tulen hulluksi!!!

voi että

olen ollut haku päällä tosissani jo kohta puoli vuotta mutta ei vaan löydy,ei! mikä vikana, nuorempana sitä ei paljon ajatellut enkä koskaan ollut yksin. nyt kun ikää on tullut kriittisyys on lisääntynyt,tuntuu siltä josko kohta löytyisi parempi, ja vaikka mitä tekosyitä miksi ei voi,jaksa tai halua aloittaa uutta suhdetta. tuntuuko tutulta? pitääkö rima alittaa vai hypätä sen yli,tämä on TURHAUTTAVAA!!!

16

2399

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samassa jamassa

ollaan, eli sama probleema.
      Ja aina kun löytää, alkaa jauhaa mielessä toisen vikoja ja varsinkin, jos joku tuttavista sanoo jotain negatiivista hänestä, niin alan heti näkemään itsekin ne samat negatiivisuudet hänessä ja äkkiä karkuun...
      Ei tää voi näin kauaa jatkua, tai jään ikuisesti yksin, mutta minkä mielelleen tekee- ei mitään!
      Taidan olla ihan pässi. Ei kaikki voi olla vääriä valintoja.

• Toivotonta on

Samoin, olen jo kohta vuoden hakenut seuraa tositark. ja aivan turhaan. Mielestäni minulla ei ole rima liian korkealla, mutta tuntuu, että niin alas sitä ei voi laskeakkaan, jotta kelpuuttaisi näitä vuosia suomi24 treffeissä pyörineitä ukkoja, jotka etsii ja etsii aina vaan"parempaa". Kai se on paras olla yksin.

• Rane1967

Ikävä, että nettideitti on kohdellut noin kaltoin sinua sekä monia kanssasisariasi. Puhut totta siinä, että täällä osa on pyörinyt varmaan vuosia. Niin, niitä on naisissakin.

Just tuossa eräältä naiselta tiedustelin asiaa, niin kertoi olevansa vain ja katselevansa - ei seuranhakumielessä - hmm?

Omakohtaisesti olen huomannut, että täällä pitkään olleet naiset vain hakevat ja hakevat. Yhteydenotot ainakin minulle päin ovat tulleet vasta deittipalstoille tulleilta naisilta.

Yhteenkään ikävään persoonaan en ole törmännyt naisissa, vaikka yksikään ei ole kolahtanut oikealla tavalla. Kaikki ovat olleet asiallisia ja mukavia ihmisiä sekä myös kertomansa laisia.

Parempaa huomista sinulle kumppanin haussa.

• _Nainen34_
        Rane1967 kirjoitti:

Ikävä, että nettideitti on kohdellut noin kaltoin sinua sekä monia kanssasisariasi. Puhut totta siinä, että täällä osa on pyörinyt varmaan vuosia. Niin, niitä on naisissakin.

Just tuossa eräältä naiselta tiedustelin asiaa, niin kertoi olevansa vain ja katselevansa - ei seuranhakumielessä - hmm?

Omakohtaisesti olen huomannut, että täällä pitkään olleet naiset vain hakevat ja hakevat. Yhteydenotot ainakin minulle päin ovat tulleet vasta deittipalstoille tulleilta naisilta.

Yhteenkään ikävään persoonaan en ole törmännyt naisissa, vaikka yksikään ei ole kolahtanut oikealla tavalla. Kaikki ovat olleet asiallisia ja mukavia ihmisiä sekä myös kertomansa laisia.

Parempaa huomista sinulle kumppanin haussa.

Hei,

Sillon tällöin täällä käyn lukemassa ihmisten ajatuksia.
        Sinä olet jäänyt positiivisesti mieleeni, et valita, et mollaa tai yleistä mitään/ketään (esim yh äitejä).
        Tuo mitä kirjoitit "yhteenkään ikävään persoonaan en ole törmännyt" on varmasti aika rehellisestä tekstiä. Se että kolahtaako vai ei on jo aivan toinen juttu.. Tällä palstalla ehkä puretaan aika paljon niitä tunteita, että toiseen kolahti mutta toiseen ei.. ja se joka ei saa "vasta ihastusta" heti mollaa koko treffit palstan.
        Elkää hyvät ihmiset tehkö sitä, eikö se juuri ole rehellisyyttä parhaimmillaan, että kerrotaan rehellisesti, jos toinen ei kiinnosta.. ei siitä kannata herneitä ruveta vetään liian syvälle sieraimeen..
        Minä ainakin löysin täältä omani (ja toivon, että tämä onni jatkuu).
        Me lyötiin hynttyyt yhteen lopultakin, monien mutkien jälkeen. Otin miehen, kaupan päälle sain 3 tyttöä:), nyt meillä on sitten yhteensä 6 lasta, mutta kaikki menee aivan loistavasti ja toivon, että näin jatkuu.

• Rane1967
        _Nainen34_ kirjoitti:

Hei,

Sillon tällöin täällä käyn lukemassa ihmisten ajatuksia.
        Sinä olet jäänyt positiivisesti mieleeni, et valita, et mollaa tai yleistä mitään/ketään (esim yh äitejä).
        Tuo mitä kirjoitit "yhteenkään ikävään persoonaan en ole törmännyt" on varmasti aika rehellisestä tekstiä. Se että kolahtaako vai ei on jo aivan toinen juttu.. Tällä palstalla ehkä puretaan aika paljon niitä tunteita, että toiseen kolahti mutta toiseen ei.. ja se joka ei saa "vasta ihastusta" heti mollaa koko treffit palstan.
        Elkää hyvät ihmiset tehkö sitä, eikö se juuri ole rehellisyyttä parhaimmillaan, että kerrotaan rehellisesti, jos toinen ei kiinnosta.. ei siitä kannata herneitä ruveta vetään liian syvälle sieraimeen..
        Minä ainakin löysin täältä omani (ja toivon, että tämä onni jatkuu).
        Me lyötiin hynttyyt yhteen lopultakin, monien mutkien jälkeen. Otin miehen, kaupan päälle sain 3 tyttöä:), nyt meillä on sitten yhteensä 6 lasta, mutta kaikki menee aivan loistavasti ja toivon, että näin jatkuu.

Viisaudesta en nyt niin tiedä, mutta yritän suhtautua elämään positiivisesti ja ymmärtää, etteivät kaikki ole samanlaisia tai samanlaisessa elämäntilanteessa.

Maailmassa ja varsinkin täällä netissä on aivan liikaa kaikkea valittamista, toisten mollaamista ja muuta monesti turhanpäiväistä ruikutusta, että en itse halua kasvattaa sitä kuormaa. En toki ole live-elämässäkään ilkeä, joten kait se on lopulta perusluonteesta kiinni.

Osuit asian ytimeen tuossa treffiasiassa, kun toiseen kolahtaa ja toiseen ei. Jos toinen ei kiinnostunut, on se hänen tuntemuksensa ja siitä seurannutta päätöstä tulee kunnioittaa ilman mustamaalaamista.

Kiva myös kuulla, että on niitä onnellisia kumppanin löytäneitä täällä joukossamme. Onnea vaan paljon teidän suhteelle ja perheelle.

• sielun sisko

Ihan on sama ongelma täälläkin.

Kyllä on alitettu ja ylitetty rimaa mutta ei voi mitään, niin onnetonta on tuo ns "aikuisten miesten" tarjonta tuolla treffiosastolla.

Toisaalta mieluummin yksin kuin jonkun onnettoman tyypin kanssa:=)

Mutta ei lannistuta!

• Haku päällä itsellänikin, mutta riman korkeutta en ala laskemaan enkä päästä edes konttaamaan sen alta. Itsetunto jos on kodillaan, niin eiköhän se jonain kauniina päivänä kolahda. Uskon kohtaloon ja hyvää tuultani en aio hukata. Tällä ikää ja kokemusten rikastamana on oppinut arvostamaan ihan eri asioita kuin joskus nuorempana.
      Otsarypyt sileiksi, hymyä huuleen ja flirttiä kehiin! Nautitaan kesästä, ollaan paljon ulkona ja käydään vaikka terassilla:)

• masentaa

Luulisi että maailma on nykyään täynnä sinkkuja ja fiksuja sellaisia. Mutta ei niin ei. Tuo Rane jostain syystä jaksaa kannustaa ja sparrata ihmisä luottamaan ja uskomaan. Minä en ole koskaan uskonut olevani masennukseen taipuvainen, mutta nyt alkaa masentaa. Ok,ok, vika varmaan on itsessäkin, mutta en ihan totta halua kotiini ihan mitä vain. En halua aloittaa tissuttelua. En halua roikkua jossain kapakoissa. En halua mennä laivalle isoonjakoon. Mutta masentaa tämä yksinolo, ei kuitenkaan vain se seksi ja tai sen puute, vaan joku tasavertainen keskustelukumppani kommentoimassa maailman menoa.

• huumorilla
        masentaa kirjoitti:

Luulisi että maailma on nykyään täynnä sinkkuja ja fiksuja sellaisia. Mutta ei niin ei. Tuo Rane jostain syystä jaksaa kannustaa ja sparrata ihmisä luottamaan ja uskomaan. Minä en ole koskaan uskonut olevani masennukseen taipuvainen, mutta nyt alkaa masentaa. Ok,ok, vika varmaan on itsessäkin, mutta en ihan totta halua kotiini ihan mitä vain. En halua aloittaa tissuttelua. En halua roikkua jossain kapakoissa. En halua mennä laivalle isoonjakoon. Mutta masentaa tämä yksinolo, ei kuitenkaan vain se seksi ja tai sen puute, vaan joku tasavertainen keskustelukumppani kommentoimassa maailman menoa.

eiköhän lähdetä tuonne Rukalle ja vedetä tyttöporukalla kunnon lärvit..?en välttämättä kaipaa mies-seuraa, nais-seurassakin on hyvä viettää vapaa-aikaa kunhan ei aina tarvitse olla yksin.Miten olisi?

• Rane1967
        masentaa kirjoitti:

Kyllähän maailma on täynnä sinkkuja, mutta mistä löytää se itselle sopiva puolisko, onkin jo huomattavan vaikea asia. Tästä netin sinkkupaljoudesta sellaisen seulominen voi kestää ja kestää ja kestää, tai sitten se napsahtaa kohdalle parissa päivässä. Toiset ovat onnekkaampia jostain syystä kuin toiset.

Yksinolo ei ole kivaa, ei minullekaan. Katson kuitenkin positiivisena tulevaisuuteen ja luotan tämän olevan vain yksi vaihe elämässäni ennen jotain parempaa.

Alkoholi ei ole ratkaisu mihinkään, siitä olen nähnyt ja kuullut esimerkkejä turhankin paljon.

Välistä tuntuu siltä, että olen täällä liiankin paljon äänessä. Kukaan ei ole vielä kuitenkaan känynyt kadulla sen takia kurkkuun kiinni, joten nähtävästi täällä tulee roikuttua jatkossakin jossain määrin.

Päivä on harmaa, mutta toivottavasti monille eilistä parempi.

• lärvit?
        Rane1967 kirjoitti:

Kyllähän maailma on täynnä sinkkuja, mutta mistä löytää se itselle sopiva puolisko, onkin jo huomattavan vaikea asia. Tästä netin sinkkupaljoudesta sellaisen seulominen voi kestää ja kestää ja kestää, tai sitten se napsahtaa kohdalle parissa päivässä. Toiset ovat onnekkaampia jostain syystä kuin toiset.

Yksinolo ei ole kivaa, ei minullekaan. Katson kuitenkin positiivisena tulevaisuuteen ja luotan tämän olevan vain yksi vaihe elämässäni ennen jotain parempaa.

Alkoholi ei ole ratkaisu mihinkään, siitä olen nähnyt ja kuullut esimerkkejä turhankin paljon.

Välistä tuntuu siltä, että olen täällä liiankin paljon äänessä. Kukaan ei ole vielä kuitenkaan känynyt kadulla sen takia kurkkuun kiinni, joten nähtävästi täällä tulee roikuttua jatkossakin jossain määrin.

Päivä on harmaa, mutta toivottavasti monille eilistä parempi.

...voi sinua, älä nyt noin tosissasi vastaile, ehkäpä päämääränä ei olekaan ne lärvit vaan hauska yhdessäolo pelkästään? tämä nyt on foorumi monien muiden joukossa jossa voi tavata ja vaihtaa mielipiteitä kanssaihmisten kesken. aina ei tule aseteltua sanoja niin että olisi kaikille mieliksi, ja juuri spontaanius tuo esille sitä oikeaa ihmistä sanojen takana.alkoholi ei ole kenenkään järkevän ihmisen ongelmanratkaisukeino,mutta voihan sitä joskus napsun ottaa jos toisenkin..?elämäni miehet muuten kaikki olen tavannut selvin päin...

• Rane1967
        lärvit? kirjoitti:

...voi sinua, älä nyt noin tosissasi vastaile, ehkäpä päämääränä ei olekaan ne lärvit vaan hauska yhdessäolo pelkästään? tämä nyt on foorumi monien muiden joukossa jossa voi tavata ja vaihtaa mielipiteitä kanssaihmisten kesken. aina ei tule aseteltua sanoja niin että olisi kaikille mieliksi, ja juuri spontaanius tuo esille sitä oikeaa ihmistä sanojen takana.alkoholi ei ole kenenkään järkevän ihmisen ongelmanratkaisukeino,mutta voihan sitä joskus napsun ottaa jos toisenkin..?elämäni miehet muuten kaikki olen tavannut selvin päin...

No hei, nyt taisit sinä käsittää väärin mitä tarkoitin. Tarkoitin sitä, että alkoholilla ei pidä hoitaa ongelmiaan. En suinkaan tuomitse alkoholin juomista. Olen seurannut aivan vasta vierestä miestä, joka tyttöystävänsä lähdön vuoksi vetää viinaa kuin sieni ja se alkaa haitata jo työssäkäyntiä. Kyseinen henkilö kuulemma tarttuu aina pulloon kun jossain mättää. Jos alkaa masentaa ja turvautuu pulloon - se on vaarallinen yhdistelmä.

Otan itsekin ja pidän hauskaa frendien kanssa. Tämä täällä on nettiä ja hyvin pieni osa ihmisen elämää kaikenkaikkiaan. Meillä kaikilla on elämää myös sen ulkopuolella.

• ei tosikko
        Rane1967 kirjoitti:

No hei, nyt taisit sinä käsittää väärin mitä tarkoitin. Tarkoitin sitä, että alkoholilla ei pidä hoitaa ongelmiaan. En suinkaan tuomitse alkoholin juomista. Olen seurannut aivan vasta vierestä miestä, joka tyttöystävänsä lähdön vuoksi vetää viinaa kuin sieni ja se alkaa haitata jo työssäkäyntiä. Kyseinen henkilö kuulemma tarttuu aina pulloon kun jossain mättää. Jos alkaa masentaa ja turvautuu pulloon - se on vaarallinen yhdistelmä.

Otan itsekin ja pidän hauskaa frendien kanssa. Tämä täällä on nettiä ja hyvin pieni osa ihmisen elämää kaikenkaikkiaan. Meillä kaikilla on elämää myös sen ulkopuolella.

jep jep, olen kestänyt ilman viinaa oman lapsen kuoleman ja veljeni itsemurhan joten eiköhän tämä yksin olokin mene siinä samalla. murheeseen ei pidä ottaa, se vain tuplaa ongelmat. ja jos iloon ottaa niin sama vaikutus ???

• torstaina

Samaa vaihetta käyt kuin minä tässä aikaisemmin, mietin miksi minusta on tullut näin hankala ihminen en, osaa lähteä enää kaksilahkeisten kelkkaan vaan sohvan nurkka kiinnosti kovasti.Nyt on tilanne rauhoittunut ja niistä miehistä jotka edelleenkin juoksevat perässäni, joistakin olen saanut ystäviä vapaa-aikaan.Tulee jos on tullakseen, ei siinä auta jurputtaa eikä taistella tuulimyllyjä vastaan, yksinkin on hyvä olla jos on hyviä ystäviä.

• guality

kyllä hyvää kannattaa odottaa, noita miehen ressukoita (kuten myos meitä naisia) kyllä piisaa.pidä linjasi äläkä sorru liian helppoon ratkaisuun,suhteeseen on hyvä mennä kun tuntee olevansa siihen kypsä ja mies on sinulle mieleinen.

• "markkinoilla"

Tidätkö, laatumiehet ovat yleensä jo naimisissa laatunaistensa kanssa. Perustaneet perheen, rakentaneet talon. Elävät omaa hyvä laatuelämäänsä, eivätkä pörrää netissä kaikenmaailman ukonrahjusten ja luuseripellejen perässä.

Nyrkkisääntönä voisi sanoa, että "kunnon miehet" ovat vakituisessa parisuhteessa (avioliitto, avoliitto) ja myös pysyvät siinä.
        Eli hyviä ei yksinkertaisesti ole saatavissa noin 30 ikävuoden jälkeen kuin poikkeustapauksissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      100
      8751
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      47
      4319
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1946
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      38
      1516
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1460
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1199
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1180
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      887
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      862
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      837
    Aihe