Yöasu...tuo punainen vaikuttaa...huoran väriltä..Viestiikö väri kantajastaan jotain?
Mustat vai punaiset
27
1635
Vastaukset
- mustana olet
kolkatan olga.
nukkuminen punaisella iholla? Ei seksikästä, vai?
Tai mustaa punaisella tai punaista mustalla? Mahdollisuudethan ovat aivan rajattomat...
t. Paloma- kolkkapoikana
sanoisin että rakovalkealla herättää muistot.
kolkkapoikana kirjoitti:
sanoisin että rakovalkealla herättää muistot.
kolkka?
T.
Paloma
(kadunkohan uteliaisuuttani...)- tuolta:
Paloma.se.co kirjoitti:
kolkka?
T.
Paloma
(kadunkohan uteliaisuuttani...) tuolta: kirjoitti:
oli aivan tuntematon nimi toi kolkka. No, nyt tiedän:)
T. Paloma
- näin..
vaimo kulki olohuoneessa pikkumustissaan ja ukko joka makasi sohvalla jotain lätkää kattoen, tuumasi,että onko meillä joku suru aika kun mustissaa kuljet,, johon vaimo vastasi,että on.
Meidän perheessä on mulkku kuollut. - "marilyn"
Chanel 5:sta yöasuksi näin kuumien kesäöiden aikaan. Mustat ja punaset on out, champpanjan ja kullan väriset in.
- kypsissä kymmenissä
ei taida tippa riittää,ämpärillinen hukkuu kevyesti poimuihin.
- "marilyn"
kypsissä kymmenissä kirjoitti:
ei taida tippa riittää,ämpärillinen hukkuu kevyesti poimuihin.
että sulla on vielä paljon opittavaa näissä parfyymiasioissa.
Ämpärillinen on haaskausta, yksi tippa tuoksuu aamuun asti. Liika on liikaa, että ei sun kannata sitä ämpäriä tyhjätä niihin poimuihis.
Ei kukaan näin kuumalla mitään yöpukuja käytä.
- on-------------
virttynyt pumpulinen yöpuku, pehmeä ja hyväntuntoinen iholla.
- Parasta..
Mereen uimaan iltayöstä (elokuussa plussana kuutamokin).. Ei tarvita Chanelia.
uida nakuna järvessä kuun siltaa ulapalle päin kello kaksi elokuun yössä...muistaa kääntyä ajoissa takaisin laituriin on vähintään yhtä tärkeää.
T.
Paloma
- on ....
bordelissa käynyt, niin siellä viestittää mutta kotona ei yhtään enempää kuin kysyjän nikkikään!
- Pirre*
mullon sellaset lököttävät ruudulliset, liilat.
- Pirre*
nyt vasta huomasin, tai tiedostin että niminerkkisi oli tuo liila/tar - öh..kylven tuhkassa :(
- kuljet?
sano se niin haen netiltä analyysin.
Punanen h....n väri!?
Niin alentava nimitys naiselle, että en sitä ikinä käyttäisi.- Akaton mies
Soon ny justihin sama minkä väriinen yöpaita tai aluuskalsarit on. Eihän ne pimiäs eikä sieltä alta näy. Olohuonehen karteekitki ajaas ihan saman asian, täkiin alla. Vissihin nualla vaimoosillahengillä pitää jonkulaanen roiti selijäs sitten olla, satoo eli paistoo. Oliishan se sellaanen läpinäkyvä jo jotaan. Vai onko siinä seksiä, minä tierä. Unohtanu jo milaaselta nua likaat aluushousuus oikeen näyttää. Neuvokaa ny seppää!!!!
- a.mazon
Akaton mies kirjoitti:
Soon ny justihin sama minkä väriinen yöpaita tai aluuskalsarit on. Eihän ne pimiäs eikä sieltä alta näy. Olohuonehen karteekitki ajaas ihan saman asian, täkiin alla. Vissihin nualla vaimoosillahengillä pitää jonkulaanen roiti selijäs sitten olla, satoo eli paistoo. Oliishan se sellaanen läpinäkyvä jo jotaan. Vai onko siinä seksiä, minä tierä. Unohtanu jo milaaselta nua likaat aluushousuus oikeen näyttää. Neuvokaa ny seppää!!!!
tällainen: sopivan pituinen, sopivan painoinen, sopivan värinen. Tukka pitää olla pitkä (miesten mielestä). :)
Leikkisä, äänessä silloin kun tarvii, hiljaa kun on aika hiljentyä...
Joku toinen voi jatkaa.. - Akaton mies
a.mazon kirjoitti:
tällainen: sopivan pituinen, sopivan painoinen, sopivan värinen. Tukka pitää olla pitkä (miesten mielestä). :)
Leikkisä, äänessä silloin kun tarvii, hiljaa kun on aika hiljentyä...
Joku toinen voi jatkaa..No vaikka Sun näköönen a.mazon. Ei sitä ny niin hieno trenkää ollakkaa sellaanen mukava likka ku on muutoon. Sellaanen ku sä oot. Olokohon sen yöpairan ja vaattehien väri mikä vaan. Muistakko sellaasta laulua silloon ku oltihin nuoria, nua Saaren velijekset täältä pohojanmaalta lauloo jotta "päällesi laittaa voit takkisi kirkkaan tai harmaan, vaatteet ei muuta mun tunteitain sisäinen kauneus merkitsee vain" Joku toinen voi, vaikka sä a.mazon jatkaa.. terv. seppä ja pieni uniinen Tiitu.
- a.mazon
Akaton mies kirjoitti:
No vaikka Sun näköönen a.mazon. Ei sitä ny niin hieno trenkää ollakkaa sellaanen mukava likka ku on muutoon. Sellaanen ku sä oot. Olokohon sen yöpairan ja vaattehien väri mikä vaan. Muistakko sellaasta laulua silloon ku oltihin nuoria, nua Saaren velijekset täältä pohojanmaalta lauloo jotta "päällesi laittaa voit takkisi kirkkaan tai harmaan, vaatteet ei muuta mun tunteitain sisäinen kauneus merkitsee vain" Joku toinen voi, vaikka sä a.mazon jatkaa.. terv. seppä ja pieni uniinen Tiitu.
Ei tuu laulu mieleen, mutta en oikein usko että pelkästään sisäinen kauneus riittää... kyllä se pakkauskin on vähän tärkeä. :)
Mutta siihen minä uskon että kauneus on katsojan silmissä. - Pirre*
Akaton mies kirjoitti:
Soon ny justihin sama minkä väriinen yöpaita tai aluuskalsarit on. Eihän ne pimiäs eikä sieltä alta näy. Olohuonehen karteekitki ajaas ihan saman asian, täkiin alla. Vissihin nualla vaimoosillahengillä pitää jonkulaanen roiti selijäs sitten olla, satoo eli paistoo. Oliishan se sellaanen läpinäkyvä jo jotaan. Vai onko siinä seksiä, minä tierä. Unohtanu jo milaaselta nua likaat aluushousuus oikeen näyttää. Neuvokaa ny seppää!!!!
näyttää, tai ainakin on joskus näyttäneet, sillon likkana - nyt on jo vähä joitain pikkuvikoja :/
- Angel of The Morning
Mustat pikkarit nukkumaan mennessä.
- minulla
yöasu, nutussa pieniä ruskeita nallenkuvia. Mitähän se kertoisi kantajastaan.
- Pimeässä
kaikki kissat ovat harmaita.
Kyllä ne on ihan muita ja muualta tulleita viestejä, joilla on väliä. - mikhaildenisov
lilat,sopis niin ku nimelleki!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624