rakas guess

-ola-

tervehdys!

Olen aivan hulluna guess vaatemerkkiin ja haluaisin tilata vaatteita suoraan heidän kotisivujen postimyynnistä! onko se mahdollista, kokemuksia? Siihen vaaditaan luottokorttia ja se löytyy... Eli lähettävätkö he ollenkaan pohjoismaihin?

kiitos.

47

58264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ggg

      Guessin kotisivuilta (guess.com) voi tilata vain Yhdysvaltojen sisällä. Tämän huomaat, jos kokeilet testitilausta, United States on jo valmiina esimerkiksi rekisteröitymislomakkeessa.

      Ei muuta kuin ostoksille Guessin Helsingin-myymälään Kampin keskukseen... toiseksi lähin myymälä on Tukholmassa.

      • Reetta

        Handbag superstore kokemuksia

        Täällä oli joku suositellu handbagsuperstore.fi kauppaa ja tilasinkin sitten ennen joulua Guess laukun ja Ted Baker lompakon. 30 tuntia myöhemmin mulla oli jo paketti kädessä smartpost-automaatilla!!! Ainakin tän perusteella 10 palvelua, suosittelen! :)


    • guessguess

      Jos et ole kovin ronkeli, niin kokeilepa ebayta. monet ostelevat tuotteita US:sta ja myyvät niitä lähes uuden veroisina eteenpäin. En ole varma juuri Guessin tuotteista, mutta olen itse löytänyt paljon merkkejä joita ei myydä Suomessa tai jos myydään, niin hinnat ovat korkeat.

      • mene katselemaan

        mutta miksi et mene helsingin kampin guess liikkeeseen? parempi kun voi koittaa vaatteita ne laukut on kivoja :)


      • huuto.netistä
        mene katselemaan kirjoitti:

        mutta miksi et mene helsingin kampin guess liikkeeseen? parempi kun voi koittaa vaatteita ne laukut on kivoja :)

        Kannattaa ehdottomasti käydä katsomassa huto.netistä! Siellä on usa:ssa asuvia suomalaisia jotka myy guessia paljon ja halvalla!
        Itse olen ostanut jo 3 guessin laukkua sielt!


      • -ola-
        huuto.netistä kirjoitti:

        Kannattaa ehdottomasti käydä katsomassa huto.netistä! Siellä on usa:ssa asuvia suomalaisia jotka myy guessia paljon ja halvalla!
        Itse olen ostanut jo 3 guessin laukkua sielt!

        kiitos kaikille vastauksista! ole käynyt monesti kampissa mutta tuntuu että valikoima ei vaihdu kovin usein... täytyy siirtyä huuto.netin sivuille!


      • olleet hyviä?
        huuto.netistä kirjoitti:

        Kannattaa ehdottomasti käydä katsomassa huto.netistä! Siellä on usa:ssa asuvia suomalaisia jotka myy guessia paljon ja halvalla!
        Itse olen ostanut jo 3 guessin laukkua sielt!

        Kuinka paljon edullisemmin jenkeistä saa ostaa guessin laukkuja tms. Joku suunnilleen arvio esim. prosenteissa?


      • Guess on perseestä
        olleet hyviä? kirjoitti:

        Kuinka paljon edullisemmin jenkeistä saa ostaa guessin laukkuja tms. Joku suunnilleen arvio esim. prosenteissa?

        Guess on sitten niin perseestä kuin olla voi. Varsinkin kampin liike Helsingissä sillä myyvät rikkinäistä kamaa ja palauttavat tuotteet korjattuna mutta paskaisena takaisin asiakkaalle ja syyttävät vielä asiakasta tuotteen likaamisesta, koska tuotehan ei voi likaantua heidän toimestaan sillä he "tarkistavat" tuotteet. EN SUOSITTELE KENELLEKÄÄN IKINÄ, välttäkää jos ette halua ongelmia!!!


      • GG80
        Guess on perseestä kirjoitti:

        Guess on sitten niin perseestä kuin olla voi. Varsinkin kampin liike Helsingissä sillä myyvät rikkinäistä kamaa ja palauttavat tuotteet korjattuna mutta paskaisena takaisin asiakkaalle ja syyttävät vielä asiakasta tuotteen likaamisesta, koska tuotehan ei voi likaantua heidän toimestaan sillä he "tarkistavat" tuotteet. EN SUOSITTELE KENELLEKÄÄN IKINÄ, välttäkää jos ette halua ongelmia!!!

