eli onko mahdollista saada suojatut wma kappaleet esim. mp3 muotoon tai saako sitä suojausta poistettua mitenkää??
suojatut wma:at mp3 muotoon
7
794
Vastaukset
Polta ne CD-RW:lle ja rippaa MP3-muotoon.
- onnistuuko
olisko jotain hyvää rippaus ohjelmaa jolla sen vois tehä?
onnistuuko kirjoitti:
olisko jotain hyvää rippaus ohjelmaa jolla sen vois tehä?
Miksi ei vaikka sillä samalla Mediaplayerilla, jolla sen polttaa. MP10 ja uudemmat osaavat ripata MP3:ksi.
okaro kirjoitti:
Miksi ei vaikka sillä samalla Mediaplayerilla, jolla sen polttaa. MP10 ja uudemmat osaavat ripata MP3:ksi.
Mediaplayer on varsin kehno rippausohjelmana. Parempia ovat esim.CDex, Easy Cd-Da Extractor ja Exact Audio Copy Lame. Suojatuista Wma- tiedostoista voi tietysti poistaa suojauksen joillain tähän tarkoitukseen tehdyillä ohjelmilla.
- jonaxx
hexi kirjoitti:
Mediaplayer on varsin kehno rippausohjelmana. Parempia ovat esim.CDex, Easy Cd-Da Extractor ja Exact Audio Copy Lame. Suojatuista Wma- tiedostoista voi tietysti poistaa suojauksen joillain tähän tarkoitukseen tehdyillä ohjelmilla.
Kertokaapa, kun en itse ole huomannut mediaplayerissani rippausominaisuutta. En vanhemmassa enkä uudemmassa versiossa. Ihan uteliaisuuttani kyselen - rippaan Creativen organizerilla.
- kuutarhuri
Jos polttaa CD:lle ja sitten rippaa esim CDex:llä, niin poistuuko DRM:t.
Voiko sitten niitä ripattuja biisejä siirtää rajattomasti mp3-soittimeen? kuutarhuri kirjoitti:
Jos polttaa CD:lle ja sitten rippaa esim CDex:llä, niin poistuuko DRM:t.
Voiko sitten niitä ripattuja biisejä siirtää rajattomasti mp3-soittimeen?Poistuu, koska ko. CD on täysin standardinmukainen levy. MP3:ssa ei muutenkaan voi olla DRM:ää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961545- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403951- 163910
- 57762
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642