Miehen istuma-asento

vieressä istuva nainen

Miksi miehet istua harottaa jalat leveässä haara-asennossa vieden kamalasti tilaa ruuhkabussissa. Vaatiiko vehkeet haara-asennon vai mitä varten mies niin leveästi istuu ettei viereisellä istuimella istuva nainen pääse istumaan kuin toisella kankulla! :(

Eihän nainenkaan voi tuolla lailla istua (varsinkaan minihame päällä). Aune kyllä taisi istua noin mutta sehän oli poikkeuksellista.

Perustelkaa miksi moinen istuma-asento!

247

88816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun...

      jumala loi miehen omaksi kuvakseen

      • Miehillä

        Pitkillä ihmisillä on muuten niin vitun vaikeeta olla ahtaassa välissä


      • junttejako?
        Miehillä kirjoitti:

        Pitkillä ihmisillä on muuten niin vitun vaikeeta olla ahtaassa välissä

        Astuin pari päivää sitten HKL:n bussiin ja istuin melko pienen keski-ikäisen miehen viereen. Päätä pidempänä, kuntosalin ehkä hiukka suurentamana en voinut olla ihmettelemättä että tämä hyypiö lepuutti toista reittään "minun" puolella niin että minä - jos olisi kiltti - olisin joutunut istumaan toinen jalka käytävällä.Mies katsoi nyreänä kun puskin molemmat jalkani omalle puolelleni.En edes ottanut käyttööni koko "omaa" puoltani ja silti tämä kaveri oli silminnähden nyreissään.

        Tuskin hällä niinsuurta moloa oliettä se olisi vaatinut moisen istuma-asennon.

        Miehenäkin kummastelen. Koon puolesta nimittäin minun pitäisi istua jalat spagaatissa, mutta kyllä senormaali ituminenkin onnistuu.

        1 mies


      • lissu tyttönen
        junttejako? kirjoitti:

        Astuin pari päivää sitten HKL:n bussiin ja istuin melko pienen keski-ikäisen miehen viereen. Päätä pidempänä, kuntosalin ehkä hiukka suurentamana en voinut olla ihmettelemättä että tämä hyypiö lepuutti toista reittään "minun" puolella niin että minä - jos olisi kiltti - olisin joutunut istumaan toinen jalka käytävällä.Mies katsoi nyreänä kun puskin molemmat jalkani omalle puolelleni.En edes ottanut käyttööni koko "omaa" puoltani ja silti tämä kaveri oli silminnähden nyreissään.

        Tuskin hällä niinsuurta moloa oliettä se olisi vaatinut moisen istuma-asennon.

        Miehenäkin kummastelen. Koon puolesta nimittäin minun pitäisi istua jalat spagaatissa, mutta kyllä senormaali ituminenkin onnistuu.

        1 mies

        Jaahas. Että oikein salilla treenattu!?
        Miehet on just tollasii. Kaikella pitää levennellä ja kaikesta pitää olla niin helevetin tärkeetä. SIinä yksi leuhka sovinisti! Että tarttee netissä oikein tuoda esiin että on tullut salilla treenattua. Just joo. Tosta näkee just tasan tarkkaan miks äijät istuu jalat levällään niinku jotkut maailman omistajat ja sitte vielä oikeesti ihmettelette ettei naiset enää välitä teistä. Menkää jätkät vähän itteenne.

        Lissu


      • khlkjj
        lissu tyttönen kirjoitti:

        Jaahas. Että oikein salilla treenattu!?
        Miehet on just tollasii. Kaikella pitää levennellä ja kaikesta pitää olla niin helevetin tärkeetä. SIinä yksi leuhka sovinisti! Että tarttee netissä oikein tuoda esiin että on tullut salilla treenattua. Just joo. Tosta näkee just tasan tarkkaan miks äijät istuu jalat levällään niinku jotkut maailman omistajat ja sitte vielä oikeesti ihmettelette ettei naiset enää välitä teistä. Menkää jätkät vähän itteenne.

        Lissu

        että olet lesbo , kukaan tollasta akkaa huolisikaan.
        Helvetin feministi.........


      • JUNTILLE
        khlkjj kirjoitti:

        että olet lesbo , kukaan tollasta akkaa huolisikaan.
        Helvetin feministi.........

        Taidat olla yksi niistä tuhansista katkeroituneista naistenvihaaja miehistä! Sulla ei oo tainnu olla onnea yökerhoissa eikä muutenkaa naisrintamalla. Siksikö olet alkanu vihaamaan? Taidat vain puhuu omasta puolestas! Ei siis ole kukaan sua hyväksyny! Vähän epäilen että olet sellanen seinäkoriste ku meet ravintolaan. Piste.


      • Ei juntti.....................
        JUNTILLE kirjoitti:

        Taidat olla yksi niistä tuhansista katkeroituneista naistenvihaaja miehistä! Sulla ei oo tainnu olla onnea yökerhoissa eikä muutenkaa naisrintamalla. Siksikö olet alkanu vihaamaan? Taidat vain puhuu omasta puolestas! Ei siis ole kukaan sua hyväksyny! Vähän epäilen että olet sellanen seinäkoriste ku meet ravintolaan. Piste.

        Ensinnäkin en vihaa naisia ja teikäläistä ei voi tuskin kutsua sillä sanalla koska taidat olla just niitä femakoita joilla on runsaasti ylipainoa ja rekkamiehen elkeet.

        Ja enemmän mulla on onnea naisrintamalla kun sulla tulee ikinä olemaan, vaikka siihen kategoriaan itses lasketkin. Katsos teikäläisen piti syntyä mieheksi, mutta sitten sattukin fiba ja ei tullutkaan sinne alas sitä mikä nyt vituttaa ja rankasti ja huudat vaan tuskaas maailmalle ja syytät miehiä omasta puutteellisuudestasi.

        Mutta huutele sä vaan vihaas meitä miehiä kohtaan kun et muuhun kykene. Jo toi sun kirjotukses antaa
        ymmärtää millanen ihmisen irvikuva siellä kirjoittelee. Sitäpaitsi naiset on ällistyttävän ihania ihmisiä , paitsi teikäläisen tapauksessa
        joka on jo päättänyt vihata koko mieskuntaa siitä syystä jonka jo edellä mainitsin.

        Mutta eikun jatkoja vaan ja totuus löytyy teikäläisen jalkovälistä. Eiku sorry, unohdin ei löydykkään. Mutta noinkin turhan viisaana ihmisenä olet jo varmaankin asian jo huomannut ja se ottaa nuppiin edelleen......


      • Nimetön
        junttejako? kirjoitti:

        Astuin pari päivää sitten HKL:n bussiin ja istuin melko pienen keski-ikäisen miehen viereen. Päätä pidempänä, kuntosalin ehkä hiukka suurentamana en voinut olla ihmettelemättä että tämä hyypiö lepuutti toista reittään "minun" puolella niin että minä - jos olisi kiltti - olisin joutunut istumaan toinen jalka käytävällä.Mies katsoi nyreänä kun puskin molemmat jalkani omalle puolelleni.En edes ottanut käyttööni koko "omaa" puoltani ja silti tämä kaveri oli silminnähden nyreissään.

        Tuskin hällä niinsuurta moloa oliettä se olisi vaatinut moisen istuma-asennon.

        Miehenäkin kummastelen. Koon puolesta nimittäin minun pitäisi istua jalat spagaatissa, mutta kyllä senormaali ituminenkin onnistuu.

        1 mies

        nimittäin kesähelteelle valitettavasti huomaa onko kaveri käynyt pesulla vai ei kun täytyy revitellä niitä haarojaan....


      • Jyde
        lissu tyttönen kirjoitti:

        Jaahas. Että oikein salilla treenattu!?
        Miehet on just tollasii. Kaikella pitää levennellä ja kaikesta pitää olla niin helevetin tärkeetä. SIinä yksi leuhka sovinisti! Että tarttee netissä oikein tuoda esiin että on tullut salilla treenattua. Just joo. Tosta näkee just tasan tarkkaan miks äijät istuu jalat levällään niinku jotkut maailman omistajat ja sitte vielä oikeesti ihmettelette ettei naiset enää välitä teistä. Menkää jätkät vähän itteenne.

        Lissu

        Maha on mulla ainaski niin iso, että sille on annettava tilaa pudota penkkiin saakka. Näyttää lihavilla naisilla olevan sama vaiva. Oottakaa vaan nuaremmatki, kyllä viä tuutte huamaamaan saman vaivan. Lihakset tullee ja mennee, mutta läski on ikuista!


      • Onko normaaleita.
        lissu tyttönen kirjoitti:

        Jaahas. Että oikein salilla treenattu!?
        Miehet on just tollasii. Kaikella pitää levennellä ja kaikesta pitää olla niin helevetin tärkeetä. SIinä yksi leuhka sovinisti! Että tarttee netissä oikein tuoda esiin että on tullut salilla treenattua. Just joo. Tosta näkee just tasan tarkkaan miks äijät istuu jalat levällään niinku jotkut maailman omistajat ja sitte vielä oikeesti ihmettelette ettei naiset enää välitä teistä. Menkää jätkät vähän itteenne.

        Lissu

        Kaikki vaan homoiksi ja lespoiksi,niin johan porukka alkaa harveta,eipä ole pitemmänpäälle tungosta maailmassa.(sukupuutto uhkaa)
        ÄLLÖTTÄVÄÄ,JA KUVOTTAVAA.


      • tommi77
        Ei juntti..................... kirjoitti:

        Ensinnäkin en vihaa naisia ja teikäläistä ei voi tuskin kutsua sillä sanalla koska taidat olla just niitä femakoita joilla on runsaasti ylipainoa ja rekkamiehen elkeet.

        Ja enemmän mulla on onnea naisrintamalla kun sulla tulee ikinä olemaan, vaikka siihen kategoriaan itses lasketkin. Katsos teikäläisen piti syntyä mieheksi, mutta sitten sattukin fiba ja ei tullutkaan sinne alas sitä mikä nyt vituttaa ja rankasti ja huudat vaan tuskaas maailmalle ja syytät miehiä omasta puutteellisuudestasi.

        Mutta huutele sä vaan vihaas meitä miehiä kohtaan kun et muuhun kykene. Jo toi sun kirjotukses antaa
        ymmärtää millanen ihmisen irvikuva siellä kirjoittelee. Sitäpaitsi naiset on ällistyttävän ihania ihmisiä , paitsi teikäläisen tapauksessa
        joka on jo päättänyt vihata koko mieskuntaa siitä syystä jonka jo edellä mainitsin.

        Mutta eikun jatkoja vaan ja totuus löytyy teikäläisen jalkovälistä. Eiku sorry, unohdin ei löydykkään. Mutta noinkin turhan viisaana ihmisenä olet jo varmaankin asian jo huomannut ja se ottaa nuppiin edelleen......

        Erittäin hyvin sanottu.


      • nina1

        miehet tuulettaa aivojaan aina kun ehtivät.. ettei ylikuumene


      • ja juntti
        Ei juntti..................... kirjoitti:

        Ensinnäkin en vihaa naisia ja teikäläistä ei voi tuskin kutsua sillä sanalla koska taidat olla just niitä femakoita joilla on runsaasti ylipainoa ja rekkamiehen elkeet.

        Ja enemmän mulla on onnea naisrintamalla kun sulla tulee ikinä olemaan, vaikka siihen kategoriaan itses lasketkin. Katsos teikäläisen piti syntyä mieheksi, mutta sitten sattukin fiba ja ei tullutkaan sinne alas sitä mikä nyt vituttaa ja rankasti ja huudat vaan tuskaas maailmalle ja syytät miehiä omasta puutteellisuudestasi.

        Mutta huutele sä vaan vihaas meitä miehiä kohtaan kun et muuhun kykene. Jo toi sun kirjotukses antaa
        ymmärtää millanen ihmisen irvikuva siellä kirjoittelee. Sitäpaitsi naiset on ällistyttävän ihania ihmisiä , paitsi teikäläisen tapauksessa
        joka on jo päättänyt vihata koko mieskuntaa siitä syystä jonka jo edellä mainitsin.

        Mutta eikun jatkoja vaan ja totuus löytyy teikäläisen jalkovälistä. Eiku sorry, unohdin ei löydykkään. Mutta noinkin turhan viisaana ihmisenä olet jo varmaankin asian jo huomannut ja se ottaa nuppiin edelleen......

        Ite oot katkera ku tollasta juttua vaivaudut tuhertamaan täällä. Että siis kuka on säälittävä kysympä vaan. Eikö sulla oo mitään parempaa tekemistä ku taiteilla vihaasi sanoilla toisten niskaan. Tosi epätoivosta.
        Sitäpaitsi mä olen juuri sen näkönen nainen että sä olisit ekana iskemässä stadissa. Saisit tosin katkerat pakit, mutta senhän sä jo tiedätki!
        Oot tottunu kuulemaan eitä. Eikös näin oo?
        Itseasiassa, mä olisi voinut ruveta malliksiki mutta ei kiinnostanu niin pinnalline elämä. Mä olen paljo syvällisempi ihminen. Toisin kuin sä! Täällä roikut ja yrität loukata muita ja varsinki naisia. Mutta sanon sulle yhden jutun! Et osaa edes loukata. Että anna olla jo. Sun katkeruus loistaa läpi. Katkeruus ja viha naisia kohtaan. Toisin ku yrität väittää. Että rakastat!? Tiedäkkö mitä se edes tarkottaa? Voi sua ressukkaa!


      • Maiu
        lissu tyttönen kirjoitti:

        Jaahas. Että oikein salilla treenattu!?
        Miehet on just tollasii. Kaikella pitää levennellä ja kaikesta pitää olla niin helevetin tärkeetä. SIinä yksi leuhka sovinisti! Että tarttee netissä oikein tuoda esiin että on tullut salilla treenattua. Just joo. Tosta näkee just tasan tarkkaan miks äijät istuu jalat levällään niinku jotkut maailman omistajat ja sitte vielä oikeesti ihmettelette ettei naiset enää välitä teistä. Menkää jätkät vähän itteenne.

        Lissu

        Viestisi pelasti päiväni, ja tod.näk. huomisenkin! Nauroin niin että masu oli revetä! :D


      • tosissanne ottako
        lissu tyttönen kirjoitti:

        Jaahas. Että oikein salilla treenattu!?
        Miehet on just tollasii. Kaikella pitää levennellä ja kaikesta pitää olla niin helevetin tärkeetä. SIinä yksi leuhka sovinisti! Että tarttee netissä oikein tuoda esiin että on tullut salilla treenattua. Just joo. Tosta näkee just tasan tarkkaan miks äijät istuu jalat levällään niinku jotkut maailman omistajat ja sitte vielä oikeesti ihmettelette ettei naiset enää välitä teistä. Menkää jätkät vähän itteenne.

        Lissu

        Vai että vielä lesbo ;). Selvä provohan toi on. Ja kirjoittaja todennäköisesti miespuolinen.


      • namisuku
        junttejako? kirjoitti:

        Astuin pari päivää sitten HKL:n bussiin ja istuin melko pienen keski-ikäisen miehen viereen. Päätä pidempänä, kuntosalin ehkä hiukka suurentamana en voinut olla ihmettelemättä että tämä hyypiö lepuutti toista reittään "minun" puolella niin että minä - jos olisi kiltti - olisin joutunut istumaan toinen jalka käytävällä.Mies katsoi nyreänä kun puskin molemmat jalkani omalle puolelleni.En edes ottanut käyttööni koko "omaa" puoltani ja silti tämä kaveri oli silminnähden nyreissään.

        Tuskin hällä niinsuurta moloa oliettä se olisi vaatinut moisen istuma-asennon.

        Miehenäkin kummastelen. Koon puolesta nimittäin minun pitäisi istua jalat spagaatissa, mutta kyllä senormaali ituminenkin onnistuu.

        1 mies

        minä olen miesten mies ja minä istun vähän miten naista on rintamalla, jessus mikä bölö tuli dösään. hivuttaudun viereensä, asettelen jalkani leveästi ikäänkuin toinen jalkani hipaisisi hänen sirolaardista kukkakeppiä. "MUKS" ja taas silmä mustana, täytyy ahtaa jalat yhteen, sissussaakuri mikä vosake.


      • Oppinut.

        Miehellä on siellä myös pussit, joten niitä pitää tuulettaa......Naisella asento on vaikea koska se tekee miehen pussit entistä hikisemmäksi.