        Mulla vain positiivisia kokemuksia Kampin liikkeestä! Jokainen oman merkkinsä omin perustein valitsee, mutta itse ainakin haluan näyttää aina hyvältä! On kuitenkin törkeen siistit laukut ja seksikkäät vaatemallit, joten ehdottomasti mun juttu! Omasta mielestäni hinta-laatusuhdekin merkillä kohdallaan. Vaatteiden, kenkien, laukkujen jne. hyvässä kunnossa pitäminen on käyttäjästä kiinni. Kampin myymälässä aina ilo asioida. Kanta-asiakkaana pääsen ensimmäisten joukossa olemaan mukana Guessin muotinäytöksissä ja muissa bileissä! Niin siistii! =D


      • moimit8588555
        Guess on perseestä kirjoitti:

        Guess on sitten niin perseestä kuin olla voi. Varsinkin kampin liike Helsingissä sillä myyvät rikkinäistä kamaa ja palauttavat tuotteet korjattuna mutta paskaisena takaisin asiakkaalle ja syyttävät vielä asiakasta tuotteen likaamisesta, koska tuotehan ei voi likaantua heidän toimestaan sillä he "tarkistavat" tuotteet. EN SUOSITTELE KENELLEKÄÄN IKINÄ, välttäkää jos ette halua ongelmia!!!

        joo, guess on surkee


      • 1vuosi
        huuto.netistä kirjoitti:

        Kannattaa ehdottomasti käydä katsomassa huto.netistä! Siellä on usa:ssa asuvia suomalaisia jotka myy guessia paljon ja halvalla!
        Itse olen ostanut jo 3 guessin laukkua sielt!

        Erittäin huono kokemus Hgin Aleksanterinkadun Guess-liikkeen asiakaspalvelusta koskien kuitille ladattujen eurojen käyttöä. Sain palautuksesta euroja sisältävän kuitin jonka myyjä kertoi olevan voimassa heidän myymälätuotteisiin 1 vuoden ajan. Kun ostopvä oli 28.12.2017, niin Guess-liike tulkitsi ettei arvokuittia voi muka käyttää maksuvälineenä enää 27.12.2018. En todellakaan ymmärrä ja laitoin reklamaation Guess'in Kampin liikkeeseen, josta ko.kuitin sain. Asian selvittely kesken ja toivotaan että luottamukseni Guessin hyvään asiakaspalveluun ja järjenkäyttöön palaa.


    • henttu

      Mikä sen guessin kotisivujen osoite on!Siis suomenkielisen!!!

      • Omena 82.

        http://www2.victoriassecret.com/collection/?cgname=OSSHUDESGUE&cgnbr=OSSHUDESGUE&rfnbr=3755

        Käykääs tsekkaamassa Victorias Secretin sivut, sieltä pystyy tilaamaan jos läytyy luottokortti.
        Tässävaiheessa olette jo varmasti huomanneet PIENOISEN hintaeron Suomeen verrattuna.

        Suosittelen kuitenkin tilaaman kimpassa taikka suurempia määriä kerralla, niin rahdit eivät ole
        niin suuret.

        Toimitus 2-3viikkoa ja homma toimii jouhevasti
        ja luotettavasti.

        Suomessa Guessista on tehty ihme LUXUS Brändi, mitä se EI Usassa ole.Itse en menisi ostamaan
        Suomesta naurettavan ylihinnoiteltuja Guessin tavaroita , vaikka niistä kovin pidänkin.

        Katsokaa sivut ja tehkää itse hintavertailu :)


      • GG80
        Omena 82. kirjoitti:

        http://www2.victoriassecret.com/collection/?cgname=OSSHUDESGUE&cgnbr=OSSHUDESGUE&rfnbr=3755

        Käykääs tsekkaamassa Victorias Secretin sivut, sieltä pystyy tilaamaan jos läytyy luottokortti.
        Tässävaiheessa olette jo varmasti huomanneet PIENOISEN hintaeron Suomeen verrattuna.

        Suosittelen kuitenkin tilaaman kimpassa taikka suurempia määriä kerralla, niin rahdit eivät ole
        niin suuret.

        Toimitus 2-3viikkoa ja homma toimii jouhevasti
        ja luotettavasti.

        Suomessa Guessista on tehty ihme LUXUS Brändi, mitä se EI Usassa ole.Itse en menisi ostamaan
        Suomesta naurettavan ylihinnoiteltuja Guessin tavaroita , vaikka niistä kovin pidänkin.

        Katsokaa sivut ja tehkää itse hintavertailu :)

        www.guess.com
        Tutustukaa merkkiin ja sen historiaan.
        Guess ON luksusbrändi!


      • cha
        GG80 kirjoitti:

        www.guess.com
        Tutustukaa merkkiin ja sen historiaan.
        Guess ON luksusbrändi!

        Guessin tuotteet on kyllä tosi huonolaatuisia verrattuna hintaan. Mulla kolmesta Guessin laukusta kaksi ratkesi saumoistaan jo ennen kymmenettä käyttökertaa. Lähes kaikki puserot ovat myös kohtuuttoman nopeasti hajonneet tai muuten vain kulahtaneet. Yhdet kengät vein liikkeeseen takaisin kun myös ratkesivat saumoista ( ja maksoivat n.200e), suutarille veivät ja sain takaisin. Muutaman viikon jälkeen alkoivat hajoamaan eri kohdasta, mutta sitten en enää jaksanut reklamoida.

        Siistejähän ne vaatteet on (laukut on kyllä viime aikoina ollu aika kamalia..), sen takia merkkiä ostanmkin edelleen. MUTTA kannattaa ehdottomasti säilyttää kuitti ja jos amhdollista niin ostan Stockalta, koska heillä palautuspolitiikka on asiakasystävällisempää ja muutenkin palvelu parempaa kuin Guessin Kampin myymälässä.


      • mansikka70
        Omena 82. kirjoitti:

        http://www2.victoriassecret.com/collection/?cgname=OSSHUDESGUE&cgnbr=OSSHUDESGUE&rfnbr=3755

        Käykääs tsekkaamassa Victorias Secretin sivut, sieltä pystyy tilaamaan jos läytyy luottokortti.
        Tässävaiheessa olette jo varmasti huomanneet PIENOISEN hintaeron Suomeen verrattuna.

        Suosittelen kuitenkin tilaaman kimpassa taikka suurempia määriä kerralla, niin rahdit eivät ole
        niin suuret.

        Toimitus 2-3viikkoa ja homma toimii jouhevasti
        ja luotettavasti.

        Suomessa Guessista on tehty ihme LUXUS Brändi, mitä se EI Usassa ole.Itse en menisi ostamaan
        Suomesta naurettavan ylihinnoiteltuja Guessin tavaroita , vaikka niistä kovin pidänkin.

        Katsokaa sivut ja tehkää itse hintavertailu :)

        Kyllä tuo Guess täälläkin on suosittu, mutta sama $hinta kun suomessa euro hinta.Siis jos $100 niin noin 100euroa suomessa ja varmaan ylikin. Dollari on noin 0,70e ( 70senttiä).

        Täällä kovia brandejä ovat: Coach, Dooney&Burke, Ralph Lauren, Calvin Klein ym.ym.

        Guessillä on kauniita laukkuja ja nuorisovaatteita. Käy myos nuorekkaille.


      • cha kirjoitti:

        Guessin tuotteet on kyllä tosi huonolaatuisia verrattuna hintaan. Mulla kolmesta Guessin laukusta kaksi ratkesi saumoistaan jo ennen kymmenettä käyttökertaa. Lähes kaikki puserot ovat myös kohtuuttoman nopeasti hajonneet tai muuten vain kulahtaneet. Yhdet kengät vein liikkeeseen takaisin kun myös ratkesivat saumoista ( ja maksoivat n.200e), suutarille veivät ja sain takaisin. Muutaman viikon jälkeen alkoivat hajoamaan eri kohdasta, mutta sitten en enää jaksanut reklamoida.

        Siistejähän ne vaatteet on (laukut on kyllä viime aikoina ollu aika kamalia..), sen takia merkkiä ostanmkin edelleen. MUTTA kannattaa ehdottomasti säilyttää kuitti ja jos amhdollista niin ostan Stockalta, koska heillä palautuspolitiikka on asiakasystävällisempää ja muutenkin palvelu parempaa kuin Guessin Kampin myymälässä.

        Ikävä kuulla, että jollakin on huonoja kokemuksia GUESSin tuotteista. =(

        Itse olen ostanut GUESSiä viimeiset kaksi vuotta, eikä minulla ainakaan ole vaatteet tai laukut hajonneet. Toki kun maksan niistä vähän enemmän, haluan kohdella niitä hellävaraisemmin kuin esim. jonkun halppismerkin kertakäyttötuotteita. Lisäksi oikeanlainen hoito ja pesut pitävät tuotteet hyvinä pitkään.

        GUESSin myymälöissä on sellainen politiikka, että jos mahdollista, rikkoutunut tuote korjataan ammattilaisilla. Yleensä tulee laadukasta jälkeä ja tuote saadaan alkuperäistä vastaavan näköiseksi. GUESS on pieni yksityinen liike, joten täytyy muistaa myös että resurssit ovat hieman eri luokkaa kuin esim. Stockmannilla.

        Jokainen valitsee itse omat ostopaikkansa. Itse kuitenkin olen ehdottomasti sitä mieltä, että jos GUESSistä tykkää ja sitä paljon ostaa, kannattaa keskittää ostoksensa yhteen paikkaan. GUESSin myymälöissä on oma kanta-asiakasjärjestelmä, jossa ostobonuksien lisäksi pääsee mukaan myymälöissä järjestettäviin kantisiltoihin ja isompiin tapahtumiin kuten muotinäytöksiin ja ystävämyynteihin! Ne on huipputapahtumia! =)

        Itse en osaa enää käyttää mitään muita vaatemerkkejä. Haluan näyttää hyvältä aina ja fiiliskään ei todellakaan ole sama, jos laitan jonkun halvemman merkin vaatteita päälle. Itsellekin tulee vähän "halppis" olo! =)
        GUESS on mun juttu!


      • kassi ja alma
        mansikka70 kirjoitti:

        Kyllä tuo Guess täälläkin on suosittu, mutta sama $hinta kun suomessa euro hinta.Siis jos $100 niin noin 100euroa suomessa ja varmaan ylikin. Dollari on noin 0,70e ( 70senttiä).

        Täällä kovia brandejä ovat: Coach, Dooney&Burke, Ralph Lauren, Calvin Klein ym.ym.

        Guessillä on kauniita laukkuja ja nuorisovaatteita. Käy myos nuorekkaille.

        Itse palasin juuri USAsta matkalaukut pullollaan. Guessin tuotteet ovat juuri suunnilleen 40 % prosenttia halvempia kuin Suomessa. Ja ainakin Floridasta löytää paikkoja joista Guessia saa vieläkin edullisemmin. Tosin kadulla silmiini ei tullut yhtäkään Guessin laukkua. Sen sijaan ei naista ilman Coachia! Itse en ollut merkistä ennen kuullut. Nyt hyllyilläni on niitä neljä. Myös D&B:n laukut ovat ihania! Suosittelen kaikille siis edullisia lentoja Amerikkaan kalliin Kampin liikkeen sijasta!


      • Kiinnostunut'
        Omena 82. kirjoitti:

        http://www2.victoriassecret.com/collection/?cgname=OSSHUDESGUE&cgnbr=OSSHUDESGUE&rfnbr=3755

        Käykääs tsekkaamassa Victorias Secretin sivut, sieltä pystyy tilaamaan jos läytyy luottokortti.
        Tässävaiheessa olette jo varmasti huomanneet PIENOISEN hintaeron Suomeen verrattuna.

        Suosittelen kuitenkin tilaaman kimpassa taikka suurempia määriä kerralla, niin rahdit eivät ole
        niin suuret.

        Toimitus 2-3viikkoa ja homma toimii jouhevasti
        ja luotettavasti.

        Suomessa Guessista on tehty ihme LUXUS Brändi, mitä se EI Usassa ole.Itse en menisi ostamaan
        Suomesta naurettavan ylihinnoiteltuja Guessin tavaroita , vaikka niistä kovin pidänkin.

        Katsokaa sivut ja tehkää itse hintavertailu :)

        Oletko itse tilannut sivuilta? Osaisitko kertoa rahtien suuruudesta? Tai olisiko mitään vinkkejä kuinka toimia, jos tuolta haluaa tilata? Onnistuuko palautus?


      • yrityksen työntekijä?
        [email protected] kirjoitti:

        Ikävä kuulla, että jollakin on huonoja kokemuksia GUESSin tuotteista. =(

        Itse olen ostanut GUESSiä viimeiset kaksi vuotta, eikä minulla ainakaan ole vaatteet tai laukut hajonneet. Toki kun maksan niistä vähän enemmän, haluan kohdella niitä hellävaraisemmin kuin esim. jonkun halppismerkin kertakäyttötuotteita. Lisäksi oikeanlainen hoito ja pesut pitävät tuotteet hyvinä pitkään.

        GUESSin myymälöissä on sellainen politiikka, että jos mahdollista, rikkoutunut tuote korjataan ammattilaisilla. Yleensä tulee laadukasta jälkeä ja tuote saadaan alkuperäistä vastaavan näköiseksi. GUESS on pieni yksityinen liike, joten täytyy muistaa myös että resurssit ovat hieman eri luokkaa kuin esim. Stockmannilla.

        Jokainen valitsee itse omat ostopaikkansa. Itse kuitenkin olen ehdottomasti sitä mieltä, että jos GUESSistä tykkää ja sitä paljon ostaa, kannattaa keskittää ostoksensa yhteen paikkaan. GUESSin myymälöissä on oma kanta-asiakasjärjestelmä, jossa ostobonuksien lisäksi pääsee mukaan myymälöissä järjestettäviin kantisiltoihin ja isompiin tapahtumiin kuten muotinäytöksiin ja ystävämyynteihin! Ne on huipputapahtumia! =)

        Itse en osaa enää käyttää mitään muita vaatemerkkejä. Haluan näyttää hyvältä aina ja fiiliskään ei todellakaan ole sama, jos laitan jonkun halvemman merkin vaatteita päälle. Itsellekin tulee vähän "halppis" olo! =)
        GUESS on mun juttu!

