Olen itse 158cm pitkä ja painan 46kg. Hartiani ovat todella kapeat ja "luihut". En tiedä millainen olisi oikeanmallinen takki, tiedän kuitenkin sen ettei polviin saakka ulottuva ole paras vaihtoehto :)
Oikeanmallinen takki
3
823
Vastaukset
- Toinen ´rääpäle´
Luota vain makuusi, kokeile erilaisia ja -pituisia. Se mikä tuntuu hyvältä ja missä tunnet itsesi ´varmaksi´, näyttää varmasti sopivalta myös kapeiden harteiden kanssa.
Onnea eloosi, toivotan. :) - kaulukset
Varmaankin sellainen, jossa alaosa on aika huomiotahetättämätön, ja yläosa sitten kerää katseet. Eli isot kaulukset jne. kunniaan. :) Voit vaikka kysellä myyjää apuun, yleensä heillä on silmää näille asioille.
Ei aina kannata luottaa vain omaan vaistoonsa, saati valita juuri sitä vaatekappaletta, joka omaa silmää miellyttää - voi olla että sitten näyttää aivan hirveältä. Itselleni ei esim. vaaleansininen sovi yhtään, se saa minut näyttämään sairaalta. Ei minun siis kannata ostaa vaaleansinistä paitaa, vaikka siitä kuinka pitäisin! - hyvätakki
...oikein päätelty, ei polviin tai sen alle. Näyttää kamalalta. Itse olen sovitellut paljon erilaisia... joko lyhyt tai noin 10-15cm polvien yläpuolelle jäävät ovat parhaimman näköisiä. Mikä omaa silmääsi miellyttää... eli ei muuta kuin rohkeasti sovittelemaan. Peili sen näyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346