ehdottomasti kesän ykkösbiisi! Löytyisi varmaan kotimaisistakin hyviä.
- Ovimies Timi
Paradision Bailando..
- MML
JOMPI KUMPI NOISTA.....
Vedä käteen!
Perustelu: Kaikki eivät ole onnistuneet saamaan/pitämään kumppania..!- just older
Tänä kesänä niin köyhää ja surkeaa materiaalia tarjolla, että valitsin Bon jovin any other dayn vuoden 2007 parhaaksi kesäbiisiksi, vaikka ei kauhean kesäinen kappale olekaan. Biisi vaan on hieno.
- tää on PARAS
Kikkelinnäyttäjän valssi.
"Mä sulle kyrpää näytin, alla vanhan vaahteran..." - Nimetön
sellaisia kuin tiputanssi, macarena, lambada, ketsup song tai edes i can´t get you my head näköpiirissä eikä näkyvilläkään, joku sais keksiä jonkun joka kolahtaa taas jotta jytäis.
No sehän on tietenkin Lauri Tähkä& Elonkerjuun:
Hetkeksi en sulle rupia
Tää on huippubiisi aivan mahtavalta bändiltä- Weeruska
Tän kesän ehdoton hittiralli on Dizzyn I'll B There! Jalkaa käy vipattaa ku tuon kuulee.
- Nimetön
Ja paskat mitää hempeetä luritusta, Children of Bodom / Silent night bodom night!! Kunnon mättöä kesähelteellä perkele!
- hermotti
Nimetön kirjoitti:
Ja paskat mitää hempeetä luritusta, Children of Bodom / Silent night bodom night!! Kunnon mättöä kesähelteellä perkele!
on minulle Veikko Lavi vuodelta 1953 TurunSuruSilmä.En sitä mä vieläkään tiedä, kuinka onneni sain Turussa
- alaevyan
Viralliseksi kesäbiisiksihän on jo tosissaan valittu (vaiko nimenomaan tehty) tuo Tean - Tytöt tykkää...valitettavasti. Itse en biisistä erityisemmin pidä, ei toimi edes huonona vitsinä, kuten joku jo aiemmin mainitsikin...vaikka omalla tavallaan täyttääkin kesäbiisin kriteerit: Uusi, erilainen, iloinen ja mukaansatempaava, joka jää päähän soimaan :D
Mitään viime vuonna, tai aikaisempien vuosien aikana, soiteltuja kipaleita on mielestäni ihan turha edes tarjota kesäbiiseiksi vuonna 2007!
Oma ääneni menee tänä vuonna jo PMMP:n Kesäkavereille tai Nuoret vihaset miehet- yhtyeen Tää kesä-kipaleelle. Molemmat oikein kesäisiä ja mukaansatempaavia. Jäävät päähän soimaan, hyvässä mielessä, jo yhden kuuntelukerran jälkeen ^^ - hyvältä kuulostaa
Paulina Rubio: Ni Una Sola Palabra
kesäbiisiehdokas!- olen..
minäkin, se on mukaansa tempaava veisu X)
- NappiSilma123
Tietenkin se on Tean- Tytöt tykkää!!!
Toinen mahdollinen voisi olla Lissut-pissikset, mutta ei se välttämättä kun ei sitä radiossakaan soiteta... Jokaisellahan on mielipiteensä, mutta nämä kaksi ovat mun mielestä PARHAAT!!!!! - Nainen-26v*
Kyllä se esähitti pitäisi mielestäni jo olla selvillä jokaisella tähän mennessä, sillä kesä on jo aika pitkällä.
Omasta puolesta sanoisin että TEA-Tytöt tykkää oli minulle aika kesäfiiliksen tuova, vaikka sen olen jo kuunnellut niin puhki että ykä melkein tulee kuullessaan sen.
Aina minulle käy niin hyvien biiisien kanssa :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123760MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar761980Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421608Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788