Niin kysymys oli, että onko 12-vanha liian nuori ottamaan kielikorua? Olen ajatellut kielikorua ja vanhemmilta varmasti lupa tulisi antaa. Mitä mieltä te olette? En halua siis kileikorua sen takia, että näyttäisin kovalta, mutta jokin niissä kiehtoo. Ja se ei näkyisi niin hyvin. Mitä mieltä te olette?
Kielikoru 12 vuotiaalle..
11
1262
Vastaukset
- kokokokoko
on. ja taitaa olla lävistäjilläkin ikäraja 16v, vaikka olisi vanhempien lupa. viisaammat korjatkaa jos olen väärässä.
- jessiiii
oot aivan liian nuori
14 vuotiaana saa vasta laittaa kasvoihin ainkin niin sanoi lävistäjäni,
ja kielikoru oliko se nyt jotain 16-18 vuotta oot aivan liian nuori, mielesi muuttuu varmasti vielä useasti joten sinuna odottaisin muutaman vuoden! :SS - ......
Kysymys, onko kielikorulla ikärajaa, vaihtelee liikkeittäin. Mulle laitettiin kun olin 14 (pian 15), toinen vanhemmistani oli paikan päällä. Muistaakseni suositeltava ikäraja oli 15, sen alle tarvittiin vanhemman lupa tms. Pakko asiantuntevissa liikkeissä sallitut ikärajat olla, ja vähän epäilen että kovinkaan moni tekisi noin nuorelle mitään lävistystä. Suosittelen harkitsemaan asiaa pitempään, mäkin pohdein ja punnitsin asiaa varmaan jonkun vuoden, ja sitä ennen tuli huulilävistyskin.
- ...
Ei lävistyksissä oo ikärajaa? tai siis on 16 mut vanhemman luvalla saa ottaa. Kyl vaan tääl on 11 ja 12 vuotiaat ottanu lävistyksiä. Mut mun mielestä 12 on liian nuori.
- 12v.
... kirjoitti:
Ei lävistyksissä oo ikärajaa? tai siis on 16 mut vanhemman luvalla saa ottaa. Kyl vaan tääl on 11 ja 12 vuotiaat ottanu lävistyksiä. Mut mun mielestä 12 on liian nuori.
Kiitos vastauksista. Odottelen sitten niin kauan, kunnes täytän 16v.
- pröötöt
... kirjoitti:
Oon itsekkin 12 vuotias. Mulla on madonna lävistys. Mut en ehkä sellai näin nuorena ottais kieliläväriä mun isosisko just sano että jos ottaa kielilävärin niin jos se tulee vähänkin johkin väärää kohtaan niin siinä voi lähtee vaik makuaisti.. sillä on itellä kielikoru jonka se otti ehkä noi 3 vuotta sitten ja nyt se on 22v
- 12 vuotias
pröötöt kirjoitti:
Oon itsekkin 12 vuotias. Mulla on madonna lävistys. Mut en ehkä sellai näin nuorena ottais kieliläväriä mun isosisko just sano että jos ottaa kielilävärin niin jos se tulee vähänkin johkin väärää kohtaan niin siinä voi lähtee vaik makuaisti.. sillä on itellä kielikoru jonka se otti ehkä noi 3 vuotta sitten ja nyt se on 22v
ei ole liian nuori,jos hän on valmis huoleshtimaan lävistyksestä jne. nii mikäs iinä jos lävistäjä alkaa van tekemään...
- 12v.
12 vuotias kirjoitti:
ei ole liian nuori,jos hän on valmis huoleshtimaan lävistyksestä jne. nii mikäs iinä jos lävistäjä alkaa van tekemään...
Mikä mun ikäselle sit sopis lävistykses? Ja tekiskö lävistäjä mulle ees lävistystä, jos vanhemmalta lupa olis annettu? Kiitos, jos joku vastais..
- met
Kyllä 12- vuotias saa ottaa kieleen lävistyksen. pitää olla vanhempien suostumus ja vanhempi mukana. en oo kuullu ettei alle 14 vuotias sais ottaa lävistystä. Mä oon 12 vuotias ja mulla on kulmassa , kaks huulessa ja kielessä
- jullllllkkkki
met kirjoitti:
Kyllä 12- vuotias saa ottaa kieleen lävistyksen. pitää olla vanhempien suostumus ja vanhempi mukana. en oo kuullu ettei alle 14 vuotias sais ottaa lävistystä. Mä oon 12 vuotias ja mulla on kulmassa , kaks huulessa ja kielessä
no kyllä 12-vuotias saa ottaa lävistyksiä !
ite hain 13 vuotiaana ylähuuleen lävistyksen ja ajattelin mennä itsekkin hakemaan kohta kieleen.
ja oon tällä hetkellä 14-vuotias.
monta kaveriakin mulla on jotka haki kieleen 11 vuotiaana. rohkeutta se vaan tarvii sitten (:
- Joolol12w
No toivottavasti et ottanut
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124430MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862270Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5591744Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011471Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167- 71121
Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60913Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3908