Olen syönyt Lyricaa noin 3 kk, nyt aloitan lopettelemaan sitä...olen käyttänyt neuropaattiseen kipuun lääkettä. sain seitsemän viikon "pudotusohjelman" lääkäreiltä.Mutta eivät sanoneet mitä oireita tämä voi tehdä?kokemuksia???Söin sitä ensin 300mg 300mg, nyt pudotus puoleen seuraavat kaksi viikkoa.Mitä on odotettavissa?onko jollain tullut masentuneisuutta siitä?
Ei oikein netistä saa edes googlettamalla apua....AUTTAKAA!!!!Kaikki kokemukset tervetulleita...
Ei oikein netistä saa edes googlettamalla apua....AUTTAKAA!!!!Kaikki kokemukset tervetulleita...
Vastaukset 2
Vanhimmat
Selkäkipuun kokeilin nostaen annoksen 3x150/vrk,maksimihan on tuo 600.
Todettiin lääkärin kanssa että turha sitä sitten syödä,lopetin kerralla enkä mitään vaikutuksia huomannut.Olen nelikymppinen 90-kiloinen mies.
joka vrk ja lopetin neljässä päivässä. otin jopa vain niin, että 1 pilleri illalla. en ottanut siis vähentäessä 2/vrk. ei oireita. kivut kylläkin ovat täydellisesti takaisin, vaikka tulivat lyricankin läpi..