itse omistan semmoiset,muutoin olen ihan normaali kokoa,mutta käsivarret ovat paksummat kuin monilla miehillä..ei mahdu kaikki ihanat tiukat paidatkaan tästä syystä päälle..tahtoisin ihanat tikkukädet,mutta ei oikeen onnistu..lihaksia tietty saisi olla..
paksut käsivarret
3
668
Vastaukset
- Big Fat Mama
vit...aa. Meinasi tulla ruma sana, mutta onneksi sain vedettyä takaisin.
Mulla on jo nuoresta ollut paksut käsivarret ja äidilläni myös. Kai sekin on "perintöä". Hihattomia puseroita en voi kuvitella pitäväni muuta kuin omassa pihassa, kun otan aurinkoa. Töissä hellepäivinä katselen kateudesta vihreenä muita pullukoita, joilla on ehkä saman verran mahaa, mutta hoikat käsivarret. Minkä Luoja on luonut, ei sille juuri mitään voi.
Paitsi ehkä rasvaimu--eieieieiei--ikinä.- ja toisilla kädet...
Jokainen lihoo jostain kohtaa, toiset lihovat perseestä, luuletko ettei nämä ihmiset kadehdi niitä joilla on vaikka mahaa mutta pieni pylly. Minä kadehdin kaveriani jolla on hoikat sääret, mutta sillä on iso maha. Mulla ei ole mahaa, mutta hemmetin läskiset kintut. Kaikilla meillä on se "paha paikkamme", sille ei mahda mitään...Yritetään vaan jaksaa, ja muistakaa että jokainen voi hoikistua paikasta kuin paikasta kun vaan jaksaa sinnikkäästi laihduttaa ja urheilla. Kyllä minäkin vielä joskus saan solakat sääret, ihan varmasti :D
- Anonyymi
ja toisilla kädet... kirjoitti:
Jokainen lihoo jostain kohtaa, toiset lihovat perseestä, luuletko ettei nämä ihmiset kadehdi niitä joilla on vaikka mahaa mutta pieni pylly. Minä kadehdin kaveriani jolla on hoikat sääret, mutta sillä on iso maha. Mulla ei ole mahaa, mutta hemmetin läskiset kintut. Kaikilla meillä on se "paha paikkamme", sille ei mahda mitään...Yritetään vaan jaksaa, ja muistakaa että jokainen voi hoikistua paikasta kuin paikasta kun vaan jaksaa sinnikkäästi laihduttaa ja urheilla. Kyllä minäkin vielä joskus saan solakat sääret, ihan varmasti :D
Sylvester Stallone llä on jumalattoman paksut habat, kuinka vitussa mahdollista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi5510000Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit126745Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j736065Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?475953Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja464130Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html2663127Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k322789Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?442377- 601436
Suomussalmen baarit
Mikä homma on Suomussalmen baareissa? Niin jumalattoman vittumainen portsari oli eräässä nimeltä mainitsemattomassa paik211261