C-vitamiinin sanotaan olevan hyvä antioksidantti iholle. Voinko murskata c-vitamiinitabletin, tai osan siitä, ja levittää esim. yövoiteeseen sekoitettuna naamaan?
C-vitamiini voiteita saa kyllä valmiinakin, mutta vain muutamia merkkejä ja ovat aika kalliita.
C-vitamiinia iholle
4
784
Vastaukset
- vaikka....
Tomaatista,greipistä,sitruunasta,viinirypäleestä jos puristaa mehua kosteusvoiteeseen.
Itse olen joskus pyyhkinyt kasvot puolikkaalla viinirypäleellä,tomaattisiivulla tai greippimehulla.Sen jälkeen laittanut kosteusvoiteen...niin satunnaisia kertoja etten voi tuloksilla kehua.
C-vitamiinitablettia en lähtisi murskaamaan voiteen joukkoon,sillä siinä on kiinneaineita,jotka ei välttämättä sovi kasvoille. - Sisäisesti!
Ei ihon kautta kannata yrittää, ainakaan poppakonsteja.
Syö C-vitamiinipitoisia ruoka-aineita ja vaikkapa yksi vitamiinipilleri päivässä, niin pikkuhiljaa alkaa vaikutukset näkymään :o) - tätä
Kokeile Herbinan virkistävää kasvonaamiota, joka sisältää antioksidantteja. Hinta 4-5€/75ml purkki.
- oranssit pullot,hoi!
Halpahko Lumene valmistaa radiant-Cvita-sarjaa, muistaakseni cloudberry-nimellä.Löytyy jopa seerumi ja tehotipat.C-vitamiinia voi olla naamioissakin, itsellä yksi Garnierin pussi hyllyssä, C-vitaminoitu kalvonaamio joka repäistään pois.Muutoin tuoremehun juonti on ihan hyvä vihje.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106