Kuulin juuri uutisen, joka melkein kirvoitti itkun kesken työpäivän: paras ystäväni on yli viisikymppisenä löytänyt ihmissuhteen, johon hän haluaa myös sitoutua - hän on mennyt kihloihin!
Minusta se on niin hyvä uutinen, että työnteosta ei tahdo tulla mitään järjellistä jälkeä tänään. Itse jo toivoni heittäneenä, paljon ja kaikenlaista kokeneena ehkä hiukan ylireagoin, mutta tämähän on aivan mahtavaa! Tunnen myös toisen osapuolen ja pidän hänestä kovasti, siksi olen niiiin iloinen heidän takiaan, että sydän tahtoo pakahtua...!
Ihana uutinen
8
859
Vastaukset
On se rakkaus niin ihana asia. Ja kyllä se kuuluu elämään ihmiselle kaikessa iässä. Onnea vaan kaverilles ja toivoa älä itse heitä!
- onnenmyyrä
Niin, ystäväni itse mietiskeli, että pitäisikö kihlautumista jotenkin piilotella, kun nykyään on tuo naimisiin meno/naimisissa olo tuntunut kokeneen jonkinlaisen inflaation, niin monet ihmiset kuitenkin eroavat. Sanoin hänelle, että päinvastoin hän saisi olla ylpeä itsestään ja kumppanistaan, että uskaltavat tehdä tuollaisen ratkaisun aikana, jolloin kyynisimmät ajattelevat, että kohta ne kuitenkin eroaa. Ja ensimmäinen kerta se hänelläkin on, yksi tädeistänikin avioitui vasta varttuneemmalla iällä, ja kunnioitan näitä ihmisiä kyllä aika paljon. Pikkupikku kateus nakertaa kuitenkin sydämessä...!
- hukkeli
jos uskallat näyttää tunteitasi. Hienoa, jos osaat aidosti iloita ystäväsi onnesta. Kateus tavallisesti vie kalatkin vedestä, toisen onni vääntyy läheisten haluksi ennustaa ja jo nähdä mustat ukkospilvet tänään onnellisen yllä.
Minulla olisi ollut syytä vuodattaa ilokyyneliä vaikka sangollinen lomalta palattuani. Olin sillä välin saanut viestin, jonka mukana oli kaksi jpg-liitettä. Ensimmäiseksi klikkasin ne virustarkastukseen ja avasin ja piti pidätellä kyyneleitä. Nuori nainen istui sohvalla sylissään pieni mytty, jolla oli harva tukka, pyöreät posket, suuret silmät ja hampaaton suu. Tyypillisen näköinen vaava, mutta äitinsä aivan muuta kuin kuka tahansa nainen. Hiljaisuus oli ollut välillämme pitkä, mutta tunsinhan omani!
Siitä olisin voinut riemua jakaa työpaikalla ja naapureiden kesken. Vaan en minä, kun olen mies.- lueskelin,,,
"Hiljaisuus oli ollut välillämme pitkä, mutta tunsinhan omani!"
Mitä helvettiä? Nainen, jolla on jonkun toisen lapsi sylissään ei voi olla omasi. Mitä sekoilet - taas? Anna naisen elää omaa elämää äläkä siihen sekaannu, vihtu, että omasi,,, - käsitin,
lueskelin,,, kirjoitti:
Mitä helvettiä? Nainen, jolla on jonkun toisen lapsi sylissään ei voi olla omasi. Mitä sekoilet - taas? Anna naisen elää omaa elämää äläkä siihen sekaannu, vihtu, että omasi,,,että hän puhui lapsenlapsestaan.
- missä kääpiö?
käsitin, kirjoitti:
että hän puhui lapsenlapsestaan.
Kunhan jonkun taas piti päästä pätemään ja nimittelemään!
- :((
lueskelin,,, kirjoitti:
Mitä helvettiä? Nainen, jolla on jonkun toisen lapsi sylissään ei voi olla omasi. Mitä sekoilet - taas? Anna naisen elää omaa elämää äläkä siihen sekaannu, vihtu, että omasi,,,!!!!!!?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293335- 1211355
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101285- 711038
- 581031
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1871016olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26957Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38931Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67910Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78865