      • Ihana miäs
        ja juntti kirjoitti:

        Ite oot katkera ku tollasta juttua vaivaudut tuhertamaan täällä. Että siis kuka on säälittävä kysympä vaan. Eikö sulla oo mitään parempaa tekemistä ku taiteilla vihaasi sanoilla toisten niskaan. Tosi epätoivosta.
        Sitäpaitsi mä olen juuri sen näkönen nainen että sä olisit ekana iskemässä stadissa. Saisit tosin katkerat pakit, mutta senhän sä jo tiedätki!
        Oot tottunu kuulemaan eitä. Eikös näin oo?
        Itseasiassa, mä olisi voinut ruveta malliksiki mutta ei kiinnostanu niin pinnalline elämä. Mä olen paljo syvällisempi ihminen. Toisin kuin sä! Täällä roikut ja yrität loukata muita ja varsinki naisia. Mutta sanon sulle yhden jutun! Et osaa edes loukata. Että anna olla jo. Sun katkeruus loistaa läpi. Katkeruus ja viha naisia kohtaan. Toisin ku yrität väittää. Että rakastat!? Tiedäkkö mitä se edes tarkottaa? Voi sua ressukkaa!

        Hei ei se ole meidän miesten vika jos sulla on muutama epämuodostunut geeni. Kyllä sinä tässä e narri olet : )


      • kimmastuit?
        lissu tyttönen kirjoitti:

        Jaahas. Että oikein salilla treenattu!?
        Miehet on just tollasii. Kaikella pitää levennellä ja kaikesta pitää olla niin helevetin tärkeetä. SIinä yksi leuhka sovinisti! Että tarttee netissä oikein tuoda esiin että on tullut salilla treenattua. Just joo. Tosta näkee just tasan tarkkaan miks äijät istuu jalat levällään niinku jotkut maailman omistajat ja sitte vielä oikeesti ihmettelette ettei naiset enää välitä teistä. Menkää jätkät vähän itteenne.

        Lissu

        Mikä risoo kun noin raivoat? Itse aloitit miesten haukkumisen. Onko ihme jos me "juntit" puolustaudumme? Tuolla raivoamisella et todellakaan aja asiaasi eteenpäin...
        Hauskaa kesää ;)


      • Ei juntti.....................
        ja juntti kirjoitti:

        Ite oot katkera ku tollasta juttua vaivaudut tuhertamaan täällä. Että siis kuka on säälittävä kysympä vaan. Eikö sulla oo mitään parempaa tekemistä ku taiteilla vihaasi sanoilla toisten niskaan. Tosi epätoivosta.
        Sitäpaitsi mä olen juuri sen näkönen nainen että sä olisit ekana iskemässä stadissa. Saisit tosin katkerat pakit, mutta senhän sä jo tiedätki!
        Oot tottunu kuulemaan eitä. Eikös näin oo?
        Itseasiassa, mä olisi voinut ruveta malliksiki mutta ei kiinnostanu niin pinnalline elämä. Mä olen paljo syvällisempi ihminen. Toisin kuin sä! Täällä roikut ja yrität loukata muita ja varsinki naisia. Mutta sanon sulle yhden jutun! Et osaa edes loukata. Että anna olla jo. Sun katkeruus loistaa läpi. Katkeruus ja viha naisia kohtaan. Toisin ku yrität väittää. Että rakastat!? Tiedäkkö mitä se edes tarkottaa? Voi sua ressukkaa!

        Voivoi ottiko noin koville? Vai syvällinen :)
        voi venäjä ,mun naapurin marsukin on syvällisempi kuin teikäläinen. Ja sorry en harrasta rekkakuskin oloisia femakoita joka paistaa jo teikäläisen olemuksesta, eikö niin? Ja kukakohan tässä on katkera.Sitäpaitsi teikäläisellä on lukemisen vai kenties tavaamisen ymmärtämisongelmia.Missä vaiheessa mä loukkasin naisia? Ja miksi mun pitäisi lähteä stadiin iskemään naisia. Sorry vaan mutta olen onnellisesti naimisissa ja ei tulisi mieleenkään pettää mun vaimoa, katsos siinä on nainen isolla ännällä. Toisin kuin teikäläinen joka luulee luuta lihaksi

        Ja jos et parempaan pysty ,niin kannattais lopettaa noitten feminististen mielipiteitten esittäminen kun ei sekään näytä luonnistuvan

        ja varmaankin olisit voinut ruveta malliksi johonkin koiranruokamainokseen,söpöjähän ne koirat on.

        Painu nyt ajamaan vaikka partas jos et parempaa tekemistä keksi ja mene harrastamaan vaikka benji hyppyä ilman narua, onneton.......


      • Olenkin pohtinut
        nina1 kirjoitti:

        miehet tuulettaa aivojaan aina kun ehtivät.. ettei ylikuumene

        Nythän se selvisi!


    • se 56 cm leveä

      se vie tilaa kyl!

    • nainen36

      roi polvellaan sun reittä kohti.

    • scale

      on siellä puntissa, niin ei se tunnu mukavalta runnoo sitä reisien väliin.
      Toinen juttu on, että miehet harvemmin käyttävät minihametta.

      • kiinnostunut mulkuton

        Vuorotteletko lahjetta vai onko mulkku aina samassa lahkeessa tyyliin vasemmistolainen, oikeistolainen? Määrääkö lahkeen valinta poliittisen suuntautumisesi? Ellet vuorottele lahjetta niin onko vaarassa että mulkku kasvaa kieroon?


      • m26..
        kiinnostunut mulkuton kirjoitti:

        Vuorotteletko lahjetta vai onko mulkku aina samassa lahkeessa tyyliin vasemmistolainen, oikeistolainen? Määrääkö lahkeen valinta poliittisen suuntautumisesi? Ellet vuorottele lahjetta niin onko vaarassa että mulkku kasvaa kieroon?

        ei pysy oikeassa vaikka sinne laittaisi,menee automaattisesti aina vasempaan..jos vaikka makaan selälläni ilman housuja ja siirrän sen lepoasennossa oikealle puolelle niin aina valahtaa itsestään vasemmalle..eikä juurikaan kiero ole..ehkä hivenen kuitenkin taipuu vasemmalle jäykkänä.


      • Lefti
        m26.. kirjoitti:

        ei pysy oikeassa vaikka sinne laittaisi,menee automaattisesti aina vasempaan..jos vaikka makaan selälläni ilman housuja ja siirrän sen lepoasennossa oikealle puolelle niin aina valahtaa itsestään vasemmalle..eikä juurikaan kiero ole..ehkä hivenen kuitenkin taipuu vasemmalle jäykkänä.

        Aina on leftissä ;D


      • scale
        kiinnostunut mulkuton kirjoitti:

        Vuorotteletko lahjetta vai onko mulkku aina samassa lahkeessa tyyliin vasemmistolainen, oikeistolainen? Määrääkö lahkeen valinta poliittisen suuntautumisesi? Ellet vuorottele lahjetta niin onko vaarassa että mulkku kasvaa kieroon?

        Aina.
        Itse olen poliittisesti sitoutumaton, toisin kuin pikkuveljeni.
        Luulisin, että pikkuveli on saavuttanut aikuisuuden ja ei voi enää kasvaa kieroon.

        Hmm. Nyt kun otit asian puheeksi, alan huolestua. Pitäisikö minun laittaa vatupassi jeesusteipillä tai nippusiteellä pikkuveikkaan kiinni, jolloin voisin näppärasti vessakäynnin yhteydessä tarkistaa tämän mieltäni nyt niin kovasti askarruttavan mulkun suoruuden ja reagoida välittömästi ripeällä puntinvaihdoksella jos kieroutta on havaittavissa?

        Löytyisiköhän niksi-pirkasta apuja?


      • apuja ja
        scale kirjoitti:

        Aina.
        Itse olen poliittisesti sitoutumaton, toisin kuin pikkuveljeni.
        Luulisin, että pikkuveli on saavuttanut aikuisuuden ja ei voi enää kasvaa kieroon.

        Hmm. Nyt kun otit asian puheeksi, alan huolestua. Pitäisikö minun laittaa vatupassi jeesusteipillä tai nippusiteellä pikkuveikkaan kiinni, jolloin voisin näppärasti vessakäynnin yhteydessä tarkistaa tämän mieltäni nyt niin kovasti askarruttavan mulkun suoruuden ja reagoida välittömästi ripeällä puntinvaihdoksella jos kieroutta on havaittavissa?

        Löytyisiköhän niksi-pirkasta apuja?

        ne liittyvät aina sukkahousuihin (pestyihin) joilla se mulkku sidotaan oikeeeseen reiteen,kumpi se sitten onkin.


      • on leikkaus
        m26.. kirjoitti:

        ei pysy oikeassa vaikka sinne laittaisi,menee automaattisesti aina vasempaan..jos vaikka makaan selälläni ilman housuja ja siirrän sen lepoasennossa oikealle puolelle niin aina valahtaa itsestään vasemmalle..eikä juurikaan kiero ole..ehkä hivenen kuitenkin taipuu vasemmalle jäykkänä.

        tehty siten, että pikkukaverille on tila vasemmassa lahkeessa.


      • on että naiset

        haluu nähdä sinne reisien väliin vaik jotku nyt sit vänkää aivan muuta, sehän on se luontainen asento,vaikeempi sitä on istua jalat yhessä, koeta vaikka, se vasta jos mikä vaatii harjottelua

        mut siinä asenosa on omat etunsa, jos joku lähestyy takaap - sori tää onkin lastenosasto

        ihan riippumatta siitä ootko kahen tai yhen lapsen isä vai yh-isukki vai joku papparainen


      • teoriahan
        kiinnostunut mulkuton kirjoitti:

        Vuorotteletko lahjetta vai onko mulkku aina samassa lahkeessa tyyliin vasemmistolainen, oikeistolainen? Määrääkö lahkeen valinta poliittisen suuntautumisesi? Ellet vuorottele lahjetta niin onko vaarassa että mulkku kasvaa kieroon?

        sopii moneenkin poliitikkoon: Väärässä lahkeessa kasvanut kiero mulkku.


    • ..istun jalat yhdessä...

      mut vien kyllä kahden penkin tilan silti..sen verta tota hartianympärystä löytyy..
      bussien penkit on muutenkin suunniteltu joillekkin hattivatteille..ei miehen kokoiselle miehelle...

      mut ruuhka bussissa kyllä tarjoan AINA paikkani naiselle ja itse seison..

      eiks tän pitäs olla itsestään selvyys?!

      • ihan minä

        jos kerran olen matkastani maksanut niin istun kyllä itse,poikkeuksen joille annan paikkani ovat:vanhukset,vammaiset ja raskaana olevat naiset,terveet hyväkuntoiset naisihmiset saavat kyllä seistä omilla tolpillaan,siinä missä miehetkin.tasa-arvoa ovat huudelleeet sen verran kauan ,jotta ovat sen ansainneet,myös onnikka matkoilla.


      • ihan minä kirjoitti:

        jos kerran olen matkastani maksanut niin istun kyllä itse,poikkeuksen joille annan paikkani ovat:vanhukset,vammaiset ja raskaana olevat naiset,terveet hyväkuntoiset naisihmiset saavat kyllä seistä omilla tolpillaan,siinä missä miehetkin.tasa-arvoa ovat huudelleeet sen verran kauan ,jotta ovat sen ansainneet,myös onnikka matkoilla.

        itse ku en muutenkaan kuulu tohon tasa-arvon kannattajiin.. ;)


      • Iso mela
        TheOne kirjoitti:

        itse ku en muutenkaan kuulu tohon tasa-arvon kannattajiin.. ;)

        Voit patsastella ihan miten tahdot, se ei vaikuta elämääni yhtään. Itsekään en anna paikkaani kuin lapsille, vanhuksille ja raskaana oleville daameille. Vammaiset toki kuuluvat samaan kategoriaan.


      • Iso mela kirjoitti:

        Voit patsastella ihan miten tahdot, se ei vaikuta elämääni yhtään. Itsekään en anna paikkaani kuin lapsille, vanhuksille ja raskaana oleville daameille. Vammaiset toki kuuluvat samaan kategoriaan.

        mitä pirua sä horiset?!
        onk ilta ja aamulääkkeet menny keskenään sekasi?

        mä en kuule patsastele sulle, enkä kenellekkää muullekkaa, näillä raameilla ei tartte...

        mis välis oisin väittänyt, että vaikutan SUN elämään?!
        sun elämä tai kuolema ei vois mua vähempää kiinnostaa...


      • Uni seis
        TheOne kirjoitti:

        mitä pirua sä horiset?!
        onk ilta ja aamulääkkeet menny keskenään sekasi?

        mä en kuule patsastele sulle, enkä kenellekkää muullekkaa, näillä raameilla ei tartte...

        mis välis oisin väittänyt, että vaikutan SUN elämään?!
        sun elämä tai kuolema ei vois mua vähempää kiinnostaa...

        Olet keskiverto pojuli. Istut jalat tyttömäisesti yhdessä. Et siis ole muuta kuin rantakroppailija. Vähän habaa ja penkkiä?! Linnun jalat voitkin pitää nätisti, silleen tyttömäisesti ;o) Onko sukkikset jalassa?


      • Uni seis kirjoitti:

        Olet keskiverto pojuli. Istut jalat tyttömäisesti yhdessä. Et siis ole muuta kuin rantakroppailija. Vähän habaa ja penkkiä?! Linnun jalat voitkin pitää nätisti, silleen tyttömäisesti ;o) Onko sukkikset jalassa?

        pistä poika peräs...

        penkki 2 x 230kg..voithan sitäkin yrittää, mut muista spottarit! ;)


      • Tex Willer
        TheOne kirjoitti:

        pistä poika peräs...

        penkki 2 x 230kg..voithan sitäkin yrittää, mut muista spottarit! ;)

        Täällä voidaan nostella mitä painoja sattuu, vedä hörhö anabolista hanuriin ja painele peilin eteen ihastelemaan.. Muista, mulkkusi koko pienenee koko ajan suhteessa muuhun kroppaan ;o)

        Osta siis peniksen kehitin!

        Muista, ettet nappaile liian pitkiä kuureja, polla lahoo lopullisesti. Erektiohäiriöstä puhumattakaan.. Joka taitaa olla jo tuttua kauraa..


      • on se
        Tex Willer kirjoitti:

        Täällä voidaan nostella mitä painoja sattuu, vedä hörhö anabolista hanuriin ja painele peilin eteen ihastelemaan.. Muista, mulkkusi koko pienenee koko ajan suhteessa muuhun kroppaan ;o)

        Osta siis peniksen kehitin!

        Muista, ettet nappaile liian pitkiä kuureja, polla lahoo lopullisesti. Erektiohäiriöstä puhumattakaan.. Joka taitaa olla jo tuttua kauraa..

        tosimies kun ei oluttakaan juo, tais muistaakseni sanoa et viina on "YÄK"...aika neitimäistä vielä kun istuu polvetkin yhdessä..=)


      • on se kirjoitti:

        tosimies kun ei oluttakaan juo, tais muistaakseni sanoa et viina on "YÄK"...aika neitimäistä vielä kun istuu polvetkin yhdessä..=)

        juo sä olutta, mä treenaan! ;)


      • Tex Willer kirjoitti:

        Täällä voidaan nostella mitä painoja sattuu, vedä hörhö anabolista hanuriin ja painele peilin eteen ihastelemaan.. Muista, mulkkusi koko pienenee koko ajan suhteessa muuhun kroppaan ;o)

        Osta siis peniksen kehitin!

        Muista, ettet nappaile liian pitkiä kuureja, polla lahoo lopullisesti. Erektiohäiriöstä puhumattakaan.. Joka taitaa olla jo tuttua kauraa..

        Turun M-klubille, ni ei tartte epäillä "tex"..mut sä vissiin taidatkin keskittyä tohon korkeakultturin selaamiseen, nickistäs päätellen! ;D

        eikä kuule tartte pahemmi mitää peniksen kehittimiä.. ;) auttaskohan se olkapäihin? jos niihin sais vähä lisää pyöreyttä..

        menisit kuikelo säkin salille, ni ei tarttis olla noin kateellinen muille jotka jaksaa nostaa muutakin ku sen kissan pöydälle täällä netis NIMETTÖMÄNÄ..! X)


      • hah...
        TheOne kirjoitti:

        juo sä olutta, mä treenaan! ;)

        kateellinen mille, tolle paloämpäriniskalle joka on finnejä täynnä, nosta vaikka ittes ilmaan muutenkuin leijumalla niin katsotaan sitten uusiksi..!!


