Käytän vallan piilolinssejä ja haluaisin ottaa rakennekynnet. Voiko piilolinssejä käyttävä hankkia rakennekynnet, kun piilolinssejähän ei saa otettua pois pitkillä kynsillä?
Kuinka lyhyet rakennekynnet voisin ottaa? Mitä eroa on rakenne-ja geelikynsillä? Kummat pysyvät paremmin?
Piilolinssit ja rakennekynnet??
5
4683
Vastaukset
- harjoittelija jälleen
on piilolinssit ja rakennekynnet. Rakennekynnet ja geelikynnet on sama asia, siis rakennekynsi nimikettä käytetään aina kun puhutaan rakennetusta kynnestä, materiaali voi olla geeli tai akryyli. Suosittelen kohtuu lyhyitä kynsiä ettet osu silmään piilolinssejä pois ottaessa tai voit harjoitella sormien sisäpinnalla pois ottamista, kuten minä teen.
- ..tietenkin...
itsellä ollut rakennekynnet jo vuosikausia sekä piilarit.
pointtihan on se,et aluksi sun täytyy muutenkin luopua ns.sormenpää otteesta.
Linssiä laittaessa/pois ottaessa et käytä sormenpäätä vaan sitä osaa mistä saa esim.sormenjäljen he he..en tiedä alueen virallista nimikettä,mut ymmärtänet mitä tarkotan.
Sillä otetaan myös kolikot pöydältä jne.koska sormenpäät on pois käytöstä.
Mulla on toisinaan ollut sentin yli kynsipedin pituset kynnet eli melko pitkät ja hyvin ne linssit saa silmään ja pois.
Mut aloittelijalle on aina parempi et kynnet on aluks lyhyet. - akryylikynsi
hyvin onnistuu piilareiden käyttö rakennekynsien kanssa11
- siistit rakennekynnet haluava
Voiko kynnet saada haluamaani pituuteen? Vai saako niitä lyhennettyä tekovaiheessa? En haluaisi muutenkaan kauhean pitkiä kun en ole tottunut pitkiin kynsiin.
- EK-K
Kynnet saa haluamaansa pituuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614230Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1521794Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351248Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671046- 56904
- 76895
Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.162809- 39781