Koiran rokottaminen Hyvinkäällä

robur

Kuinka paljon maksaa rabieksen & nelosrokoteen laitto Animuksessa ja kaupungineläinlääkärillä?

6

1235

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Animuksessa

Maksaa rabies nelosrokote 40-> ylös päin.
      Kaupungin eläinlääkärillä on kuulemma halvempaa.

• astro girl

onko hyvinkäällä ketään yksityistä eläinlääkäriä?

kävin aikaisemmin tossa monnissa (hausjärvi) mutta sekin eläinlääkäri muutti lopelle ja sinne kuitenkin on jo matkaa.

meillä tuo vanhempi koira on äkänen muille koirille ja joillekkin vieraille ihmisille kun he sitä käsittelevät joten tommoinen yksityinen olisi parempi.sieltä saa koiralle usein pienen tutustumisen ennen kuin ruvetaa tutkimaan ja pistelemään piikkejä.

eli jos joku osaa sanoa kuka olisi hyvä yksityinen niin olisin kiitollinen.

• Tykkäsin itse käyttää koiraani aikanaan Animuksessa. Kallista, mutta hyvää palvelua. Martissa ei niinkään.

• koiran ja kissojen omistaja

hei, Animus tuossa Prisman viereisessä talossa on erinomaisen hyvä paikka.Etenkin,jos lääkäriksi osuu paikan omistaja,Oili Gyldén:häntä parempaa eläinlääkäriä saa hakea.Palvelu on myös ensiluokkaista.Eläinlääkäriasema Sanum Martissa on myös oikein hyvä,eläinlääkäri Aija ja oikein tohtoritason lekuri Jaana ovat huippuammattilaisia, molemmilla pitkä kokemua takanaan.Jaanan pitäisi jo olla ruodussa,on ollut ulkomailla puolisen vuotta.Pieneläinhoitaja Anne on myös asiansa osaava ja hyvä asiakaspalvelija.Siellä työskentelevä toinen pieneläinhoitaja sen sijaan on usein tosi äksy,aion tästä antaa palautetta omistajalekureille. Sanumin hinnat ovat vissiin vähän edullisemmat, mutta että hoidon taso on molemmissa erinomaisen hyvä.

• nimetönhyvinkää
        koiran ja kissojen omistaja kirjoitti:

hei, Animus tuossa Prisman viereisessä talossa on erinomaisen hyvä paikka.Etenkin,jos lääkäriksi osuu paikan omistaja,Oili Gyldén:häntä parempaa eläinlääkäriä saa hakea.Palvelu on myös ensiluokkaista.Eläinlääkäriasema Sanum Martissa on myös oikein hyvä,eläinlääkäri Aija ja oikein tohtoritason lekuri Jaana ovat huippuammattilaisia, molemmilla pitkä kokemua takanaan.Jaanan pitäisi jo olla ruodussa,on ollut ulkomailla puolisen vuotta.Pieneläinhoitaja Anne on myös asiansa osaava ja hyvä asiakaspalvelija.Siellä työskentelevä toinen pieneläinhoitaja sen sijaan on usein tosi äksy,aion tästä antaa palautetta omistajalekureille. Sanumin hinnat ovat vissiin vähän edullisemmat, mutta että hoidon taso on molemmissa erinomaisen hyvä.

Martissa on tällä hetkellä kolme vakituista hoitajaa, ja molemmat omistajaääkärit, jaana harmoinen ja aija torttila. hinnat ovat edullisemmat kuin animuksessa, ja palvelu ja tason todella hyvää! asiantuntevaa ja monipuolista palvelua! olen todella tyytyväinen asiakas itse kyllä koirani kanssa.

• ei ole nimimerkkiä.
        nimetönhyvinkää kirjoitti:

Martissa on tällä hetkellä kolme vakituista hoitajaa, ja molemmat omistajaääkärit, jaana harmoinen ja aija torttila. hinnat ovat edullisemmat kuin animuksessa, ja palvelu ja tason todella hyvää! asiantuntevaa ja monipuolista palvelua! olen todella tyytyväinen asiakas itse kyllä koirani kanssa.

Itse oon ollut tyytyväinen animukseen ja porokkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      67
      1902
    2. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      81
      1465
    3. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      93
      1088
    4. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      45
      874
    5. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      41
      840
    6. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      288
      834
    7. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      263
      755
    8. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      57
      738
    9. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      110
      708
    10. 39
      653
    Aihe