      • hah... kirjoitti:

        kateellinen mille, tolle paloämpäriniskalle joka on finnejä täynnä, nosta vaikka ittes ilmaan muutenkuin leijumalla niin katsotaan sitten uusiksi..!!

        sen tekee kato ne PUHTAAT ja SÄÄNNÖLLISET elämäntavat ku ei notku baareissa, kuten sun kaltaiset kynäniskat! =)


      • Texin kanssa
        TheOne kirjoitti:

        Turun M-klubille, ni ei tartte epäillä "tex"..mut sä vissiin taidatkin keskittyä tohon korkeakultturin selaamiseen, nickistäs päätellen! ;D

        eikä kuule tartte pahemmi mitää peniksen kehittimiä.. ;) auttaskohan se olkapäihin? jos niihin sais vähä lisää pyöreyttä..

        menisit kuikelo säkin salille, ni ei tarttis olla noin kateellinen muille jotka jaksaa nostaa muutakin ku sen kissan pöydälle täällä netis NIMETTÖMÄNÄ..! X)

        kattoo ja nauretaan kaikki yhdessä sulle, sua häpee jo muutkin salilaiset..=)

        Olishan se kiva nähdä kun nestepöhö vetää tuollaisia sarjoja maasta, taitaa jäädä unelmiksi molemmilla..!


      • Tex Willer
        TheOne kirjoitti:

        Turun M-klubille, ni ei tartte epäillä "tex"..mut sä vissiin taidatkin keskittyä tohon korkeakultturin selaamiseen, nickistäs päätellen! ;D

        eikä kuule tartte pahemmi mitää peniksen kehittimiä.. ;) auttaskohan se olkapäihin? jos niihin sais vähä lisää pyöreyttä..

        menisit kuikelo säkin salille, ni ei tarttis olla noin kateellinen muille jotka jaksaa nostaa muutakin ku sen kissan pöydälle täällä netis NIMETTÖMÄNÄ..! X)

        Älä tissiposki jaksa! Te nappiviljot jaksatte meuhkata, ikään kuin jotkut nesteellä turvonneet ja kömpelöt lihakset jotain merkkaisisivat. Itse treenaan jo 7 vuotta sellaisia miesten lajeja, jossa ei armoa anneta, eikä anella. Niissä piireissä teikäläisille tulee pikaseen äitiä ikävä..


      • Texin kanssa kirjoitti:

        kattoo ja nauretaan kaikki yhdessä sulle, sua häpee jo muutkin salilaiset..=)

        Olishan se kiva nähdä kun nestepöhö vetää tuollaisia sarjoja maasta, taitaa jäädä unelmiksi molemmilla..!

        osote on:M-klubi, vähäheikkiläntie 56 C, 3.krs
        seuraatte vaan raskaan musiikin ääntä ja raudankolinaa, ni löydätte perille..
        mulla onki huomen jalkapäivä, ni voin lämmitellä teillä..teijän yhteinen elopaino lienee siinä 100kg paikkeilla.. ;D


      • Tex Willer kirjoitti:

        Älä tissiposki jaksa! Te nappiviljot jaksatte meuhkata, ikään kuin jotkut nesteellä turvonneet ja kömpelöt lihakset jotain merkkaisisivat. Itse treenaan jo 7 vuotta sellaisia miesten lajeja, jossa ei armoa anneta, eikä anella. Niissä piireissä teikäläisille tulee pikaseen äitiä ikävä..

        itse treenannu 9v alkaen kamppailulajeja..eli noin 20vuotta! venyttelen 30-50min päivittäin, eli tossu kyllä nousee! ;)

        nii jos heräs kysymys siitä, et mitä teen työkseni, niin olen mm lähitaistelukouluttaja ja voimankäytönkouluttaja..

        et tervetuloa vaan! ;D


      • Hantta Jortikka
        TheOne kirjoitti:

        itse treenannu 9v alkaen kamppailulajeja..eli noin 20vuotta! venyttelen 30-50min päivittäin, eli tossu kyllä nousee! ;)

        nii jos heräs kysymys siitä, et mitä teen työkseni, niin olen mm lähitaistelukouluttaja ja voimankäytönkouluttaja..

        et tervetuloa vaan! ;D

        Äläs ny viitti henkseleitäs paukutella, vaikkakin ymmärrän alemmuuskompleksisi. Olethan Turusta..

        Jatka nöösi unelmointia, se selvästi piristää sinua. Kasvat koko ajan tekstiesi myötä..

        Sitä paitsi tunnen sinut! Olet Kiprusoffin takatukka. Kehon painoa lätkäkamat päällä 42kg. Mikäli tukastasi luovut, putoaa painostasi n. 10kg. Jep, muista piikkikuuri, jolla saatais painosi normaalin amiskoululaisen tasolle.


      • Hantta Jortikka kirjoitti:

        Äläs ny viitti henkseleitäs paukutella, vaikkakin ymmärrän alemmuuskompleksisi. Olethan Turusta..

        Jatka nöösi unelmointia, se selvästi piristää sinua. Kasvat koko ajan tekstiesi myötä..

        Sitä paitsi tunnen sinut! Olet Kiprusoffin takatukka. Kehon painoa lätkäkamat päällä 42kg. Mikäli tukastasi luovut, putoaa painostasi n. 10kg. Jep, muista piikkikuuri, jolla saatais painosi normaalin amiskoululaisen tasolle.

        Hanttakin on tervetullut katsomaan miten MIEHET reenaa! ;)

        ei tartte tyytyä kiekkoilijoiden pilipali reeneihin...

        enkä muuten ole Turust vaikka täällä asunkin..olisinkin!
        olen täällä tavannut ehdottomasti Suomen ystävällisimmät ihmiset! =)

        valitettavasti olen alunperin Helsingistä.. =(


      • I love Theone..
        TheOne kirjoitti:

        Hanttakin on tervetullut katsomaan miten MIEHET reenaa! ;)

        ei tartte tyytyä kiekkoilijoiden pilipali reeneihin...

        enkä muuten ole Turust vaikka täällä asunkin..olisinkin!
        olen täällä tavannut ehdottomasti Suomen ystävällisimmät ihmiset! =)

        valitettavasti olen alunperin Helsingistä.. =(

        Hahaa...Meikä sai uuden idolin ja se on EHDOTTOMASTI nickkiä kantava Theone....En voinu muutakaan kuin nauraa noille sun napakoille kommenteille...

        Hyvä Theone...jatka samaan malliin ..OON SUN PUOLELLA :D


      • TheTvå
        I love Theone.. kirjoitti:

        Hahaa...Meikä sai uuden idolin ja se on EHDOTTOMASTI nickkiä kantava Theone....En voinu muutakaan kuin nauraa noille sun napakoille kommenteille...

        Hyvä Theone...jatka samaan malliin ..OON SUN PUOLELLA :D

        Olet ihku, The One! Katsoin galleriaasi. Olet reilu 180cm ja painat melkein 150kg. Oletko lihava? Lihaksia ei ollu nii paljo. Olet söpö, voisin tulla reenaa sinun kans. Joo, hesalaiset ei oo ollenkaa niin komeita kui te Turkulaiset!

        Otin saliosoittees ylös ja joku päivä tuun ihailee sua. Oon 188cm pitkä ja painan 69kg.

        Oon juossu ja sauvakävelly. Mitä vaatteit mun kannattaa ottaa mukaan? Mietin pyöräilysortseja ja hihatonta paitaa. Voisit opettaa salin saloihin. Voin sit reenin jälkeen hieroo vaik sun lihakset, olen joskus opiskellut hierontaa.

        Ai niin, minä olen Tero. Olen 41 vuotias baarimikko Salosta. Nähdään jo tällä viikolla!!


      • Tex Willer
        TheTvå kirjoitti:

        Olet ihku, The One! Katsoin galleriaasi. Olet reilu 180cm ja painat melkein 150kg. Oletko lihava? Lihaksia ei ollu nii paljo. Olet söpö, voisin tulla reenaa sinun kans. Joo, hesalaiset ei oo ollenkaa niin komeita kui te Turkulaiset!

        Otin saliosoittees ylös ja joku päivä tuun ihailee sua. Oon 188cm pitkä ja painan 69kg.

        Oon juossu ja sauvakävelly. Mitä vaatteit mun kannattaa ottaa mukaan? Mietin pyöräilysortseja ja hihatonta paitaa. Voisit opettaa salin saloihin. Voin sit reenin jälkeen hieroo vaik sun lihakset, olen joskus opiskellut hierontaa.

        Ai niin, minä olen Tero. Olen 41 vuotias baarimikko Salosta. Nähdään jo tällä viikolla!!

        The One; oletkin saanut oman fani-lauman. Mukavaa, että saat treeni-apua ;o)

        Tiedä, mitä tuosta kehkeytyy...


      • itsewarma
        TheOne kirjoitti:

        osote on:M-klubi, vähäheikkiläntie 56 C, 3.krs
        seuraatte vaan raskaan musiikin ääntä ja raudankolinaa, ni löydätte perille..
        mulla onki huomen jalkapäivä, ni voin lämmitellä teillä..teijän yhteinen elopaino lienee siinä 100kg paikkeilla.. ;D

        "kynäniska"!

        nauroin pari minuuttia putkeen ja tupakkakin lens lattialle. :D

        oliks toi ihan oma ja uus juttu, vai muualta lainattu?


      • itsewarma kirjoitti:

        "kynäniska"!

        nauroin pari minuuttia putkeen ja tupakkakin lens lattialle. :D

        oliks toi ihan oma ja uus juttu, vai muualta lainattu?

        ..että oli lainaus englannin kielisestä "pencil neck" vastineesta, johon Lontoolaisilla saleilla törmäs vähä väliä! ;)


      • TheTvå kirjoitti:

        Olet ihku, The One! Katsoin galleriaasi. Olet reilu 180cm ja painat melkein 150kg. Oletko lihava? Lihaksia ei ollu nii paljo. Olet söpö, voisin tulla reenaa sinun kans. Joo, hesalaiset ei oo ollenkaa niin komeita kui te Turkulaiset!

        Otin saliosoittees ylös ja joku päivä tuun ihailee sua. Oon 188cm pitkä ja painan 69kg.

        Oon juossu ja sauvakävelly. Mitä vaatteit mun kannattaa ottaa mukaan? Mietin pyöräilysortseja ja hihatonta paitaa. Voisit opettaa salin saloihin. Voin sit reenin jälkeen hieroo vaik sun lihakset, olen joskus opiskellut hierontaa.

        Ai niin, minä olen Tero. Olen 41 vuotias baarimikko Salosta. Nähdään jo tällä viikolla!!

        ..ni mikä ettei..
        teen myös personal trainerin hommia, tunnilta velotan 50-65e... eli jos rahaa löytyy ni sit onnistuu! =) ketään en ilmatteeks ohjaa...

        nii ja mun rasvaprosentti on 11!
        eli melkosen alhanen... läskiä ei löydy!


      • Tex Willer kirjoitti:

        The One; oletkin saanut oman fani-lauman. Mukavaa, että saat treeni-apua ;o)

        Tiedä, mitä tuosta kehkeytyy...

        juu-u... harmi vaa ku tän päivän voimatreeni on jo takana...eikä teitä muuten näkyny siellä?! tai sit en vaa huomannu jos seisoitte tyhjän levytangon takana..?

        mut illemmal menen uudestaan salil ottamaan aerobisen..ehkä sillo sit nähdään! ;)


      • The Två
        TheOne kirjoitti:

        ..ni mikä ettei..
        teen myös personal trainerin hommia, tunnilta velotan 50-65e... eli jos rahaa löytyy ni sit onnistuu! =) ketään en ilmatteeks ohjaa...

        nii ja mun rasvaprosentti on 11!
        eli melkosen alhanen... läskiä ei löydy!

        Mielelläni sinunlaiselle könsikkäälle maksan. Velotan hieronnasta 100e. Voit maksaa sen hieronnan päätteeksi. Otan hierontapöydän mukaan. Mihin aikaan nähdään?

        t.Tero, täpinöissään..


      • The Två kirjoitti:

        Mielelläni sinunlaiselle könsikkäälle maksan. Velotan hieronnasta 100e. Voit maksaa sen hieronnan päätteeksi. Otan hierontapöydän mukaan. Mihin aikaan nähdään?

        t.Tero, täpinöissään..

        mul on jo hieroja...
        ja toi on sitä paitsi ihan helvetisti ylihintaa hieronnasta! eli ei kiitos..

        menen aerobisen ottamaan klo 22, ohjauksesta vaadin maksun etukäteen ja käteisenä, kuitin saat toki..


      • itsewarma
        TheOne kirjoitti:

        ..että oli lainaus englannin kielisestä "pencil neck" vastineesta, johon Lontoolaisilla saleilla törmäs vähä väliä! ;)


      • Strippari
        TheOne kirjoitti:

        ..ni mikä ettei..
        teen myös personal trainerin hommia, tunnilta velotan 50-65e... eli jos rahaa löytyy ni sit onnistuu! =) ketään en ilmatteeks ohjaa...

        nii ja mun rasvaprosentti on 11!
        eli melkosen alhanen... läskiä ei löydy!

        Voit mennä hutsu tyrkyttää itteäs jollekulle muulle miehelle, kuin mun.


      • Strippari
        Strippari kirjoitti:

        Voit mennä hutsu tyrkyttää itteäs jollekulle muulle miehelle, kuin mun.

        En mä sua huoraks sanonu, ei susta kukaan mitään maksaiskaan. Hutsun määritelmä. Joutuu tyrkyttää itteään, koska on niin ruma naamastaan, ettei kukaan mies viitsi nähdä pienintäkään vaivaa polkaistaakseen edes kerran.


      • Ihailijatar
        TheOne kirjoitti:

        sen tekee kato ne PUHTAAT ja SÄÄNNÖLLISET elämäntavat ku ei notku baareissa, kuten sun kaltaiset kynäniskat! =)

        Noi sitä pitää, oot kunnon TOSI MIES!! Ei kannata välittää tuommoisten kateellisten kukkakeppien horinoista! Tahallaan yrittää provosoida ja saada sut suuttumaan.. =) Kunnon äijänä sä väännät tommoset tikku-ukot solmuun ;)


      • kiri
        Tex Willer kirjoitti:

        Täällä voidaan nostella mitä painoja sattuu, vedä hörhö anabolista hanuriin ja painele peilin eteen ihastelemaan.. Muista, mulkkusi koko pienenee koko ajan suhteessa muuhun kroppaan ;o)

        Osta siis peniksen kehitin!

        Muista, ettet nappaile liian pitkiä kuureja, polla lahoo lopullisesti. Erektiohäiriöstä puhumattakaan.. Joka taitaa olla jo tuttua kauraa..

        Kyllä niihin jalkojen väliin mahtuu istumaan.


      • tommi77
        TheOne kirjoitti:

        pistä poika peräs...

        penkki 2 x 230kg..voithan sitäkin yrittää, mut muista spottarit! ;)

        Mä nostan maasta 3000kg. trukilla. 20 000kg. raana nosturilla, että silleen, pyri siihen. Hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.


      • tommi77
        tommi77 kirjoitti:

        Mä nostan maasta 3000kg. trukilla. 20 000kg. raana nosturilla, että silleen, pyri siihen. Hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.

        Ja kun polveen potkaseen kaatuu isokin"mies". Mutta ninjahan heittelee voltteja ja torjuntoja kuin jet lee ikään:)


      • tommi77 kirjoitti:

        Ja kun polveen potkaseen kaatuu isokin"mies". Mutta ninjahan heittelee voltteja ja torjuntoja kuin jet lee ikään:)

        täs on jo 20 vuotta kamppailulajeja tahkottu...
        osa elannostakin tulee niistä..

        et sopii yrittää! ;D

        entä sit ku se sun trukki menee epäkuntoon?!
        sit on siimakäsi pulassa ku ei jaksa edes sitä sikspäkkiä kantaa yksiöönsä! XD

        ..juu oot kyl melkonen imbesilli...kato sanakirjast jos meni yli hilseen....


      • tommi77
        TheOne kirjoitti:

        täs on jo 20 vuotta kamppailulajeja tahkottu...
        osa elannostakin tulee niistä..

        et sopii yrittää! ;D

        entä sit ku se sun trukki menee epäkuntoon?!
        sit on siimakäsi pulassa ku ei jaksa edes sitä sikspäkkiä kantaa yksiöönsä! XD

        ..juu oot kyl melkonen imbesilli...kato sanakirjast jos meni yli hilseen....

        Otan sitten käyttöön sähkö,kaasu,diesel trukin. mutta edelleen nostan eniten silti nosturilla 20 000kg. tai idiooteilla, mitä jaksavatkaan0-400kg.ja nauretaan päälle porukalla. Mandariinikainalo. Olet siis 20 vuotta kompensoinut pientä penistäsi salilla (jossa balleriinatkin käy). Olet siis turusta, joten sinulla kaikkien lahjojesien lisäksi on S&R vika. Vai onko onko elämäsi suurin saavutus sentti sinistä nahkaa 10cm. kuopassa.


      • tommi77 kirjoitti:

        Otan sitten käyttöön sähkö,kaasu,diesel trukin. mutta edelleen nostan eniten silti nosturilla 20 000kg. tai idiooteilla, mitä jaksavatkaan0-400kg.ja nauretaan päälle porukalla. Mandariinikainalo. Olet siis 20 vuotta kompensoinut pientä penistäsi salilla (jossa balleriinatkin käy). Olet siis turusta, joten sinulla kaikkien lahjojesien lisäksi on S&R vika. Vai onko onko elämäsi suurin saavutus sentti sinistä nahkaa 10cm. kuopassa.

        voi voi, onko Tommi jäänyt kitukasvuseksi ku noin möksöttää uhkarohkeasti isommilleen?! ;)
        ettei vaan olis Napoleon-kompleksin poikasta havaittavissa...? noo, ei voi mitään.. ;)

        mut edelleenkään sil ei o hevonvehkeen vertaa väliä paljo trukilla liikkuu.. ainostaan sillä, et paljonko sä palikka jaksat ITSE nostaa! sun tapaukses se sikspäkkikin lienee liian iso maksimi suoritus..

        ja mikäs vika balleriinoissa on?!
        ovat yleensä hyvännäköisiä, hyvävartaloisia ja pirun notkeita! ;) kyl siin kelpais reenata.. ennemmin ku kynäniskaisia siimakäsiä kattella..

        Enkä valitettavasti ole Turusta..asun täällä..
        olisinkin Turusta, täällä olen kohdannut Suomen ystävällisimmät ihmiset! =)
        valitettavasti olen Helsingistä alunperin...

        mut jatka sä vaan sen trukkis kans..aikasi ku treenaat ni ehkä sit joku päivä jaksat sen sikspäkinkin sieltä ärrältä kantaa ulos IHAN ITSE! ;D


      • tommi77
        TheOne kirjoitti:

        voi voi, onko Tommi jäänyt kitukasvuseksi ku noin möksöttää uhkarohkeasti isommilleen?! ;)
        ettei vaan olis Napoleon-kompleksin poikasta havaittavissa...? noo, ei voi mitään.. ;)

        mut edelleenkään sil ei o hevonvehkeen vertaa väliä paljo trukilla liikkuu.. ainostaan sillä, et paljonko sä palikka jaksat ITSE nostaa! sun tapaukses se sikspäkkikin lienee liian iso maksimi suoritus..

        ja mikäs vika balleriinoissa on?!
        ovat yleensä hyvännäköisiä, hyvävartaloisia ja pirun notkeita! ;) kyl siin kelpais reenata.. ennemmin ku kynäniskaisia siimakäsiä kattella..

        Enkä valitettavasti ole Turusta..asun täällä..
        olisinkin Turusta, täällä olen kohdannut Suomen ystävällisimmät ihmiset! =)
        valitettavasti olen Helsingistä alunperin...

        mut jatka sä vaan sen trukkis kans..aikasi ku treenaat ni ehkä sit joku päivä jaksat sen sikspäkinkin sieltä ärrältä kantaa ulos IHAN ITSE! ;D

        Jaksaa se mömmöpekka kirjoitaa. Moi vaan napoleon T:BUhahhahahaaaaaaaaaaaaa Olen 191cm. 85kg. eli en mikään hormooni vartalo,kuten sulla pygmilä. vaan ihan normaali, SKYDIVERS!!!!!!!!!!


      • tommi77 kirjoitti:

        Jaksaa se mömmöpekka kirjoitaa. Moi vaan napoleon T:BUhahhahahaaaaaaaaaaaaa Olen 191cm. 85kg. eli en mikään hormooni vartalo,kuten sulla pygmilä. vaan ihan normaali, SKYDIVERS!!!!!!!!!!

        ..ja useammallakin kielellä...mut sulla tää Suomikin tuntuu tuottavan vaikeuksia! ettet sittenki olis vaa kaverin avustuksella saanu raahattua sitä sikspäkkiä kotiin ja nyt sit kieltä alkaa kangertaa puolen pullon jälkeen?! ;)

        vai 191cm/85kg?! luoja!! eik sun tarttis mennä ilmottautumaan TKhon aneemisten riisitautisten kukkakeppi-osastolle?! XD
        muista pysyä sisällä ku tuulee..ettei käy Maija Poppasia...
        "skydivers"..onk se joku sun iltapäiväkerho vai??


      • tommi77

        sähän et pääse naisrintamalle muuten kuin liian leveiden jenkkakahvojen vuoksi( näytät naiselta). vuotaako nännisi maitoa liian mömmöjen syönnin takia? toista perässäsäni mömmömmööööööööö.


      • tommi77 kirjoitti:

        sähän et pääse naisrintamalle muuten kuin liian leveiden jenkkakahvojen vuoksi( näytät naiselta). vuotaako nännisi maitoa liian mömmöjen syönnin takia? toista perässäsäni mömmömmööööööööö.

        ei kai Tommy-pojalta rupee menee herne nenään ja mielikuvitus loppumaan kesken?! ;)

        olen juu muuten kihloissa ja lapsiakin on...
        et sori vaan, en lämpene sulle! enkä muutenkaan kukkakepeist kuten sä..SKYDIVERS!!!! XD


      • tommi77
        TheOne kirjoitti:

        ..ja useammallakin kielellä...mut sulla tää Suomikin tuntuu tuottavan vaikeuksia! ettet sittenki olis vaa kaverin avustuksella saanu raahattua sitä sikspäkkiä kotiin ja nyt sit kieltä alkaa kangertaa puolen pullon jälkeen?! ;)

        vai 191cm/85kg?! luoja!! eik sun tarttis mennä ilmottautumaan TKhon aneemisten riisitautisten kukkakeppi-osastolle?! XD
        muista pysyä sisällä ku tuulee..ettei käy Maija Poppasia...
        "skydivers"..onk se joku sun iltapäiväkerho vai??

        on jotain mitä ei tuollanen plösö voi kokea. Skydivers, otappa raasu sanakirja käteen.
        50metriä/sekuntti.


      • tommi77 kirjoitti:

        on jotain mitä ei tuollanen plösö voi kokea. Skydivers, otappa raasu sanakirja käteen.
        50metriä/sekuntti.

        I know what the word "skydiver" meens! I just thought that it might have some inside meaning to a pencil neck like yourself! ;)

        and by the way..I have tried skydiving..in the military..and I don´t mean the Finnish pussy-defence forces! ;) but then again, what would you konw about pussys?! the closest you´ve ever been to one was probably when your mother gave birth to you..Tommy-boy! ;D

        did notise that your name sounds a bit gay? or am I mistaken? ;)

        tarviik suomentaa?!


      • The Åne
        TheOne kirjoitti:

        I know what the word "skydiver" meens! I just thought that it might have some inside meaning to a pencil neck like yourself! ;)

        and by the way..I have tried skydiving..in the military..and I don´t mean the Finnish pussy-defence forces! ;) but then again, what would you konw about pussys?! the closest you´ve ever been to one was probably when your mother gave birth to you..Tommy-boy! ;D

        did notise that your name sounds a bit gay? or am I mistaken? ;)

        tarviik suomentaa?!

        Kyllä sä jaksat päteä täällä! Et sinä ole mitään muuta kuin pillereitä naposteleva ja piikkiä pyllyyn iskevä heikko-itsetuntoinen narsisti. Painosi suhteessa pituuteesi lihaksistossasi on helvetisti rasvaa ja nestettä. Pistäs poika kroppasi tiukempaan kuntoon! 20kg voi veistellä huoleti. Aloita vaikka jenkkakahvoista..

        Kaikista pahin yhdistelmä, mihin voi törmätä on ex-Helsinkiläinen, joka nuoleskelee Turkulaisia... Muuta pökiö ihmeessä Turkuun, uit siellä kuin kala vedessä.


      • The Åne kirjoitti:

        Kyllä sä jaksat päteä täällä! Et sinä ole mitään muuta kuin pillereitä naposteleva ja piikkiä pyllyyn iskevä heikko-itsetuntoinen narsisti. Painosi suhteessa pituuteesi lihaksistossasi on helvetisti rasvaa ja nestettä. Pistäs poika kroppasi tiukempaan kuntoon! 20kg voi veistellä huoleti. Aloita vaikka jenkkakahvoista..

        Kaikista pahin yhdistelmä, mihin voi törmätä on ex-Helsinkiläinen, joka nuoleskelee Turkulaisia... Muuta pökiö ihmeessä Turkuun, uit siellä kuin kala vedessä.

        asun Turussa, mut ainut jota nuolen niin on oma naiseni! ;)

        mun rasva% on muuten 11! et revi siitä...
        eipä o kuule ylimäärästä..bodari ku en edelleenkään ole.

        jos sua noin paljon vituttaa, ole lukematta näitä tekstejä, vajakki! sillä siitä pääset..
        tai voit toki tulla ihan livenäkin käymään, ni katotaan mistä kohtaa tota sun pipoa kiristää...
        eiköhän siihenkin ongelmaan ratkaisu löydy! ;D


      • tommi77
        TheOne kirjoitti:

        ei kai Tommy-pojalta rupee menee herne nenään ja mielikuvitus loppumaan kesken?! ;)

        olen juu muuten kihloissa ja lapsiakin on...
        et sori vaan, en lämpene sulle! enkä muutenkaan kukkakepeist kuten sä..SKYDIVERS!!!! XD

        voi voi, loppuuko hormoonilta aivot. Oletko ajatellut koskaan pestautua valiolle lypsy lehmäx?


      • Borden
        tommi77 kirjoitti:

        voi voi, loppuuko hormoonilta aivot. Oletko ajatellut koskaan pestautua valiolle lypsy lehmäx?

        Kylläpä täällä on oikeeta älyn riemujuhlaa. Viisaita miehiä tekstien perusteella.


      • Mut hauskaa oli
        Borden kirjoitti:

        Kylläpä täällä on oikeeta älyn riemujuhlaa. Viisaita miehiä tekstien perusteella.

        Perhana, et mä sain makeat naurut kun luin tuo ketjun....en muista milloin viimeiksi näin kippurassa nauranu....; D
        Onkohan tuo elämä noin vaikeeta?
        Voi perse mitä kakaroita päästään....isot miehet helvetti!


      • joulumamma86
        Ihailijatar kirjoitti:

        Noi sitä pitää, oot kunnon TOSI MIES!! Ei kannata välittää tuommoisten kateellisten kukkakeppien horinoista! Tahallaan yrittää provosoida ja saada sut suuttumaan.. =) Kunnon äijänä sä väännät tommoset tikku-ukot solmuun ;)

        En tarkota tätä millään pahalla, mutta mua ei ainakaan tollaset "lihaskimput" kiinnosta :/ Oma mies 178cm ja 70kg "kynäniska" enkä vaihtais MISTÄÄN hinnasta!!! On se vaan paljon sexympi kuin tollaset treenatut lihasklöntit...

        Tämä vaan jottet luulisi olevasi kaikkien naisten unelma...


      • tommi77
        Mut hauskaa oli kirjoitti:

        Perhana, et mä sain makeat naurut kun luin tuo ketjun....en muista milloin viimeiksi näin kippurassa nauranu....; D
        Onkohan tuo elämä noin vaikeeta?
        Voi perse mitä kakaroita päästään....isot miehet helvetti!

        repesin itsekin kun luin nuo viestit.


      • tommi77 kirjoitti:

        voi voi, loppuuko hormoonilta aivot. Oletko ajatellut koskaan pestautua valiolle lypsy lehmäx?

        ..mut Tommy-pojulta tais kielitaito loppua kesken?! XD

        ..vai mitä kynis...? ;D


      • Mut hauskaa oli kirjoitti:

        Perhana, et mä sain makeat naurut kun luin tuo ketjun....en muista milloin viimeiksi näin kippurassa nauranu....; D
        Onkohan tuo elämä noin vaikeeta?
        Voi perse mitä kakaroita päästään....isot miehet helvetti!

        hyvä et on ollut sit yhtä hauska sun lukea ku mun kirjoittaa näitä! =D

        tää on aina yhtä huvittavaa ku ihmiset jaksaa täällä nimettömänä uhota meikäläiselle mut livenä meikäläinen ku sanoo:BÖÖÖ! ..ni johan ollaan häntä koipien välissä ja paskat housuissa! ;D


      • Borden kirjoitti:

        Kylläpä täällä on oikeeta älyn riemujuhlaa. Viisaita miehiä tekstien perusteella.

        ..itseppähän tuli riitaa haastaa...

        ja rohkeesti netissä nimettömänä! XD

        livenä ei uskaltais edes morjestaa! ;)

        ..mut hauskaahan tää on, eikä kannata turhan tosissaan ottaa näitä kuikeloita...


      • Nummisto
        TheOne kirjoitti:

        hyvä et on ollut sit yhtä hauska sun lukea ku mun kirjoittaa näitä! =D

        tää on aina yhtä huvittavaa ku ihmiset jaksaa täällä nimettömänä uhota meikäläiselle mut livenä meikäläinen ku sanoo:BÖÖÖ! ..ni johan ollaan häntä koipien välissä ja paskat housuissa! ;D

        Aika surullista tällanen 5-vuotiaan tasolle jäävä juupas-eipäs väittely. Oiskohan molempien syytä katsoa peiliin ja miettiä onko jotain järkevämpää tekemistä???


      • Nummisto kirjoitti:

        Aika surullista tällanen 5-vuotiaan tasolle jäävä juupas-eipäs väittely. Oiskohan molempien syytä katsoa peiliin ja miettiä onko jotain järkevämpää tekemistä???

        ..epäilen koska Ile treenaa samalla salilla ku mä! =)

        mut onhan tää huvittavaa!
        ja ota huomioon etten ole itse muuten yhtään ainutta väittelyä alottanu..et se kertoo jo ihmisten asenne ongelmista...!


      • Nummisto
        TheOne kirjoitti:

        ..epäilen koska Ile treenaa samalla salilla ku mä! =)

        mut onhan tää huvittavaa!
        ja ota huomioon etten ole itse muuten yhtään ainutta väittelyä alottanu..et se kertoo jo ihmisten asenne ongelmista...!

        Minkäköhän vuoksi sitten alennut moiseen lapselliseen väittelyyn. Vaikutat kuitenkin ihan järjelliseltä olennolta. Ja on sinussakin hieman havaittavissa asenneongelmaa "kynäniskojen" suhteen, olipa sitten leikkiä tai ei. Otapa myös vastedes huomioon, että ihmisillä on erilaisia kiinnostuksen kohteita: kaikki eivät halua pumpata rautaa toiset taas haluavat. Silti pitää osata tulla toimeen, provosoinneista huolimatta. Hyvää kesänjatkoa vain sinulle!


      • annetkumoisio
        joulumamma86 kirjoitti:

        En tarkota tätä millään pahalla, mutta mua ei ainakaan tollaset "lihaskimput" kiinnosta :/ Oma mies 178cm ja 70kg "kynäniska" enkä vaihtais MISTÄÄN hinnasta!!! On se vaan paljon sexympi kuin tollaset treenatut lihasklöntit...

        Tämä vaan jottet luulisi olevasi kaikkien naisten unelma...

        oon kans pannu punttiäijien kans kun käyttää aineita, ei oo ollu hääviä... aika onnetonta et pitää tänne tulla elvistelemään, aikamoisia itsetunto-ongelmia...


      • kesämamma86
        joulumamma86 kirjoitti:

        En tarkota tätä millään pahalla, mutta mua ei ainakaan tollaset "lihaskimput" kiinnosta :/ Oma mies 178cm ja 70kg "kynäniska" enkä vaihtais MISTÄÄN hinnasta!!! On se vaan paljon sexympi kuin tollaset treenatut lihasklöntit...

        Tämä vaan jottet luulisi olevasi kaikkien naisten unelma...

        Mun mies saman kokoinen, oikeastaan vähän pidempi ja vieläpä hoikempi (eli vielä pahempi "kynis"). Mut silti on rakkain ja komein kaikista. Ja aina kun kuulen äijien vertailevan et paljonkos nyt nousee penkistä, tekis mieli vajota maan alle silkasta myötähäpeästä. Ja mitäpä iloa niistä muskeleista olis jos ukko on koko ajan salilla niitä treenamassa niin ettei kotona näy vilaustakaan.

        Se että kaikki naiset tykkää lihaksikkaista miehistä on yhtä vanha klisee kun että kaikki miehet tykkää mallimittaisista naisista. Jokainen isompi nainen on tämän varmasti huomannut.

        Älköön nyt kukaan lihaskimppu vetäkö hernettä nenään tästä, yks vaan tykkää äiditä ja toinen tyttärestä, eikä makuaisoista parane kiistellä.


      • _turkulaiset_
        Texin kanssa kirjoitti:

        kattoo ja nauretaan kaikki yhdessä sulle, sua häpee jo muutkin salilaiset..=)

        Olishan se kiva nähdä kun nestepöhö vetää tuollaisia sarjoja maasta, taitaa jäädä unelmiksi molemmilla..!

        vai että "salilaiset" ?? LOL
        vittu tääl stadissa me UROKSET istutaan just siellä missä halutaan ja miten halutaan. meillä on niin suuret sukuelimet, että kai niitä nyt vähemmästäkin esitellään. kaikki saatanan emakot kuolaa jalkoväli hunajassa kun me ÄIJÄT painetaan dösissä ja sporissa eteenpäin, ja yks meistä vaatii ainakin kahden ihmisen tilan. kuka vitun avohoito-potilas tämänkin topicin alotti? hanki vittu elämä, tai lopeta omas, jos sulla ei oo muuta ihmeteltävää!!
        maapallo on hukkumassa paskaan, tauteihin ja sotiin, ne ongelmat on ihan just meidän jokaisen kotiovella, ja täällä ihmetellään miesten istuma-asentoja ja pullistellaan läpillä, joiden kirjottamiseen tarvitaan vähemmän järkeä kuin on muurahaisella.
        nyt siellä jokainen kotisohvien ja kaveriporukoiden oma hakunilan karateka varmaan kirjottaa jotain tosi näpsää vastaukseks "et taa joku vitun viherpiipertäjä kirjottelee", kuitenkaan tietämättä kuinka väärässä on, mut I don't give a fuck about them.
        venatkaa pari suvee, ja sit kun ootte lapioimassa sitä paskaa, niinkuin me KAIKKI, ni muistelkaa sitä, eli tätä hetkee kun luitte tätä.
        kuinka hyvin asiat silloin, eli nyt, vielä olivatkaan.....


      • lueppas hiiri tämä
        TheOne kirjoitti:

        ..mut Tommy-pojulta tais kielitaito loppua kesken?! XD

        ..vai mitä kynis...? ;D

        onneton. hiiri. mikkihiiri. munaton. pikkutytön itsetunto. lapsena hakattu. kiusattu. lukihäiriöinen. ajokortiton. ammattitaidoton. terveys pettää alle 40-vuotiaana. psyykehäiriöinen. hylätty. rikkinäisestä perheestä. narsisti. sosiopaatti. persoonallisuushäiriöinen. henkisesti epävarma. sitoutumisongelmainen. takertuja. vääristynyt kuva itsestään. vääristynyt kuva maailmasta. hakee hyväksyntää pakkomielteisesti.

        siinä muutama diagnoosi, ja jokainen osuu kuin nyrkki silmään.
        seuraavaksi sanoista tekoihin. odotan vastaustasi.
        tiedät kuka olen, vaikka olet yrittänyt unohtaa, tuloksetta. the realism is coming for you....


      • Anaali-tappi
        TheOne kirjoitti:

        hyvä et on ollut sit yhtä hauska sun lukea ku mun kirjoittaa näitä! =D

        tää on aina yhtä huvittavaa ku ihmiset jaksaa täällä nimettömänä uhota meikäläiselle mut livenä meikäläinen ku sanoo:BÖÖÖ! ..ni johan ollaan häntä koipien välissä ja paskat housuissa! ;D

        Sen verran sinun keuhkoomista lukeneena annan neuvon; Mömmöt tekee pään pehmeeksi (sen jo totesimme ketjusi perusteella) ja massun löysäksi. Nauti siis massua kovettavia aineita (luonnontuotteita) vältä lakua ja luumuja, ne tekee Turkulaisille kuraa massuun.

        Mikäli et tottele, saattaa mavasigeriä tai sokutoa tapaillessasi (et sinä niitä OIKEASTI osaa) tulla kourallinen pöksyyn..

        Hernekeitto ja ruisleipä ryyditettynä kaalikeitolla saat terveelisiä flavonoideja..


      • Äijä, joka syö sinut aamupa...
        TheOne kirjoitti:

        ..mut Tommy-pojulta tais kielitaito loppua kesken?! XD

        ..vai mitä kynis...? ;D

        Tekstisi kertoo, ettet ole muuta kuin poskisolisti. Mene neiti itseesi ja katso maailmaa positiivisemmin, mikäli uskallat.


      • Minä itse
        TheOne kirjoitti:

        ..itseppähän tuli riitaa haastaa...

        ja rohkeesti netissä nimettömänä! XD

        livenä ei uskaltais edes morjestaa! ;)

        ..mut hauskaahan tää on, eikä kannata turhan tosissaan ottaa näitä kuikeloita...

        Jos nyt aletaan pilkkua nussimaan niin ei ole sullakaan kyllä nimeä esillä. Tai jos toi on sun oikee nimi niin on sulla ollu kyllä sairaat vanhemmat...


      • the oneaalias

        enkä oo ottannu nii mitään,eioo tarvis
        (näkyy kuvassa)
        joskus,tai aika usein kyllä päästä heittää
        sekin näkyy kuvassa
        isähytösen sukkuun tullu


      • Kiinostaa
        lueppas hiiri tämä kirjoitti:

        onneton. hiiri. mikkihiiri. munaton. pikkutytön itsetunto. lapsena hakattu. kiusattu. lukihäiriöinen. ajokortiton. ammattitaidoton. terveys pettää alle 40-vuotiaana. psyykehäiriöinen. hylätty. rikkinäisestä perheestä. narsisti. sosiopaatti. persoonallisuushäiriöinen. henkisesti epävarma. sitoutumisongelmainen. takertuja. vääristynyt kuva itsestään. vääristynyt kuva maailmasta. hakee hyväksyntää pakkomielteisesti.

        siinä muutama diagnoosi, ja jokainen osuu kuin nyrkki silmään.
        seuraavaksi sanoista tekoihin. odotan vastaustasi.
        tiedät kuka olen, vaikka olet yrittänyt unohtaa, tuloksetta. the realism is coming for you....

        Että kuka oot? Aika kovaa tekstiä, jos ei tunne toista..


      • mä sanon!????
        TheOne kirjoitti:

        ..ni mikä ettei..
        teen myös personal trainerin hommia, tunnilta velotan 50-65e... eli jos rahaa löytyy ni sit onnistuu! =) ketään en ilmatteeks ohjaa...

        nii ja mun rasvaprosentti on 11!
        eli melkosen alhanen... läskiä ei löydy!

        jos rasvaprosenttisi on 11% tai kuvaa on fiksattu*? sen perusteella se on ainakin 25% eihän sulla ole edes minkäänlaista erottelevuutta lihaksissa paskaa täynnä.


      • TOTA JOO????
        TheOne kirjoitti:

        hyvä et on ollut sit yhtä hauska sun lukea ku mun kirjoittaa näitä! =D

        tää on aina yhtä huvittavaa ku ihmiset jaksaa täällä nimettömänä uhota meikäläiselle mut livenä meikäläinen ku sanoo:BÖÖÖ! ..ni johan ollaan häntä koipien välissä ja paskat housuissa! ;D

        mä en ainakaan menisi livenä uhoamaan :) mutr menisin puskaan piiloon.


      • Äijä, joka syö sinut aamupa... kirjoitti:

        Tekstisi kertoo, ettet ole muuta kuin poskisolisti. Mene neiti itseesi ja katso maailmaa positiivisemmin, mikäli uskallat.

        vittu mikä mikki säkin olet, ei luoja!! XD

        mitä sä poika siellä NIMETTÖMÄNÄ uhoot?!

        mähän tässä nimenomaan uskallan olla oma itteni!

        tule Turkkuses käymään jos on jotain asiaa...
        muuten pidä suu kiltisti supussa ku aikuiset puhuu!


      • lueppas hiiri tämä kirjoitti:

        onneton. hiiri. mikkihiiri. munaton. pikkutytön itsetunto. lapsena hakattu. kiusattu. lukihäiriöinen. ajokortiton. ammattitaidoton. terveys pettää alle 40-vuotiaana. psyykehäiriöinen. hylätty. rikkinäisestä perheestä. narsisti. sosiopaatti. persoonallisuushäiriöinen. henkisesti epävarma. sitoutumisongelmainen. takertuja. vääristynyt kuva itsestään. vääristynyt kuva maailmasta. hakee hyväksyntää pakkomielteisesti.

        siinä muutama diagnoosi, ja jokainen osuu kuin nyrkki silmään.
        seuraavaksi sanoista tekoihin. odotan vastaustasi.
        tiedät kuka olen, vaikka olet yrittänyt unohtaa, tuloksetta. the realism is coming for you....

        oletkohan sä joku mun lukemattomista existä vai joku niistä lukemattomista joita on tullut pistettyä turpaan vuosien mittaan?!
        ..olitpa kumpi tahansa niin en kyllä muista sua...en juurikaan muista mitättömiä ihmisiä, sorry... =)
        mut jos haluat "verestää" vanhoja muistoja ni tuleppa morjestamaa...siis jos kantti riittää!

        muuten on parempi lopettaa toi NIMETTÖMÄNÄ huutelu puskista...vaikutat meinaan todella pateettiselta...TheOne is coming for YOU!! XD


      • joulumamma86 kirjoitti:

        En tarkota tätä millään pahalla, mutta mua ei ainakaan tollaset "lihaskimput" kiinnosta :/ Oma mies 178cm ja 70kg "kynäniska" enkä vaihtais MISTÄÄN hinnasta!!! On se vaan paljon sexympi kuin tollaset treenatut lihasklöntit...

        Tämä vaan jottet luulisi olevasi kaikkien naisten unelma...

        pidä sä mamma vaan se sun kynäniskas! mua kiinnostaa olla ainoastaan yhen tietyn naisen unelma..ja se mä onneks olenkin! ;)

        pullukat ja kuikelot sopiikin paremmin keskenään yhteen...


      • Anaali-tappi kirjoitti:

        Sen verran sinun keuhkoomista lukeneena annan neuvon; Mömmöt tekee pään pehmeeksi (sen jo totesimme ketjusi perusteella) ja massun löysäksi. Nauti siis massua kovettavia aineita (luonnontuotteita) vältä lakua ja luumuja, ne tekee Turkulaisille kuraa massuun.

        Mikäli et tottele, saattaa mavasigeriä tai sokutoa tapaillessasi (et sinä niitä OIKEASTI osaa) tulla kourallinen pöksyyn..

        Hernekeitto ja ruisleipä ryyditettynä kaalikeitolla saat terveelisiä flavonoideja..

        ..MAWASIGERI (kiertopotku) ja SOKUTOGERI (sivupotku)...ja mä yleensä treenaan potkuja jodan korkeudelle...

        mut sähän taas olet tällanen kasvoton kuikelo joka ei uskalla sanoa mitään livenä...


      • Minä itse kirjoitti:

        Jos nyt aletaan pilkkua nussimaan niin ei ole sullakaan kyllä nimeä esillä. Tai jos toi on sun oikee nimi niin on sulla ollu kyllä sairaat vanhemmat...

        jos et kerta oikeesti tajunnu, ni et tulekkaan tajuamaan!


      • mä sanon!???? kirjoitti:

        jos rasvaprosenttisi on 11% tai kuvaa on fiksattu*? sen perusteella se on ainakin 25% eihän sulla ole edes minkäänlaista erottelevuutta lihaksissa paskaa täynnä.

        ..perehdy aiheeseen ennen kuin vastaat, vatipää!

        ja kyllä se on 11%!


      • the oneaalias kirjoitti:

        enkä oo ottannu nii mitään,eioo tarvis
        (näkyy kuvassa)
        joskus,tai aika usein kyllä päästä heittää
        sekin näkyy kuvassa
        isähytösen sukkuun tullu

        jälleen yks pateettinen ja kateellinen kuikelo...
        ..mut teitähän riittää...


      • girl...
        TheOne kirjoitti:

        oletkohan sä joku mun lukemattomista existä vai joku niistä lukemattomista joita on tullut pistettyä turpaan vuosien mittaan?!
        ..olitpa kumpi tahansa niin en kyllä muista sua...en juurikaan muista mitättömiä ihmisiä, sorry... =)
        mut jos haluat "verestää" vanhoja muistoja ni tuleppa morjestamaa...siis jos kantti riittää!

        muuten on parempi lopettaa toi NIMETTÖMÄNÄ huutelu puskista...vaikutat meinaan todella pateettiselta...TheOne is coming for YOU!! XD

        THEONE pistä välillä joku toinen salikuva. toi on kyllä hyvä mutta vaihtelua kaipaamme. T: tyttö fani :)


      • Strippari
        girl... kirjoitti:

        THEONE pistä välillä joku toinen salikuva. toi on kyllä hyvä mutta vaihtelua kaipaamme. T: tyttö fani :)

        Ei se kuva siellä sua varten ole eikä sitä sun mieliks vaihdeta joten parasta vaan tyytyä kuolaamaan mun miestäni siitä..


      • sellissä körmyyjä
        TheOne kirjoitti:

        jälleen yks pateettinen ja kateellinen kuikelo...
        ..mut teitähän riittää...

        hyvä palsta ja paljon kiukuttelevia mikkejä ja mikäs sen mielenkiintoisenpaa mikeistä on nimittäin paljonkin hyötyä. tappelu tilanteissa mikillä voi heitellä toista mikkiä,niitä voi ripustaa baarien narikoihin käyttää ovimattoina,rassata viemäreitä,vedellä auton perässä..yms...


      • van-damme
        TheOne kirjoitti:

        pidä sä mamma vaan se sun kynäniskas! mua kiinnostaa olla ainoastaan yhen tietyn naisen unelma..ja se mä onneks olenkin! ;)

        pullukat ja kuikelot sopiikin paremmin keskenään yhteen...

        Siksipä sulla taitaa olla kuikelo muija, koska ite oot tollanen pullukka! Hyi helvetti!!!


      • van-damme kirjoitti:

        Siksipä sulla taitaa olla kuikelo muija, koska ite oot tollanen pullukka! Hyi helvetti!!!

        mun nainen on ammatiltaan tanssija ja malli!
        ja meikäläisestä ei pullukkaa sais tekemälläkään! XD mun rasva% 11!
        mites sulla vajakki?


      • sellissä körmyyjä kirjoitti:

        hyvä palsta ja paljon kiukuttelevia mikkejä ja mikäs sen mielenkiintoisenpaa mikeistä on nimittäin paljonkin hyötyä. tappelu tilanteissa mikillä voi heitellä toista mikkiä,niitä voi ripustaa baarien narikoihin käyttää ovimattoina,rassata viemäreitä,vedellä auton perässä..yms...

        olet oikeassa..
        täällä nää pirun kuikelot ja mätisäkit uskaltaa uhota NIMETTÖMÄNÄ, livenä eivät uskaltais sanoa mitään vastaan!
        ..pateettista populaa...


      • sellissä körmyyjä+
        TheOne kirjoitti:

        olet oikeassa..
        täällä nää pirun kuikelot ja mätisäkit uskaltaa uhota NIMETTÖMÄNÄ, livenä eivät uskaltais sanoa mitään vastaan!
        ..pateettista populaa...

        nimettömänä onkin helppo kirjoitella kovaa tekstiä. tositilanne onkin eri luokkaa silloin nämä lippusiimat paskovat alleen kun vähäsen ärähtää on testattu ja toimii see on jämpti.


      • girl....
        girl... kirjoitti:

        THEONE pistä välillä joku toinen salikuva. toi on kyllä hyvä mutta vaihtelua kaipaamme. T: tyttö fani :)

        olet totisena niin söpö :)


      • sellissä körmyyjä++
        TheOne kirjoitti:

        vittu mikä mikki säkin olet, ei luoja!! XD

        mitä sä poika siellä NIMETTÖMÄNÄ uhoot?!

        mähän tässä nimenomaan uskallan olla oma itteni!

        tule Turkkuses käymään jos on jotain asiaa...
        muuten pidä suu kiltisti supussa ku aikuiset puhuu!

        lukea näitä ketjuja. ei pysty olla nauramatta. kaikki uhoo niin paljon kun pystyy. kukaan näistä hinaajista mikään treenari ainakaan ole näkeehän sen jo. joku halpa 50kg weiderin setti autotallissa täynnä hämähäkin verkkoja. lopetettu käyttö kun tanko jäänyt rinnalle ja paskat tullut punnertamisesta housuun.


      • sellissä körmyyjä++ kirjoitti:

        lukea näitä ketjuja. ei pysty olla nauramatta. kaikki uhoo niin paljon kun pystyy. kukaan näistä hinaajista mikään treenari ainakaan ole näkeehän sen jo. joku halpa 50kg weiderin setti autotallissa täynnä hämähäkin verkkoja. lopetettu käyttö kun tanko jäänyt rinnalle ja paskat tullut punnertamisesta housuun.

        jep, nää kuikelot on kyl melkosen huvittavia! ;D


      • tommi77
        TheOne kirjoitti:

        ..itseppähän tuli riitaa haastaa...

        ja rohkeesti netissä nimettömänä! XD

        livenä ei uskaltais edes morjestaa! ;)

        ..mut hauskaahan tää on, eikä kannata turhan tosissaan ottaa näitä kuikeloita...

        Säälittäviä tuollaiset narsistiset paskat. Jos pystyisit menisit varmaankin peilin kanssa naimisiin.


      • tommi77
        TheOne kirjoitti:

        ..mut Tommy-pojulta tais kielitaito loppua kesken?! XD

        ..vai mitä kynis...? ;D

        braindead


      • joulumamma86 (ei kirj.)
        TheOne kirjoitti:

        pidä sä mamma vaan se sun kynäniskas! mua kiinnostaa olla ainoastaan yhen tietyn naisen unelma..ja se mä onneks olenkin! ;)

        pullukat ja kuikelot sopiikin paremmin keskenään yhteen...

        I agree totally!


      • Anonyymi
        TheOne kirjoitti:

        juo sä olutta, mä treenaan! ;)

        Neitimäisiähän ukot on jo muutenkin nykyään.homoja kaikki


    • ei pysty

      istumaan jalat yhdessä,ainakaan minä.Lisäksi oiskohan lonkan rakenne erinlainen miehillä kuin naisilla..jokatapauksessa tuntuu todella epämielyttävältä istua jalat lähelläkään toisiaan..mitä leveämpi asento niin sen rennompi olo.

      • Men XXL

        Pallit ei kyllä varmaan oo syy, mutta muuten
        olet varmaan oikeassa että meidän miesten on
        mukavampi istua vähän haara asennossa.
        Mutta olen nähnyt nuoria pätkiä jätkiä jotka
        istua harottaa tosi asiattoman leveesti.
        Sanottakoon vielä että ei bussien penkkejä
        ole mitoitettu 190cm/108kg atleetille, joka
        ei tämä päivänä ole vähääkään erikoisuus.
        Tässä teille arvon naiset asiallinen vastaus.


      • Kokemuksen ääni
        Men XXL kirjoitti:

        Pallit ei kyllä varmaan oo syy, mutta muuten
        olet varmaan oikeassa että meidän miesten on
        mukavampi istua vähän haara asennossa.
        Mutta olen nähnyt nuoria pätkiä jätkiä jotka
        istua harottaa tosi asiattoman leveesti.
        Sanottakoon vielä että ei bussien penkkejä
        ole mitoitettu 190cm/108kg atleetille, joka
        ei tämä päivänä ole vähääkään erikoisuus.
        Tässä teille arvon naiset asiallinen vastaus.

        Miehillä on usein isommat munat kuin sinun kaltaisellasi vesselillä. 4D ohjelmassa se jo mainittiinkin. Pituus, nenä, kämmen, jalka ym. harhaa. Sinä pumppaat douppia ja rautaa. Nuoret, pätkät naisia. Näin homma etenee..


      • Tosimies
        Kokemuksen ääni kirjoitti:

        Miehillä on usein isommat munat kuin sinun kaltaisellasi vesselillä. 4D ohjelmassa se jo mainittiinkin. Pituus, nenä, kämmen, jalka ym. harhaa. Sinä pumppaat douppia ja rautaa. Nuoret, pätkät naisia. Näin homma etenee..

        Kun istuu levästi antaa sen kuvan kuin housussa olisi isompikin ja se saa pepun näyttämään pienemmältä. Se on geeneissä niinkuin riikinkukolla pyrstön levittäminen.


    • istuu

      Hikoilu on epämiellyttävää,ja jalkoväli hiki saa naiset enlantilaisen tutkimuksen mukaan alttiimmaksi raskaudelle.Siis miksi emme soisi äitiyden iloa läheisimmille.Ja on mukavampi (TUULETTAA).EI MUUTA KUN NUUSKIMAAN.

    • pitäähän

      niiden varmaan näyttää että siellä on jotain, eihän ne nyt jalat ristissäkään kai voi istua, kun kaikki sitten kattovat että herranjumala ei sillä taida olla mitään tu0la alhaalla.

    • BussTraveller

      jos raavasmies istuisi jalatristissä, niin miltäpä tuo näyttäisi? Ihanku kusta oltas pidättelemässä tai jotain?

      • nainen++

        Sehän on seksikkäin äijämäisin äijä-asento mitä voi olla.


      • Leidi...

        Bussissa voi olla aika vaikeaa istua jalat ristissä, mutta miesten asento se kuitenkin on. Hieno nainen ei koskaan istu jalat ristissä, se on rivoa ja aiheuttaa selluliittiä :)


      • Nimetön
        Leidi... kirjoitti:

        Bussissa voi olla aika vaikeaa istua jalat ristissä, mutta miesten asento se kuitenkin on. Hieno nainen ei koskaan istu jalat ristissä, se on rivoa ja aiheuttaa selluliittiä :)

        sanoo tämä mettäläinen joka istuu "miten sattuu".Kyllähän 9.6.-07 Ip liikuin raitsikassa ja oli aika täyttä,mutta kyllä 3 x siellä vilahti.ei noi "niin tyylittömästi istuneet".Se istumisesta.Aika hyvännäköisiä olivatkin.Tosin tästä ei pidetä "kirjanpitoa".


    • 3-kymppinen

      Varsinkin kesäkuumalla, miesten jalkoväli hikoilee ja paljon. Kun miehillä muutenkin on luonnostaan voimakkaampi hien eritys kuin naisilla niin mietipä kuumassa bussissa..

      Etenkin pallit kyllä hikoilee jos on ahdasta ja hikoilevat pallit ja reidet alkavat hiertää..
      Ei ollenkaan kiva juttu..


      Tässä siis vastaus mistä johtuu !!!!!!!!!

      • Haara istuja

        Ja sehän on ihan tunnettu fakta, että jos pallit hautuu kuumassa liian kauan, niin alkaa siittiöt kärsimään ja mahdollisesta jälkikasvusta ei tule sitä parasta "A-luokkaa"..

        Eli pidetään ne pallit viileässä vaan niinkuin ne on tarkoitettukin..


    • Make

      istua litran pullo jalkojen valissä ;)

    • hggf

      jalat yhdessä?johtuuko siitä ettei sillinhaju haise nokkaan?

      • kukka

        Ei vaan siitä, että jos istuu jalat harallaan, niin tulee tosi ronski olo. Eli ihan säilyttääkseen naisellisen identiteetin.


      • Nimetön

        ei vaan siitä, että se on sivistyneen ihmisen tapa istua - ja sillinhajusta:
        kyllä kesällä huomaa onko mies käynyt alapesulla vai ei - ja valitettavan usein EI OLE PESEYTYNYT.


    • Nimikin sen kertoo

      Palli sana on peruja miehen kiveksistä. Pitäisikö yrittää rusentaa ne reisien väliin, jotta hehtoperseesi putoaa molemmille kankuille? Pistä pyrstösi kuntoon, mahdut istumaan!

    • ollip

      mulla ainakin jää pallit reisien väliin puristukseen jos istuisin kapealla jalka asennolla

    • Himppu10

      Se johtuu siitä kö miehen ja naisen lantion rakenne on erilainen.

    • asento - lepo

      miksi naiset istuu aina jalat yhdessä? voidaan yhtä hyvin kysyä.
      sanoit että naiselle ei hameen kanssa sovi leveä haara-asento, ei niin mutta se onkin ihan eri juttu, eikä miehillä yleensä ole hametta.
      itselläni miehenä ei ainakaan ole lainkaan luonnollinen asento pitää jalkoja lähellä toisiaan istuessa, pitäisi jännittää lihaksia koko ajan että saisi ne pysymään edes suht lähekkäin.

      • aika

        En naisena aina istu jalat yhdessä olen nähny naisia farkut/suorat housut jne...istuvan jalat vähä haralleen yleisissä kulkuneuvoissa, junissa ym...kun olen katellu miesten miten ne istuu nii kyl on mahtavat näyt monta kertaa ollu naisensilmälle;)) treenatussa vartalossa tiukat farkut niin naiset ottakaa se silmänilona hyvävartaloisten miehien istuessa;)) silmänruokaa riittämiin...Ja kyllä olen nähny miehiä jotka lukee kirjaa nii jalat ristissä (polvi toisen päälle) kun olen seurannut...ja mitenkähä sitt mies istuu kun kiltti päällä saan vai arvata mitä sitt näkyy mut sehän suo naisille silmäniloa hauskasti kun se ottaa Ja näin kesäaikaan miesten shortsit sehä vasta jotain nuorekkailla/nuorilla miehillä VAU;) ...Levitelkää vaa miehet jalkoja sopivasti, se piristääkin, kyllä me naiset se huomataan vaik ette tiedostakkaan;))..Itse naisena en vois ajatellakaa istua jalat ristissä tai muuten jalat jännittyneenä...Ja en hameista välitä, aina housut, housupuku, tai muu sellainen.. Ja kyllä miehillä haisee hiki kun naisellakin, kesäkuumalla, pesemätön se miehellä huh....Pitäkää hygienista huolta ihmiset näin kesäkuumalla ja muutenkin...


    • Tasa-arvoa

      Näytä muillekin kanssa-sisarille, ettei hame ym. haittaa miehekästä istumista. Muissa asioissa olettekin jo kohta kaiken kateuksissanne matkineet.. Vielä kun opettelette kusemisen seisovilteen, niin a´vot!

      Mitä hameen alle kurkisteluun tulee, eikös se ole hyvä kun joku välillä kurkkaa konepellin alle?!

    • mieheltä...

      no kun miehet ei pihtaa! Voihan sitä varovasti pyytää tilaa viereiselle istuimelle.

      • Vihaisija katseita

        Joka aamu olen pakotettu anelemaan sitä viimmeistä tai toiseksi viimmeistä istumapaikkaa haara-asennossa istuvalta mieheltä. Neljännes istuimesta on käytettävissä anelujen jälkeen. Tosi epäkohteliata nuoria miehiä enimmäkseen opiskelijota! Usein seison mutta ikävältä sekin tuntuu, kun matka kestää lähes tuunnin. Milloinkaan kenenkään nuoren miehen ei ole tullut antaa istumapaikkaa, vaikka olen yli 60-vuotias mummu ja hieman liikuntavammainen.


    • Isojen poikinen juttuja

      Miksi miehet sitten käyttää housuja ja naiset hametta? Eikö tässä ole melkoinen ristiriita, jos miehet kerran tarvitsevat tavaralleen tilaa? Taitaa olla vaan niitä isojen poikien juttuja!

      • mielestäni

        enemmän nämä kirjoitukset viittaavat pikku-poikien hörinöiltä..


      • Iso Mies
        mielestäni kirjoitti:

        enemmän nämä kirjoitukset viittaavat pikku-poikien hörinöiltä..

        Polvet yhteen. Tätä vaatii joku feministi-korppikotka! Madelkaa "miehet"..


    • Pallikelli

      Ne nahkakuulat laittaa vastaan varsinkin kesällä hiostavaa, tuuletusta nekin tarvitsevat!

    • Tohtori Pasanen

      Miesten kivekset tarvitsevat(tilaa jäähtyäkseen 2castetta muuta ruumista viileämmäksi,siittiöt eivät muuten toimi!

    • mikokko

      Olen samaa mieltä. Katselkaa valokuvia, missä marsalkka Mannerheim istuu.

    • Weskari

      Miehet istuu koivet auki sen takia,ettei pallihiken eritys ois niin voimakasta ja naiset jalat liimattuna,ettei toosa näy ja sillikimara haisis.Naisten istuma-asentoa ihmeteltiin jo kouluaikoina,mut meinattiin ,et kai niillä on geishapallot nivusissa.

      • nainen...

        Mä voin näin naisenakin sanoa, että istuminen jalat levällään on ainakin mulle paljon luonnollisempaa ja helpompaa kuin istuminen jalat yhdessä. Istuminen jalat yhdessä ei ole luontevaa (liekö mulla sitten liikaa lihaksia tai jotain, jos muiden naisten mielestä on?).

        Mun mielestäni naisten istuminen jalat yhdessä liittyy vain kulttuurillisiin odotuksiin, joiden mukaan naisen pitää pitää tiettyjä asioita piilossa. Itse en koe kuitenkaan tarvetta istua jalat nipussa housut jalassa, jos päällä sattuu olemaan hame niin se on asia erikseen. Ja bussissa annan tilaa vierustoverille, vaikka nykyisin bussien istumatilat ovatkin tällaiselle isolle naiselle liian pieniä.


      • Tuoksuu..
        nainen... kirjoitti:

        Mä voin näin naisenakin sanoa, että istuminen jalat levällään on ainakin mulle paljon luonnollisempaa ja helpompaa kuin istuminen jalat yhdessä. Istuminen jalat yhdessä ei ole luontevaa (liekö mulla sitten liikaa lihaksia tai jotain, jos muiden naisten mielestä on?).

        Mun mielestäni naisten istuminen jalat yhdessä liittyy vain kulttuurillisiin odotuksiin, joiden mukaan naisen pitää pitää tiettyjä asioita piilossa. Itse en koe kuitenkaan tarvetta istua jalat nipussa housut jalassa, jos päällä sattuu olemaan hame niin se on asia erikseen. Ja bussissa annan tilaa vierustoverille, vaikka nykyisin bussien istumatilat ovatkin tällaiselle isolle naiselle liian pieniä.

        Tosi pahalle! Jokainen nainen sen tietää, niin kuin hiivatulehdukset ym. Mieti; Hikinen ja seisova bussin ilma. Daamit istuu jalat levällään.. Mikä dunkkis! Veikkaan, että 60-70% suomalaisista naisista haisee juuri näiden syiden vuoksi. Oma lukunsa on menkat bonuksena..


      • mielipidee

        Miehet istuu jalat levällään siksi kun ne haisee ja hikoilee jalkojenvälistä spermakusi eritettä housuissa ym, Olen monta kertaa joutunu siirtymää ku ei asiallisesti istuta ja isonnellaan tästäkin asiasta kyl miehet on lapsellisia, toteas vain itsekki ett mies hikoilee enemmän/haisee kuselle, vanhalle alkoholille ym enemmän mie kun histä. Naisetha luonnostaan hygienian hoitaa itsestäänselvyytenä...Ja joku mainitsi menkat, kuules mene itseesi mies, me ei niille luonnoll. asioille voida mitään kun me itsekkin inhotaan ja hävettää7 (haluais just sillo mennä maan alle) yms..Nii ei miesten tarvi pahaa oloa lisätä, tajuutteko, sama kun miehellä pissatauti ett joutuu vaipppoja pitämään...Ihmiset suvaitsevaisuutta ymmärtämystä näihin (ei itseaiheutettuihin asioihin)...Asiallisempaa keskustelua tästä vastailijat erityis. miehet!!!!


    • joka naisilla

      on sellaisena kolona, joka ei häiritse koollaan istuttaessa.

    • vastaveto

      sille kun naisilla on niin mahottoman leveä peräpeili, muuten jäätäs aina hopeelle (c;]

    • kuivaha

      ellei tuuleta, menaan se kusinen kalu siellä lahkessa.

    • miehet luulee

      ne pallit mitää tilaa vie, perslihakset niil kiristää nii ettei jalkoi saa yhteen!
      Sitäpaitsi se on vallan osoitus ympäristölle joten pienimunaset miehet istuu niin.....

      • Penis löytyy..

        Sinä himo-feministi olet kateellinen, koska jalkovälistäsi puuttuu se graalin malja, vallan kahva, jota te ette voi saada. -ette edes pientä ;o)


      • asfkjfkjfldfklfklsölöööö
        Penis löytyy.. kirjoitti:

        Sinä himo-feministi olet kateellinen, koska jalkovälistäsi puuttuu se graalin malja, vallan kahva, jota te ette voi saada. -ette edes pientä ;o)

        Sinä himosovinisti, olet täydellinen, mutta sinullaha on niin pieni ettei sitä edes huomaa ja siten se ei toimi, prinssinakkina se koristeena vaan.. se on sinulla omaksi iloksi vaan jos sitäkään..Istut pikkumunan päällä...


      • Suomi-Lenkki
        asfkjfkjfldfklfklsölöööö kirjoitti:

        Sinä himosovinisti, olet täydellinen, mutta sinullaha on niin pieni ettei sitä edes huomaa ja siten se ei toimi, prinssinakkina se koristeena vaan.. se on sinulla omaksi iloksi vaan jos sitäkään..Istut pikkumunan päällä...

        Kyllä kyrvänvartta riittää, sinullekin jos haluat tulla imeskelemään.. 18cm 5,5cm paksu suonikas... Asun Hki. Mikäli kiinnostuit, pistä vastine. Sovitaan vaikka treffit.

        Vehkeet ei käytössä kulu, enkä pihtaa kaikille ;o)


      • :))
        Suomi-Lenkki kirjoitti:

        Kyllä kyrvänvartta riittää, sinullekin jos haluat tulla imeskelemään.. 18cm 5,5cm paksu suonikas... Asun Hki. Mikäli kiinnostuit, pistä vastine. Sovitaan vaikka treffit.

        Vehkeet ei käytössä kulu, enkä pihtaa kaikille ;o)

        tulen!!


    • Kun Suomi putos puusta

      Kyse on pelkästään junttimaisesta itsekkyydestä, jos ei viereenistuvalle matkustajalle anneta tuumaakaan tilaa - kun siis ensin on viety 75 % kahden penkin tilasta. Nähtävästi ajatellaan, että se on isäntä, joka on ikkunapaikan vallannut. Kerran eräs tuttavani (nainen) kysyi nuorukaiselta, että onko tämä paikka vapaa. Vastauksena tuli : EI !. Että tämmöisiä järjenjättiläisiä on ilonamme joukkoliikenteessä.

      Toinen perijunttimainen tapa - johon naisetkin paljon syyllistyvät- on vallata 2 paikkaa täydessä bussissa eli istua käytävänpuoleiseela paikalla ja ikkunapaikka tyhjänä. JA sitten näytetään närkästyneiltä, kun joku kehtaa tulla kysymään vapaata istumapaikkaa.

      • Yksityis autoilija

        Itsellä on monta penkkiä, missä voin istuskella, jos siltä tuntuu. Automaatti ilmastointi pitää huolen, ettei hikeä pukkaa. Nauttikaa te järjen jättiläiset hikisistä seuralaisistanne!!


      • mikokko
        Yksityis autoilija kirjoitti:

        Itsellä on monta penkkiä, missä voin istuskella, jos siltä tuntuu. Automaatti ilmastointi pitää huolen, ettei hikeä pukkaa. Nauttikaa te järjen jättiläiset hikisistä seuralaisistanne!!

        aja sä hondallas.


      • Laatua peliin
        mikokko kirjoitti:

        aja sä hondallas.

        Jaguar X-type on enemmän makuuni. Executive..


    • vaan helvetin luonnotonta istua jalat tiukasti yhdessä. Mut mä teen ton silleen et harotan vaan sitä käytävän puoleista jalkaa jos istun käytävän puolella.

      Ihmisten käyttäytymisestä yleisissä vois muutenkin varmaan väsätä jonkun sortin gradun poikasen, niin mielenkiintoista se monesti on. Esim. se miks niin moni nainen haluaa istua mahdollisimman edessä on mulle suuri mysteeri. Ja yks päivä sattu silleen et olin melkein tyhjässä bussissa. Sit kyytiin nous joku kieltämättä ihan pantavan mut vitun teennäisen näköinen yli-ikäinen pissis. Ekaks se meinas istua siihen mun eteen, oli virittämässä jo laukkuaan penkille mut sit yhtäkkiä menikin muutaman penkin päähän kauemmaksi. Ei ollu kuuma, aurinko ei paistanu, miks piti silti vaihtaa yllättäen paikkaa. Pientä on ihmisten elämä jos syy oli se mitä vahvasti epäilen, ei vaan vahingossakaan halua antaa ymmärtää mitään.

    • Nette-Amanda

      Nyt miehet on vastanneet suurimmaksi osaksi että hikoilevat :)
      Hei ostakaa tarpeeksi isot, puuvillaiset päällyshousut tai cityshortsit ja hyvät luonnonkuitukalsarit esim. silkkipuuvillaa. Loppuu puristukset ja hikoilut ja naiset voivat istua. JA antakaa istumapaikkanne naisille, lapsille ja vanhuksille.

      • että..

        hyvälaatuiset alkkarit auttaisi, auttaako Gossardit naisella tissihien eritystä kun säkit roikkuu nahka nahkaa vasten..?

        Kyllä se on niin ettei naisen kannata neuvoa munien asennosta ja puristuksen poistosta, varsinkaan kun ne vehkeet koitetaan pitää mahdollisimmat lävällään hikoilun poistamiseksi ja siihen tarvitaan tiukkaa housua ettei ne roiku haarovälissä, ei tuohon ole oikeaa ratkaisua varmaan keksittykään. Ainakin mulla hikoilee enemmän löysissä alkkareissa, hikoo ilmankin, persekin hikoo, mutta jalat on kylmät.. =)


      • Tasa-arvoa

        Yksikään feministi ei tule saamaan paikkaani ilman perusteltua syytä. Siihen ei riitä raskaus ym. Mitä itsensä nussitutti siihen kuntoon. Iäkkäät Vanhukset ja lapset saavat toki paikkani. Naisia pitää palautella maan pinnalle. Tämäkin on yksi keino.


    • tulivuori86

      täytyy kyl tunnustaa että itsekin istun haarat leveelläs, paitsi hameen kans, koska se on yksinkertaisesti helvetin hyvä ja mukava asento =P

    • istua...

      Toi on kyllä melko hyvä huomio, mutta toisaalta kun mietin sellaista miestä joka istuu jalat ristissä tai yhdessä, niin tulee kyllä ensimmäiseksi joku hihittelevän hintin perikuva mieleen.

    • pukkaa..
    • aune...

      Kiitosta vaan,en mä mielestäni kovin leveesti olee istunut...ja vaikka olisinkin niin en ole tietoinen moisesta...

    • näin on

      munansa lemuja.....

    • situja

      Jos sääret ovat niin pitkät tai penkki matala, että istuessa reiden ja penkin väliin jää tilaa polven vieressä, silloin jalat valahtavat sivulle, tai sitten joutuu kokoajan jännittämään lihaksia pitääkseen ne yhdessä. Riippuu vähän anatomiastakin.

      Lyhyillä taas, mitä naiset miehiä useammin on, jalat roikkuvat ilmassa, jolloin reidet lepäävät suoranakin ollessaan penkillä, eivätkä tietenkään valahda sivulle.

      Yksinkertaista.

    • mulkunvihaaja

      kyllä meitä miehiä on joka lähtöön ?kaiken näköisiä mulkkuja. Potkaise munille seuraavan kerran jos ei osaa istua naisen vieressä.

    • Tosi on

      Pallit jää puristuksiin ja muutenkin jalkojen yhdessä pitäminen ei tunnu ollenkaan "luonnolliselta". Joutuu jännittämään lihaksia.
      Jalat ristissä on ok, jos mahtuu.

    • Miesasiamies

      Mieshän ei välttämättä 'saa' istua jalat ristissä koska sitä voidaan pitää naisellisena ja naurettavana, ainakin jotkut naiset voivat pitää sitä vastenmielisenä.

      Jalat auki istuminen taas voi ehkä luoda auktoriteettia ja viestiä itseluottamuksesta.

      Mutta ainakin itse pystyn puristamaan jalkoja yhteen miten kovaa vain ja vain harvoin käy niin että kives jäisi puristuksiin, silloinkin se aiheuttaa sen asteista kipua jota pystyisi ehkä kestämään useamman minuutin,vaikka suositella sitä ei hirveästi voi.

      Ei ole muuta vastausta,onneksi miehet eivät ole sentään vaatineet saada viedä naisten paikkoja sillä perusteella että ovat miehiä,kuten jotkut feministit eri maissa ovat vaatineet naisille moista etuoikeutta. :P

    • mainostaa..

      Aina kannattaa mainostaa, vaikka olisi kyseessä vähän pienempikin artikkeli!

    • vaatii jo tilaa

      Jalat reteenä leventely tuo kyllä lähinnä mieleen, että pojalla on jotain ongelmia siellä alakerrassa? Joitain konnia, syyhyttävää taikka rikkimennyttä ihottumaa. Isoista vehkeistä ei voi olla kyse, paitsi jos on pumpannut pallinsa ja pippelinsä täyteen silikonia, niin kuin 4D-dokkarissa.

      • Olet penis-kateellinen

        Penis on vallan valtikka. Onneksi me miehet emme ole niin vallan ahneita ja kateellisia joka asioista, niin kuin naiset. Nainen on keräilijä, tuo pesän rakentaja. Geenit ohjaa häntä Kaikki Mulle Nyt-asenteella.

        Huvittavinta naisissa on se, mikäli paikalla on 3 tai useampi nainen, alkaa selän takana kähmintä. Naiset meikkaavat ainoastaan päihittääkseen toisen naisen. Ts. näyttääkseen miehen silmissä haluttavammalta..

        Geenit on mitä on, sille ei voi kovinkaan rekkalesbo-feministi mitään.

        Penis on, ja istumme miten huvittaa..


    • vitusti

      Sellaiset miehet jotka istuvat saatana jalat niin harallaan ettei siihen edes pieni lapsi mahdu viereen istumaan!

      Seisokoon käytävällä jos hikoiluttaa/on niin jumalaton penis ettei osaa istua pienemmin.
      Kyllä kuulkaa meitä naisiakin joskus himottaisi avata haarat 5 metriä leveelleen ja röhnöttää bussin penkille kuin sika - mutta sitä emme tee koska se on erittäin epäkohteliasta muita kohtaan.

      Ne jalat voi pitää pienemmin haarallaan. Ei sitä koko vitun penkkiä tartte valloittaa!

      • Tiedä asemasi!

        Niinhän te naudat teettekin, olette hokkarit kohti taivaita, jalat niin levällään että nielurisat paistaa.. Etelässä ja muolla matkoilla. Nykyään ei tarvitse mennä edes porauslautalle, riittää nämä "hiihtokeskukset", jossa ei rinteisiin ehditä viinan himoissaan. Nainen ei todellakaan ole Suomelle mikään edustavin käyntikortti ;o)

        Bussissa annan lapselle tilaa, äiti seisköön suonikohjuisilla, paksuilla jaloillaan ihan itse.


      • sikaniska.

        siinä tapauksessa pitää tehdä pitempiä penkkejä. mä en ainakaan istu kuin joku juutalainen vaan otan rennosti kun kerran matkani maksan. jos se jotain ärsyttää niin siitä vaan tulee sanomaan jos on pokkaa en ota siihen kummiskaan mitään kantaa. että loiset voivat painua muualle vinkumaan.


    • mä vaan

      jalkatilat on niin pieniä,pidemmillä jaloilla on pakko avata haarat ku penkki ei jousta,sitäpaitsi ei kyl yksikään nainen ole veskaansa ottanu viereiseltä penkiltä pois vaik olis viimeinen paikka.haaraasento on luonnollinen miehille,jos ette tätä ymmärrä,voi voi teidän kanssa...

    • Admira

      olen monesti ihmetellyt. Televisiossa varsinkin nämänuoremmat tyypit istuvat jalat leveästi harallaan ja pipo tanakasti silmillä puhumassa niinku kato musiikista. Ei ole kovin esteettisen näköistä.

      • siis yli 40v.

        Naiset pitelee kassiansa viereisellä penkillä, peruukki silmillään, kahisevine polyesteri pukuineen, isoine ahtereineen. Sekään ei ole kovin esteettisen näköistä.


    • Aistin tällaista

      Istun silloin tällöin jalat ristissä, kuten nytkin. Ihan kiva asento, eikä tuota juurikaan ongelmaa.

      terveisin: nuorimies

    • kultaseni

      muuten tulee aivan mieletön pallihiki

    • normaalisti...

      mutta koska minulla on pitkät ja lihaksikkaat jalat vievät ne tilaa, hartiat samaten. Istu siinä sitten sumpussa reppu sylissä. Kyllä nuo penkkien mitoitukset on aivan pielessä ja pienille kiinalaisille tehty.

    • syy

      Miehet ovat maailman herroja. Me istutaan miten huvittaa. Naiset saa tulla syliin, jos ei riitä tila. Siinä voi vaikka ratsastella aikansa kuluksi niin tulee parempi mieli kummallekkin.

    • Dol Biong

      "Miksi miehet istua harottaa jalat leveässä haara-asennossa"

      Väärä yleistys

      Jotkut miehet kyllä, ne joilla auto on ... jatke ja ne joilla on ...ongelmia.

      Jos olet nainen ja etsit tosimiestä, niin mene ohi vaan.

    • ...

      nimi kertoo jo kaiken.

    • pyhä yksinkertaisuus

      Ei naisellakaan ole yleensä jalat yhdessä silloin, kun sillä on miehen muna jalkojen välissä.

    • mucho

      Harvalla on niin isot pallit (ehkä jollakin hepalla),että pitäisi istua leveässä haara-asennossa.Se on lähinnä sitä uroksen kehollista pullistelua.Se jolla on levein haara-asento,on päänsisäisessä maailmassaan "bussin" todellisin ALFA-uros.

    • Rakenne

      On erilainen miehillä ja naisilla.Miesten lantio on huomattavasti kapeampi, joten jalkojen yhdessä pitäminen on luonnotonta ja vaikeaa ilman ponnistelua.Haara-asento on miehelle luonnollisin ja rennoin istuma-asento.Niillä ulokkeilla ei ole istuma-asennon kanssa mitään merkitystä.

    • *neiti*

      jos ihan loogisesti ajatellaan niin jos sulla on tavaraa jalkojen välissä johonka lyötäessä putoat aika helposti niin ei varmaan huvita turhaan litistellä vehkeitä ;) siksi :D näin mä sen ajattelen

    • reino

      Miehet istuvat haara-asennossa, koska vehkeet ovat niin isot ja vaativat tilaa. Niitä on mukava myös näyttää housun altakin, sitähän te naiset haluatte. Lisäksi olemme ns. "Euroopan omistajia" ja sekin vaatii oikeaa asentoa.

      • Nimetön

        hheee reiska - useimpien äijien vehkeet on ko kutistuneita prinssinakkeja - mutta ei yhtä hyvänmakuisia ..äijillä aina ongelma kenellä on iso - ja voi helv kuustoista!
        vaikka on kuink iso - mitä se auttaa jos ei äijällä muuta sitten ole?


      • reino
        Nimetön kirjoitti:

        hheee reiska - useimpien äijien vehkeet on ko kutistuneita prinssinakkeja - mutta ei yhtä hyvänmakuisia ..äijillä aina ongelma kenellä on iso - ja voi helv kuustoista!
        vaikka on kuink iso - mitä se auttaa jos ei äijällä muuta sitten ole?

        Ikävää nimetön, että sun kohdalle on sattunut noita prinssinakkeja. Kuten vastauksistani huomaa, minun kohdallenikaan ei luonto sitten muuta antanut kuin isot vehkeet.


    • Iso Vaalee Ville

      Noh hammahan menee näin, mies varaa tilaa viereensä.

      Yleensä jollekin tutulle.
      Mutta ehkä vanhuksille, perheen äideille jotka sitten päästää istumaan lasten kans ja ite nostaa lastenvaunut bussiin.

      Miehet ei halua viereen hyvän näköistä uhkeaa mimmiä , koska pelkää että sen dödöt alkaa ärsyttää nenää ja räkä alkaa vuotaa jollon sitä pitää pyyhkiä käteen ja niiskutella.

      Sellainehan olisi varsin junttimaista.

      Sitten taas on sellasia busseja mihin isot miehet ei kertakaikkiaan mahdu istuun kunnolla.
      Sillon pitäis istua penkillä sotilaallisesti selkä suorassa, perse selkänojassa kiinni.
      Mutta sekään ei käy. Miehet haluaa olla huomaamattomia, valua penkille ja pitää pää suurinpiirtein samalla korkeudella kun muitten matkustajien, sulautua massaan.

      Ja viimeiseksi, onhan se kauheeta jos joku istuu viereen ja joutuu puhumaan että "Anteeks, voisitteko varoa, munt tarttee jäärä nyh pois"

      Siinä sitten on keränny paineita ja miettiny että kuuleekohan se varamasti että oon jäämässä pois. Kädet hiessä, kainalot märkinä, koittaa piettää pierua ja mutkitella vieressä istuvan ohi mahdollisimman vähän sitä koskettamatta.

      ;)

    • pikku myy

      Miehet eivät ikinä,missään olosuhteissa,ota huomioon
      muita,tämän voi huomata vaikka uimahallissa,jossa he
      kroolavat huoletta päälle,heikommat jääkööt jalkoi-
      hin..!Onneksi on Yrjönkadun uimahalli sekä kesäisin
      Seurasaaren naisten(ja miesten)omat rannat.Useat
      miehet tietysti yrittävät päästä fyysiseen kontak-
      tiin jopa kulkuneuvoissa tai sitten tapittavat nais-
      ihmistä kiusallisesti.Aina voi ottaa mukaan lehden
      ja nostaa se niin korkealle,etteivät näe mitään!

    • kokemuksen syvä rintaääni

      vastaus: kalsarien tuuletus... jo termodynamiikan toinen laki sanoo että kalsarit tuulettuvat paremmin tällaisessa asennossa rikastuttaen maukkaalla odöörillä kanssamatkustajien hajuaistia puhumattakaan siitä prefallisesta vallantunteesta josta naiset ja puppelipojat jäävät osattomiksi.

    • Eli kyllä ne vehkeet vaativat sen haara-asennon. Hetken voi istua jalat yhdessä, mutta aika pian alkaa ahdistaa.

    • Naisen istuma-asento

      miksei naiset voi esitellä laitettaan avoimesti ruuhkabussissa, junassa tai baarissa istumalla haarat levällään.

      Perustelkaa perkeleet mikä siinä rupisessa vitussanne on niin salaista, ettei sitä voi muka kaikille halukkaille katsojille esitelle. PERUSTELUT PERKELEEN ÄMMÄT !!!!!!!!!!!

      • lsflkjfksjfklsffff

        Olet idioootti ett haukut naisia täällä tosta noin vaan...Mikä sinua riivaa kullin paiseinen äijä jolla ei toimi mikään, painu helvettii ulkomaille, tällasia kirjotuksia naisesta huh tällaset miehet (osa fiksuja miehiä jotka ei täällä marise ym) ulkomaille potku perseeseen ja ulkomaille...esitelkää rumat äijät vaan haisevanne kyrpäänne auliisti kuten ennenki kun istutte jalat leväällään...nii toiset miehet on innoissaan!!!!


    • asdf

      Miksi naiset seisoo jalkaterien sisäsyrjät kiinni toisissaan? Miehelle sekin on tosi vaikeaa!

      • klskfslfjkldfj

        Ei kaikki naiset, ihme käsitys, kun katson miesten seisovan niin kyllä ei ne pahemmin harallaan seiso ellei iso norsunkokoinen leveyd. mies on asia erikseen...Ja nähnyt enemmistön naisia/miehiä jalat vähä harallaan seisovan ja helpompikin kun kauan seisoo ja liikuttaa itseään vähän ettei jännitä ja verikin kiertää...


    • merentyttö

      No miehet haluavat näyttää naisille, mitä on tarjolla, pönkittää itsetuntoaan ja näyttää muille uroksille, mitä muilta puuttuu eli hyvin alkukantaisia singaaleja ja uskokaa pois:kyllä ne kaikki "lökäpöksy turriaisetkin " sen tiedostaa...

      • j.helmi

        mulle tuli mieleen toi ihan sama ajatus, en vaan viittiny sitä toiseen kertaan kirjoittaa tänne ... :D


    • merkitystä

      Pitkän miehen haara-asennon ymmärtää kun ei jalat yhdessä välttämättä anna tilaa istua, mutta normi mittaiset niin en ymmärrä. Monesti olen istunut miehen vieressä jolla ihan oikeesti se mulkku haissutkin kun "tuuletellaan" niitä vehkeitään.

      Varsinkin nuoriso "alle 20-v" tykkää harotella kahden penkin leveydellä. Itse olen sen verto veemäinen, että tungen itseni sellaisen viereen piruuttaan istumaan heheh.

      Mieheni ei istu jalat yhdessä eikä kovin harallakaan. Sillei pienessä haara asennossa jossa naisestenkin usein näkee olevan. Vehkeen koolla ei siinä ole mitään merkitystä jos ei jalka toisen päällä sentäs istu. Miehelläni ei sentäs mikään pikkuriikkinen ja mitään ongelmaa ole ollut. Taitaa monet miehet vaan katsoa oikeudeksi istua penkillä yksin ja se koitetaan varmistaa leveällä haara asennolla.

      • reino

        Mistä tiedätmiehesi siitä pitudesta? Oletko vertaillut?


    • PUSSIT

      tyhjennystä vajaana :D

    • HUORAT

      istuu ihan samalla lailla, mistä moinen johtuu..

      • äsköneeen

        Ja sovinistiset huorapukit täällä inisee kukin saa istua miten lystää, tietty asiallisuuttakin mukaan...Menkää miehet itseenne täällä..me naiset pidämme porukalla huolemme siitä...


    • dryj

      Ensinnäkin miehillä on jalkojen välissä normaalisti enempi tavaraa (valtikka pari päärynää)kuin naisilla, mikä jo sinänsä pakottaa istumaan jalat leveämmässä haara-asennossa ja toiseksi jos on esim harrastanut punttisalitreenausta ja tehnyt raskaita kyykkytreenejä niin reidet kasvavat sen verta isoiksi, että on täysin mahdotonta istua ns akkamaisesti jalat yhdessä.
      Seuraavan kerran kun uroksen istuma-asento häiritsee noin paljon niin sopii istua syliin, en pane pahakseni.

      • naisille

        jotka suurimmaksi osakseen on muka järkeviä kaikessa..??


    • kysymykseen

      Jos esim bussissa on tilanahtautta ja vieressäni on vapaa ainoa paikka,niin harvoin siihen kukaan uskaltaa tulla istumaan.
      Saan pidettyä jalkani melkein yhdessä,mutta en kovin pitkää aikaa..siis jos joku nyt haluaa viereeni tulla istumaan.
      ->matkustan harvoin lähibusseilla.
      Minulla on oikeasti leveät hartiat,eikä ne sovi mitenkään bussien penkkien kokoon.En muutenkaan ole ihan pienikokoinen,vaikka pituus ei nyt kovin huima ole.
      Mitä istumatyyliin tulee,niin minulla on lantio sen mallinen,että reidet yhdessä istuminen kiristää reisilihaksia samaan tyyliin,kuin koukistaisit hauistasi.Ei ole mielekästä istua polvet yhdessä.kun reidet ottaa ennen polvia jo kiinni ja lonkat joutuvat epämieluisaan asentoon..kiertyvään sellaiseen.Sellaiset ovat luut,eivätkä muuksi muutu.
      Mitä sitten varustukseen tulee,niin jos reidet laittaa melkein suoraksi eteenpäin..kassit joutuu litistyksiin,veitikka myös.
      Ei,kassit ovat pienet ja se hmm.. reilu 4 tuumaa nukkuessa.
      Kassit vain sijaitsevat sen verran alhaalla,että haittaavat aina polkupyöräilyssäkin.Ei siis tule pidettyä reisiä yhdessä kuin pakosta.
      Luojan kiitos,en ole saanut mitään riippukasseja..silloin olis jo saksille töitä:X
      Ainakaan en vie kuin harvoin viereisen istumapaikan bussista,jos tulee siel matkustettua.
      Mun jalat kun on normaalis istuma-asennos v-kirjaimen muotoisesti harallaan,eivät esittämisen tms syyn takia.
      Harva uskaltaa viereeni tulla istumaan..ehkä näytän pelottavalta,mut ihan mukava olen.
      Niin kauan kuitenkin,kun ei aleta riitaa haastamaan..
      Se mitä tulee sen jälkeen tapahtumaan,jätetään mainitsematta lasten vuoksi;)
      T.Yx mies

    • xy.

      jalat toisissaan kiinni siittiöiden lämpötila nousee, kiveksethän ovat ruumiin ulopuolella koska tarvitsevat viileyttä, istuma-asento johtuu sekin tästä, seon luonnon sanelema ei noin vain keksitty.

    • hohhoijaaa..

      Voi-voi.. Jollakin taas ollu huono päivä, ku keksiny moisen valituksen aiheen.. Muistakaa ihmiset syödä ja nukkua hyvin(jne.), niin ei moiset asiat aiheuta niin suurta ahdistusta..

    • se pieni ero

      ne vehkeet.tiedätkö miksi naisen on helpompi tehdä spakaati...koska on halki haaroista,miehellä ei onnistu.

      • mielipidde

        Ei se nyt noinkaan ole...Olen nähnyt miehiä tanssivan (etenkin ulkomaal. tanssijoita joilla spakaatti meni monella todella notkeasti ja nopeasti jopa paremmin kuin yleensä naisilla...Kun katselin tarkkaa ja todella hämmästyin..Mut siellähä kulttuuri onkin toisenlainen missä pienestä pitäen miehet/naiset tanssillaan luonnostaan pitää hauskaa yms..


    • Nimetön

      mahtavan hyvä provo.

    • Ukkeli

      että sulla olis taas jotain kitisemisen aihetta.Pysy kotona ja pidä ovet lukossa niin ei koskaan tarvitse istua missään kenenkään vieressä.Niin ja miksi ei nainen voi istua jalat harottaen ??

    • Nuori nainen

      Luin koko tämän keskustelun kaikkine vastauksineen, ja nauraa sain! Uskomatonta, kuinka jotkut ovat niin lapsellisia ja miehet taas uhoavat mahdollisimman paljon... =)

      Mietityttääpi vain, että mitähän miehet sanoisivat/tekisivät, jos naiset istuisivat bussissa heidän syliinsä... ;)

    • leveä asebto

      näyttää tytölle että löytyy isoa patukkaa tytön pillun täytteeksi ;)

      • klsdjfsjfkjjflsölsö

        Mut sinulla onkin pieni prinssinakki kulli jota ei erota edes housuistaan, littana kuin mikä, niitähä riittää täällä.....


    • perseenpyöritys

      bussien ahtaissa käytävissä. Jos hutsu sitten törmää perseellään johonkin, niin taitaapi olla haastepaperit valmiina, joita tyrkkiä joka käteen. Entäpä jos horatsu törmää perseellään bussin seinään? Saakos silloin haasteen bussi, kuljettaja vaiko valmistaja?

      • sdkfsdfkäsfsäf

        ja sinä olet olet miespuolinen sikahutsu, jota naiset voi mielinmäärin kourailla sinua kippeeksi asti...mitä täällä valitat, fiksut mukavat miehet ei täällä pahemmin näy, onneksi...


    • namisuku

      olin menossa bussilla katselemaan naistanhuilua. kun huomasin bussiin astuvan hyvännäköisen böönan. siirryin viereensä ja levitin kulkukeppini mahdollisimman leveäksi jotta toinen edes hiukan hipaisisi hänen suloreittään.´MUKSista ja olin lattialla. seuraavaksi keksin jotain muuta, auts. viimeviikolla pidin salkkua tiukasti yhteenpudistettujeni polvien päällä kun bussiin ryöpsähti jotkut sealiiderit mineissään.joka päivä on erilainen.

    • No huhhuh, täällä taas keskustelun aihe unohtuu aika monelta. :) Hauskoja kommentteja kyllä pukkaa, nauratti jopa. Mutta olen ihmetellyt samaa asiaa, tuota haara-asentoa. Ehkä se tosiaan on joku alitajuinen juttu, tai sitten istuvat niin, jotta vehkeet olisivat mukavasti.
      Kyllähän se ruuhkabussissa kovastikin ärsyttää, varsinkin jos eivät tajua antaa tilaa toiselle. Mutta muutoin se on mielestäni ihan seksikästä, tulee sellainen urosleijonameininki mieleen. Ehkä minulla on kieroutunut miesihanne tms. :D

      • maximus...

        miksi naisilla on tissit ? abuwa


      • ajatuus

        ei ollenkaan kieroutunut miesihanne;) Sylphidia;) jokaiselle jotain ihannetta, tämäkin:))
        Kyllä tykkään naisena katsella, varsinkin hyvävartaloisen urheilullisen nuorekkaan miehen kroppaa, ja miten se istuu/tai seisoo;))) tästäkin silmäniloa riittämiin naisille;)) huumoria mukaan ja leikkimielisyyttä asiaan..


      • Maskuliininen

        Uroksia ollaan, leijonia ja hiiriä.


    • Tapiiri

      Lentokoneissakin on muuten tosi ärsyttävää kun tyypit tunkee oman tilansa ulkopuolelle, ei pelkästää jalat vaan kädet kans. Jos olen maksanut satoja euroja lentolipusta niin en todellakaan halua ostua tuntikausia pienessä kryntyssä vain koska naapurissa istuvalla äijällä sattuu olemaan 30 kiloa ylimääräistä. Hän siis makustaa puolellatoista paikalla vain yhden paikan hinnalla. Pistää niin vihaksi.

    • perttulampi

      Uusi galleria perustettu, käykää kattomassa www.manageri.fi aika hyvältä vaikuttaa :) ilmaiset prive viestitkin :D

    • TOPATTU

      Se on PAKKO istua leveessä haara-asennossa,koska jalassa on tuliterät italialaiset valmiiksi topatut xxxxl-kalsarit(italiaanot ovat käyttäneet toppakalsareita jo vuosia).
      Itse hankin suoraan pulleimman mallin,että saisin suoraan naisten jakamattoman huomion - kuten on käynytkin.Ja vientiä on tanssilavoilla riittänytkin.Leveä haara-asento vetää nykyisin naisia puoleensa,kuin magneetti.

      Suosittelen kokeilemaan!

      • Omat munat

        Toppauksia kalsareihin???!! Itsellä on naisten mielestä erittäin pullottava ja mielenkiintoinen etumus, ettei sitä voi enään millään toppauksilla parannella..

        Pallit on leikattu 5 vuotta takaperin, ja slaikkari on iso. pallien leikkaus on rauhoittanut hiukan kovinta kiimaa.

        Olen rakastellut yli 200 naisen kanssa. Leikkaus rauhoitti, sen jälkeen en ole rakastellut kuin n. 40 naisen kanssa.

        Tauteja? ehei, kumipuku on on kova sana.

        Nyt, 5kk sitten olen löytänyt naisen, joka täyttää kaikki tarpeeni. -kuin itse hänen...

        Munat on tehty jäähdytettäviksi. Istuma-asento neitimäisesti ei luonnistu. Olen yrittänyt.


    • nuokkuhelmi

      pidän miehistä jotka istuu kuin mies jalat levällään. Mikään kamalampaa kun jalat ristissä istuva mies

    • Nimetön

      siksi, että mahan rellukka köllöttää jalkojen välissä penkillä !!!! Ei onnistu muuten! T: Nainen

      • Ärsyttävä mies

        Joillakin elintasovatsa vaatii elintilaa. Niin se on.


    • läpätystä....

      Se on sillä lailla kanamaiset sipsuttelijat, että mulla on "kanttia" istua kuinka haluan, vaikka poikittain. Siihen teillä ei ole mitään edellydyksiä puuttua. Ainoa väline mitä pystytte ja osaatte käyttää on alati tyhjän päiväisyyksiä nalkutta "leipäläpenne".
      Kuten Nietze totesi, jos menet naisen luokse, ota ruoska mukaan. Pitää paikkansa, sen olen huomannut.

    • Ärsyttävä mies

      Minun varustukseni nyt vain sattuu olemaan kookas kuin mustalla orilla ja ne vievät suhteellisen paljon tilaa ja vaativat viilennystä jalat levällään.

      Onhan siinä käytävällä tilaa seistä tai istua lattialla. Jos se ei miellytä niin tule toki syliin istumaan ;)

    • ..on..

      ..hyvin yksinkertainen ja on varmaan tullut jo monta kertaa ilmi, mutta tässä asia pähkinänkuoressa:

      Miehen kivekset eivät yhtään tykkää joutuessaan puristuksiin. Varsinkin jos reidet ovat paksut, jalat-yhdessä-istuma-asento voi olla varsin epämiellyttävä puhumattakaan jos jalat olisivat ristissä. No, joillakin tilaa saattaa olla enemmän jalkojen välissä...

    • TemeX

      että ei jossain bussissa mahdu muullalailla istumaan. Lentokoneessa sama homma penkkirivit liian lähekkäin ette vois edes ajatella muita istumaasentoja, kuin jalat levällään.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9209
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3839
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2690
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2504
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1612
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe