Terve !!!!!
Olisin menossa tuonne töihin, mutta en oikein luota, koska ne väittää, että ne maksaa tuntipalkan provision.
Kysyisin vaan, että onko tuo palkka totta .
PS. Kiitos valmiiksi !!!!!
Asennetta.fi eli huumetietobussi
5
3989
Vastaukset
Soitappa yhteistyöhenkilölle tai laita sähkäriä. Monesti noissa myyntihommissa on saatava tietty määrä myötyä lehtiä, että edes yltyy tuohon ns tuntipalkaan. Eli, voi olla että tuokin ilmoitus on hiukka harhaanjohtava???
Saimme kongreettisen kokemuksen, poikani kohdalla joka kesätöitä olisi noista hommista saanut, mut eri firmalla. Siinä luvattiin myös 7 ekua tunti provikka. Soitin mielenkiinnon vuoksi kyseiseen firmaan ja aikani juteltuani...tilanne olikin jo toinen...Jotta poika olisi saanut tuon 7 ekua tunnilta, hänen olisi pitänyt saada myötyä usiamp numero...Ja kuinka onkaan lehtien puhelinmyynti vaikiaa tännää....Elo kerroin heille, että ilmoitus on harhaanjohtava siinämielessä, 7 ekua tunti ei tule ellet saa myötyä tiettyä määrää lehtiä! Änkytystä ja selittelyä tulo sujuvasti...Johon tokasin..kusetusta koko imoitus..korjatkaa tekstimuoto, todellisuutta vastaavaksi. Tuo siis yksi esimerkki vain ja voi olla et muilla erilaiset systeemit. Kannattaa kuitenkin kysyä ja varmistaa noi palkkajutut ja sitten se työsopimus, vaikka olisi vain koeajalla...Ikävien yllätrysten varalle suojaat ainakin nahkais niin, ettet jää iliman palakkaa.
Onnea työnhakuusi ja hyvää kesää :)- TimeOutOutTime
Kiitos tiedosta !!!!!
- ex - työntekijä
siitä saa seittemän euroa per tunti ja aina kun saa viisi lehteä myytyä, niin siitä eteenpäin saa sitten myös provisiot...
- epäilisin
Kaikkia firmoja joiden taustalta löytyy sekä "hyvää" tekevä yhdistys että oy.
- josjos
Itse aloitan tänään ja palkka menee ainakin haastattelijan mukaan TESin mukaan. Eli jos myös menee, en valita. mutta eiköhän selvii nyt sitten millainen paikka on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059