Hei,
Haluaisin kuulla jotain opteam nimisestä työn välittäjästä. Onko se kuinka samanlainen kuin esim varamiespalvelu jne...? Eli tuleeko pekkaset ja lomarahat joka palkassa parin viikon välein. Meinaan siis lomia ei vissiin ole, niinhän?
Kiitos vastanneille!
opteam
4
2025
Vastaukset
- anni
Olen ollut töissä opteamin kautta, kyllä ne rahat joka palkassa tuli ja palkka tuli kaksi kertaa kuussa. Ei kerry lomia sinä aikana. Itse olin koko opteam ajan yhdessä paikassa töissä ja oltuani 900 tuntia opteamin kautta, siirryin tämän työpaikan kirjoille.
- pettynyt
lomakorvaus maksetaan joka tiliin ja palkka tulee sen 2xkk. ei työterveyshuoltoa, erittäin tiukat kriteerit saada sairaskorvausta sovituista, mutta menetetyistä työvuoroista sairastuttuasi. joudut tosiaan taistelemaan saadaksesi oikein korvaukset. opteam neuvottelee alimmat palkat juuri sinulle, vaikka mainostavat juuri toisin. työsopimuksia ei tehdä mustaa valkoiselle, netissä vaan klikkaillaan ok:ta ja siinä se. ei kovin vakuuttavaa..??
- kuules
Ilmaisitko itse halusi päästä asiakasyritykseen? Ja jos niin kerroitko sen asiakasyritykseen vai opteamin toimistoon?
Vai ottivatko opteamin toimistosta sinuun yhteyttä? Vai ottiko asiakasyritys siinuun yhteyttä? - SimoSami
pettynyt kirjoitti:
lomakorvaus maksetaan joka tiliin ja palkka tulee sen 2xkk. ei työterveyshuoltoa, erittäin tiukat kriteerit saada sairaskorvausta sovituista, mutta menetetyistä työvuoroista sairastuttuasi. joudut tosiaan taistelemaan saadaksesi oikein korvaukset. opteam neuvottelee alimmat palkat juuri sinulle, vaikka mainostavat juuri toisin. työsopimuksia ei tehdä mustaa valkoiselle, netissä vaan klikkaillaan ok:ta ja siinä se. ei kovin vakuuttavaa..??
Tiesitkö, että henkilöstönvuokrausfirmalle on aina parempi, mitä isompi palkka työntekijöillä on? Asiakasyrityshän ne kulut maksaa, eli palkka kertaa tietty kerroin (joka on alle 2). Eli se on niistä asiakasfirmoista kiinni, että minkälaista palkkaa suostuvat maksamaan. Palkka on kuitenkin _aina_ minimissään työehtosopimuksen minimipalkka, ja kaikki lisät tulvat myös täysin työehtosopimuksen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi813898Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693707Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks442215Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522179- 582074
- 511746
- 271429
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151173Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1051153- 601099