eli onko mahdollista saada suojatut wma kappaleet esim. mp3 muotoon tai saako sitä suojausta poistettua mitenkää??
suojatut wma:at mp3 muotoon
7
794
Vastaukset
Polta ne CD-RW:lle ja rippaa MP3-muotoon.
- onnistuuko
olisko jotain hyvää rippaus ohjelmaa jolla sen vois tehä?
onnistuuko kirjoitti:
olisko jotain hyvää rippaus ohjelmaa jolla sen vois tehä?
Miksi ei vaikka sillä samalla Mediaplayerilla, jolla sen polttaa. MP10 ja uudemmat osaavat ripata MP3:ksi.
okaro kirjoitti:
Miksi ei vaikka sillä samalla Mediaplayerilla, jolla sen polttaa. MP10 ja uudemmat osaavat ripata MP3:ksi.
Mediaplayer on varsin kehno rippausohjelmana. Parempia ovat esim.CDex, Easy Cd-Da Extractor ja Exact Audio Copy Lame. Suojatuista Wma- tiedostoista voi tietysti poistaa suojauksen joillain tähän tarkoitukseen tehdyillä ohjelmilla.
- jonaxx
hexi kirjoitti:
Mediaplayer on varsin kehno rippausohjelmana. Parempia ovat esim.CDex, Easy Cd-Da Extractor ja Exact Audio Copy Lame. Suojatuista Wma- tiedostoista voi tietysti poistaa suojauksen joillain tähän tarkoitukseen tehdyillä ohjelmilla.
Kertokaapa, kun en itse ole huomannut mediaplayerissani rippausominaisuutta. En vanhemmassa enkä uudemmassa versiossa. Ihan uteliaisuuttani kyselen - rippaan Creativen organizerilla.
- kuutarhuri
Jos polttaa CD:lle ja sitten rippaa esim CDex:llä, niin poistuuko DRM:t.
Voiko sitten niitä ripattuja biisejä siirtää rajattomasti mp3-soittimeen? kuutarhuri kirjoitti:
Jos polttaa CD:lle ja sitten rippaa esim CDex:llä, niin poistuuko DRM:t.
Voiko sitten niitä ripattuja biisejä siirtää rajattomasti mp3-soittimeen?Poistuu, koska ko. CD on täysin standardinmukainen levy. MP3:ssa ei muutenkaan voi olla DRM:ää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416