        Kylläpä tämä kuulosti ihan sellaiselle viestille, että on yrityksen työntekijä ollut asialla... Mikseivät voikin vastata, mutta ehkä sitten suoraan voi kertoa, että on yrityksen vastaus.


      • derty
        [email protected] kirjoitti:

        Ikävä kuulla, että jollakin on huonoja kokemuksia GUESSin tuotteista. =(

        Itse olen ostanut GUESSiä viimeiset kaksi vuotta, eikä minulla ainakaan ole vaatteet tai laukut hajonneet. Toki kun maksan niistä vähän enemmän, haluan kohdella niitä hellävaraisemmin kuin esim. jonkun halppismerkin kertakäyttötuotteita. Lisäksi oikeanlainen hoito ja pesut pitävät tuotteet hyvinä pitkään.

        GUESSin myymälöissä on sellainen politiikka, että jos mahdollista, rikkoutunut tuote korjataan ammattilaisilla. Yleensä tulee laadukasta jälkeä ja tuote saadaan alkuperäistä vastaavan näköiseksi. GUESS on pieni yksityinen liike, joten täytyy muistaa myös että resurssit ovat hieman eri luokkaa kuin esim. Stockmannilla.

        Jokainen valitsee itse omat ostopaikkansa. Itse kuitenkin olen ehdottomasti sitä mieltä, että jos GUESSistä tykkää ja sitä paljon ostaa, kannattaa keskittää ostoksensa yhteen paikkaan. GUESSin myymälöissä on oma kanta-asiakasjärjestelmä, jossa ostobonuksien lisäksi pääsee mukaan myymälöissä järjestettäviin kantisiltoihin ja isompiin tapahtumiin kuten muotinäytöksiin ja ystävämyynteihin! Ne on huipputapahtumia! =)

        Itse en osaa enää käyttää mitään muita vaatemerkkejä. Haluan näyttää hyvältä aina ja fiiliskään ei todellakaan ole sama, jos laitan jonkun halvemman merkin vaatteita päälle. Itsellekin tulee vähän "halppis" olo! =)
        GUESS on mun juttu!

        Pidän itsekin Guessin vaatteista mutta ei ole niihin varaa. Ymmärrän kyllä ajatuksen "ainutlaatuisuudesta"..,mutta.. jos olon ja fiiliksen määräävät vaatteet niinkuin itse kirjoitit,, niin eikö se ole hieman liioiteltua? "Itsellekin tulee vähän "halppis" olo!"--näinhän kirjoitit.

        Vielä perusteluna viestilleni sanoisin ettei Guess tosiaan ole mitään haute couturea. Ja mikä eniten ärsyttää on ne hinnat,, ja se että monet huijaavat itseään ajattelemalla että merkki on jotakin yliluonnollisen upeaa. Toivottavasti et sentään viimeisiäs rahoja pistä niitte kassaan...


      • ...
        yrityksen työntekijä? kirjoitti:

        Kylläpä tämä kuulosti ihan sellaiselle viestille, että on yrityksen työntekijä ollut asialla... Mikseivät voikin vastata, mutta ehkä sitten suoraan voi kertoa, että on yrityksen vastaus.

        Kuulostaa siltä, että olisi itse Sini Helmi asialla :D


      • guesswho
        cha kirjoitti:

        Guessin tuotteet on kyllä tosi huonolaatuisia verrattuna hintaan. Mulla kolmesta Guessin laukusta kaksi ratkesi saumoistaan jo ennen kymmenettä käyttökertaa. Lähes kaikki puserot ovat myös kohtuuttoman nopeasti hajonneet tai muuten vain kulahtaneet. Yhdet kengät vein liikkeeseen takaisin kun myös ratkesivat saumoista ( ja maksoivat n.200e), suutarille veivät ja sain takaisin. Muutaman viikon jälkeen alkoivat hajoamaan eri kohdasta, mutta sitten en enää jaksanut reklamoida.

        Siistejähän ne vaatteet on (laukut on kyllä viime aikoina ollu aika kamalia..), sen takia merkkiä ostanmkin edelleen. MUTTA kannattaa ehdottomasti säilyttää kuitti ja jos amhdollista niin ostan Stockalta, koska heillä palautuspolitiikka on asiakasystävällisempää ja muutenkin palvelu parempaa kuin Guessin Kampin myymälässä.

        Itsellä on käynyt samoin, laukun vuoren sauma ratkesi noin kuukauden käytön jälkeen...Mutta Stockkalta ostettu ja siellä aina hyvä palvelu, sain vaihtaa uuteen laukkuun. Uusi oli hieman erilainen mutta on säilynyt ainakin ehjänä. Omistan myös Guessin vyön, korvakorut, kaulakorun,ranneketjun jotka kaikki moitteettomia. Nyt löysin laivalta juuri nykyiseen laukkuuni sopivan lompakon, ja pakko oli tietysti sekin sitten ostaa. Guessin tuotteet ovat ihania, mutta kannattaa katsoa mistä ostaa, että saa hyvää palvelua mikäli tuotteessa ilmenee ongelmia pian ostamisen jälkeen..


      • sarxa
        kassi ja alma kirjoitti:

        Itse palasin juuri USAsta matkalaukut pullollaan. Guessin tuotteet ovat juuri suunnilleen 40 % prosenttia halvempia kuin Suomessa. Ja ainakin Floridasta löytää paikkoja joista Guessia saa vieläkin edullisemmin. Tosin kadulla silmiini ei tullut yhtäkään Guessin laukkua. Sen sijaan ei naista ilman Coachia! Itse en ollut merkistä ennen kuullut. Nyt hyllyilläni on niitä neljä. Myös D&B:n laukut ovat ihania! Suosittelen kaikille siis edullisia lentoja Amerikkaan kalliin Kampin liikkeen sijasta!

        jos oot joskus myymässä guessin laukkua?tai sinnepäin niin ota yhteyttä 0449958591


    • coach2

      Hei. Eikö tämä Gues villitys ole jo aikansa elänyt. Mikä luxus laukku sellainen on joka kiikkuu joka naisen kainalossa jopa jokaisella koulutytöllä. Itse en ottaisi vaikka maksettais. Tyylitömiä laukkuja. Ihme maa tämä Suomi. Tällaisesta halppismerkistä joku tehnyt luxus laukun. Jos välttämättä haluat niitä edullisesti osta ihmeessä Usan Huutonetistä Ebay:stä. Saat ne enemmän kuin puolta halvemmalla kuin Suomen huutonetistä. Mutta varo niin siellä kuin Suomen huutonetissä on niitä hinnanhinaajia (korotetaan hintaa korkeamalle) siis jänikset asialla. (joko itse toisella tunnuksella tai kaverin kaa kimpassa) . Olen itse nähnyt että siellä on ainakin muutama tällainen Suomenkin huutonetissä. Ja jenkeissä se on myös joillakin myyjillä tapana. Ja toinen mitä Jenkeissä yritetään kusettaa postimaksuissa . Kysy se ennen huutoa yksityisviestillä myyjältä. Se ei voi olla yhtä laukkua kohden kuin 21D - korkeintaan 25D. Ja Suomessa tulli ottaa laukun ja pk yhteishinnasta ALV 22%. Mutta jos vaan yksi laukku voi tulla kotiin normaalina postina. Eli tulliin ei mene. Tulli on yleensä kiinnostunut kakista isoista ja painavista paketeista.

      • guessss

        Ai joka tytöllä, ei ainakaan itselleni tulis ensimmäiseksi mieleeni ostaa tyttärelleni 200 euron laukkua.. Ja hintako sen laadun määrää hä? Useimmat nämä Luxus-merkit tehdään Kiinassa ja kaikissa hinta koostuu suurimmaksi osaksi nimestä.. Itse en ymmärrä mitä joku näkee esim. Burberryn tuotteissa.. Hirveitä kasseja kauhealla mummokuosilla, ja hinta pilvissä. Maku se on joka ratkaisee, ei pelkästään merkki..


      • ihanaako
        guessss kirjoitti:

        Ai joka tytöllä, ei ainakaan itselleni tulis ensimmäiseksi mieleeni ostaa tyttärelleni 200 euron laukkua.. Ja hintako sen laadun määrää hä? Useimmat nämä Luxus-merkit tehdään Kiinassa ja kaikissa hinta koostuu suurimmaksi osaksi nimestä.. Itse en ymmärrä mitä joku näkee esim. Burberryn tuotteissa.. Hirveitä kasseja kauhealla mummokuosilla, ja hinta pilvissä. Maku se on joka ratkaisee, ei pelkästään merkki..

        Niin, onhan noi Guessin tuotteet ylihinnoteltuja. Laatu ei vaan ole samaa kuin saman hintaisilla valmistajilla. Tottakai Suomessa tulee aina jonkinlainen "vero" noihin brändeihin. Guessin hintalisäystä en kuitenkaan älyä. Eihän sillä ole maailmalla DKNY:n, Versacen, D&G:n, Armanin (minkään malliston) jne jne laista statusta. Noita merkkejä ei vaan voi verrata keskenään. Eihän Guess siis ole mikään arkipäiväinen brändi, mutta ei se kyllä tosiasiassa terävempään kärkeenkään kuulu. Jokainenhan saa kiksinsä mistä haluaa, joten jos joku saa sen Guessista, niin saakoon.


      • tyttö-96
        guessss kirjoitti:

        Ai joka tytöllä, ei ainakaan itselleni tulis ensimmäiseksi mieleeni ostaa tyttärelleni 200 euron laukkua.. Ja hintako sen laadun määrää hä? Useimmat nämä Luxus-merkit tehdään Kiinassa ja kaikissa hinta koostuu suurimmaksi osaksi nimestä.. Itse en ymmärrä mitä joku näkee esim. Burberryn tuotteissa.. Hirveitä kasseja kauhealla mummokuosilla, ja hinta pilvissä. Maku se on joka ratkaisee, ei pelkästään merkki..

        Minusta on tyhmää sanoa että burberry on "mummo-kuosi" koska kaikki ei ehkä ole samaa mieltä. Ja kun sanoit että hintako sen laadun määrää, niin ei, merkki sen hinnan määrää. JA vielä kun sanoit että sinulle ei ainakaan tulisi mieleen ostaa tyttärellesi 200euron laukkua, niin löytyyhän myös niitä, jotka haluavat, että lapsi näyttää siltä että tulee perheestä jossa arvostetaan hienostunutta tyyliä. Mm.äitini osti jenkeistä kaksi guessin laukkua minulle ja suomesta osti farkut minulle.

        Mutta kaikilla on oma mielipiteensä, ja niistä ei pidä riidellä ((:


      • kessiä pittee suaha

        Jenkkituttavien mukaan Guess ei ole mitään luksusta, vaan ihan bulkkituote - halpismerkki - jota tavikset ja koulutytöt käyttävät, hah. Onko edes joku Kampin ostari joku luksuspaikka? Lähinnä pissiksiä pyörimässä.


      • laura2222
        kessiä pittee suaha kirjoitti:

        Jenkkituttavien mukaan Guess ei ole mitään luksusta, vaan ihan bulkkituote - halpismerkki - jota tavikset ja koulutytöt käyttävät, hah. Onko edes joku Kampin ostari joku luksuspaikka? Lähinnä pissiksiä pyörimässä.

        Joo, mäkin oon ostanut jenkeissä paljon guessiä ja se on siellä ihan samassa asemassa ku täällä joku vero moda, joku tietty tehnyt hyvän markkinointijekun ja saanut tehtyä "brändin" suomalaisille. Laatukin on vähän niin ja näin. No, mielikuvathan ne on tärkeintä, mut älkää ny oikeesti menko ostaa Kampin hinnoilla sitä kamaa...


      • Nainen86
        tyttö-96 kirjoitti:

        Minusta on tyhmää sanoa että burberry on "mummo-kuosi" koska kaikki ei ehkä ole samaa mieltä. Ja kun sanoit että hintako sen laadun määrää, niin ei, merkki sen hinnan määrää. JA vielä kun sanoit että sinulle ei ainakaan tulisi mieleen ostaa tyttärellesi 200euron laukkua, niin löytyyhän myös niitä, jotka haluavat, että lapsi näyttää siltä että tulee perheestä jossa arvostetaan hienostunutta tyyliä. Mm.äitini osti jenkeistä kaksi guessin laukkua minulle ja suomesta osti farkut minulle.

        Mutta kaikilla on oma mielipiteensä, ja niistä ei pidä riidellä ((:

        Olen omistanut elämäni aikana 2 Guessin laukkua - toisen olen ostanut dubaista (lojuu jossain kaatopaikalla nyt?) ja toisen olen ostanut New Yorkista (lojuu vaatekaapin perukoilla). Kai voisin väittää, että mulla on ollut jonkinlainen merkkifanitus päällä jossain vaiheessa, nyt kammoksun logoja ja kaikkea mikää hyppää brändäyksenä silmille. Tykkään vanhoista mummolaukuista ( ei burberrya) joiden logot ovat kuluneet niin ettei enää tiedä kenen laukku on kyseessä. Hyvää laatua sen olla pitää, ei mitän huonosta nahkasta (tai rumasta G-kankaasta) tehtyä laukkua G-killuttimilla. ei ikinä enää.


    • Guess :)

      Moi! Osoitteessa www.shiningdiamond.fi on Suomalainen verkkokauppa joka myy edullisesti aitoja Guess-tuotteita. Helppo tilata ja homma toimii. Tuotteissa normaali vuoden takuu, toisin kuin ebay:sta tai huuto.net:stä tilailemalla.

      • guessfreak81

        Tästä suomalaisnettikaupasta löysin aika ison GUESS-valikoiman ja kertoo olevansa merkin virallinen edustaja, toisin kuin shiningdiamond. Ehdinkin ostaa itselleni ihanan Pearl-toten :) joka tuli jo seuraavana(!) päivänä postiin. Käynnissä oli nyt muuten muotialeviikko: http://www.handbagsuperstore.fi/


      • tsirpaa
        guessfreak81 kirjoitti:

        Tästä suomalaisnettikaupasta löysin aika ison GUESS-valikoiman ja kertoo olevansa merkin virallinen edustaja, toisin kuin shiningdiamond. Ehdinkin ostaa itselleni ihanan Pearl-toten :) joka tuli jo seuraavana(!) päivänä postiin. Käynnissä oli nyt muuten muotialeviikko: http://www.handbagsuperstore.fi/

        Miksi siis tilaisi? Hahah, parasta kyllä, että joku ostaisi 100e laukun osamaksulla xD


    • ammisi

      Täällä moni valitellut että Guess on kauhean ylihintainen, ja onhan se, ostin jenkeistä paidan kahdella kympillä ja sana maksoi stockalla yli satasen...itselläni on kuitenkin sellainen taloudellinen suhtautuminen että ostan sitä mikä on nättiä, ja guess mielestäni on (: ja kun se nyt on niin ylihintainen Suomessa kuin
      mitä se on, ei ainakaan tule kadulla vastaan jokaisella, lisäksi harva
      ikäiseni 16-vuotias matkustaa jenkkeihin yhtä usein kuin itse, joten kivalta tuntuu kun on jtn johon on hyvin varaa mutta jota kaikilla luokkalaisilla ei ole :)

      • Nenitta

        Vieläkö Guessillä on ystävänpäivämyyntejä?


      • guess outlet shoppar
        Nenitta kirjoitti:

        Vieläkö Guessillä on ystävänpäivämyyntejä?

        kieltämättä noi guessin vaatteet ovat suomessa aivan ylihinnoiteltuja laatuun nähden. Kerran vuoteen tulee käytyä Floridassa ja siellä olevista outleteistä niitä saa erittäin edullisesti, hintaso on noin 20 prosenttia Suomen hinnoista. Juuri tämän vuoksi niitä ebayssä myydään suomalaisille edullisesti - ja myyjät hieraisevat erittäin hyvät voitot.

        Viimeksi tuli ostettua noin kaksi laukullista guessin vaatteita outleteistä, osaa en ole vielä edes käyttänyt. Laukkuja sai myös erittäin edullisesti, tuli ostettua niitä neljä erilaista, noin 30-60 euroa kappale. Laatu on kyllä kehnoa, farkuista lähtee nappeja yms. Mutta siistejä ne on!


      • ..............
        guess outlet shoppar kirjoitti:

        kieltämättä noi guessin vaatteet ovat suomessa aivan ylihinnoiteltuja laatuun nähden. Kerran vuoteen tulee käytyä Floridassa ja siellä olevista outleteistä niitä saa erittäin edullisesti, hintaso on noin 20 prosenttia Suomen hinnoista. Juuri tämän vuoksi niitä ebayssä myydään suomalaisille edullisesti - ja myyjät hieraisevat erittäin hyvät voitot.

        Viimeksi tuli ostettua noin kaksi laukullista guessin vaatteita outleteistä, osaa en ole vielä edes käyttänyt. Laukkuja sai myös erittäin edullisesti, tuli ostettua niitä neljä erilaista, noin 30-60 euroa kappale. Laatu on kyllä kehnoa, farkuista lähtee nappeja yms. Mutta siistejä ne on!

        Mä en ole koskaan ymmärtänyt tätä Guess villitystä.
        Heillä on joitakin tosi kivoja vaatteita, mut musta vaatteet on lähinnä bilevaatteita, samoin laukut.


    • Suski27
    • viskoositäti

      Mä kuolaan tän kalliin halpismerkin perään! LÄÄÄH!

    • Säälittävää

      Guess on aito pissismerkki.

    • poiiiiiii

      Aika harvalla pissiksellä oon nähnyt Guessia. Itse käytän Guessia ja en todellakaan luokittele itseäni pissikseksi. Äitinikin käyttää ja vielä vähemmän hän on pissis.

    • kk
    • Guess who

      Voi tilata guess.eu.

      • Onnistuu

        Guess.eu toimittaa tosiaan Suomeen. Ja paketti tuodaan ihan kotiovelle.


    • Anonyymi

      Guess on Bitcheille juurikin sopiva merkki, kun eihän tuollaisia rytkyjä kukaan sivistyneempi laita päälleen.

    • Anonyymi

      Jenni

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe