Sukkahousut

aikuinen nainen

Olen käyttänyt koko ikäni sukkahousuja ilman pikkuhousuja ja olen tavannut yhden naisen joka tekee samoin. On se melkomoinen aarre kun se pitää jopa kesälläkin kätkeä kolmien housujen alle. Kai se on vain sellainen totuttu tapa joka on opittu 60 luvulta kun sukkahousuja alkoi tulla käyttöön ne ei kyllä ollut mitenkään mielyttäviä pitää ilman pikkuhousuja, mutta nykyiset on kyllä hyviä käyttää. Tietysti se on kuukautis-siteiden kanssa hankala kun niitä ei ole suunniteltu käytettäväksi sukkahousujen kkanssa.

43

15629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ´juupelis

      Käytät siis sukkahousuja ilman alushousuja? Hyi hyi. Kuinkas usein vaihdat ne sukkahousut? Et milloinkaan? Minä olen joskus kerran kokeillut, olivat kyllä hierovan tuntuiset päällä, mutta kutitti ja tuntuivat epähygienisiltä. Minun pitää nyt lopettaa, mutta alappa käyttää stringejä niin homma hoituu. Toivottavasti minusta oli valtavasti apua:)

      • Aikuinen mies

        Minusta sukkikset ihan sellaisenaan ovat ihanan tuntuiset, antavat kovan seisokin lycran hieroessa palleja


      • Aikuinen tyttö
        Aikuinen mies kirjoitti:

        Minusta sukkikset ihan sellaisenaan ovat ihanan tuntuiset, antavat kovan seisokin lycran hieroessa palleja

        Mielenkiintoista tuo pallihieronta..kauanko seisokkisi kestää ?


      • Denier
        Aikuinen mies kirjoitti:

        Minusta sukkikset ihan sellaisenaan ovat ihanan tuntuiset, antavat kovan seisokin lycran hieroessa palleja

        Älä suutu, mutta taitaa olla vaikea liikkua
        ihmisten ilmoilla, jos kokoajan "seisoo".
        Minun puolesta saa olla jokaisen oma asia, mihin
        sukkiksia käyttää. Onneksi myös asusteena ilman
        seksuaalisia vaikuttimia.


      • Mörö
        Denier kirjoitti:

        Älä suutu, mutta taitaa olla vaikea liikkua
        ihmisten ilmoilla, jos kokoajan "seisoo".
        Minun puolesta saa olla jokaisen oma asia, mihin
        sukkiksia käyttää. Onneksi myös asusteena ilman
        seksuaalisia vaikuttimia.

        Kauhee mikä huuhkaja toi denirer...


      • Ilman saumaa
        Mörö kirjoitti:

        Kauhee mikä huuhkaja toi denirer...

        Sääli huuhkajaa, mutta myös sinua, kun et
        osannut nimeä oikein kirjoittaa.
        Jokainen olkoon sitä mitä huvittaa, kunhan
        ei käy käsiksi.


      • Tiitti Tyttö
        Ilman saumaa kirjoitti:

        Sääli huuhkajaa, mutta myös sinua, kun et
        osannut nimeä oikein kirjoittaa.
        Jokainen olkoon sitä mitä huvittaa, kunhan
        ei käy käsiksi.

        Kun käyttäisit vielä mustia sukkiksia niin sääresi pääsisi paremmin esille.


    • sentään

      kai peset ne sukkikset sitten joka päivä tai vaihdat ainakin. ihana pilalle hinkattu tavara

      • käytä...

        sukkiksia ilman pikkareita (joskus kyllä). Mutta jotenkin tuntuu ristiriitaiselta että jotkut valmistajat laittavat sukkahousuihin jopa puuvillaisen haarapalan, eli ovat suunnitelleet käytettäväksi ilman alushousuja.

        Tottahan sukkiksetkin pestään päivittäin, niinhän valmistajakin ohjeistaa. On siis ihan sama peseekö ne pikkarit vai sukkikset.


      • Pantyhose
        käytä... kirjoitti:

        sukkiksia ilman pikkareita (joskus kyllä). Mutta jotenkin tuntuu ristiriitaiselta että jotkut valmistajat laittavat sukkahousuihin jopa puuvillaisen haarapalan, eli ovat suunnitelleet käytettäväksi ilman alushousuja.

        Tottahan sukkiksetkin pestään päivittäin, niinhän valmistajakin ohjeistaa. On siis ihan sama peseekö ne pikkarit vai sukkikset.

        ilman pikkuhousuja, todella seksikästä ja kesäkuumalla hameen kanssa varmaan miellyttävän vilpoistakin(en tosin näin suht normaalina miehenä ole itse kokeillut)


    • ..kätkeä

      ... kun jättää ne sukkahousut pois. Miksi ihmeessä naiset suostuvat pitämään moisia hiostavia makkarankuoria vuodesta toiseen ja vielä ympäri vuoden?

      Lämpimänä vuodenaikana pärjää hyvin nilkkasukilla (tai ääritapauksessa stay upeilla) sekä hameen että housujen kanssa. Talvella hame taas on joka tapauksessa kylmä ja pitkien housujen alla ohuet puuvillatrikoiset välikalsarit ovat ihoa vasten paljon miellyttävämpää kuin kylmän nailoin kosketus.

      • Pantyhose

        naisella, yäk. Ei sen epänaisellisempaa vaatekappaletta olekaan. Kauniit sääret näteissä sukkahousuissa, siinä on tyyliä, josta me miehetkin tykätään(siis naisen yllä).


      • edes nainen

        Jotenkin tuo edellinen kirjoitus tuntui hassulta, mahtoikohan edes olla naisen näppäimistöltä lähtöisin.

        Jokainen nainen tietää, että talvella käytetään talvisukkiksia. Ne ovat taatusti muuta kuin kylmää nailonia, eikä ohuetkaan sukkikset ole nailonia. Puuvillaa, villaa tai acryyliä olevat talvisukkikset ovat lämpimiä ja olen sellaisia käyttänyt jo vuosikymmeniä. Minua suorastaan inhottaa nuo äijämäiset naisten pitkikset. Ei siinä mikään pitsi puntin suussa paranna asiaa.

        Enhän minäkään kulje helteellä missään hiostavissa sukkiksissa, ihan ilmankin pärjää hienosti. Joskus johonkin juhlaan vedän kyllä juhlasukkahousut, mutta ne ei hiosta koska ovat niin ohuet. Vaatetus sään ja lämpötilan mukaan niin ei hiosta, eikä edes palele.


      • ...mukavuudenhaluinen
        edes nainen kirjoitti:

        Jotenkin tuo edellinen kirjoitus tuntui hassulta, mahtoikohan edes olla naisen näppäimistöltä lähtöisin.

        Jokainen nainen tietää, että talvella käytetään talvisukkiksia. Ne ovat taatusti muuta kuin kylmää nailonia, eikä ohuetkaan sukkikset ole nailonia. Puuvillaa, villaa tai acryyliä olevat talvisukkikset ovat lämpimiä ja olen sellaisia käyttänyt jo vuosikymmeniä. Minua suorastaan inhottaa nuo äijämäiset naisten pitkikset. Ei siinä mikään pitsi puntin suussa paranna asiaa.

        Enhän minäkään kulje helteellä missään hiostavissa sukkiksissa, ihan ilmankin pärjää hienosti. Joskus johonkin juhlaan vedän kyllä juhlasukkahousut, mutta ne ei hiosta koska ovat niin ohuet. Vaatetus sään ja lämpötilan mukaan niin ei hiosta, eikä edes palele.

        Naiset vapautuivat fyysisestä korsetista liki sata vuotta sitten, mutta henkisellä puolella kureliivin nauhat näyttävät olevan edelleen tiukassa umpisolmussa.

        Vai miten oikein pitäisi ymmärtää se, että muodollisesta holhouksesta vapaa suomalainen nainen omassa pukeutumisessaan viis veisaa mukavuudestaan ja suostuu edelleen pukeutumaan sen mukaan minkä kuvittelee miellyttävän miehiä.

        Ja ketä miehiä sitten pitäisi miellyttää?

        Kuinka moni oikea mies (siis Mies, ei raiskaaja) käy nostelemassa vastaantulevien naisten housunpuntteja nähdäkseen onko alla sukkahousut vai puuvillatrikoot?

        Entä kuinka moni nainen (siis Nainen, Lady, ei juoppomuija) pitää tapanaan stripata julkisella paikalla, jossa alusvaatteet voivat näkyä vieraille miehille?

        Minä saan syyhyn jo pelkästä ajatuksesta, että minun pitäisi pukea nailonia, akryyliä tms. kutittavaa ja hiostavaa keinokuitua suoraan ihoa vasten. Takana lienee lapsuusajan kammo kireitä keinokuituisia sukkahousuja kohtaan, joissa haarasauma jäi aika roikkumaan jonnekin puoleen reiteen ja jotka täytyi pestä pesupulverilla alhaisessa lämpötilassa jolloin niihin pakostakin jäi ihottumaa aiheuttavia pesuainejäämiä.


      • eri ikäluokkaa
        ...mukavuudenhaluinen kirjoitti:

        Naiset vapautuivat fyysisestä korsetista liki sata vuotta sitten, mutta henkisellä puolella kureliivin nauhat näyttävät olevan edelleen tiukassa umpisolmussa.

        Vai miten oikein pitäisi ymmärtää se, että muodollisesta holhouksesta vapaa suomalainen nainen omassa pukeutumisessaan viis veisaa mukavuudestaan ja suostuu edelleen pukeutumaan sen mukaan minkä kuvittelee miellyttävän miehiä.

        Ja ketä miehiä sitten pitäisi miellyttää?

        Kuinka moni oikea mies (siis Mies, ei raiskaaja) käy nostelemassa vastaantulevien naisten housunpuntteja nähdäkseen onko alla sukkahousut vai puuvillatrikoot?

        Entä kuinka moni nainen (siis Nainen, Lady, ei juoppomuija) pitää tapanaan stripata julkisella paikalla, jossa alusvaatteet voivat näkyä vieraille miehille?

        Minä saan syyhyn jo pelkästä ajatuksesta, että minun pitäisi pukea nailonia, akryyliä tms. kutittavaa ja hiostavaa keinokuitua suoraan ihoa vasten. Takana lienee lapsuusajan kammo kireitä keinokuituisia sukkahousuja kohtaan, joissa haarasauma jäi aika roikkumaan jonnekin puoleen reiteen ja jotka täytyi pestä pesupulverilla alhaisessa lämpötilassa jolloin niihin pakostakin jäi ihottumaa aiheuttavia pesuainejäämiä.

        Minä haluan pukeutua mukavasti ja yllätykseksi minusta sukkahousut, varsinkin talvella, on ne mukavammat kuin erilliset pitkät kalsarit ja nilkkasukat. En koskaan ajattele pukeutuessani että pitäisi miellyttää jotain miestä. Oma mukavuuteni ja tyylitajuni on se joka määrää miten pukeudun.

        No minulla ei ole niin pahoja allergioita ettenkö voisi käyttää keinokuituisia alusvaatteteita. Niin ja onhan niitä talvisukkahousuja puuvillaisina ja villaisina, ei tarvitse käyttää keinokuituja ellei ne sovi.

        Tuosta edellisestä viestistä todellakin huomasi että olen vähän toista ikäluokkaa, koska lapsena en käyttänyt jotain liian pieniä sukkahousuja siksi kun niitä ei ollut. Jouduin tyytymään pässinpökkimiin pitkiin sukkiin jonka suuhun oli ommeltu nappi josta sukat sitten kiinnitettiin reikäkuminauhaan. Arvaa kiusasiko tuollaiset paljon enemmän. Kun sukkahousuja alkoi tulla myyntiin, hylkäsin pitkät sukat ilomielin ja siirryin sukkahousujen käyttäjäksi, vaikka ne alussa maksoikin maltaita.

        Mutta silti en ollut siellä rintaliivien polttajien rivistössäkään, vaikka olen elänyt senkin ajan.


      • alitajunnassa
        eri ikäluokkaa kirjoitti:

        Minä haluan pukeutua mukavasti ja yllätykseksi minusta sukkahousut, varsinkin talvella, on ne mukavammat kuin erilliset pitkät kalsarit ja nilkkasukat. En koskaan ajattele pukeutuessani että pitäisi miellyttää jotain miestä. Oma mukavuuteni ja tyylitajuni on se joka määrää miten pukeudun.

        No minulla ei ole niin pahoja allergioita ettenkö voisi käyttää keinokuituisia alusvaatteteita. Niin ja onhan niitä talvisukkahousuja puuvillaisina ja villaisina, ei tarvitse käyttää keinokuituja ellei ne sovi.

        Tuosta edellisestä viestistä todellakin huomasi että olen vähän toista ikäluokkaa, koska lapsena en käyttänyt jotain liian pieniä sukkahousuja siksi kun niitä ei ollut. Jouduin tyytymään pässinpökkimiin pitkiin sukkiin jonka suuhun oli ommeltu nappi josta sukat sitten kiinnitettiin reikäkuminauhaan. Arvaa kiusasiko tuollaiset paljon enemmän. Kun sukkahousuja alkoi tulla myyntiin, hylkäsin pitkät sukat ilomielin ja siirryin sukkahousujen käyttäjäksi, vaikka ne alussa maksoikin maltaita.

        Mutta silti en ollut siellä rintaliivien polttajien rivistössäkään, vaikka olen elänyt senkin ajan.

        "haikalevan"noita "nappiaikoja"olihan siinäkin jotakin aikansa tunnusmerkki.Hyvää ja Kesää Sinulle.


      • Sukkisfani_2
        edes nainen kirjoitti:

        Jotenkin tuo edellinen kirjoitus tuntui hassulta, mahtoikohan edes olla naisen näppäimistöltä lähtöisin.

        Jokainen nainen tietää, että talvella käytetään talvisukkiksia. Ne ovat taatusti muuta kuin kylmää nailonia, eikä ohuetkaan sukkikset ole nailonia. Puuvillaa, villaa tai acryyliä olevat talvisukkikset ovat lämpimiä ja olen sellaisia käyttänyt jo vuosikymmeniä. Minua suorastaan inhottaa nuo äijämäiset naisten pitkikset. Ei siinä mikään pitsi puntin suussa paranna asiaa.

        Enhän minäkään kulje helteellä missään hiostavissa sukkiksissa, ihan ilmankin pärjää hienosti. Joskus johonkin juhlaan vedän kyllä juhlasukkahousut, mutta ne ei hiosta koska ovat niin ohuet. Vaatetus sään ja lämpötilan mukaan niin ei hiosta, eikä edes palele.

        "edes nainen" kirjoitti:

        "Jokainen nainen tietää, että talvella käytetään talvisukkiksia. Ne ovat taatusti muuta kuin kylmää nailonia, eikä ohuetkaan sukkikset ole nailonia."

        Melkein kaikki ohuet sukkahousut on valmistettu pääosin polyamidista. Polyamidi tunnetaan myös nimellä nailon. Polyamidi = nailon.


      • nailon!
        Sukkisfani_2 kirjoitti:

        "edes nainen" kirjoitti:

        "Jokainen nainen tietää, että talvella käytetään talvisukkiksia. Ne ovat taatusti muuta kuin kylmää nailonia, eikä ohuetkaan sukkikset ole nailonia."

        Melkein kaikki ohuet sukkahousut on valmistettu pääosin polyamidista. Polyamidi tunnetaan myös nimellä nailon. Polyamidi = nailon.

        Yleensä kun sukissa puhutaan nailoneista, sillä tarkoitetaan pelkästä polyamidista tehtyä sukkaa, jonka neulos on sileää ja melkein joustamatonta. Yleensä ne ovat nimenomaan pitkiä sukkia ja usein vielä saumallisia.

        Todellakin nykyiset ohuet sukkahousut on käytännössä lähes aina keinokuitua, ei välttämättä polyamidia ja aina joukossa on muutakin elastaanikuitua joustavuuden saavuttamiseksi. Lisäksi lanka on kehrätty "sekavaksi", jolloin ohutkin neulos on yllättävän lämmin neulokseen jääneen ilman vuoksi.


      • Sukkisfani_2
        nailon! kirjoitti:

        Yleensä kun sukissa puhutaan nailoneista, sillä tarkoitetaan pelkästä polyamidista tehtyä sukkaa, jonka neulos on sileää ja melkein joustamatonta. Yleensä ne ovat nimenomaan pitkiä sukkia ja usein vielä saumallisia.

        Todellakin nykyiset ohuet sukkahousut on käytännössä lähes aina keinokuitua, ei välttämättä polyamidia ja aina joukossa on muutakin elastaanikuitua joustavuuden saavuttamiseksi. Lisäksi lanka on kehrätty "sekavaksi", jolloin ohutkin neulos on yllättävän lämmin neulokseen jääneen ilman vuoksi.

        No, jos tässä nyt halutaan hieman hiuksia halkoa, niin taisin edellisessä kommentissani mainita, että ohuet sukkahousut on pääosin valmistettu polyamidista eli nailonista. Käyttämällä sanaa ’pääosin’ viittasin juuri samaan seikkaan, josta kirjoitat nimimerkki ”nailon!” eli useissa ohuissa kuoseissa on yhdistetty eri materiaaleja niin, että polyamidin osuus vaihtelee 99 ja noin 80 prosentin välillä. Se toinen yleinen ainesosa jota yhdistetään polyamidiin koostuu useimmiten elastiinista, jota sukkahousuissa tunnetaan suojatulla Lycra-nimellä. Elastiini tuo mukanaan mm. joustavuutta, istuvuutta ja toivon mukaan myös kestävyyttä.

        Markkinoilta löytyy kuitenkin edelleen ihan sadan prosentin polyamidisukkahousuja, nimenomaan siitä halpispäästä.

        Ihmisten mielikuvissa nailon yhdistetään nimenomaan joustamattomiin ja koviin ohuisiin irtosukkiin, sellaisiin, jotka yleistyivät toisen maailmansodan jälkeen ja jotka dominoivat markkinoita ja naisten pukeutumista koko 1950-luvun aina seuraavan vuosikymmenen puoliväliin.

        Nykyisten sukkahousujen ”pääraaka-aine” on ihan sitä samaa materiaalia. Nykykeitos on kuitenkin monin verroin maittavampi ja käyttäjäystävällisempi.


      • DEN
        Sukkisfani_2 kirjoitti:

        No, jos tässä nyt halutaan hieman hiuksia halkoa, niin taisin edellisessä kommentissani mainita, että ohuet sukkahousut on pääosin valmistettu polyamidista eli nailonista. Käyttämällä sanaa ’pääosin’ viittasin juuri samaan seikkaan, josta kirjoitat nimimerkki ”nailon!” eli useissa ohuissa kuoseissa on yhdistetty eri materiaaleja niin, että polyamidin osuus vaihtelee 99 ja noin 80 prosentin välillä. Se toinen yleinen ainesosa jota yhdistetään polyamidiin koostuu useimmiten elastiinista, jota sukkahousuissa tunnetaan suojatulla Lycra-nimellä. Elastiini tuo mukanaan mm. joustavuutta, istuvuutta ja toivon mukaan myös kestävyyttä.

        Markkinoilta löytyy kuitenkin edelleen ihan sadan prosentin polyamidisukkahousuja, nimenomaan siitä halpispäästä.

        Ihmisten mielikuvissa nailon yhdistetään nimenomaan joustamattomiin ja koviin ohuisiin irtosukkiin, sellaisiin, jotka yleistyivät toisen maailmansodan jälkeen ja jotka dominoivat markkinoita ja naisten pukeutumista koko 1950-luvun aina seuraavan vuosikymmenen puoliväliin.

        Nykyisten sukkahousujen ”pääraaka-aine” on ihan sitä samaa materiaalia. Nykykeitos on kuitenkin monin verroin maittavampi ja käyttäjäystävällisempi.

        Liityn myös hiustenhalkojiin. Kun puhutaan yleisesti nailoneista, monikaan ei tiedä, mistä puhuu. Pikahaku Netistä kertoo, että Du Pontin kemisti kehitti polyamidin eli nylonin jo vuonna 1935. Keksijä itse nimesi kuidun nimellä Fiber 66. Du Pont halusi kuitenkin tuotteelle vetävämmän nimen ja 400 eri ehdotuksen joukosta valittiin No Run (~ ei purkautuva). Väite lupaisi ehkä liikaa, joten nimeä käänneltiin vielä eri asuihin, esim. peilikuvaksi Nuron, kunnes päädyttiin nimeen Nylon. Keksintö julkaistiin vasta v. 1935. Wikipedian mukaan v. 1940 Du Pontin edustaja sanoi, että kirjaimet "nyl" olivat umpimähkään valittuja ja että "on" kopioitiin muiden kuitujen nimistä, kuten cotton, ja rayon. Nimen nylon on myös väitetty tulevan New Yorkista ja Lontoosta, joissa keksintö aluksi esiteltiin. Kuitenkin vastoin yleistä uskomusta, ei ole mitään todisteita siitä että nimen alkuperä olisi tämä.


      • DEN
        DEN kirjoitti:

        Liityn myös hiustenhalkojiin. Kun puhutaan yleisesti nailoneista, monikaan ei tiedä, mistä puhuu. Pikahaku Netistä kertoo, että Du Pontin kemisti kehitti polyamidin eli nylonin jo vuonna 1935. Keksijä itse nimesi kuidun nimellä Fiber 66. Du Pont halusi kuitenkin tuotteelle vetävämmän nimen ja 400 eri ehdotuksen joukosta valittiin No Run (~ ei purkautuva). Väite lupaisi ehkä liikaa, joten nimeä käänneltiin vielä eri asuihin, esim. peilikuvaksi Nuron, kunnes päädyttiin nimeen Nylon. Keksintö julkaistiin vasta v. 1935. Wikipedian mukaan v. 1940 Du Pontin edustaja sanoi, että kirjaimet "nyl" olivat umpimähkään valittuja ja että "on" kopioitiin muiden kuitujen nimistä, kuten cotton, ja rayon. Nimen nylon on myös väitetty tulevan New Yorkista ja Lontoosta, joissa keksintö aluksi esiteltiin. Kuitenkin vastoin yleistä uskomusta, ei ole mitään todisteita siitä että nimen alkuperä olisi tämä.

        ... julkaistiin vasta 3 vuotta myöhemmin, eli v. 1938. Kun kerran alettiin hiuksia halkomaan...


    • Tiitti

      Jo muutaman vuoden olen käyttänyt sukkahousuja (Tiitti =Olen siis mies)Talvisin ns. talvisukkahousuja syksyisin/ keväisin ohuenpia kesällä nilkkasukkia ja kalsari/sukka linjalle en enää vaihda takaisin . Sauna illoissa on kaverit vähän katsoneet pitkän kuin sukkikset on farkkujen alta tulla tupsahtaneet esiin ja varmaan selän takanani puhuneet ties mitä mutta siitä viis kuitenkin ovat kavereina/ystävinä pysyneet . Pikkareita en alla käytä ja vain päivän yksiä kerrallaan pidän ,joskus iltamenoon kuin on meno ja suihkun kautta sinne menen pestyt/ uudet silloin jalkaani vedän/puen No jokuhan tästä kirjoituksesta herneen nenään vetää (toivottavaasti) ei tukehdu kuin ei hänellä ego itsellä moiseen pukeutumis tyyliin kantti piitä Kaikille sukkisten kuluttajille HYVÄÄ KESÄÄ Ps. naisten mallit sopii myös miehille turhaan maksa miesten malleista tupla jopa tripla hinta

      • jalassa

        Minä käytän myös sukkahousuja, olen mies.
        Minäkään en enää siirry takaisin kalsarien käyttäjäksi, koska sukkahousut on mielestäni paljon paremmat ja mukavammat jalassa!


      • sama täällä
        jalassa kirjoitti:

        Minä käytän myös sukkahousuja, olen mies.
        Minäkään en enää siirry takaisin kalsarien käyttäjäksi, koska sukkahousut on mielestäni paljon paremmat ja mukavammat jalassa!

        Mäkin olen jo vuosia käyttänyt kalsareiden sijaan sukkahousuja. Sukkahousut on paljon mukavammat kuin miesten paksut lumppuvaatteet.

        Sitä tosin en ymmärrä, miksi kesällä muuten fiksusti pukeutuvat naiset kulkee ilman sukkia ja teippailee sitten hiertyneitä nilkkoja ja varpaitaan. Viileät kesäsukkahousut tai polvisukat ei luulisi hiostavan, ja näyttää huomattavasti paremmalta kuin hyttysenpuremat, verille raavitut, paljaat ja kalpeat sääret ja laastaroidut jalat ja kovettuneet kantapäät, ök! Minusta Busineslookiin kuuluu sukat, ranta-asustus on sitten eri asia.


      • ja pikkuhousut
        sama täällä kirjoitti:

        Mäkin olen jo vuosia käyttänyt kalsareiden sijaan sukkahousuja. Sukkahousut on paljon mukavammat kuin miesten paksut lumppuvaatteet.

        Sitä tosin en ymmärrä, miksi kesällä muuten fiksusti pukeutuvat naiset kulkee ilman sukkia ja teippailee sitten hiertyneitä nilkkoja ja varpaitaan. Viileät kesäsukkahousut tai polvisukat ei luulisi hiostavan, ja näyttää huomattavasti paremmalta kuin hyttysenpuremat, verille raavitut, paljaat ja kalpeat sääret ja laastaroidut jalat ja kovettuneet kantapäät, ök! Minusta Busineslookiin kuuluu sukat, ranta-asustus on sitten eri asia.

        sama täälläkin olen mies ja jo pari vuotta käyttäny sukkahousuja mielummin kun pitkiä kalsareita. Ovat kyllä paljon mukavammat jalassa. En kyllä tosiaan koskaan ole ilman alushousuja sukkiksien alla. Käytän yleensä naisten saumattomia pikkuhousuja sukkiksien kanssa!


      • Ilman saumaa
        ja pikkuhousut kirjoitti:

        sama täälläkin olen mies ja jo pari vuotta käyttäny sukkahousuja mielummin kun pitkiä kalsareita. Ovat kyllä paljon mukavammat jalassa. En kyllä tosiaan koskaan ole ilman alushousuja sukkiksien alla. Käytän yleensä naisten saumattomia pikkuhousuja sukkiksien kanssa!

        Minä en voisi pitää niitä ilman aluspikkareita.
        Joskus olen katsellut kuvia miehistä pelkissä
        sukkahousuissa ja se on antanut "seksistisen"
        kuvan asiasta. Yleensä seisokki on kova ja "mäl-
        lit" housuissa ja se ei minusta ole kovin hie-
        noa. Mutta minähän pidänkin sukkiksia tavalli-
        sena asusteena. Sukkikset ja pikkarit ilmojen
        mukaan.


      • pantyhose
        Ilman saumaa kirjoitti:

        Minä en voisi pitää niitä ilman aluspikkareita.
        Joskus olen katsellut kuvia miehistä pelkissä
        sukkahousuissa ja se on antanut "seksistisen"
        kuvan asiasta. Yleensä seisokki on kova ja "mäl-
        lit" housuissa ja se ei minusta ole kovin hie-
        noa. Mutta minähän pidänkin sukkiksia tavalli-
        sena asusteena. Sukkikset ja pikkarit ilmojen
        mukaan.

        transvestiitti-palsta on toisaalla.


      • Etsijä.
        Ilman saumaa kirjoitti:

        Minä en voisi pitää niitä ilman aluspikkareita.
        Joskus olen katsellut kuvia miehistä pelkissä
        sukkahousuissa ja se on antanut "seksistisen"
        kuvan asiasta. Yleensä seisokki on kova ja "mäl-
        lit" housuissa ja se ei minusta ole kovin hie-
        noa. Mutta minähän pidänkin sukkiksia tavalli-
        sena asusteena. Sukkikset ja pikkarit ilmojen
        mukaan.

        Löytyihän se arvostelijakin kun aikansa etsii. Ei kaikki miehet tykkää sukkiksista kun ei kaikki naisetkaan. On sullakin varmaan jotain josta ei joku toinen tykkää, mutta ei silti tule välttämättä heti arvostelemaan. Että kato peiliin!


      • yök!!!
        sama täällä kirjoitti:

        Mäkin olen jo vuosia käyttänyt kalsareiden sijaan sukkahousuja. Sukkahousut on paljon mukavammat kuin miesten paksut lumppuvaatteet.

        Sitä tosin en ymmärrä, miksi kesällä muuten fiksusti pukeutuvat naiset kulkee ilman sukkia ja teippailee sitten hiertyneitä nilkkoja ja varpaitaan. Viileät kesäsukkahousut tai polvisukat ei luulisi hiostavan, ja näyttää huomattavasti paremmalta kuin hyttysenpuremat, verille raavitut, paljaat ja kalpeat sääret ja laastaroidut jalat ja kovettuneet kantapäät, ök! Minusta Busineslookiin kuuluu sukat, ranta-asustus on sitten eri asia.

        Kiristävät ohuet polvisukat hameen kanssa on mielestäni todellakin törkeän näköinen näky! Itse en tuollaista yhdistelmää suostu käyttämään. Käytän kyllä joskus polvisukkia pitkien housujen kanssa, kun haluan ettei nilkkasukan suu näy.

        Ei ne ohuetkaan sukkahousut mitään viileitä ole. Yllättävän paljon nekin lämmittävät hellepäivänä. Kyllä minä jätän sukkahousut pois hellepäivänä hameessa kulkiessani. Paljaassa sääressä huomaa sen hyttysen aikomukset ennen kuin se pistää, mutta sukkahoususääressä ei huomaakaan ennen kuin pistää. Tietenkin juhlavammin pukeutuessa minäkin puen sukkahousut ja kärsin sitten siitä "turhasta" lämmöstä jos sattuu hellepäivä.

        Mutta sittenkin nainen voi pukeutua kesällä juhlaankin tyylikkäästi, mutta kevyemmin kuin mies. Oli todellakin suuri helpotus kun sai heittää kierrätykseen ne miehiset "panssarit" ja vaihtaa pysyvästi naiselliset kevyet juhla-asut käyttöön.


      • Bengt Ruotsista
        yök!!! kirjoitti:

        Kiristävät ohuet polvisukat hameen kanssa on mielestäni todellakin törkeän näköinen näky! Itse en tuollaista yhdistelmää suostu käyttämään. Käytän kyllä joskus polvisukkia pitkien housujen kanssa, kun haluan ettei nilkkasukan suu näy.

        Ei ne ohuetkaan sukkahousut mitään viileitä ole. Yllättävän paljon nekin lämmittävät hellepäivänä. Kyllä minä jätän sukkahousut pois hellepäivänä hameessa kulkiessani. Paljaassa sääressä huomaa sen hyttysen aikomukset ennen kuin se pistää, mutta sukkahoususääressä ei huomaakaan ennen kuin pistää. Tietenkin juhlavammin pukeutuessa minäkin puen sukkahousut ja kärsin sitten siitä "turhasta" lämmöstä jos sattuu hellepäivä.

        Mutta sittenkin nainen voi pukeutua kesällä juhlaankin tyylikkäästi, mutta kevyemmin kuin mies. Oli todellakin suuri helpotus kun sai heittää kierrätykseen ne miehiset "panssarit" ja vaihtaa pysyvästi naiselliset kevyet juhla-asut käyttöön.

        Voiko kaueampaa näkyä Suomen kesässä olla,kuin ruskeilla polvisukilla varustettu papiljottipäinen,mansikkakuivioiseen kesämekkoon ja mustiin sandaaleihin sonnustautunut 50v suomalainen pyöreähkö nainen.Ei,,säästäkää ,ettei tule tänä juhannuksena moista kummitusta vastaan.


      • DEN
        Bengt Ruotsista kirjoitti:

        Voiko kaueampaa näkyä Suomen kesässä olla,kuin ruskeilla polvisukilla varustettu papiljottipäinen,mansikkakuivioiseen kesämekkoon ja mustiin sandaaleihin sonnustautunut 50v suomalainen pyöreähkö nainen.Ei,,säästäkää ,ettei tule tänä juhannuksena moista kummitusta vastaan.

        No ei kai ne papiljotit, mekon kuosi, kenkätyyli, ikä, kansallisuus (ja sukupuoli) mitenkään liity polvisukkiin.

        Minustakin polvisukat toimivat ihan hyvin esim. osana housuasua, jossa sukanvarret eivät näy.


    • aikuinen nainen

      Kun aloitin tämän keskustelun en arvannut sen herättävän näin paljon mielenkiintoa. Minun on tuttavapiirissäni myös kaksi miestä jotka käyttävät sukkahousuja mutta eivät siitä juuri kertoile, toinen niistä on sanonut ettei voi mennä esimerkiksi uimahalliin koska toiset miehet luulevat homoksi.Itselläni on toisenlainen käsitys, mutta se ei kuulu tälle palstalle. Miesten sukkahousujen käytöstä olen sitä mieltä että, se on vain hyvä asia sillä miesten alusvaateet ovat niin hirveän näköisiä ja epäseksikkäitä että olisi jo aika miesten siirtyä kokonaan sukkahousujen käyttäjäksi.

      • sed

        joo tätini käytti sukkiksia pikkareitten alla ja se talvi vietettiin pyykkikorin lähettyvillä


      • Olen käyttänyt sukkahousuja yli 20 vuotta ja todennut ne erittäin mukavaksi asusteeksi. En kylläkään koskaan pidä sukkiksia ilman alkkareita. Parhaat pikkuhousut olen löytänyt ns. naisten mallistosta, koska naisten mallit ovat joustavampia. Sukkahousuina käytän tavallisia marketeista saatavia sukkiksia. Ne on vaan vaatteita.


      • Anonyymi

        En ymmärrä miten sukkahousujen käyttö miehillä liittyy millään tavalla seksuaaliseen suuntautuvuuteen.?? siis yleensä homouteen. Yleistäen siis vastaavaa,, puukenkä miehet ovat rekkakuskeja, tatuoidut ovat linnakundeja, merimiehiä, muuten vaan rikollisia, pitkähiuksiset ovat sivareita, homoja yms... juu ja mitähän vielä.... siis aikuisten oikeisti.. jos tykkää sukkiksista niin saahan sitä tykätä ei kai se keltään ole pois.


    • vähänväliäkö

      käytän sukkiksia ilman pikkareita. Pidän niitä jalassa noin viikon ja sitten panen ja heitän ne roskiin.
      En päästä ketään nuuhkimaan jalkojenväliä, ja sillä ei ole mitään väliä, milloin vaihtaa väliä.

      • takia!

        Minä taas käytän pikkareita sukkahousujen kanssa, koska pidän sukkahousuja useamman päivän tai päivän silloin ja toisen tällöin ennen kuin pesen ne. Pikkareita taas vaihdan päivittäin, jos pidän samoja pikkareita toisen päivän tuntuu jo likaiselta. Viikko samoissa sukkahousuisa ilman pikkareita, ei siinä tarvitse tulla nuuhkimaan jälkoväliä, haju tuntuu jo kauempanakin. Ei ihme jos sen jälkeen sukkikset menee roskiin.


      • --
        takia! kirjoitti:

        Minä taas käytän pikkareita sukkahousujen kanssa, koska pidän sukkahousuja useamman päivän tai päivän silloin ja toisen tällöin ennen kuin pesen ne. Pikkareita taas vaihdan päivittäin, jos pidän samoja pikkareita toisen päivän tuntuu jo likaiselta. Viikko samoissa sukkahousuisa ilman pikkareita, ei siinä tarvitse tulla nuuhkimaan jälkoväliä, haju tuntuu jo kauempanakin. Ei ihme jos sen jälkeen sukkikset menee roskiin.

        Kukaan ei pidä sukkahousuja ilman alusvaatetta, en usko. Näitä oli joskus myynnissä, joissa oli trikoopala haarakiilana.
        Tietenkin sukkahousut pestään käsin joka päivä. Onneksi ei ole pakko käyttää moisia enää nykyään.
        Tämä seksikkyys vai ilmavuus kaatuu käytännön asioihin, kaikki korkatut naiset vuotavat muulloinkin kuin kerran kuussa.
        Kesällähän voi käyttää ohuempia puuvillahousuja. Mutta niin kuuma ei voi olla, että on kuljettava ilman alushousuja.


      • Anonyymi
        -- kirjoitti:

        Kukaan ei pidä sukkahousuja ilman alusvaatetta, en usko. Näitä oli joskus myynnissä, joissa oli trikoopala haarakiilana.
        Tietenkin sukkahousut pestään käsin joka päivä. Onneksi ei ole pakko käyttää moisia enää nykyään.
        Tämä seksikkyys vai ilmavuus kaatuu käytännön asioihin, kaikki korkatut naiset vuotavat muulloinkin kuin kerran kuussa.
        Kesällähän voi käyttää ohuempia puuvillahousuja. Mutta niin kuuma ei voi olla, että on kuljettava ilman alushousuja.

        Kaikki "korkatut" naiset vuotaa?? vuotaa niin mitä?
        Ei mulla vuoda mitään,sillon on jotain vikaa värkissä ja kannattaa mennä lääkäriin!


    • Anonyymi

      Sormikkaista kuuluu leikata kynnenaluset vekka.

    • Anonyymi

      www.sukat.com :ista voit tilata laadukkaat sukkahousut kätevästi postilaatikkoosi! Tutustu valikoimaan, jos uskallat! 😉 www.sukat.com

    • Anonyymi

      Aikuinen mies mä oon ja sukkahousut kuuluu mun jalkoihin, siitä kateelliset naiset ne räksyttää, sääret mun kauniimmat on kuin useimman naisen joilla on pattipolvet...

      kappaleesta Aikuinen nainen

    • Anonyymi

      Vanha ketju, ja menee muutenkin hieman ohi aiheen, mutta muistan vuosien takaa, kun sukkikset oli muotia shrotsien alla.

      Satuin ihan "vahingossa" huomaamaan, että serkkutyttöni eivät tainneet käyttää kalsareita kolmantena kangaskerroksena siellä alla.

      Ajatus jäi vaivaamaan, varsinkin kun näin heidät hameessa, mutta se taisi olla jo enemmän minun mielikuvitusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5450
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3497
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1622
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1564
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1038
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe