Rehellisesti kirvesmies

mitäpä...

sanotte siihen.
En ole akateemissesti koulutettu mutta vuosi ansiot on samaa luokkaa kuin pääministerillä ja menee pimeenä yli senkin.
On hulppee kesämökki ja velaton osakehuneisto kaupungissa ja vuoden vanha ,mersu alla ja välillä vaimokin.
Mies joka tekee töitä ja on riski niin tuon kaiken saa vain kun viitsii tehdä töitä,, olen vahvasti sitä mieltä.
Ei kaikkee tämmöistä luusereilla ole,, niin ja ostin viimeviikolla asuntovaunun josta maksoin käteistä 25000 € sillä kesällä töässä matkaillaan ja ensikesänä sen myyn halvalla ja ostan uuden.
Käykö kateeksi kun 300 mersu tulee sua vastaan ja asuntovaunu perässä kohti Rovaniemeä.

76

4370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suttura

kirvesmiehet ole näköjään viisaita! :)

• varmasti..

viisaampia kuin SINÄ.

• sanoo tuskimpa vaan

Tällä timpurilla on Nissania kummempaa ajopeliä.
        Se näkyy jo kirjoitustyylistä.

• en...
        sanoo tuskimpa vaan kirjoitti:

Tällä timpurilla on Nissania kummempaa ajopeliä.
        Se näkyy jo kirjoitustyylistä.

ole kirjoitusmiehiä mutta mersu kuitenki on ja kesämökki.velattomia kaikki

• Suttura
        varmasti.. kirjoitti:

viisaampia kuin SINÄ.

Minä olen sekä kirvesmies ja akateemikko!
        Tienaan enemmän kuin öljysheikit.

Mitä siihen sanot?

• olisi vallan

täydellistä, jos vielä ostaisit muutaman gramman nöyryyttä jostakin.

Emme me ihmiset tule toimeen ilman toisiamme.
      On tainnut moni akateeminen sinunkin palkkasi, toivottavasti valoisassa, maksaa.

• sanon

että et varmasti osaa rakewntaa paskahuusia kummempaa.
        Tiedätkö edes mitä kirvesmies työkseen tekee,se on sinunkin kämppäsi tehnyt.

• siispä sitä
        sanon kirjoitti:

että et varmasti osaa rakewntaa paskahuusia kummempaa.
        Tiedätkö edes mitä kirvesmies työkseen tekee,se on sinunkin kämppäsi tehnyt.

ammattia, kuten muitakin kunnioitan. Olen jopa erittäin tyytyväinen työhön, jolla talomme on rakennettu.

Niin oli myös arvostettu kirvesmies, joka talon ennen ostoa arvioi.

• Angel of The Morning

Liioittelet kyllä ansioitasi, mutta mukavaa, että arvostat työtäsi ja itseäsi. Myös puusepät, sähköasentajat ja monet muut rakennusalan ammattilaiset tienaavat paremmin kuin akateemisesti koulutetut. Teillä on aika alhainen eläkeikä, niin ettei ehkä kannata ottaa velkaa enää purjeveneeseen.

• kun muut...

ruinaa velkaa pankkista, minä en enkä ole ruinannu vaikka siskon mies onkin pankin johtaja ja on tyrkyttäny lainaa,Miksi ottaisin kun kuukaden tili on suuremnpi mitä kerkiän kuluttaa.

• Angel of The Morning
        kun muut... kirjoitti:

ruinaa velkaa pankkista, minä en enkä ole ruinannu vaikka siskon mies onkin pankin johtaja ja on tyrkyttäny lainaa,Miksi ottaisin kun kuukaden tili on suuremnpi mitä kerkiän kuluttaa.

Mä tuun sinne teille töihin. Paljonko olisi assistentin palkka ?

• Pirre*

katteus, mie liftaan :)

Niin leikitä, onneksi olkoon; olet saanut olla terve, ja olet kyennyt runnomaan rahaa - ei se ole heleppo ammatti.

• tuolla ...

.. alla on samalla tyylillä kirjoitettu akateemisen naisen vuodatus.

Hyvä yritys! :D

• se ole

kuin vastaus akateemiselle naiselle.

• vesapekka11

NO eipä nyt liiotella. Olen tehnyt koko ikäni kirvesmiehen hommia, enkä voi yhtyä samanlaiseen puheeseen kun sinä.

Teen sisustustyöt ja kaakeloinnit, laminaatit. on sertifikaatit moniin hommiin ja vesieristyshommat on kaikki urakalla. siis teen kaikki mitä rakentamisessa tarvii osata. Kosteantilan matotukset ja hitsaukset.

Enkä oo senkummemmin rikastunut.Kirvesmiehen palkat on tosi huonot tänäpäivänä. Korkein 6 luokan tuntipalkka on jotai 13,50 e tunti,eli huono. Pysytään maanpinnalla.

• Akaton mies

Pieniä noon silakat joulukalooksi ja vaikka sulla on kuinka hyvä Mersu niin minulla on aina pikkuusen paree. hih.

• Suttura

..niinkuin kollegasi ja tee mustana niin kuin kollegasi

• Sinää vaan..

minä en tee yhtään tuntia enkä ole nyt viimeiseen 5 vuoteen tehnyt alle 12€ tuntipalkalla jaq viikonlopulla yksityiset maksaa kaksinkertaisesti, missähän olet töissä kun noin huonosti maksetaan.
        Kävin Norjassa pulivuotta ja minulle maksettiin 18€tunti/päivärhat,,se on näköjään niin että hyville maksetaan ja huonot on työttöminä,he,he,

• enkelitrio
        Akaton mies kirjoitti:

Pieniä noon silakat joulukalooksi ja vaikka sulla on kuinka hyvä Mersu niin minulla on aina pikkuusen paree. hih.

Miks sunst kaik nii tykkää !!!

Ystävällisyydellä : enkelit

• pienet
        enkelitrio kirjoitti:

Miks sunst kaik nii tykkää !!!

Ystävällisyydellä : enkelit

enkelit

• a.mazon
        Akaton mies kirjoitti:

En minäkään mersuun tyytys jos ois vähän rahaa. :)

• enkelitrio
        pienet kirjoitti:

enkelit

Pienet,mur ! Tai kyl toine o aika piän,mut tää o liia suur !

• se näytelmä
        enkelitrio kirjoitti:

Pienet,mur ! Tai kyl toine o aika piän,mut tää o liia suur !

ko liia suur perhoseks?
        Älä välit mul ei ol koki kärei,muu syli mahtu isompiki, tän vaa kaik jokka hali kaippa.

• enkelitrio
        se näytelmä kirjoitti:

ko liia suur perhoseks?
        Älä välit mul ei ol koki kärei,muu syli mahtu isompiki, tän vaa kaik jokka hali kaippa.

Mut hali oikkee kovi munt !Mul o miäli ! ja se tarkottaa pahaa miält.

• vesapekka11

Kyllä sulla voi olla mersu ja velaton mokki mutta mitä mmta sulla on.

• valtiomiehenä

ja juuri Lammitalon kasanneena sanoisin että.
      Luultavasti kuulut apumiesten kastiin ,hyvänä päivänä voit olla törö timpuri.
      Tierätkö muuten mitä se tekee?

• jo..

sinullekkin paskahousulle sanon että yli 35v, olen ammattikoulun käynyt timpuri ollu ja jatkuvasti töissä, on vain kummallista kuin kaikki latva B:t yrittää jotenki mun ammattia ja ansiotani kysein alastaa. No kun ihmiseltä näyttää puuttuvan se mikä toisella on niin ymmärrän,että vastaukset on tuollaisia,, en osannu aiheeni kannssa asettua lukijan tasolle,,, anteekksi vaan.

• tein sinulle
        jo.. kirjoitti:

sinullekkin paskahousulle sanon että yli 35v, olen ammattikoulun käynyt timpuri ollu ja jatkuvasti töissä, on vain kummallista kuin kaikki latva B:t yrittää jotenki mun ammattia ja ansiotani kysein alastaa. No kun ihmiseltä näyttää puuttuvan se mikä toisella on niin ymmärrän,että vastaukset on tuollaisia,, en osannu aiheeni kannssa asettua lukijan tasolle,,, anteekksi vaan.

selkeän ja yksinkertaisen kysymyksen,miksi et vastaa vaan alat sättimään.
        Menikö yli ymmärryksen? ammattihistorian osalta sanoisin että 38v on enemän kuin 35v jos se on tärkeä luku.

• Suttura

Onhan ne kirvesmiehet ainakin seksikkäitä!

Jihuuu!!

• pois

tämä vekkuli ei ole timpuri,mikä lie provo.

• kirves*

miehestä kuin miehestä sexikkään? :/

• tässähän alkaa syntyä keskustelua:))

Tulihan tuossa tänään käveltyä metsätilalla rajaa pitkin ja 8 tunnissa ei päässyt lähelle puolta väliäkään. En tiedä mitä tekis, kun koko tila on vanhaa tukkimetsää:))

Et voi paremmaksikin laittaa:)))

• Suttura
        kirves* kirjoitti:

miehestä kuin miehestä sexikkään? :/

Vaan käden taidot. ;)

• omilla

No niin siinä taas tuli supisuomalainen mies joka kehuu rahoilla ja mitä on saanut ostettua.Rakennusmiehethän ovat hyvä palkkaisia tuunareita. On tässä maailmassa muutakin kuin raha joka tietysti on tärkeä.Mutta minun mielipiteeni on se ainakin ihminen kokonaisuudessa.On se mies tai nainen kyseessä.Olen itse pätkätyöläinen teen töitä mielelläni hoitoalalla kehitysvammaisten kanssa vaikkein minulla ole tähän ammattiin koulutusta.He osaavat ainakin olla aidosti oma itsensä ja osaavat näyttää myös tunteensa.Jos minä löytäisin itselleni vielä miehen.Katsoisin että hän olisi sellainen joka välittää myös minun lapsistani ja minusta sellaisenaan mikä olen. Haluaisinhan minäkin että minulla olisi hyvä taloudellinen asema.Minä en ole koskaan voinut sietää sellaisia ihmisiä jotka kerskuvat raha asioilla.Sellaisia on omassa ystävä piirissä ja tuttavissa. Olenkin monta kertaa huomauttanut näistä asioista.Olenkin itse onnellinen tällä hetkellä vaikka tulenkin toimeen just.Voihan olla että sinä oletkin hyvä ihminen vaikka näin ilmoititkin asian .Kaikkea hyvää sinulle.Aurinkoisia kesäpäiviä pohatalle.

• hyvä ystäv ot torest

tätä ketju.
        Minu kiinostas kauhiast tiettä juur nyt mitä alottaja ajattele.
        Millane ihmine on ton kirjotukse takan,taita ol kili ajatukse juur ny.

• rikkauksia on monenlaista

ole huomannut mahtavaa omaisuuttasi,kun pitää ihan mainostaa?
      Onko sulla niin mahtava "eko"itselläsi,että maallinen mammona jää toisarvoiseksi?

Luulen niin,tai arvaan,että akkas on ihan tyytyväinen kun joutuu vaan välillä alle.
      Eihän Suomi Rovaniemeen lopu,vai onko tiet ylöspäin liian kapeat kulkuneuvoillesi?

• vaan

kysäsen, että ootko naimisissa,pysyvästi, olisko mulla mittää mahollisuuksia, se kesämökki
      ainaki kiinnostas ?

• tässä,,,,,,,,

aloittaja pistää ja kiittää ja kumartaa kaikille
        osallistujille.
        Olen todella sitä mitä kirjoitin, minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email protected] sieltä löytyy tarvittavat tiedot,valehtelenko vai en.
        Jos kiinnostaa,, odotan.

Kirvesmies.

• a.mazon
        tässä,,,,,,,, kirjoitti:

osallistujille.
        Olen todella sitä mitä kirjoitin, minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email protected] sieltä löytyy tarvittavat tiedot,valehtelenko vai en.
        Jos kiinnostaa,, odotan.

Kirvesmies.

Ja veroviraston tiedot maksetuista veroista? :)

• sama mies
        tässä,,,,,,,, kirjoitti:

osallistujille.
        Jos kiinnostaa,, odotan.

Kirvesmies.

kuin aloittaja,pitääpä ottaa selvää.

• ja mene
        a.mazon kirjoitti:

Ja veroviraston tiedot maksetuista veroista? :)

nukkumaan. sanoo timpuri.
        Tympii tommoset latva B:t.
        Mene jo maate.

• olen
        sama mies kirjoitti:

kuin aloittaja,pitääpä ottaa selvää.

aloittaja.
        Rehellinen timpuri.
        Mutta mitäs sitten.
        Menehän nukkumaan ja j´ätä vittuilu huomiseen jos vielä vituttaa kirjoitukseni.
        Minua nyppii köyhät ja tyhmät,
        Öitä.

• a.mazon
        ja mene kirjoitti:

nukkumaan. sanoo timpuri.
        Tympii tommoset latva B:t.
        Mene jo maate.

meillä on kello vasta 20:50 :)

• rehellisestä

kirjoittaja kuitenkin kauenpana kuin kuu maasta.
      ......Pimeenä menee yli senkin.....
      Ja siihen vielä tekaistut kuitit...
      ......niin siinähän se onkin

• henri.2

hevosmiehet ajaa mersulla.

• Anskuliini

Me automatkoilla "leikitään" semmosta että kukin valitsee oman automerkin ja voittaja on se kenen automerkkiä tulee eniten vastaan.
        Silloin kun on ravimiehet liikkeellä voittaja on Mersun valinnut.

• henri.2

suna ostanut asuntoauton.Lähtiä ny jotai hikistä vaunua vetämähän,vähä tuntuu köyhältä

• sanon..

kuule henri.
        Jos tän ketjun aloittajan kuvittelet pers aukeiseksi niin taatusti erehdyt.
        Minulla tässä taannoin oli 4 asuntovaunua ja yksi melkein uusi asunto auto eikä yhdestäkään pennin hyrrää velkaa.
        Möin kaikki pois ja ostin TOISEN kesämökin jota nyt vuokraan ja toisessa vapaa aikaani vietän itse .
        Ei haittaa jos kateeksi käy , sanon näin jutun aloittaja.

• henri.2
        sanon.. kirjoitti:

kuule henri.
        Jos tän ketjun aloittajan kuvittelet pers aukeiseksi niin taatusti erehdyt.
        Minulla tässä taannoin oli 4 asuntovaunua ja yksi melkein uusi asunto auto eikä yhdestäkään pennin hyrrää velkaa.
        Möin kaikki pois ja ostin TOISEN kesämökin jota nyt vuokraan ja toisessa vapaa aikaani vietän itse .
        Ei haittaa jos kateeksi käy , sanon näin jutun aloittaja.

pääsi melkein pieru,onneksi sain vedettyä takaisin niin että narahti.
        Niin lähellä kävi että haisemaan alakoi.

• kirvesmies tai maisteri,

mersu tai lada. Raha ei onnea tuo ja fiksu ei rahoillaan kersku vaikka sitä sattuisi olemaankin.
      Mieluummin köyhä ja aito kuin rikas ja pollee.

• Anne48

Hyvin tuntuu menevän,
      ootko ajatellut jatkaa homia vielä kauan.

Kuinkas lapset, ovat aikuisia jo, jooko.

Eikös vaimo koskaan päällä ole.

• provoihin

Timpurit ovat sen verran järkeviä, että eivät
      kehua retostele tuloillaan. Provoissakin voisi
      jättää jonkun ammattiryhmän halveeraamisen ja
      niellä katkeruuden, jonka esim. kalliiksi
      tullut remontin teettäminen on aiheuttanut.
      Tänä päivänä tarvikkeet maksavat maltaita, eikä
      niiden hintoihin timpurilla ole osaa ei arpaa.

• .nqin

Ihankos kaikki luulet tietäväsi,

kerroppa, mistä olet viisautesi saanut?

• se on
        .nqin kirjoitti:

Ihankos kaikki luulet tietäväsi,

kerroppa, mistä olet viisautesi saanut?

syntyessä ja ksvaessa vain lisääntyy.
        Sinulle sitä ei ole riittäny kun sitä muille on jaettu.

• ei.
        se on kirjoitti:

syntyessä ja ksvaessa vain lisääntyy.
        Sinulle sitä ei ole riittäny kun sitä muille on jaettu.

totta, tyhmä olen,
        kun näin vanhana pitää vielä töissä olla,

mutta oon vain 3-4 päivää kuukaudessa, kun saa ansaita vaan 500 kk

• Rocellii

mitämitämitä
      osaako joku muukin ....äh--öh...
      kertoella kaikkea kaunista itsestään ;))

• Suttura

Ilman kotia haamuilee, kun Esso on kiinni.

• siinä........

sinäkin toiseksi jäät kun timpurille vittuilet,, siinäpä ähki ja yski.

• Rocellii
        Suttura kirjoitti:

Ilman kotia haamuilee, kun Esso on kiinni.

no minä ajattelin ainaski, että Jermuxi jälleen,
        rituaalisesti, haluaa hernukoita kaivella
        siis näin suuren juhlapyhän alla ...
        kun enimmät agressiot on purkaannutettu,,niineipä tarvitse kenekään mennä venheelle vihopäissään potkimaan ja keikuttelemaan

säästyy venho ;))

ja sitten tietysti siitäänsaa lissää pisteitä ittelleen...
        ettei aivan henkenpaelastusmitallia jo harkita

• Rocellii
        siinä........ kirjoitti:

sinäkin toiseksi jäät kun timpurille vittuilet,, siinäpä ähki ja yski.

vatupassi ?

• ja toivon, että itsetuntosi kasvaa varallisuuden myötä. ;))

Nauti kaikista kivoista asioista, mitä elämä sinulle suo. Olet varmasti sen ansainnut. Toivottavasti otat liikenteessä myös vaatimattomammilla menopeleillä liikkuvat huomioon. Hyvää kesää ja riemukkaita retkiä teille vaimosi kanssa, toivottaa riisipussilla liikkuva luuseri. ;))

• lauloi

Haaveita tanssilavan luona-- haaveita haaveen vuoksi
      vaan...jne.... onko tuo 'timpuri' päiväuneksija?

• Rocellii

ja myy halvalla

;O ?

MINUN matikkapääni mukaan sellaisella toiminnalla ei
        pitäisi rikastua....

• sehä tehää

vennään maall?taso laskoo..

Jalkapassissa ollut poliisi heilautti ylitäydessä heimolastissa olleen
      > mossen pysähtymään. Manne veivasi ikkunan auki, ja ennen kuin poliisi
      > ehti sanoa mitään, Manne sanoi:
      > - Miul on kuule ihan täyttä, mut Valte tulee Taunuksel peräs. Siihen
      > pitäs yks mahtuu.
      l-h

• Rocellii

nytoisi meikämannen mentävä nukkummaa --ennenkä voorti ajja a
        ohi...tai pääle---

• hildurvonhopsis

että kun hän kerran pysäytti yhden Mersulla ajelevan ylinopuden vuoksi niin se Mersumies suuttui hirveästi. Poliisiystävä oli kysynyt Mersumiehen tuloja, kun ainakin siihen aikaan sakotettiin tulojen mukaan. Tuo Mersumies sanoi tienaavansa kuukaudessa enemmän kuin tuo poliisi koko vuonna. Poliisi laski äkkiä vuositulonsa ja sakotti sen mukaan tuota Mersumiestä.

Valehteleminen ei kannata.

Suuttuminenkaan ei kannata. Onneksi tässä iässä yleensä olemme suurin osa jo aika leppoista porukkaa.

Pitääpä kiertää kaukaa vihaiset Mersumiehet.

• Vaihdoin volvoon
        hildurvonhopsis kirjoitti:

että kun hän kerran pysäytti yhden Mersulla ajelevan ylinopuden vuoksi niin se Mersumies suuttui hirveästi. Poliisiystävä oli kysynyt Mersumiehen tuloja, kun ainakin siihen aikaan sakotettiin tulojen mukaan. Tuo Mersumies sanoi tienaavansa kuukaudessa enemmän kuin tuo poliisi koko vuonna. Poliisi laski äkkiä vuositulonsa ja sakotti sen mukaan tuota Mersumiestä.

Valehteleminen ei kannata.

Suuttuminenkaan ei kannata. Onneksi tässä iässä yleensä olemme suurin osa jo aika leppoista porukkaa.

Pitääpä kiertää kaukaa vihaiset Mersumiehet.

Mersumiehen on pidettävä suurta egoaan yllä,se voi käydä hermonpäälle,kuin tällä timpurilla.

• hildurvonhopsis
        Vaihdoin volvoon kirjoitti:

Mersumiehen on pidettävä suurta egoaan yllä,se voi käydä hermonpäälle,kuin tällä timpurilla.

Ajelehan varovasti sillä Volvollasi :0)

Muista, että se Volvokaan ei ole elämäsi tärkein asia.

Koulutuskaan ei ole elämän tärkein asia.

Rahakaan EI OLE elämän tärkein asia.

En kiinnostuisi jostain miljonääristä, jos hän vain ajattelisi rahojaan ja puhuisi omaisuutensa määrästä. Luultavasti kysyisin häneltä mitä HYVÄÄ hänen elämästään löytyy.

Voisin kiinnostua jostain Mersumiehestä, jos HÄN EI PUHUISI SIITÄ MERSUSTAAN KOKO AJAN vaan hänen elämänarvonsa olisivat jossain muussa kuin rahassa.

En jaksa puhua rahasta ja kuunnella kehuja ja inventaariota siitä mitä joku ihminen omistaa.
        Sitä olen kuullut elmämäni aikana ihan tarpeeksi.
        En osta koskaan mitään merkkituotteita ja vaatteistakin ratkon aina kaikki mainokset pois. En ole mikään kävelevä mainos.

Maailmassa on pajon tärkeämpiäkin asioita kuin raha. Rikkaan enoni aika meni keikkatöissä. Hänen vaimonsa oli koko ajan kotona lasten kanssa. Lapset saivat kaiken mitä rahlla voi saada. Sitten tuo enoni vaimo sai ison perinnön kotoaan ja kuoli rintasyöpään 60-vuotiaana. Mitään ei voitu tehdä isosta perinnöstä ja isosta pankkitilistä huolimatta. Nyt rikkaan enoni lapsillaan ei ole aikaa yksinäiselle rikkaalle enolleni, niinkuin hänellä ei ollut aikaa lapsilleen, kun he olivat pieniä.
        Enonikin varmaan pikkuhiljaa alkaa tajuta elämän TÄRKEIMPIÄ asioita. Toivon hänen ymmärtävän ennen kuolemaansa, ettei hänen rahansa ja omaisuutensa ole se kaikkein tärkein ylpeydenaihe. Lapsenlapsiaankaan hän ei saa tavata. Luultavasti tuon serkkuni lapset eivät sitten anna omia lastensa tavata serkkuani mummona, kun saavat kotoaan mallin 'miten kohdellaan isovanhempia'. Nyt serkkuni leveilee myös isolla omaisuudellaan ja ei ole kenenkään sukulaisensa eikä miehensä sukulaisten kanssa missään tekemisissä.

Jokaisella on onneksi itsemääräämisoikeus.

Joku nauttii koulutuksestaan ja omaisuudestaan ja jonkun elämänarvot ovat ihan muissa asioissa.

Minullakin on itsemääräämisoikeus.

• rahalla saa

olen sen joutunut usein toteamaan. Menetin juuri hyvän ystäväni, vasta 52-vuotias ja piti kuolla. Tuntuu pahalta. Hänellä ei ollut mersua, mutta kultainen sydän.

Olin ottanut viikon loman ja tarkoitukseni oli mennä käymään hänen luonaan ja nyt se on myöhäistä. Sain tiedon hänen poismenostaan. Jos teillä on ystävä, johon haluatte ottaa yhteyttä, älkää viivytelkö, vaan tehkää se heti, ettei käy kuten minulle.

• Olen pahoillani puolestasi ja kiitos kun muistutit. Omia rakkaitaan ei koskaan voi huomioida liikaa.

• kirvesmiehen vaimo

Totta turiset, kyllä meidänkin isäntäkin hankkii, sekä olemme hänen työllään saaneet talon, kesämökin ja kaksi autoa. Minä olen saanut lapset hoitaa kotona, kiitos mieheni.

Sukumme on timpureita ja kaikilla on asiat loistavasti, toivottavasti jälkeläisetkin saisivat isien kädentaidot, jotta pysyisivät työn syrjässä kiinni, koska timpureista tulee olemaan vielä pulaakin.

Meillä kyllä emäntä on välillä päälläkin jopa kontallaankin;))).

Mukavaa kesää Sinulle ja perheellesi!!

• hukkeli

Jos rehellisellä työllä hankit sen verran kuin pääministeri ja enemmänkin. Miksi kadehtisin, kun olisin itse voinut valita urani toisin. Miksi kadehtisin, kun paljon vähemmällä työllä joku saa optiotuloina sinua enemmän.

Kadehtia voivat he, jotka ovat korkeakoulutettuja mutta sellaisella alalla, sellaisessa virassa tai työsuhteessa, jossa palkkaluokka määrää tulot ja ylityömahdollisuuksia on rajallisesti, vähemmän kuin työaikalainsäädäntö sallii, eikä päivärahoja saa kun ei matkoille ole tarvetta lähteä.

• kolleega -

'Tulkaa minun tyköni kaikki työtä tekevät ja raskautetut, minä annan teille levon.'

Jos menis mersulla .... kelpaiskohan..?

• Angel of The Morning

Meilläpäin Mersua sanotaan yhden vähemmistöryhmän autoksi. Taivas tietää onko se oma vai lainattu

• ihme^^^

jos hallit romahtaa,ja rakennus jälki on kun juosten kustua.
      Jos rakennusmiehet on palkoillaan kerskuvia,kp:tä.

• Rocellii

niinpä!!!!

miten kehtaakin ilmaista ammattinsa....

jes!

pelastit päiväni

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      143
      1649
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1551
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      28
      1179
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1121
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      83
      951
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      921
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      913
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      61
      788
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      761
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50